JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250707/0031186101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LELKOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170747980</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lelkowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552304130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">552448183</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@uglelkowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.uglelkowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abf6e33f-2f39-4898-94c3-22309a5c94fe</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00311861</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00043311/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abf6e33f-2f39-4898-94c3-22309a5c94fe <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w rozdziale IX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-abf6e33f-2f39-4898-94c3-22309a5c94fe</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">wypełniono w Rozdziale XXIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wskazano w w Rozdziale XXIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.P.271.I.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo” oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad przedmiotową inwestycją.<br/>Zamówienie podzielono na 4 części:<br/> Część 1 - Kompleksowa termomodernizacja budynek Urzędu Gminy, Lelkowo 21, 14-520 Lelkowo, dz. nr 145, obręb Lelkowo obiekt wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków pod nr Z-45/2019<br/>Wraz z uzyskaniem dokumentów uprawniających do realizacji robót budowlanych, oraz wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń<br/>Zakres projektu powinien obejmować:<br/>1)Inwentaryzacje stanu istniejącego budynku<br/>2)Prace termomodernizacyjne- kompleksowe przedsięwzięcia termomodernizacyjne wynikające z audytu energetycznego, prowadzące do zmniejszenia energochłonności budynków, dotyczące podniesienia paramentów energetycznych budynków, między innymi:<br/>a)ocieplenie obiektu, wymiana okien, drzwi zewnętrznych,<br/>b)wymiana infrastruktury na energooszczędną,<br/>c)instalacja dedykowanych potrzebom energetycznym budynku urządzeń OZE (z możliwością zastosowania magazynów energii),<br/>d)wymiana /modernizacja nieefektywnych systemów grzewczych na zero lub niskoemisyjne albo<br/>podłączenie do sieci ciepłowniczej/chłodniczej,przebudowa systemów wentylacji i klimatyzacji<br/> instalacja systemów chłodzących.<br/>Podstawą do opracowania dokumentacji jest załącznik nr 11 do SWZ – Audyt energetyczny<br/>Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części.<br/>11.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 13, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust.11 zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br/>12.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 11 są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Stosowne oświadczenie należy złożyć również w przypadku osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę. Wówczas zawierać będzie ono wyłącznie informację o osobistym wykonywaniu czynności określonych w ust. 13 przez Wykonawcę. <br/>13.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: <br/>1) prace biurowe, <br/>2) kontakt z Zamawiającym w celu realizacji przedmiotu umowy, obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ oraz wzorze umowy, wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w SWZ, dokumentacji technicznej oraz umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. <br/>14.Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <br/>15.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. <br/>16.Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>Kryterium: cena (C) – znaczenie 60pkt<br/>Kryterium: (doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) – znaczenie 40pkt<br/>1.Kryterium: cena – znaczenie 60%<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> C min<br/> X = C min x 60 pkt<br/> C O<br/>gdzie:<br/>X – wartość punktowa ocenianego kryterium<br/>C min – najniższa cena ze złożonych ofert<br/>Co – cena ocenianej oferty<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt w ramach niniejszego kryterium.<br/>2.Kryterium: liczba punktów w kryterium Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) zostanie obliczona na podstawie poniższych zasad: Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, posiada doświadczenie i opracowała bądź współpracowała przy opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000m3. <br/>Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu: <br/>1dokumentacja – 10 pkt, <br/>2dokumentacje – 20 pkt, <br/>3 dokumentacje – 30 pkt, 4 dokumentacje – 40 pkt. <br/>W przypadku niewskazania ilości opracowanych dokumentacji w ofercie, Zamawiający przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium. <br/>UWAGA <br/>W przypadku wskazania co najmniej jednej dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dowody potwierdzające, że wskazana osoba faktycznie uczestniczyła w opracowaniu tej dokumentacji. W dokumentach musi być imiennie określona osoba pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kubatura obiektu i jego przeznaczenie (funkcje publicznej). <br/>Dowody nie podlegają uzupełnieniu.<br/> Brak załączenia ww. dokumentów do oferty skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium. <br/>Łączna ilość punktów dla badanej oferty wynikać będzie z sumy punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.<br/>3.cena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Jeden procent odpowiada jednemu punktowi przyjętemu do oceny.<br/>4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo” oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad przedmiotową inwestycją.<br/>Zamówienie podzielono na 4 części:<br/>Część 2- Kompleksowa termomodernizacja budynek Gminne Centrum Kultury, Lelkowo 17, 14-520 Lelkowo, dz. nr 140 obręb Lelkowo<br/>Wraz z uzyskaniem dokumentów uprawniających do realizacji robót budowlanych, oraz wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń<br/>Zakres projektu powinien obejmować:<br/>1)Inwentaryzacje stanu istniejącego budynku<br/>2)Prace termomodernizacyjne- kompleksowe przedsięwzięcia termomodernizacyjne wynikające z audytu energetycznego, prowadzące do zmniejszenia energochłonności budynków, dotyczące podniesienia paramentów energetycznych budynków, między innymi:<br/>a)ocieplenie obiektu, wymiana okien, drzwi zewnętrznych,<br/>b)wymiana infrastruktury na energooszczędną,<br/>c)instalacja dedykowanych potrzebom energetycznym budynku urządzeń OZE (z możliwością zastosowania magazynów energii),<br/>d)wymiana /modernizacja nieefektywnych systemów grzewczych na zero lub niskoemisyjne albo<br/>podłączenie do sieci ciepłowniczej/chłodniczej,przebudowa systemów wentylacji i klimatyzacji<br/> instalacja systemów chłodzących.<br/>Podstawą do opracowania dokumentacji jest załącznik nr 11 do SWZ – Audyt energetyczny<br/>Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części.<br/><br/>11.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 13, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust.11 zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br/>12.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 11 są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Stosowne oświadczenie należy złożyć również w przypadku osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę. Wówczas zawierać będzie ono wyłącznie informację o osobistym wykonywaniu czynności określonych w ust. 13 przez Wykonawcę. <br/>13.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: <br/>1) prace biurowe, <br/>2) kontakt z Zamawiającym w celu realizacji przedmiotu umowy, obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ oraz wzorze umowy, wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w SWZ, dokumentacji technicznej oraz umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. <br/>14.Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <br/>15.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. <br/>16.Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>Kryterium: cena (C) – znaczenie 60pkt<br/>Kryterium: (doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) – znaczenie 40pkt<br/>1.Kryterium: cena – znaczenie 60%<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> C min<br/> X = C min x 60 pkt<br/> C O<br/>gdzie:<br/>X – wartość punktowa ocenianego kryterium<br/>C min – najniższa cena ze złożonych ofert<br/>Co – cena ocenianej oferty<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt w ramach niniejszego kryterium.<br/>2.Kryterium: liczba punktów w kryterium Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) zostanie obliczona na podstawie poniższych zasad: Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, posiada doświadczenie i opracowała bądź współpracowała przy opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000m3. <br/>Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu: <br/>1dokumentacja – 10 pkt, <br/>2dokumentacje – 20 pkt, <br/>3 dokumentacje – 30 pkt, 4 dokumentacje – 40 pkt. <br/>W przypadku niewskazania ilości opracowanych dokumentacji w ofercie, Zamawiający przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium. <br/>UWAGA <br/>W przypadku wskazania co najmniej jednej dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dowody potwierdzające, że wskazana osoba faktycznie uczestniczyła w opracowaniu tej dokumentacji. W dokumentach musi być imiennie określona osoba pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kubatura obiektu i jego przeznaczenie (funkcje publicznej). <br/>Dowody nie podlegają uzupełnieniu.<br/> Brak załączenia ww. dokumentów do oferty skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium. <br/>Łączna ilość punktów dla badanej oferty wynikać będzie z sumy punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.<br/>3.cena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Jeden procent odpowiada jednemu punktowi przyjętemu do oceny.<br/>4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo” oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad przedmiotową inwestycją.<br/>Zamówienie podzielono na 4 części:<br/>Część 3- Kompleksowa termomodernizacja budynek Szkoły Podstawowej w Lelkowie , Lelkowo 21, 14-520 Lelkowo dz. nr 421/3 obręb Lelkowo<br/>Wraz z uzyskaniem dokumentów uprawniających do realizacji robót budowlanych, oraz wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń<br/>Zakres projektu powinien obejmować:<br/>1)Inwentaryzacje stanu istniejącego budynku<br/>2)Prace termomodernizacyjne- kompleksowe przedsięwzięcia termomodernizacyjne wynikające z audytu energetycznego, prowadzące do zmniejszenia energochłonności budynków, dotyczące podniesienia paramentów energetycznych budynków, między innymi:<br/>a)ocieplenie obiektu, wymiana okien, drzwi zewnętrznych,<br/>b)wymiana infrastruktury na energooszczędną,<br/>c)instalacja dedykowanych potrzebom energetycznym budynku urządzeń OZE (z możliwością zastosowania magazynów energii),<br/>d)wymiana /modernizacja nieefektywnych systemów grzewczych na zero lub niskoemisyjne albo<br/>podłączenie do sieci ciepłowniczej/chłodniczej,przebudowa systemów wentylacji i klimatyzacji<br/> instalacja systemów chłodzących.<br/>Podstawą do opracowania dokumentacji jest załącznik nr 11 do SWZ – Audyt energetyczny<br/>Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części.<br/><br/>11.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 13, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust.11 zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br/>12.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 11 są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Stosowne oświadczenie należy złożyć również w przypadku osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę. Wówczas zawierać będzie ono wyłącznie informację o osobistym wykonywaniu czynności określonych w ust. 13 przez Wykonawcę. <br/>13.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: <br/>1) prace biurowe, <br/>2) kontakt z Zamawiającym w celu realizacji przedmiotu umowy, obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ oraz wzorze umowy, wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w SWZ, dokumentacji technicznej oraz umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. <br/>14.Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <br/>15.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. <br/>16.Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>Kryterium: cena (C) – znaczenie 60pkt<br/>Kryterium: (doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) – znaczenie 40pkt<br/>1.Kryterium: cena – znaczenie 60%<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> C min<br/> X = C min x 60 pkt<br/> C O<br/>gdzie:<br/>X – wartość punktowa ocenianego kryterium<br/>C min – najniższa cena ze złożonych ofert<br/>Co – cena ocenianej oferty<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt w ramach niniejszego kryterium.<br/>2.Kryterium: liczba punktów w kryterium Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) zostanie obliczona na podstawie poniższych zasad: Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, posiada doświadczenie i opracowała bądź współpracowała przy opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000m3. <br/>Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu: <br/>1dokumentacja – 10 pkt, <br/>2dokumentacje – 20 pkt, <br/>3 dokumentacje – 30 pkt, 4 dokumentacje – 40 pkt. <br/>W przypadku niewskazania ilości opracowanych dokumentacji w ofercie, Zamawiający przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium. <br/>UWAGA <br/>W przypadku wskazania co najmniej jednej dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dowody potwierdzające, że wskazana osoba faktycznie uczestniczyła w opracowaniu tej dokumentacji. W dokumentach musi być imiennie określona osoba pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kubatura obiektu i jego przeznaczenie (funkcje publicznej). <br/>Dowody nie podlegają uzupełnieniu.<br/> Brak załączenia ww. dokumentów do oferty skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium. <br/>Łączna ilość punktów dla badanej oferty wynikać będzie z sumy punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.<br/>3.cena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Jeden procent odpowiada jednemu punktowi przyjętemu do oceny.<br/>4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lelkowo” oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad przedmiotową inwestycją.<br/>Zamówienie podzielono na 4 części:<br/>Część 4- Kompleksowa termomodernizacja budynek Świetlica Wiejska w Zagajach, Zagaje 33. 14-521 Lelkowo , dz. nr 405 obręb Bieńkowo<br/>Wraz z uzyskaniem dokumentów uprawniających do realizacji robót budowlanych, oraz wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń<br/>Zakres projektu powinien obejmować:<br/>1)Inwentaryzacje stanu istniejącego budynku<br/>2)Prace termomodernizacyjne- kompleksowe przedsięwzięcia termomodernizacyjne wynikające z audytu energetycznego, prowadzące do zmniejszenia energochłonności budynków, dotyczące podniesienia paramentów energetycznych budynków, między innymi:<br/>a)ocieplenie obiektu, wymiana okien, drzwi zewnętrznych,<br/>b)wymiana infrastruktury na energooszczędną,<br/>c)instalacja dedykowanych potrzebom energetycznym budynku urządzeń OZE (z możliwością zastosowania magazynów energii),<br/>d)wymiana /modernizacja nieefektywnych systemów grzewczych na zero lub niskoemisyjne albo<br/>podłączenie do sieci ciepłowniczej/chłodniczej,przebudowa systemów wentylacji i klimatyzacji<br/> instalacja systemów chłodzących.<br/>Podstawą do opracowania dokumentacji jest załącznik nr 11 do SWZ – Audyt energetyczny<br/>Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części.<br/><br/>11.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 13, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust.11 zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br/>12.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 11 są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Stosowne oświadczenie należy złożyć również w przypadku osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę. Wówczas zawierać będzie ono wyłącznie informację o osobistym wykonywaniu czynności określonych w ust. 13 przez Wykonawcę. <br/>13.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: <br/>1) prace biurowe, <br/>2) kontakt z Zamawiającym w celu realizacji przedmiotu umowy, obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ oraz wzorze umowy, wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w SWZ, dokumentacji technicznej oraz umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. <br/>14.Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <br/>15.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. <br/>16.Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>Kryterium: cena (C) – znaczenie 60pkt<br/>Kryterium: (doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) – znaczenie 40pkt<br/>1.Kryterium: cena – znaczenie 60%<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/><br/> C min<br/> X = C min x 60 pkt<br/> C O<br/>gdzie:<br/>X – wartość punktowa ocenianego kryterium<br/>C min – najniższa cena ze złożonych ofert<br/>Co – cena ocenianej oferty<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt w ramach niniejszego kryterium.<br/>2.Kryterium: liczba punktów w kryterium Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (D) zostanie obliczona na podstawie poniższych zasad: Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, posiada doświadczenie i opracowała bądź współpracowała przy opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000m3. <br/>Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu: <br/>1dokumentacja – 10 pkt, <br/>2dokumentacje – 20 pkt, <br/>3 dokumentacje – 30 pkt, 4 dokumentacje – 40 pkt. <br/>W przypadku niewskazania ilości opracowanych dokumentacji w ofercie, Zamawiający przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium. <br/>UWAGA <br/>W przypadku wskazania co najmniej jednej dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dowody potwierdzające, że wskazana osoba faktycznie uczestniczyła w opracowaniu tej dokumentacji. W dokumentach musi być imiennie określona osoba pełniąca funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kubatura obiektu i jego przeznaczenie (funkcje publicznej). <br/>Dowody nie podlegają uzupełnieniu.<br/> Brak załączenia ww. dokumentów do oferty skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium. <br/>Łączna ilość punktów dla badanej oferty wynikać będzie z sumy punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.<br/>3.cena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Jeden procent odpowiada jednemu punktowi przyjętemu do oceny.<br/>4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: <br/>a) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynków oraz jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji w zakresie wymiany źródła ciepła, rozumianej jako wymianę urządzeń służących do wytwarzania ciepła dla budynku (np. kotła, pompy ciepła, węzła chłonnego) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. <br/>W przypadku, gdy jedna usługa obejmowała zarówno opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji jak i wymiany źródła ciepła - dopuszcza się łączny wykaz tej usługi przy czym jej wartość nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku zamówień w celu wykazania spełnienia warunku. <br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada uprawnienia w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta - osoba posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia kilku funkcji przez jedną osobę, o ile będzie ona posiadała wymagane uprawnienia w zakresie w/w specjalności.<br/> Uwaga: <br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. <br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <br/>2.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w Rozdziale XXIV ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>3.	W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>4.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wymaga spełnienia warunku w całości przez co najmniej jednego z wykonawców.<br/>5.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, <br/>5)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>6)	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty w postępowaniu było niezależne od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia samodzielnie lub wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę w ramach przedmiotowego postepowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania okreslono szczegółowo we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com