JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250718/0033302601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001022890</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Kościuszki 83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-436</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42/25 47 000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gov.pl/ias-lodz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e05ab6f1-5898-4eea-ae4c-123723026653</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00333026</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00119044/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Świadczenie usług przewozu zajętych towarów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, tj. urzędów skarbowych oraz ŁUC-S</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/222694/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>2. komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie<br/>informacji będzie odbywać się w języku polskim, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://iaslodz.<br/>ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.<br/>3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.<br/>4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3) rejestracja konta następuje poprzez:<br/>a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub<br/>b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;<br/>4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez<br/>kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.<br/>5. Zamawiający zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa dopuszczalny format podpisu<br/>elektronicznego, jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca podpisywać formatem PadES;<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 5 określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne,<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>7. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 5 określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkości do 2 GB w formacie danych: txt, rtf, pdf, odt, ods, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pttx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, zip, 7z. Zalecanym<br/>formatem jest pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. T. Kościuszki 83, 90 – 436 Łódź;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod.lodz@mf.gov.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>b) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Łodzi;<br/>c) spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie,<br/>ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez<br/>Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:<br/>0000041441, NIP: 526-25-35-153, REGON: 017282436, jako właściciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej w Łodzi<br/>5)w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z<br/>poza EOG z zastrzeżeniem, iż ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli<br/>jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Pzp;<br/>6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>7)podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chęć wzięcia udziału w postępowaniu wywołuje konieczność podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jako wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy Pzp,<br/>związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>8)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>9) zasada jawności, o której mowa w art. 74 ust 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy<br/>polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych,<br/>biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) zebranych w toku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp, stosuje się<br/>odpowiednio;<br/>Dalszy ciąg informacji dot. RODO zamieszony jest w Rozdziale XXIII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1001-ILZ.260.20.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część 1 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: zgierskiego, brzezińskiego pabianickiego, łęczyckiego, poddębickiego, łódzkiego wschodniego oraz Łodzi (miasto na prawach powiatu) wraz z usługą załadunku i rozładunku; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:<br/>1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Część 2 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: łaskiego, zduńskowolskiego i sieradzkiego wraz z usługą załadunku i rozładunku; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:<br/>1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Część 3 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: piotrkowskiego, bełchatowskiego, opoczyńskiego, tomaszowskiego oraz Piotrkowa Trybunalskiego (miasto na prawach powiatu) wraz z usługą załadunku i rozładunku; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:<br/>1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4)	Część 4 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów radomszczańskiego i pajęczańskiego wraz z usługą załadunku i rozładunku; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 8.	Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:<br/>1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5)	Część 5 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: kutnowskiego, łowickiego, skierniewickiego, rawskiego oraz Skierniewic (miasto na prawach powiatu) wraz z usługą załadunku i rozładunku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:<br/>1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6)	Część 6 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów wieluńskiego i wieruszowskiego wraz z usługą załadunku i rozładunku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7)	Część 7 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług załadunku, przewozu i rozładunku ruchomości i pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie województwa łódzkiego.<br/>a)	ruchomości zajmowane w drodze czynności wykonywanych przez jednostki podległe tut. Izbie najczęściej są: alkohol, tytoń, wyroby tytoniowe, maszyny do produkcji papierosów, wózki widłowe, maszyny przemysłowe, zbiorniki typu mauzer, palety. Sporadycznie zdarzają się towary wielogabarytowe (przestrzennych), towary o wysokości ok. 2,0 metrów, które należy przewozić wyłącznie w pozycji pionowej oraz towary łatwopsujące się, ropopochodne, olej opałowy, substancje chemiczne, kosmetyki, wyroby przemysłu skórzanego, tekstylnego, spożywczego,. <br/>b)	Pojazdy zajmowane w drodze czynności wykonywanych przez jednostki podległe tut. Izbie w ramach przedmiotowej części zamówienia mogą nimi być w szczególności: pojazdy ciężarowe, ciągniki siodłowe (TIR), ciągniki rolnicze, naczepy, przyczepy, pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 643 ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;<br/>a)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>b)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;<br/>3)	skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;<br/>4)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;<br/>5)	Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.<br/><br/>Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. posiadania ważnego zezwolenia (licencji) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.) – dotyczy wyłącznie części 7 zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">ważne zezwolenie (licencja) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.) – dotyczy wyłącznie części 7 zamówienia,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 składa każdy z Wykonawców, natomiast podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 3 składa odpowiednio Wykonawca, który wskazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4.	Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z § 7 i § 8 Projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/222694/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu, jeżeli zachodzą przesłanki określone na podstawie art. 7<br/>ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 172), tj.:<br/>1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na<br/>listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 146, 172) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2024 r. poz. 619 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>4) wykluczenie, o którym mowa w niniejszym ustępie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1-3;<br/>5) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie niniejszego punktu Zamawiający odrzuca ofertę takiego<br/>Wykonawcy;<br/>6) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie niniejszego punktu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają<br/>się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego podlegają<br/>karze pieniężnej;<br/>7) karę pieniężną o której mowa w pkt. 6 nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do<br/>20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com