JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250704/0031033101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zamość z podziałem na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Peowiaków 92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 6392959</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@zamosc.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zamość z podziałem na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a8e1efa0-6e24-456e-8136-05848d6e9be3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00310331</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00072893/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zamość</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc, 2. inwestyce@zamosc.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/> Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/> oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/> umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.: <br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/> jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, <br/>d) włączona obsługa JavaScript, <br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/> g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/> lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/> linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, <br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej,<br/> w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie<br/> oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/> nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/> Prawo Zamówień Publicznych. <br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania<br/> wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/> Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady<br/> Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/> postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/> formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. <br/>6. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub<br/> elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który<br/> następnie przesyła do systemu. <br/>7. Oferta powinna być: <br/>a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, <br/>b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, <br/>c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem<br/> osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/> Pozostałe informacje w Rozdziale VIII, XII, XIII i XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO, informuję, że:<br/> 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZAMOŚĆ.<br/> 2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Panią Aleksandrę Tokarz, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: atokarz@zamosc.org.pl.<br/> 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/> postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/> 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/> oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/> 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/> o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/> określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/> 22 RODO.<br/> 8) Posiada Pani/Pan:<br/> a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/> prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/> dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/> udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/> zamówienia);<br/> b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/> może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/> niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/> okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/> RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/> korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/> interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/> osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.22.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1: Demontaż pokryć dachowych, załadunek, transport i zdeponowanie płyt azbestowo – cementowych na składowisku odpadów niebezpiecznych<br/>- demontaż dotyczy pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest płyt falistych azbestowo – cementowych stosowanych w budownictwie oraz płyt azbestowo - cementowych płaskich stosowanych w budownictwie z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Zamość. Zdemontowane wyroby po zapakowaniu należy załadować, przetransportować i zdeponować na składowisku. Szacowana ilość powstałych odpadów zawierających azbest - około 52 Mg (około 3 662 m2 w tym płyty faliste azbestowo – cementowe dla budownictwa i płyty azbestowo - cementowe płaskie stosowane w budownictwie)<br/><br/>2. Dodatkowe informacje istotne z punktu widzenia Zamawiającego:<br/>a)	Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych, co do zakresu usługi. <br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian, z których należy usunąć wyroby azbestowe, w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. w szczególności w konsekwencji klęski żywiołowej, działania siły wyższej, które spowodowały konieczność wykonania prac związanych z usunięciem z danej posesji wyrobów zawierających azbest.<br/>Wycofanie się z korzystania z usługi przez właściciela (posiadacza) nieruchomości, a także wprowadzenie zmian ilościowych, o których mowa powyżej, nie rodzi po stronie wykonawcy prawa do domagania się od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, zapłaty należności za niewykonaną usługę.<br/>Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są do wzajemnego informowania się o zmianach ilościowych, co do zakresu usługi tj. w szczególności w przypadku zaistnienia konieczności usunięcia wyrobów azbestowych z nowych nieruchomości, w przypadku wycofania się z korzystania z usługi przez właściciela nieruchomości.<br/>Ogólna ilość odpadów w części 1 i 2 może ulec zmianie w przypadku rezygnacji lub większej liczby chętnych Mieszkańców pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, maksymalne zwiększenie o 20% wartości zamówienia na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>b) wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby i odpady zawierające azbest zostanie przekazany Wykonawcy po wyborze oferty z chwilą zawarcia umowy,<br/>c) wykonawca wybrany w ramach niniejszego postępowania skontaktuje się i umówi na dogodny termin wykonania robót z właścicielami posesji wyszczególnionymi w otrzymanym od Zamawiającego wykazie.<br/>d) wykonawca zważy i zarejestruje masę odpadu usuwanego z danej nieruchomości, przy użyciu wagi hakowej lub paletowej. Czynności ważenia Wykonawca dokona w obecności właściciela/władającego nieruchomością oraz przedstawiciela Wykonawcy dokumentując ilość usuwanego odpadu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach.<br/>e) wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.<br/><br/>3. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>a) Usługę usuwania wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr. 71 z 2004 r., poz. 649)<br/>b) Wykonawca zapewni warunki bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania. W szczególności zapewni prowadzenie prac przez pracowników przeszkolonych przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania, posiadania niezbędnego wyposażenia technicznego i socjalnego zapewniającego prowadzenie określonych planem prac oraz zabezpieczenia pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu.<br/>c) Prowadzone prace, w tym demontaż i transport wyrobów zawierających azbest, powinny odbywać się w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia,<br/>d) Wykonawca dokona ważenia ilości odebranych wyrobów zawierających azbest z każdej nieruchomości, w obecności właściciela (posiadacza) posesji.<br/>e) Wykonawca ma obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z płyt azbestowych z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych,<br/>f) Po wykonaniu prac Wykonawca starannie oczyści teren robót i jego otoczenie, w tym oczyści teren z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.<br/>g) Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.<br/>h) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania demontażu, przygotowania do transportu, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest na składowisku odpadów niebezpiecznych przystosowanym do tego celu, posiadającym zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest.<br/>i) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 ustawy o odpadach (karty przekazania odpadu), <br/>j) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za wykonanie usług i zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także odpowiada za wszelkie szkody powstałe w czasie realizacji usługi<br/>k) wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac,<br/>l) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.<br/>ł) Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest co najmniej 7 dni przed planowanym terminem ich rozpoczęcia, właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, pod rygorem braku zapłaty za niezgłoszone zgodnie z powyższym usunięte wyroby azbestowe.<br/>m) Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia, o którym mowa w lit. ł), w tym jeden egzemplarz zgłoszenia wraz z potwierdzeniem jego złożenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90650000-8 - Usługi usuwania azbestu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu:<br/><br/>Lp.	KRYTERIUM	Max. ilość punktów	Waga	Max. ocena w kryterium<br/>1.	Cena oferty	100 pkt	100%	100 pkt<br/><br/>Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ, Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona).<br/><br/>1.	Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>CENA OFERTY - to cena brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona do dwóch miejsc po przecinku. Ocena ofert w kryterium ceny będzie ustalona wg wzoru:<br/>C = (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu „cena oferty”<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/><br/>3.	Z zastrzeżeniem ust. 6 Zamawiający wybierze Wykonawcę zamówienia, którego oferta:<br/>1)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp;<br/>2)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;<br/>3)	wiąże Wykonawcę zgodnie z rozdz. XI SWZ (lub Wykonawca zgodził się na przedłużenie związania ofertą lub nastąpiła okoliczność, o której mowa w ust. 8);<br/>4)	została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane wyżej kryteria wyboru.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że co najmniej dwie złożone oferty uzyskały taką samą łączną ocenę wybierze ofertę o cenie niższej.<br/>Gdy zaś również ceny ofert będą takie same - wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach – pod rygorem odrzucenia takiej oferty.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6.	Jeżeli termin związania ofertą, o którym mowa w rozdz. XI SWZ upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę,̨ którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8 oferta podlega odrzuceniu, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2: Usunięcie i utylizacja odpadów zawierających azbest<br/>- usunięcie i utylizacja odpadów zawierających azbest zgromadzonych na terenie nieruchomości położonych w gminie Zamość poprzez załadunek (ewentualne zapakowanie), transport i zdeponowanie na składowisku w ilości około 306 Mg (około 21 900 m2 w tym płyty faliste azbestowo – cementowe dla budownictwa i płyty azbestowo - cementowe płaskie stosowane w budownictwie).<br/>2. Dodatkowe informacje istotne z punktu widzenia Zamawiającego:<br/>a)	Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych, co do zakresu usługi. <br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian, z których należy usunąć wyroby azbestowe, w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. w szczególności w konsekwencji klęski żywiołowej, działania siły wyższej, które spowodowały konieczność wykonania prac związanych z usunięciem z danej posesji wyrobów zawierających azbest.<br/>Wycofanie się z korzystania z usługi przez właściciela (posiadacza) nieruchomości, a także wprowadzenie zmian ilościowych, o których mowa powyżej, nie rodzi po stronie wykonawcy prawa do domagania się od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, zapłaty należności za niewykonaną usługę.<br/>Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są do wzajemnego informowania się o zmianach ilościowych, co do zakresu usługi tj. w szczególności w przypadku zaistnienia konieczności usunięcia wyrobów azbestowych z nowych nieruchomości, w przypadku wycofania się z korzystania z usługi przez właściciela nieruchomości.<br/>Ogólna ilość odpadów w części 1 i 2 może ulec zmianie w przypadku rezygnacji lub większej liczby chętnych Mieszkańców pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, maksymalne zwiększenie o 20% wartości zamówienia na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>b) wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby i odpady zawierające azbest zostanie przekazany Wykonawcy po wyborze oferty z chwilą zawarcia umowy,<br/>c) wykonawca wybrany w ramach niniejszego postępowania skontaktuje się i umówi na dogodny termin wykonania robót z właścicielami posesji wyszczególnionymi w otrzymanym od Zamawiającego wykazie.<br/>d) wykonawca zważy i zarejestruje masę odpadu usuwanego z danej nieruchomości, przy użyciu wagi hakowej lub paletowej. Czynności ważenia Wykonawca dokona w obecności właściciela/władającego nieruchomością oraz przedstawiciela Wykonawcy dokumentując ilość usuwanego odpadu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach.<br/>e) wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót.<br/><br/>3. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>a) Usługę usuwania wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr. 71 z 2004 r., poz. 649)<br/>b) Wykonawca zapewni warunki bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania. W szczególności zapewni prowadzenie prac przez pracowników przeszkolonych przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania, posiadania niezbędnego wyposażenia technicznego i socjalnego zapewniającego prowadzenie określonych planem prac oraz zabezpieczenia pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu.<br/>c) Prowadzone prace, w tym demontaż i transport wyrobów zawierających azbest, powinny odbywać się w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia,<br/>d) Wykonawca dokona ważenia ilości odebranych wyrobów zawierających azbest z każdej nieruchomości, w obecności właściciela (posiadacza) posesji.<br/>e) Wykonawca ma obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z płyt azbestowych z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych,<br/>f) Po wykonaniu prac Wykonawca starannie oczyści teren robót i jego otoczenie, w tym oczyści teren z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.<br/>g) Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów <br/>o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.<br/>h) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania demontażu, przygotowania do transportu, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest na składowisku odpadów niebezpiecznych przystosowanym do tego celu, posiadającym zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest.<br/>i) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 ustawy o odpadach (karty przekazania odpadu), <br/>j) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za wykonanie usług i zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także odpowiada za wszelkie szkody powstałe w czasie realizacji usługi<br/>k) wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac,<br/>l) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.<br/>ł) Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest co najmniej 7 dni przed planowanym terminem ich rozpoczęcia, właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, pod rygorem braku zapłaty za niezgłoszone zgodnie z powyższym usunięte wyroby azbestowe.<br/>m) Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia, o którym mowa w lit. ł), w tym jeden egzemplarz zgłoszenia wraz z potwierdzeniem jego złożenia.<br/><br/>4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw:<br/>- z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)<br/>- z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tekst jednolity: Dz. U. 2020 poz. 1680)<br/>- z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 ze. zm.),<br/>- z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz następujących rozporządzeń:<br/>- Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824)<br/>- Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.)<br/>- Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest<br/>5.	Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 8 do SWZ.<br/>6.	Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>8.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.<br/>10.	Zamówienie nie jest objęte dynamicznym systemem zakupów.<br/>11.	Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.<br/>12.	Opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych art. 101, 102, 103 ustawy Pzp – nie dotyczy<br/>13.	Opis uwzględniający wymagania dotyczący dostępności dla osób niepełnosprawnych, art. 100 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp – nie dotyczy<br/>14.	Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:<br/> 90650000-8 Usługi usuwania azbestu<br/> 45262660-5 Usuwanie azbestu<br/>15.	Wymagania dotyczące zatrudnienia:<br/>1)	wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXV SWZ oraz w projekcie umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ;<br/>2)	warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).<br/>16.	Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp informuje, że zamówienie podzielone jest na 2 części:<br/>Część 1: Demontaż pokryć dachowych, załadunek, transport i zdeponowanie płyt azbestowo-cementowych na składowisku odpadów niebezpiecznych<br/>Część 2: Usunięcie i utylizacja odpadów zawierających azbest.<br/>Zakres każdej części zamówienia został wskazany w Rozdziale V. Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90650000-8 - Usługi usuwania azbestu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu:<br/><br/>Lp.	KRYTERIUM	Max. ilość punktów	Waga	Max. ocena w kryterium<br/>1.	Cena oferty	100 pkt	100%	100 pkt<br/><br/>Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ, Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona).<br/><br/>1.	Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>CENA OFERTY - to cena brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona do dwóch miejsc po przecinku. Ocena ofert w kryterium ceny będzie ustalona wg wzoru:<br/>C = (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu „cena oferty”<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/><br/>3.	Z zastrzeżeniem ust. 6 Zamawiający wybierze Wykonawcę zamówienia, którego oferta:<br/>1)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp;<br/>2)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;<br/>3)	wiąże Wykonawcę zgodnie z rozdz. XI SWZ (lub Wykonawca zgodził się na przedłużenie związania ofertą lub nastąpiła okoliczność, o której mowa w ust. 8);<br/>4)	została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane wyżej kryteria wyboru.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że co najmniej dwie złożone oferty uzyskały taką samą łączną ocenę wybierze ofertę o cenie niższej.<br/>Gdy zaś również ceny ofert będą takie same - wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach – pod rygorem odrzucenia takiej oferty.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6.	Jeżeli termin związania ofertą, o którym mowa w rozdz. XI SWZ upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę,̨ którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8 oferta podlega odrzuceniu, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Dotyczy Części 1 i Części 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że legitymuje się numerem rejestracyjnym z Bazy Danych o Odpadach (BDO) nadanym przez Marszałka Województwa (rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez Marszałka Województwa) potwierdzającym wpis w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest i wytwarzania odpadów zawierających azbest, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach <br/>17 06 05*- materiały budowlane zawierające azbest – tj. posiada wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO)<br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Dla Części 1 <br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 80 000 zł.<br/><br/>Dla Części 2<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 40 000 zł.<br/><br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a)	posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:<br/>wykazał się wykonaniem w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i ukończonej w terminie, co najmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, <br/>Dla Części 1: <br/>- minimum 1 usługi usuwania wyrobów zawierających azbest o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto<br/>Dla Części 2:<br/>- minimum 1 usługi usuwania wyrobów zawierających azbest o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto<br/><br/>oraz dołączył dowody (referencje) określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. Wykaz usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>b)	dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, tj.:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA ZATRUDNIAŁ:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>Dla Części 1: <br/>wykaże dysponowanie co najmniej trzema osobami przeszkolonymi przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz. 1824 )<br/>Dla Części 2:<br/>wykaże dysponowanie co najmniej dwiema osobami przeszkolonymi przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz. 1824)<br/>Wykaz osób stanowi załącznik nr 7a do SWZ.<br/><br/>c) SPRZĘT: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>Dla Części 1: <br/>wykaże dysponowanie co najmniej 1 pojazdem do załadunku i transportu oraz co najmniej 1 wagą hakową lub paletową<br/>Dla Części 2:<br/>wykaże dysponowanie co najmniej 1 pojazdem do załadunku i transportu oraz co najmniej 1 wagą hakową lub paletową<br/><br/>Wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 7b do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 273 ust.1 pkt 1 w zw. art. 108 ust. 1 pkt 5 i art. 109 ust. 1 pkt 4):<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeśli spełnione będą warunki art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający samodzielnie uzyska dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych); oraz Wykonawca wykaże, że legitymuje się numerem rejestracyjnym z Bazy Danych o Odpadach (BDO) nadanym przez Marszałka Województwa (rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez Marszałka Województwa) potwierdzającym wpis w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest i wytwarzania odpadów zawierających azbest, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach <br/>17 06 05*- materiały budowlane zawierające azbest – tj. posiada wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 273 ust. 1 pkt 2):<br/>a)	wykaz usług wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie; w/g zał. nr 6 do SWZ.<br/>Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są:<br/>1)	są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;<br/>2)	jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>- oświadczenie Wykonawcy;<br/>3)	jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej ma dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 7a do SWZ.<br/>c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz opis urządzeń technicznych i środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości, które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy; wykaz sprzętu stanowi załącznik; wg zał. nr 7b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (również spółki cywilne):<br/> 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/> 2) treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna:<br/> a) identyfikować wszystkich Wykonawców;<br/> b) wskazywać jakiego postępowania dotyczy;<br/> c) wskazywać ustanowionego pełnomocnika;<br/> d) określać zakres umocowania pełnomocnika;<br/> e) zwierać oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;<br/> f) być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców; pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców);<br/> 3) jeśli pełnomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/> 4) Wykonawcy solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/> 5) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem; korespondencja<br/> dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik;<br/> 6) poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SWZ, oraz stosownych przepisów;<br/> 7) oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców winna spełniać niżej wymienione wymagania:<br/> a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe składa wyłoniony LIDER (pełnomocnik);<br/> b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we<br/> własnym imieniu (powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej);<br/> c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców;<br/> 8) załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania<br/> oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy;<br/> 9) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy składający<br/> ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, która powinna zawierać:<br/> a) określenie członków konsorcjum;<br/> b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazać nazwę inwestycji, jej lokalizację, określenie inwestora (zamawiającego);<br/> c) określenie udziału stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;<br/> d) szczegółowy podział prac, który jasno określi punkty styku między konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu zamówienia;<br/> e) określenie lidera Konsorcjum, jego praw i obowiązków;<br/> f) postanowienia dotyczące wygaśnięcia umowy konsorcjum, określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości. Konsorcjum winno być powołane najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert;<br/> 10) wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/> 11) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady<br/> określone w niniejszym ustępie. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Stosownie do art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	konieczność wykonania usług dodatkowych o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp lub zwiększenia zakresu na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, które wynikły w trakcie realizacji zadania - należy przez to rozumieć usługi, wynikłe z uwagi na wzrost liczby właścicieli (posiadaczy) posesji z usługi usuwania wyrobów zawierających azbest lub wzrost ilości wyrobów zawierających azbest w tym wzrost z uwagi na konieczność wykonania prac związanych z usunięciem z danej posesji wyrobów zawierających azbest w konsekwencji klęski żywiołowej lub działania siły wyższej – w zakresie zmiany wartości umowy i terminu realizacji<br/>2)	konieczność zaniechania części usług - należy przez to rozumieć część usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, od których realizacji Zamawiający odstąpił, w sytuacji, gdy ich wykonanie wynikło z rezygnacji właściciela (posiadacza) posesji z usługi usuwania wyrobów zawierających azbest - w zakresie zmiany wartości umowy.<br/>3)	Wycofanie się z korzystania z usługi przez właściciela (posiadacza) nieruchomości, a także wprowadzenie zmian ilościowych, o których mowa powyżej, nie rodzi po stronie wykonawcy prawa do domagania się od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, zapłaty należności za niewykonaną usługę.<br/>4)	Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są do wzajemnego informowania się o zmianach ilościowych, co do zakresu usługi tj. w szczególności w przypadku zaistnienia konieczności usunięcia wyrobów azbestowych z nowych nieruchomości, w przypadku wycofania się z korzystania z usługi przez właściciela nieruchomości<br/> Pozostałe zmiany umowy w § 11 Projekt Umowy - Zał. nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc w zakładce dotyczącej odpowiedniego postępowania w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-14 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com