JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250801/0035779001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Projektu pn.: Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu Feniks 2021-2027 oraz w ramach WFOŚiGW w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 142148155</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ogrodowa 5/7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-893</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 5044 100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 5044 139</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@wfosigw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wfosigw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> samorządowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Projektu pn.: Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu Feniks 2021-2027 oraz w ramach WFOŚiGW w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8a797fe-67da-47ff-955c-b5e36ce6eaef</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00357790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00673596/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn.: Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu Feniks 2021-2027 oraz w ramach WFOŚiGW w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący; 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych Oferenta i osób wskazanych przez niego do kontaktu (w związku z realizacją zamówienia) jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie z siedzibą ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, tel. (22) 504 41 00, fax (22) 504 41 39, e-mail: poczta@wfosigw.pl Szczegółowa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie znajduje się na stronie www.wfosigw.pl w zakładce Ochrona danych osobowych/klauzule informacyjne oraz w BIP w zakładce Ochrona danych osobowych/klauzule informacyjne.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-10/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów wystawienniczych:<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia <br/>(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1A do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ)	Liczba<br/>(numer pozycji<br/>z OPZ) (szt.)<br/> <br/>1.	Roll-up	6<br/>2.	Namiot z wyposażeniem	6<br/>3.	Obrus czarny z gumką	6<br/>4.	Stół cateringowy składany	6<br/>5.	Krzesło cateringowe składane	18<br/>6.	Potykacz reklamowy	6<br/>7.	Ścianka konferencyjna prosta	1<br/>8.	Flaga reklamowa/winder	6<br/><br/>2)	Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia określony został w załączniku nr 1A (część 1) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22462000-6 - Materiały reklamowe</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym Rozdziale.<br/>2.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia i ich znaczenie:<br/>Zamawiający określa następujące kryteria oceny ofert:<br/>•	Kryterium „Cena” (C) - waga 60%<br/>•	Kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T) - waga 35%<br/>•	Kryterium „Aspekty społeczne” (A) - waga 5%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.1. Opis kryterium „Cena” (C), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie łącznej wartość brutto oferty za daną część. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = ( Cmin	x 60 pkt) <br/> Cob	<br/>gdzie:<br/>C –	całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;<br/>Cmin –	najniższa cena brutto jaka została zaoferowana spośród nieodrzuconych ofert;<br/>Cob –	cena brutto jaka została zaoferowana w badanej ofercie;<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.2.	Opis kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie poniższych zasad: <br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1.	od 35 dni do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy 0<br/>2.	od 29 dni do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy	20<br/>3.	do 24 dni roboczych od dnia podpisania umowy	40<br/>Uwaga:<br/>a)	maksymalny termin realizacji zamówienia to 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy,<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy termin realizacji zamówienia, wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ,<br/>c)	jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, <br/>że Wykonawca oferuje termin realizacji zamówienia od 30 dni do 35 dni roboczych i oferta tego Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.3.	Opis kryterium „Aspekty społeczne” (A), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Ocena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie pełnej informacji przedstawionej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, dotyczącej oferowania (bądź nie) udziału przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia <br/>27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913). W przypadku oferowania udziału osoby niepełnosprawnej przy realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czynności, które będą powierzone tej osobie do wykonania.<br/>W kryterium tym punkty zostaną przyznane ofercie w następujący sposób: <br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej i jednocześnie wskaże czynności, jakie przez nią będą wykonywane - oferta otrzyma 5 pkt. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej albo oferując jej udział w realizacji zamówienia nie wskaże czynności jakie będą przez nią realizowane - oferta otrzyma 0 pkt.<br/>4.	Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:<br/>Pc = C + T + A<br/>Gdzie: <br/>Pc - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;<br/>C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Cena”;<br/>T - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Termin realizacji zamówienia”;<br/>A - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Aspekty społeczne”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych:<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia <br/>(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ)	J.m.<br/>(numer pozycji<br/>z OPZ) (szt.)<br/> <br/>1.	Bluza rozpinana z nadrukiem	12<br/>2.	Koszulka T-shirt typu polo	12<br/>3.	Torba materiałowa na ramię B2	200<br/>4.	Torba bawełna i juta	200<br/>5.	Torba jutowa	250<br/>6.	Worek transportowy na plecy	250<br/>7.	Długopis z kartonu z recyklingu	250<br/>8.	Zestaw szkolny 12 kredek (naostrzone), linijka 15 cm, gumka i temperówka	250<br/>9.	Notatnik blokowy pionowy klejony od góry – A5	250<br/>10.	Gniazdkowy licznik energii	50<br/>11.	Nasiona roślin oczyszczających powietrze	250<br/>12.	Zestaw słomek wielokrotnego użytku	200<br/>2)	Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia określony został w załączniku nr 1A (część 2) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22462000-6 - Materiały reklamowe</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym Rozdziale.<br/>2.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia i ich znaczenie:<br/>Zamawiający określa następujące kryteria oceny ofert:<br/>•	Kryterium „Cena” (C) - waga 60%<br/>•	Kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T) - waga 35%<br/>•	Kryterium „Aspekty społeczne” (A) - waga 5%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.1. Opis kryterium „Cena” (C), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie łącznej wartość brutto oferty za daną część. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = ( Cmin	x 60 pkt) <br/> Cob	<br/>gdzie:<br/>C –	całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;<br/>Cmin –	najniższa cena brutto jaka została zaoferowana spośród nieodrzuconych ofert;<br/>Cob –	cena brutto jaka została zaoferowana w badanej ofercie;<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.2.	Opis kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie poniższych zasad: <br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1.	od 35 dni do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy 0<br/>2.	od 29 dni do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy	20<br/>3.	do 24 dni roboczych od dnia podpisania umowy	40<br/>Uwaga:<br/>a)	maksymalny termin realizacji zamówienia to 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy,<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy termin realizacji zamówienia, wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ,<br/>c)	jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin realizacji zamówienia od 30 dni do 35 dni roboczych i oferta tego Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.3.	Opis kryterium „Aspekty społeczne” (A), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Ocena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie pełnej informacji przedstawionej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, dotyczącej oferowania (bądź nie) udziału przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913). W przypadku oferowania udziału osoby niepełnosprawnej przy realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czynności, które będą powierzone tej osobie do wykonania.<br/>W kryterium tym punkty zostaną przyznane ofercie w następujący sposób: <br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej i jednocześnie wskaże czynności, jakie przez nią będą wykonywane - oferta otrzyma 5 pkt. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej albo oferując jej udział w realizacji zamówienia nie wskaże czynności jakie będą przez nią realizowane - oferta otrzyma 0 pkt.<br/>4.	Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:<br/><br/>Pc = C + T + A<br/>Gdzie: <br/>Pc - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;<br/>C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Cena”;<br/>T - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Termin realizacji zamówienia”;<br/>A - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Aspekty społeczne”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów dydaktycznych:<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia <br/>(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 3 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ)	J.m.<br/>(numer pozycji<br/>z OPZ) (szt.)<br/> <br/>1.	Kolorowanka	200<br/>2.	Gra planszowa o tematyce ekologicznej	100<br/>3.	Gra typu dobble o tematyce ekologicznej	100<br/>4.	Gra typu memory o tematyce ekologicznej	100<br/>5.	Zestaw edukacyjny 50<br/>6.	Modele i zestawy dydaktyczne OZE	18<br/>7.	Edukacyjna mata podłogowa	50<br/>8.	Puzzle edukacyjne	100<br/><br/>2)	Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia określony został w załączniku nr 1A (część 3) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22462000-6 - Materiały reklamowe</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym Rozdziale.<br/>2.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia i ich znaczenie:<br/>Zamawiający określa następujące kryteria oceny ofert:<br/>•	Kryterium „Cena” (C) - waga 60%<br/>•	Kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T) - waga 35%<br/>•	Kryterium „Aspekty społeczne” (A) - waga 5%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.1. Opis kryterium „Cena” (C), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie łącznej wartość brutto oferty za daną część. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = ( Cmin	x 60 pkt) <br/> Cob	<br/>gdzie:<br/>C –	całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;<br/>Cmin –	najniższa cena brutto jaka została zaoferowana spośród nieodrzuconych ofert;<br/>Cob –	cena brutto jaka została zaoferowana w badanej ofercie;<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.2.	Opis kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie poniższych zasad: <br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1.	od 35 dni do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy 0<br/>2.	od 29 dni do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy	20<br/>3.	do 24 dni roboczych od dnia podpisania umowy	40<br/>Uwaga:<br/>a)	maksymalny termin realizacji zamówienia to 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy,<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy termin realizacji zamówienia, wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ,<br/>c)	jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin realizacji zamówienia od 30 dni do 35 dni roboczych i oferta tego Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.3.	Opis kryterium „Aspekty społeczne” (A), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Ocena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie pełnej informacji przedstawionej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, dotyczącej oferowania (bądź nie) udziału przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913). W przypadku oferowania udziału osoby niepełnosprawnej przy realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czynności, które będą powierzone tej osobie do wykonania.<br/>W kryterium tym punkty zostaną przyznane ofercie w następujący sposób: <br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej i jednocześnie wskaże czynności, jakie przez nią będą wykonywane - oferta otrzyma 5 pkt. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej albo oferując jej udział w realizacji zamówienia nie wskaże czynności jakie będą przez nią realizowane - oferta otrzyma 0 pkt.<br/>4.	Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:<br/><br/>Pc = C + T + A<br/>Gdzie: <br/>Pc - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;<br/>C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Cena”;<br/>T - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Termin realizacji zamówienia”;<br/>A - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Aspekty społeczne”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów promocyjnych:<br/>Lp.	Przedmiot zamówienia <br/>(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 4 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ)	J.m.<br/>(numer pozycji<br/>z OPZ) (szt.)<br/> <br/>1.	Kubek ceramiczny	100<br/>2.	Filiżanka z porcelany z podstawką	100<br/>3.	Zestaw świec zapachowych	100<br/>4.	Nawilżacz powietrza	500<br/>5.	Zegar ścienny	100<br/>6.	Latarka czołowa	100<br/>7.	Zestaw lampek rowerowych	100<br/>8.	Fartuch kuchenny	250<br/>9.	Parasol damski 50<br/>10.	Parasol męski, na sztywnej, nieskładanej konstrukcji w pokrowcu	50<br/>11.	Męski skórzany portfel	50<br/><br/>4)	Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia określony został w załączniku nr 1B (część 4) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22462000-6 - Materiały reklamowe</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym Rozdziale.<br/>2.	Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia i ich znaczenie:<br/>Zamawiający określa następujące kryteria oceny ofert:<br/>•	Kryterium „Cena” (C) - waga 60%<br/>•	Kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T) - waga 35%<br/>•	Kryterium „Aspekty społeczne” (A) - waga 5%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>1.1. Opis kryterium „Cena” (C), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie łącznej wartość brutto oferty za daną część. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = ( Cmin	x 60 pkt) <br/> Cob	<br/>gdzie:<br/>C –	całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;<br/>Cmin –	najniższa cena brutto jaka została zaoferowana spośród nieodrzuconych ofert;<br/>Cob –	cena brutto jaka została zaoferowana w badanej ofercie;<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.2.	Opis kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie poniższych zasad: <br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1.	od 35 dni do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy 0<br/>2.	od 29 dni do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy	20<br/>3.	do 24 dni roboczych od dnia podpisania umowy	40<br/>Uwaga:<br/>a)	maksymalny termin realizacji zamówienia to 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy,<br/>b)	jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy termin realizacji zamówienia, wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ,<br/>c)	jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin realizacji zamówienia od 30 dni do 35 dni roboczych i oferta tego Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1.3.	Opis kryterium „Aspekty społeczne” (A), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty w danej części oraz sposób oceny ofert.<br/>Ocena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie pełnej informacji przedstawionej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, dotyczącej oferowania (bądź nie) udziału przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913). W przypadku oferowania udziału osoby niepełnosprawnej przy realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czynności, które będą powierzone tej osobie do wykonania.<br/>W kryterium tym punkty zostaną przyznane ofercie w następujący sposób: <br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej i jednocześnie wskaże czynności, jakie przez nią będą wykonywane - oferta otrzyma 5 pkt. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje, że realizacja zamówienia odbędzie się przy udziale osoby niepełnosprawnej albo oferując jej udział w realizacji zamówienia nie wskaże czynności jakie będą przez nią realizowane - oferta otrzyma 0 pkt.<br/>4.	Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:<br/>Pc = C + T + A<br/>Gdzie: <br/>Pc - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;<br/>C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Cena”;<br/>T - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Termin realizacji zamówienia”;<br/>A - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Aspekty społeczne”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wymienione powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>Wzór powyższego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	wypełniony Formularz oferty wraz z wypełnionym/i Formularzem/ami cenowym/i;<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania;<br/>3)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;<br/>4)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>5)	w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>6)	zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy);<br/>7)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>8)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>3)	do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;<br/>4)	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;<br/>5)	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian zgodnych z art. 455 ustawy Pzp. <br/>2.	Wszelkie uzupełnienia oraz zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 6 ust. 7, § 12 ust. 3, § 13 ust. 6 oraz § 16 ust. 1 Umowy.<br/>3.	Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy na skutek zaistnienia następujących zdarzeń:<br/>1)	gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji Umowy;<br/>2)	w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę;<br/>3)	w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, o której mowa w § 14 Umowy;<br/>4)	gdy niezbędna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej;<br/>5)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;<br/>6)	w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy;<br/>7)	w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w OPZ, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do ich usunięcia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com