JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250618/0028559001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Eko warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003450413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">17 Lipca 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 265 14 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 265 68 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Eko warsztaty w ramach Czeladzkiej transformacji” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e77512c-88b0-4cf3-ba1b-eb881391662d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00285590</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039322/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 EKO warsztaty dla uczestników projektu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na trasnsformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne - wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zg z art.13ust.1i2rozporz.P.E.iR(UE)2016/679z 27kw.2016r.w spr.ochr.os.fiz.w zw.z<br/> przetw.dan.os.i w spr.swobod.przep.takich dan.oraz uchyl.dyr.95/46/WE(o.rozp.o ochr.d.)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str.<br/> 1),dalej„RODO”,infor.że:1.Admin.Pani/Pana danych os.jest CUS w Cz-dzi z siedz.przy ul.17Lipca27,41-250Cz-dź,adr.e<br/>mail:cus@cus.czeladz.pl,tel.+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznacz.insp.ochr.dan.os.z któr.może sięPani/Pan skontak.:a)drogą<br/> elektr.poprz.e-mail:iod@cus.czeladz.plb)tel.p.nr.+48322651442.Z insp.ochr.dan.m.się kont.we wszys.spr.dot.przetw.dan.os.oraz<br/> korzys.z praw zw.z przetwarz.dan.3.Pani/Pana dane os.przetw.będą w celu przeprowadz.postęp.i udzielenia<br/> zam.prowadz.dok.księg.-podat.,arch.dan.,dochodz.roszcz.lub obr.przed roszcz.4.Podst.przetwarz.dan.os.jest:a)ustawa<br/> z11.09.2019r.– Pzp;b)ustawa z27.08.2009r.o finan.publ.;c)ustawa z14.07.1983r.o NZAiA;d)art.6lit.1lit.cRODO–przetwarz.jest<br/> niezb.do wyp.obow.praw.ciążąc.na adm.5.Odb.lub kat.odb.:Podm.upoważ.na podst.zawar.um.powierz.oraz uprawn.na mocy<br/> obowiąz.przep.prawa,w szczegól.os.lub podm., któr.zost.udostęp.dok.postęp.na podst.art.18orazart.74-76PZP.Zasada jaw.ma<br/> zastos.do wszys.dan.os.z wyjątkiem dan.,o któr.mowa w art.9ust.1RODO(szczeg.kat.dan.)6.Zebrane dane będą przechow.przez<br/> okres nie dł.niż jest to niezbęd.do cel.,w których dane te są przetwarz.oraz do cel.archiwiz. na podst.art.22dust.2Ustawy z<br/> dnia14lipca1983r.o NZAiA,zg.zJRWA,stanow.zał.do Zarządz.14/2025Dyr.CUS w Cz-dzi z dn.2stycz2025r.-zgodnie z<br/> art.78ust.1i4PZPprzez okr.4lat od dn.zakoń.postęp.o udziel.zam.a jeżeli okres obowiąz.um.w spr.zam.pub.przekr.4lata–przez cały<br/> okr.obowiąz.um.7.PosiadaPani/Pan prawo:a)żądania dost.do dan.;w przypadku gdy wyk.tego obow.,wymag.niewspółmiernie dużego<br/> wysiłku,zam.może zg.z art.75PZPżądać od os.,której dane dot.wskaz.dodat.infor.mających na celu sprecyz.nazwy lub daty<br/> zakoń.postęp.o udzielenie zam.b)żądania sprostow.lub uzup.dan.os.;zg.z art.76PZPwyk.tego obow.nie może naruszać<br/> integr.prot.post.oraz jego zał.c)usunięcia danych,w przyp.gdy dane os.nie są już niezb.do cel.w których zost.zebr.lub w inny<br/> spos.przetwarz.;d)żądania ogranicz.przetw.dan.os.;zg.z art.74ust.3PZPwyk.tego obow.nie ogr.przetw.dan.os.do czasu zak.post.o<br/> udziel.zam.8.PrzysługujePani/Pan prawo do wn.skargi do org.nadzor.tj.UODOul.Stawki2,00-913W-wa.9.Pani/Pana dane os.nie będą<br/> poddawane zautomat.podejm.decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane os.nie będą przekaz.odbior.w państwach<br/> znajduj.się pozaUEiEOGlub do organ.międzynar.11.Podanie danych os.jest wym.ustaw.okr.w przep.PZP,związ.z udziałem w<br/> postęp.o udziel.zam.Konsek.niepodania okr.dan.wynik.zPZP.12.Jednocz.Zam.przypomina o ciążącym naPani/Panu<br/> obow.infor.wynik.z art.14RODOwzgl.os.fiz.,których dane przekaz.zost.Zam.w związku z prowadz.postęp.i które Zam.pośrednio<br/> pozyska od Wyk.bior.udział w postęp.,chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.7.U.CUS.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 116401,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Eko-dom w Czeladzkiej Transformacji” – 32 warsztaty <br/>liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób<br/>wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).<br/>Minimalny zakres tematyczny:<br/> 1) Warsztaty tworzenia eko-kosmetyków – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 3 różnych ekologicznych kosmetyków/osobę, np. kule do kąpieli, mydło peelingujące, balsam do ciała, sól do kąpieli itp. <br/> b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych kosmetyków, tj. Wykonawca zapewnia surowce o różnym zapachu, właściwościach, np. olejki eteryczne/kosmetyczne, płatki mydlane o różnych zapachach, susz kwiatowy/roślinny – zróżnicowany, różnorodne ziarna itp. <br/> c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych kosmetyków (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).<br/> d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem kosmetyków wraz z min. 3 recepturami kosmetyków tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o właściwościach poszczególnych składników, ewentualnych przeciwwskazań stosowania poszczególnych składników (np. możliwości alergii).<br/> f) Minimalna gramatura każdego z kosmetyków: 70g/ml na osobę.<br/> 2) Warsztaty tworzenia świec sojowych – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 2 różnych świec/osobę: 1 szt. świecy zalewanej i 1 szt. świecy wolnostojącej.<br/> b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych świec, tj. Wykonawca zapewnia surowce o różnym zapachu, właściwościach, np. olejki o różnych zapachach, różnorodne barwniki i pozostałe elementy dodatkowe, np. ziarna, susz kwiatowy itp. <br/> c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych świec (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).<br/> d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem świec wraz z min. 2 recepturami świec tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach surowców do tworzenia świec, materiałów potrzebnych do tworzenia świec sojowych, wprowadzających w zagadnienia zapachów i barwników do świec.<br/> 3) Warsztaty tworzenia eko-środków czystości – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia 4 różnych środków czystości/osobę, np. ekologiczny proszek do prania, płyn do mycia powierzchni, tabletki do zmywarki, pasta do zabrudzeń, preparat do czyszczenia szyb, żel/płyn do mycia naczyń, itp. <br/> b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonych środków (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).<br/> c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem środków czystości wraz z min. 4 recepturami środków tworzonych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, ewentualnych zagrożeniach związanych z łączeniem składników, możliwych przeciwwskazaniach/alergiach, świadomym korzystaniu z naturalnych składników w kontekście dostępnej gotowej chemii/detergentów sklepowych.<br/> e) Minimalna gramatura każdego ze środków: 200g/ml na osobę.<br/> 4) Warsztaty tworzenia eko-kompostownika domowego – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia kompostownika domowego – który będzie mógł być wykorzystany w gospodarstwie domowym zarówno w bloku, jak i w domu z ogrodem.<br/> b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem i utrzymaniem kompostownika. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji z zakresu zasad kompostowania, produktów, które nadają się do kompostowania, zastosowania otrzymanego nawozu, co robić, aby kompostownik nie wydzielał nieprzyjemnych zapachów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40892,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”<br/>Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Eko-wykorzystanie papieru” – 16 warsztatów <br/>liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób<br/>wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).<br/>Minimalny zakres tematyczny:<br/> 1) Warsztaty z zakresu ręcznego czerpania papieru – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 dekoracyjnego arkusza papieru na osobę.<br/> b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych dekoracyjnych arkuszy, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. suszone kwiaty, zioła, produkty do barwienia papieru, itd.<br/> c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonego arkusza (np. teczka papierowa, itp.).<br/> d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z ręcznym czerpaniem papieru. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, metodach ozdabiania papieru, historii czerpania papieru, itp.<br/> 2) Warsztaty „Papier mâché” – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 rzeźby lub maski na osobę. <br/> b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych rzeźb/masek, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. druty, balony niezbędne do stelażu, farby, tkaniny, itp. <br/> c) Zamawiający wymaga, aby wytworzone prace nawiązywały do idei przemysłowej transformacji regionu, np. w postaci masek symbolizujących stare i nowe oblicze Czeladzi, rzeźb odwołujących się do historii regionu, np. symbole górnicze, odwzorowanie rozpoznawalnych rzeźb miasta („Strusie” Andrzeja Czarnoty, rzeźba Katarzyny Włodyczkowej, Jacka Kicińskiego itp.), rozpoznawalnych obiektów architektonicznych Czeladzi itp. <br/> d) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej rzeźby/maski (np. torba papierowa, worek lniany, itp.).<br/> e) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem rzeźby/maski z papier mâché. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> f) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych surowców, metodach ozdabiania papieru, historii papier mâché, itp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15980,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”<br/>Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Drugie życie starych mebli” – 8 warsztatów <br/>liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób<br/>wymiar 1 warsztatu: min. 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut).<br/>Minimalny zakres tematyczny:<br/> 1) Warsztaty z zakresu odnawiania mebli – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do odnowienia 1 niewielkiego mebla na osobę (mebel przynosi uczestnik/czka – typu: taboret, krzesło, niewielki stolik, podnóżek, półka, itp.). Zamawiający podkreśla, że warsztaty będą odbywać się w udostępnionym pomieszczeniu, w związku z czym zakres warsztatów (w tym: wykorzystywanych metod, narzędzi i materiałów) musi być dostosowany do warunków prowadzonych warsztatów i wymiaru czasowego zajęć.<br/> b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z odnawianiem mebli. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o sposobach i metodach odnawiania mebli, wykorzystywanych materiałach (farby, kleje, tkaniny itp.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 16766,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”<br/>Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Eko-rękodzieło w Czeladzkiej Transformacji” – 32 warsztaty<br/>liczba uczestników na każdym warsztacie: 10 osób<br/>wymiar 1 warsztatu: min. 3 godziny dydaktyczne (1 godz. dydaktyczna = 45 minut). <br/>W przypadku warsztatu z tworzenia koszyków z wikliny: min. 5 godzin dydaktycznych.<br/>Minimalny zakres tematyczny:<br/> 1) Warsztaty tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 2 sztuk biżuterii/breloków różnymi technikami, np. z potłuczonej porcelany, ze sznurka, plastikowych/metalowych odpadów, gazety itp. Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanej biżuterii/breloka, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu, np. druty, zapinki, różnorodne elementy niezbędne do stworzenia pracy (różne materiały, faktury, kolory itp.).<br/> b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej biżuterii (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).<br/> c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem biżuterii z materiałów wykorzystywanych podczas zajęć. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych materiałów, możliwych przeciwwskazaniach/alergiach, skąd czerpać inspiracje, itp.<br/> 2) Warsztaty tworzenia mozaiki – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 podstawki pod kubek na osobę. Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanej podstawki, tj. Wykonawca zapewnia różnorodne materiały niezbędne w tym celu (kolory, faktury itp.) oraz min. 2 różne kształty podstaw (kwadrat lub kółko lub serduszko itd.).<br/> b) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej podstawki (np. torba papierowa, woreczki lniane itp.).<br/> c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z tworzeniem mozaiki szklanej. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> d) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji o rodzajach wykorzystywanych materiałów, jak ciąć mozaikę, jak wykańczać mozaikę (fugowanie), skąd czerpać inspiracje, itp.<br/> e) Minimalne wymiary podstawki 10x10 cm.<br/> 3) Warsztaty tworzenia makramy – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 makramy ściennej na osobę.<br/> b) Zamawiający wymaga, aby zapewnione materiały umożliwiły stworzenie spersonalizowanych makram, tj. Wykonawca zapewnia min. 3 różne kolory sznurka oraz naukę min. 5 różnych (podstawowych) splotów/węzłów, w tym: węzła mocującego sznurki oraz węzła zakańczającego splot. <br/> c) Wykonawca zobowiązany jest także zapewnić ekologiczne opakowanie umożliwiające bezpieczne i estetyczne przechowywanie stworzonej makramy (np. torba papierowa, worek lniany, itp.).<br/> d) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem makramy, w tym dotyczących podstawowych węzłów/splotów wykorzystywanych podczas warsztatów. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta.<br/> e) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji dot. wykorzystywanych materiałów do makram – jakie kije wybierać i jak przygotować je do makramy, jak liczyć długość sznurka na makramę, praktycznych przykładów wykorzystania makram, itp.<br/> 4) Warsztaty tworzenia koszyków z wikliny – 8 warsztatów:<br/> a) Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do stworzenia min. 1 koszyka z wikliny na osobę. Zamawiający wymaga, aby planowane metody/techniki i wielkość tworzonego koszyka dostosowane były do wymiaru czasowego zajęć, tzn. w określonym czasie uczestnicy/czki powinny ukończyć koszyk.<br/> b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdej uczestniczącej w warsztacie, osobie – skryptu/podsumowania warsztatów – w wersji papierowej – uwzględniającego podstawowe informacje związane z wykonaniem koszyka. Zamawiający wymaga jednego, dodatkowego egzemplarza – ad acta. <br/> c) Wykonawca zobowiązany jest podczas warsztatów do przekazania informacji dot. wykorzystywanych materiałów do tworzenia koszyków (które materiały wybierać, na co zwracać uwagę itp.), informacje o podstawowych splotach, itp </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42762,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)Cena–waga procentowa-max60%(C)2)zatrudnienie os niepełnosp–waga procentowa-max40%(Pd)Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu pkt,zgodnie z poniższymi kryt:Kryt I-Cena ofertowa brutto(C)–max 60 %a) Zam przyzna maks liczbę 60 pkt ofercie wyk z najniższą ceną brutto za wykonanie przedm zam, zgodnie z formu of, stanowiącym Zał nr 1 a,b,c,d do SWZb) Ilość pkt przyznanych pozostałym ofertom wyk zostanie obl zgodnie z nast wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku C=najniższa cena występująca w ofertach:cena badanax 60 Uwaga nr 1:Zgodnie z art. 225 ust. 2 ust pzp, jeżeli złożono of, której wybór prowadziłby do powstaniau zamaw obowiązku podatkowego zge z przep o podatku od towarów i usług, zam w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wyk, składając ofertę, informuje zam, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zam obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usł, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku i stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy będzie miała zastosowanie.W powyższym przypadku wyk podaje w formularzu oferty tylko wartość netto w odniesieniu do wskazanego zakresu przedmiotu zamówienia, zamieszczając w miejscu przeznaczonym na wskazanie ceny brutto produktu stosowną informację o powstaniu obowiązku podatkowego.Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zam-max40%(Pd) Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wyko punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Form of.Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zam nowej osoby z niepełnosp, nie będących obecnie pracownikami wyk/podwyk lub oddelegowanie do realizacji zam os z niepełnosp zatrudnionej obecnie u wyk/podw. Os z niepełnosp to os spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosp określone w ust z dnia 27 sier 1997r. o reh zaw i społ oraz zatrudnianiu osób niepełnosp lub we wł przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsięb w dostępie do zam pub, na czas realizacji przedmiotu zamó.W przypadku gdy Wyk w form of nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepe wówczas Zamaw przyzna Wyk 0 pkt. a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie:umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej os czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.c) Wyk złoży ośw, najpóźniej do dn rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba niepełnosp w ramach realizowanej umowy.d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wyk wymagań dotyczących zatrudnienia osoby niepełnospUwaga 2:Przy obliczaniu pkt zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.Zam dokona wyboru oferty tego z wyk, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L=C+Pdgdzie:L-liczba pkt uzyskana przez ofertęC – liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.Pd – liczba pkt uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie os niepełnosp do realizacji zam-max 40 pkt”<br/>Ze wzgl na ograniczoną liczę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdz,XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>dla części 1:<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów tworzenia eko – kosmetyków lub warsztatów tworzenia świec sojowych lub warsztatów tworzenia eko – środków czystości lub warsztaty tworzenia eko – kompostownika domowego. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 25.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ.<br/><br/> dla części 2:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów z zakresu ręcznego czerpania papieru lub warsztaty „Papier mâché”. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 9.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7b do SWZ.<br/><br/>dla części 3:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów z zakresu odnawiania mebli. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 10.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7c do SWZ.<br/><br/>dla części 4:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest organizacja warsztatów tworzenia biżuterii/breloków z recyclingu lub warsztaty tworzenia mozaiki lub warsztaty tworzenia makramy lub warsztaty tworzenia koszyków z wikliny. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że zrealizował minimum 2 usługi o w/w charakterze, o wartości umowy minimum 26.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 7d do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nienależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7a,b,c,d do SWZ; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c,d do nin. SWZ;<br/>2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ – Załącznik nr 2 a,b,c,d do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Załączniku nr 3 a,b,c,d w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia<br/>w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zam oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy<br/>5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 a,b,c,d do SWZ.<br/>7. Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zam dopuszcza złożenie tego ośw na form ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniowa publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 454 i art. 455 pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 6 a,b,c,d do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com