JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032190901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2025 - 2026. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Samborzec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409778</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samborzec 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Samborzec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158314443</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158314443 wew. 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@samborzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.samborzec.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2025 - 2026. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6bba79a4-5dac-40d9-a156-404b1b5e0595</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00321909</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00061822/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2025-2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładnyUrzędu Miar.<br/>2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA ROZDZIAŁ XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że:<br/>1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana przez Wójta Gminy Samborzec – Adriana Wołosa;<br/>2)inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest Pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29;<br/>3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2 (trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji).<br/>4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP,<br/>5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>Pozostałe informacje dotyczące RODO określa Załącznik nr 12 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG-III.271.2.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach.<br/><br/>TRASA 1.I.<br/>Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Chobrzany – Gorzyczany – Chobrzany ( długość trasy 6 km) - 9 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:35. <br/>TRASA 1.II.<br/>Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Chobrzany – Świątniki – Faliszowice – Janowice – Chobrzany (długość trasy 20 km) – 16 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:20.<br/>TRASA 1.III.<br/>Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Chobrzany – Postronna – Byszów – Jachimowice – Ryłowice – Chobrzany (długość trasy 20 km) – 35 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 6:50.<br/>TRASA 1.IV.<br/>Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Chobrzany – Krzeczkowice – Janowice – Chobrzany (długość trasy 10 km) - 45 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:05.<br/><br/>TRASY POWROTU:<br/>Powrót uczniów będzie realizowany częściowo innymi trasami:<br/>TRASA 1.A. Chobrzany – Gorzyczany – Chobrzany (długość trasy 6 km) – 9 uczniów; <br/>Odwóz o godzinie 14:30.<br/>TRASA 1.B. Chobrzany – Świątniki – Faliszowice – Krzeczkowice – Janowice – Byszów – Postronna – Jachimowice – Ryłowice – Chobrzany (długość trasy 24 km) – 32 uczniów;<br/>Odwóz o godzinie 12:50.<br/>TRASA 1.C. Chobrzany – Świątniki – Faliszowice – Krzeczkowice – Janowice – Byszów – Postronna – Jachimowice – Ryłowice – Chobrzany (długość trasy 24 km) – 36 uczniów;<br/>Odwóz o godzinie 13:50.<br/>TRASA 1.D. Chobrzany – Świątniki – Faliszowice – Krzeczkowice – Janowice – Byszów – Postronna – Jachimowice – Ryłowice – Chobrzany (długość trasy 24 km) – 28 uczniów;<br/>Odwóz o godzinie 14:40.<br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dzieci i uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia czy dane kierowców autobusów realizujących przedmiot zamówienia są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przedsiębiorstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i o ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802 z późn. zm.). <br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich sporządzonych przez Wykonawcę na podstawie art. 22b ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena - 60%<br/>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii - 30%<br/>3. Termin płatności - 10%<br/><br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.<br/>Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>A)	CENA:<br/>an / ab x 60 = ilość punktów<br/>gdzie:<br/>an – najniższa cena ofertowa z ofert ważnych,<br/>ab – cena oferty badanej,<br/><br/>B)	CZAS PODSTAWIENIA ZASTĘPCZEGO ŚRODKA TRANSPORTU W RAZIE AWARII:<br/>Należy podać czas podstawienia zastępczego środka transportu. Oferty zostaną ocenione według poniższej zasady:<br/>Czas podstawienia zastępczego środka<br/>transportu:	Punkty do oceny<br/>20 min.	30,00<br/>25 min.	20,00<br/>30 min.	10,00<br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” nie może przekroczyć maksy-malnie 30 minut. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awa-rii” niż 30 min. oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii”, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>W przypadku, gdy wykonawca poda „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” krót-szy niż 20 minut ocenie będzie podlegał „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” równy 20 minut, a Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie rozliczany z zaoferowanego czasu podstawie-nia zastępczego środka transportu. <br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” należy podać w pełnych minu-tach uwzględniając, że punkty do oceny przyznawane są z uwzględnieniem 5 minutowych przedziałów. <br/>W przypadku podania „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” bez uwzględnienia ww. informacji Zamawiający do oceny będzie przyjmował „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” z zastosowaniem zasad obowiązujących w matematyce dotyczących zaokrągleń (np.: dla zaoferowanych 21 minut lub 22 minut - do oceny będzie przyjmowane 20 minut, dla zaoferowanych 23 minut lub 24 minut - do oceny będzie przyjmowane 25 minut).<br/><br/>C)	TERMIN PŁATNOŚCI <br/><br/>cb / cn x 10 = ilość punktów w kryterium termin płatności <br/>gdzie: <br/>cn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert <br/>cb – termin płatności w ofercie badanej <br/><br/>Uwaga!! Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.<br/><br/>Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>X = A+B+C<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów<br/>Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przedstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu<br/><br/>Przy powrocie 9 osób będzie realizowane w jedną stronę (odwóz ze szkoły), przewidziany jest dla nich zakup biletu miesięcznego o wartości połowy biletu normalnego.<br/><br/>TRASY DOWOZOWE W RAMACH CZĘŚCI NR 2:<br/>TRASA 2.I.<br/>Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Złota – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Zajeziorze Przyłogi – Szewce – Samborzec (długość trasy 17 km) – 14 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:00.<br/>TRASA 2.II.<br/>Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Wielogóra – Śmiechowice – Żuków – Gorzyczany (remiza) – Samborzec (długość trasy 12 km) – 12 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:25. <br/>TRASA 2.III. <br/>Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Zajeziorze Siedliska – Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki – Skotniki (cmentarz) – Zajeziorze Stara Wieś – Samborzec (długość trasy 19 km) – 27 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:00. <br/>TRASA 2.IV.<br/>Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Polanów – Samborzec (długość trasy 5 km) – 18 uczniów;<br/>Wyjazd o godzinie 7:35. <br/><br/>TRASY POWROTU<br/>Powrót uczniów będzie realizowany częściowo innymi trasami:<br/>TRASA 2.A. <br/>Odwóz o godz. 12.55 na trasie: Samborzec – Polanów – Łojowice – Złota (remiza) – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki – Zajeziorze Siedliska – Samborzec (długość trasy 30 km) – 22 uczniów; <br/>TRASA 2.B.<br/>Odwóz o godz. 14.30 na trasie: Samborzec – Polanów – Łojowice – Złota (remiza) – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Zajeziorze Siedliska – Samborzec (długość trasy 18 km) – 27 uczniów; <br/>TRASA 2.C.<br/>Odwóz o godz. 15:05 na trasie: Samborzec – Wielogóra – Śmiechowice – Żuków – Gorzyczany – Samborzec (długość trasy 12 km) – 12 uczniów; <br/>TRASA 2.D.<br/>Odwóz o godz. 15:00 na trasie: Samborzec – Zajeziorze Siedliska – Skotniki (cmentarz) – Skotniki – Bogoria Skotnicka – Ostrołęka – Andruszkowice – Samborzec (długość trasy 22 km) – 19 uczniów.<br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dzieci i uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia czy dane kierowców autobusów realizujących przedmiot zamówienia są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przedsiębiorstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i o ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802 z późn. zm.). <br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich sporządzonych przez Wykonawcę na podstawie art. 22b ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena - 60%<br/>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii - 30%<br/>3. Termin płatności - 10%<br/><br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.<br/>Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>A)	CENA:<br/>an / ab x 60 = ilość punktów<br/>gdzie:<br/>an – najniższa cena ofertowa z ofert ważnych,<br/>ab – cena oferty badanej,<br/><br/>B)	CZAS PODSTAWIENIA ZASTĘPCZEGO ŚRODKA TRANSPORTU W RAZIE AWARII:<br/>Należy podać czas podstawienia zastępczego środka transportu. Oferty zostaną ocenione według poniższej zasady:<br/>Czas podstawienia zastępczego środka<br/>transportu:	Punkty do oceny<br/>20 min.	30,00<br/>25 min.	20,00<br/>30 min.	10,00<br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” nie może przekroczyć maksy-malnie 30 minut. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awa-rii” niż 30 min. oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii”, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>W przypadku, gdy wykonawca poda „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” krót-szy niż 20 minut ocenie będzie podlegał „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” równy 20 minut, a Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie rozliczany z zaoferowanego czasu podstawie-nia zastępczego środka transportu. <br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” należy podać w pełnych minu-tach uwzględniając, że punkty do oceny przyznawane są z uwzględnieniem 5 minutowych przedziałów. <br/>W przypadku podania „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” bez uwzględnienia ww. informacji Zamawiający do oceny będzie przyjmował „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” z zastosowaniem zasad obowiązujących w matematyce dotyczących zaokrągleń (np.: dla zaoferowanych 21 minut lub 22 minut - do oceny będzie przyjmowane 20 minut, dla zaoferowanych 23 minut lub 24 minut - do oceny będzie przyjmowane 25 minut).<br/><br/>C)	TERMIN PŁATNOŚCI <br/><br/>cb / cn x 10 = ilość punktów w kryterium termin płatności <br/>gdzie: <br/>cn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert <br/>cb – termin płatności w ofercie badanej <br/><br/>Uwaga!! Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.<br/><br/>Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>X = A+B+C<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów<br/>Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przedstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Skotnikach<br/>Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki (długość trasy 4 km) – 11 uczniów.<br/>Wyjazd o godzinie 7:55.<br/>Odwóz o godzinie 14:30 na trasie: Skotniki – Bogoria Skotnicka – Ostrołęka (długość trasy 4 km) – 11 uczniów.<br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dzieci i uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia czy dane kierowców autobusów realizujących przedmiot zamówienia są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przedsiębiorstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i o ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802 z późn. zm.). <br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich sporządzonych przez Wykonawcę na podstawie art. 22b ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena - 60%<br/>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii - 30%<br/>3. Termin płatności - 10%<br/><br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.<br/>Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>A)	CENA:<br/>an / ab x 60 = ilość punktów<br/>gdzie:<br/>an – najniższa cena ofertowa z ofert ważnych,<br/>ab – cena oferty badanej,<br/><br/>B)	CZAS PODSTAWIENIA ZASTĘPCZEGO ŚRODKA TRANSPORTU W RAZIE AWARII:<br/>Należy podać czas podstawienia zastępczego środka transportu. Oferty zostaną ocenione według poniższej zasady:<br/>Czas podstawienia zastępczego środka<br/>transportu:	Punkty do oceny<br/>20 min.	30,00<br/>25 min.	20,00<br/>30 min.	10,00<br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” nie może przekroczyć maksy-malnie 30 minut. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awa-rii” niż 30 min. oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii”, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>W przypadku, gdy wykonawca poda „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” krót-szy niż 20 minut ocenie będzie podlegał „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” równy 20 minut, a Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie rozliczany z zaoferowanego czasu podstawie-nia zastępczego środka transportu. <br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” należy podać w pełnych minu-tach uwzględniając, że punkty do oceny przyznawane są z uwzględnieniem 5 minutowych przedziałów. <br/>W przypadku podania „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” bez uwzględnienia ww. informacji Zamawiający do oceny będzie przyjmował „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” z zastosowaniem zasad obowiązujących w matematyce dotyczących zaokrągleń (np.: dla zaoferowanych 21 minut lub 22 minut - do oceny będzie przyjmowane 20 minut, dla zaoferowanych 23 minut lub 24 minut - do oceny będzie przyjmowane 25 minut).<br/><br/>C)	TERMIN PŁATNOŚCI <br/><br/>cb / cn x 10 = ilość punktów w kryterium termin płatności <br/>gdzie: <br/>cn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert <br/>cb – termin płatności w ofercie badanej <br/><br/>Uwaga!! Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.<br/><br/>Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>X = A+B+C<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów<br/>Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przedstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Złotej <br/><br/>TRASA 4.I.<br/>Dowóz uczniów do SP w Złotej na trasie: Złota – Milczany – Kobierniki – Złota (długość trasy 18 km) – 32 uczniów.<br/>Przywóz dzieci do Złotej na godzinę 7:55.<br/>TRASA 4.II.<br/>Dowóz uczniów do SP w Złotej na trasie: Złota/remiza – Złota Kolonia – Łojowice – Ostrołęka – Złota SP – Andruszkowice – Milczany – Złota SP (długość trasy 12 km) – 27 uczniów.<br/>Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:45.<br/><br/>TRASY POWROTU<br/>Powrót uczniów będzie realizowany częściowo innymi trasami:<br/>TRASA 4.A. <br/>Odwóz o godz. 14:00 na trasie: Złota – Milczany – Kobierniki – Milczany – Złota (długość trasy 18 km) – 43 uczniów. <br/>TRASA 4.B. <br/>Odwóz o godz. 14:40 na trasie: Złota – Złota Kolonia – Łojowice– Milczany – Ostrołęka – Złota SP – Andruszkowice – Milczany – Złota SP (długość trasy 12 km) – 16 uczniów.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dzieci i uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia czy dane kierowców autobusów realizujących przedmiot zamówienia są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przedsiębiorstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i o ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802 z późn. zm.). <br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich sporządzonych przez Wykonawcę na podstawie art. 22b ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena - 60%<br/>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii - 30%<br/>3. Termin płatności - 10%<br/><br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.<br/>Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>A)	CENA:<br/>an / ab x 60 = ilość punktów<br/>gdzie:<br/>an – najniższa cena ofertowa z ofert ważnych,<br/>ab – cena oferty badanej,<br/><br/>B)	CZAS PODSTAWIENIA ZASTĘPCZEGO ŚRODKA TRANSPORTU W RAZIE AWARII:<br/>Należy podać czas podstawienia zastępczego środka transportu. Oferty zostaną ocenione według poniższej zasady:<br/>Czas podstawienia zastępczego środka<br/>transportu:	Punkty do oceny<br/>20 min.	30,00<br/>25 min.	20,00<br/>30 min.	10,00<br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” nie może przekroczyć maksy-malnie 30 minut. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awa-rii” niż 30 min. oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii”, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>W przypadku, gdy wykonawca poda „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” krót-szy niż 20 minut ocenie będzie podlegał „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” równy 20 minut, a Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie rozliczany z zaoferowanego czasu podstawie-nia zastępczego środka transportu. <br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” należy podać w pełnych minu-tach uwzględniając, że punkty do oceny przyznawane są z uwzględnieniem 5 minutowych przedziałów. <br/>W przypadku podania „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” bez uwzględnienia ww. informacji Zamawiający do oceny będzie przyjmował „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” z zastosowaniem zasad obowiązujących w matematyce dotyczących zaokrągleń (np.: dla zaoferowanych 21 minut lub 22 minut - do oceny będzie przyjmowane 20 minut, dla zaoferowanych 23 minut lub 24 minut - do oceny będzie przyjmowane 25 minut).<br/><br/>C)	TERMIN PŁATNOŚCI <br/><br/>cb / cn x 10 = ilość punktów w kryterium termin płatności <br/>gdzie: <br/>cn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert <br/>cb – termin płatności w ofercie badanej <br/><br/>Uwaga!! Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.<br/><br/>Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>X = A+B+C<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów<br/>Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przedstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu<br/>Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (8 uczniów w roku szkolnym 2025-2026) na odcinku 40,1 km, na trasie: Sandomierz – Kobierniki – Złota – Wielogóra – Skotniki – Koćmierzów – Zawisełcze – Strochcice – Sandomierz wraz z zapewnieniem opieki uczniom.<br/>Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00. <br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dzieci i uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia czy dane kierowców autobusów realizujących przedmiot zamówienia są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przedsiębiorstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i o ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802 z późn. zm.). <br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i przestrzegania Standardów Ochrony Małoletnich sporządzonych przez Wykonawcę na podstawie art. 22b ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena - 60%<br/>2. Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii - 30%<br/>3. Termin płatności - 10%<br/><br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.<br/>Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>A)	CENA:<br/>an / ab x 60 = ilość punktów<br/>gdzie:<br/>an – najniższa cena ofertowa z ofert ważnych,<br/>ab – cena oferty badanej,<br/><br/>B)	CZAS PODSTAWIENIA ZASTĘPCZEGO ŚRODKA TRANSPORTU W RAZIE AWARII:<br/>Należy podać czas podstawienia zastępczego środka transportu. Oferty zostaną ocenione według poniższej zasady:<br/>Czas podstawienia zastępczego środka<br/>transportu:	Punkty do oceny<br/>20 min.	30,00<br/>25 min.	20,00<br/>30 min.	10,00<br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” nie może przekroczyć maksy-malnie 30 minut. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awa-rii” niż 30 min. oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii”, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>W przypadku, gdy wykonawca poda „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” krót-szy niż 20 minut ocenie będzie podlegał „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” równy 20 minut, a Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie rozliczany z zaoferowanego czasu podstawie-nia zastępczego środka transportu. <br/>UWAGA!! „Czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” należy podać w pełnych minu-tach uwzględniając, że punkty do oceny przyznawane są z uwzględnieniem 5 minutowych przedziałów. <br/>W przypadku podania „czasu podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” bez uwzględnienia ww. informacji Zamawiający do oceny będzie przyjmował „czas podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii” z zastosowaniem zasad obowiązujących w matematyce dotyczących zaokrągleń (np.: dla zaoferowanych 21 minut lub 22 minut - do oceny będzie przyjmowane 20 minut, dla zaoferowanych 23 minut lub 24 minut - do oceny będzie przyjmowane 25 minut).<br/><br/>C)	TERMIN PŁATNOŚCI <br/><br/>cb / cn x 10 = ilość punktów w kryterium termin płatności <br/>gdzie: <br/>cn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert <br/>cb – termin płatności w ofercie badanej <br/><br/>Uwaga!! Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty. <br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. <br/>Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.<br/><br/>Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>X = A+B+C<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów<br/>Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przedstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, który jest przedsiębiorcą, posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.).<br/>Wykonawcom składającym ofertę wyłącznie na część nr 5, którzy nie są przedsiębiorcą, nie będą realizowali usługi w ramach przewozów regularnych oraz zamierzają realizować przewozy na potrzeby własne w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 3 oraz art. 33 ust. 2 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym. <br/>W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 50 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.<br/>Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.<br/>Uwaga:<br/>W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/ informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SWZ, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:<br/>a) Wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem przeznaczonym do przewozu osób w ramach jednej części, jeżeli składa ofertę na realizację zamówienia w ramach części nr 3-5, a w przypadku części nr 1 - 2 będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami w ramach danej części. <br/>Dodatkowo Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym pojazdem zastępczym, który powinien być dostępny Wykonawcy jako pojazd rezerwowy. <br/>b) Wykonawca dla każdej części będzie dysponował co najmniej jednym kierowcą autobusu, a w przypadku części nr 1-2 będzie dysponował co najmniej dwoma kierowcami autobusu w ramach danej części, którzy:<br/>- spełniają wymagania formalne (posiadanie prawo jazdy kategorii D; zaświadczenie lekarskie i psychologiczne o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowcy autobusu; niekaralność oraz ukończone 24 lata (wyjątkowo 21 lat, jeżeli uzyskała kwalifikację wstępną, lub 23 lata jeżeli ta osoba uzyskała kwalifikację wstępną przyspieszoną).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.n <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ;<br/>b) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 108 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>Uwaga!! Składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.<br/>d) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany przewidziano w § 8 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Wykonawca może zostać wykluczony przez zmawiającego na każdym etapie postępowania.<br/>3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie.<br/>4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 PZP, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust. 2 PZP.<br/>5. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 PZP, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.<br/>6. Zamawiający dokona oceny czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców na podstawie art. 109 ust. 1 PZP.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com