JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032167401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „STOP SMOG w GZM ...” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367882926</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Barbary 21A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-053</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32/718-07-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@metropoliagzm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.metropoliagzm.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „STOP SMOG w GZM ...” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24bac73a-8e71-4892-bbd1-8ae1e25ba8b7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00321674</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00014510/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Modernizacja budynków mieszkal. jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG na terenie GZM-zaprojektuj i wybuduj na terenie gmin Bieruń,Gierałtowice,Sośnicowice, Bytom,Dąbrowa G.,K-ce,Tychy i Zabrze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gzm.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy<br/>użyciu Platformy, która jest dostępna pod adresem: https://gzm.ezamawiajacy.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ogólne zasady korzystania z<br/>platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie GZM: https://gzm.ezamawiajacy.pl/,<br/>lub https://oneplace.marketplanet.pl.;<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>a) podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)<br/>lub<br/>b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu<br/>lub<br/>c) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych;<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej.<br/>4) Założenie konta i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>2. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy Za datę przekazania dokumentów oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek<br/>„Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.<br/>3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa GZM, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia<br/>dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.<br/>4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.: plików o wielkości do 2 GB, w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>7. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod adresem https://gzm.ezamawiajacy.pl/, w zakładce „Baza<br/>Wiedzy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, iż:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: urzad@metropoliagzm.pl, strona internetowa: bip.metropoliagzm.pl.<br/>2)	Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: daneosobowe@metropoliagzm.pl.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: <br/>a)	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „STOP SMOG w GZM – poprawa jakości powietrza na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”, numer sprawy ZP.270.17.2025,<br/>b)	archiwizacji dokumentacji.<br/>4)	Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:<br/>a)	obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy,<br/>b)	obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) . <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku korespondencji tradycyjnej. <br/>Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na stronach prowadzonego postępowania oraz zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>7)	Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8)	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika <br/>z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają <br/>z ustawy Pzp.<br/>9)	Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że: <br/>a)	skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,<br/>b)	wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.270.17.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 11 jednorodzinnych budynkach mieszkalnych <br/>w Gminie Bieruń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 20 jednorodzinnych budynkach mieszkalnych <br/>w Gminie Gierałtowice </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 10 jednorodzinnych budynkach mieszkalnych <br/>w Gminie Sośnicowice </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 1 jednorodzinnym budynku mieszkalnym <br/>w Gminie Bytom. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 17 jednorodzinnych budynkach mieszkalnych <br/>w Gminie Dąbrowa Górnicza </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 9 jednorodzinnych budynkach mieszkalnych <br/>w Gminie Katowice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 1 jednorodzinnym budynku mieszkalnym <br/>w Gminie Tychy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 11 jednorodzinnych budynkach mieszkalnych <br/>w Gminie Zabrze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą<br/>ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.<br/>2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:<br/>1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:<br/>Cena brutto oferty najtańszej<br/>C= ------------------------------------------ x 60<br/>Cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji<br/>(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego<br/>składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów<br/>za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:<br/>• 60 miesięcy – 0 pkt<br/>• 66 miesięcy – 4 pkt<br/>• 72 miesiące – 8 pkt<br/>• 78 miesięcy – 12 pkt<br/>• 84 miesiące – 16 pkt<br/>• 90 miesięcy – 20 pkt<br/>• 96 miesięcy – 24 pkt<br/>• 102 miesiące – 28 pkt<br/>• 108 miesięcy – 32 pkt<br/>• 114 miesięcy – 36 pkt<br/>• 120 miesięcy – 40 pkt<br/>Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania<br/>wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie<br/>stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym<br/>wzorem:<br/>S = C + G<br/>gdzie:<br/>• (S) – łączna suma punków;<br/>• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);<br/>• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym:<br/><br/>Dla części 4 zamówienia:<br/>a)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Dla części 1, 3, 5, 6, 7, 8 zamówienia:<br/>a)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>b)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych;<br/>c)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/><br/>Dla części 2 zamówienia:<br/>a)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>b)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>c)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>d)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>e)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>f)	minimum jedną osobą posiadającą certyfikat instalatora systemów fotowoltaicznych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego lub posiadającą uprawnienia równorzędne. <br/><br/><br/>Uwaga:	wskazane powyżej uprawnienia winny być uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równorzędnymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <br/>W przypadku osoby wskazanej w wymogach dla części 2 lit. f) uprawnienia winny być uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii lub równorzędnymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>Dopuszcza się, aby jedna osoba dysponowała więcej niż jednym uprawnieniem.<br/><br/>Dopuszcza się łączne wykazywanie spełniania warunków, tj. poprzez połączenie zasobów własnych wykonawcy, zasobów wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, zasobów podmiotu trzeciego (udostępniającego).<br/><br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część:<br/>W celu wykazania spełniania warunków dla więcej niż jednej części należy wykazać dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W zakresie pozostałych uprawnień można wskazać tę samą osobę na potwierdzenie spełniania warunku w odniesieniu do więcej niż jednej części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> - Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;<br/>- Formularz cenowy (stosowny do części) – z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załączniki nr 2A – 2H do SWZ;<br/>- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>- Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, – z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznika nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców <br/>w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>- Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, <br/>o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności właściwych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych <br/>i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;<br/>- Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w<br/>Rozdziale 9 ust. 2 SWZ, składa każdy<br/>z wykonawców.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacje nt. zmian postanowień umowy zawiera §17 projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gzm.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00124719 z dnia 2025-02-28<br/>2025-02-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>bezpieczeństwa narodowego (t. jedn. Dz. U. z 2024 roku poz. 507):<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz.<br/>1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com